15 Ιανουαρίου 2013

Ανακοίνωση της Ταξικής Πορείας Οικοδόμων (Λάρισα)

Οι οικοδόμοι, όπως όλοι οι εργαζόμενοι της χώρας, βρίσκονται αντιμέτωποι με την πείνα και την καταστροφή. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι άνεργοι. Το μεγαλύτερο ποσοστό τους δεν έχει τις προϋποθέσεις για πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ούτε τα ένσημα για να μπει στο ταμείο ανεργίας. Οι συντάξεις πείνας των οικοδόμων έχουν δεχτεί μεγάλες περικοπές. Με το τελευταίο ασφαλιστικό νομοσχέδιο του 3ου μνημονίου ανεβαίνουν τα όρια συνταξιοδότησης των οικοδόμων από τα 58 στα 60 και 62. Κόβεται από το 2013 το χειμερινό επίδομα, ενώ όποιος συμπληρώνει τα τελευταία χρόνια 400 μέρες συνεχούς επιδότησης ανεργίας, δε θα μπορεί να μπει ούτε ταμείο ανεργίας. Αυτός είναι ο παράδεισος των ιμπεριαλιστών της ευρωπαϊκής ένωσης. Πείνα, ανεργία, καταστροφή
Πρέπει να βάλουμε τέλος σ’αυτή την κατάσταση. Οι οικοδόμοι μπορούν και πρέπει να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους. Να μαζικοποιήσουν τα σωματεία τους. Να τερματίσουν τη διάσπαση. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να μπουν μαζικά στους αγώνες, μαζί με όλους τους εργαζόμενους και τη νεολαία της χώρας. Για να ανατραπεί η βάρβαρη επίθεση του συστήματος. Για να μπορέσουμε να υπερασπίσουμε τη ζωή μας

-Δικαίωνα ένταξης στο ταμείο ενεργείας για όλους τους οικοδόμους για όσο διάστημα παραμένουν άνεργοι, χωρίς προϋποθέσεις. Αύξηση του ταμείου στο ύψος των αναγκών μας
-Πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη χωρίς προϋποθέσεις και όρους.
-Να μην ανέβουν τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης από τα 58 στα 60 και 62
-Όχι περικοπές αλλά αυξήσεις στις συντάξεις
-Να μην κοπεί το ρεύμα σε άνεργους συναδέλφους που δεν μπορούν να πληρώσουν.
-Να καταργηθούν όλα τα χαράτσια

Όλοι στην απεργιακή κινητοποίηση στις 10.30π.μ. την Τέταρτη 16/1/2013
ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Ταξική Πορεία Οικοδόμων Λάρισας

Δεν υπάρχουν σχόλια: