Πρέπει να βάλουμε τέλος σ’αυτή την κατάσταση. Οι οικοδόμοι μπορούν και πρέπει να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους. Να μαζικοποιήσουν τα σωματεία τους. Να τερματίσουν τη διάσπαση. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να μπουν μαζικά στους αγώνες, μαζί με όλους τους εργαζόμενους και τη νεολαία της χώρας. Για να ανατραπεί η βάρβαρη επίθεση του συστήματος. Για να μπορέσουμε να υπερασπίσουμε τη ζωή μας
-Δικαίωνα ένταξης στο ταμείο ενεργείας για όλους τους οικοδόμους για όσο διάστημα παραμένουν άνεργοι, χωρίς προϋποθέσεις. Αύξηση του ταμείου στο ύψος των αναγκών μας
-Πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη χωρίς προϋποθέσεις και όρους.
-Να μην ανέβουν τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης από τα 58 στα 60 και 62
-Όχι περικοπές αλλά αυξήσεις στις συντάξεις
-Να μην κοπεί το ρεύμα σε άνεργους συναδέλφους που δεν μπορούν να πληρώσουν.
-Να καταργηθούν όλα τα χαράτσια
Όλοι στην απεργιακή κινητοποίηση στις 10.30π.μ. την Τέταρτη 16/1/2013
ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
Ταξική Πορεία Οικοδόμων Λάρισας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου