Συγκεκριμένα, στις 19/11/12 η εταιρία Γενική Ταχυδρομική αναλαμβάνει το κατάστημά της στο Αιγάλεω, που μέχρι τότε λειτουργούσε ως franchise. Η μητρική εταιρία λοιπόν αξίωσε, στο πλαίσιο αυτής της μεταβίβασης, οι εργαζόμενοι του καταστήματος να συνεχίσουν να εργάζονται σε αυτό υπογράφοντας παραίτηση από την προηγούμενη εργοδοσία χωρίς καταβολή αποζημίωσης και δεδου-λευμένων (παραμένουν απλήρωτοι από το Σεπτέμβρη) και με δίμηνη σύμβαση εν λευκώ στη μητρική, με την οποία σύμβαση δεν αναγνωριζόταν η προϋπηρεσία τους.
Η εργοδοσία εκμεταλλεύεται όλο το αντεργατικό θεσμικό οπλοστάσιο, που έχουν προωθήσει κυβερνήσεις – ΕΕ – ΔΝΤ στο πλαίσιο των μνημονίων και της συνολικής έντασης της επίθεσης απέναντι στην εργατική τάξη και το λαό.
Οι εργαζόμενοι αντέδρασαν άμεσα προχωρώντας σε κινητοποιήσεις με στάση εργασίας και παραστάσεις διαμαρτυρίας, στις οποίες η μητρική εταιρία απάντησε με lock-out στο κατάστημα του Αιγάλεω, μηνύσεις, συλλήψεις και συνεχή παρακολούθηση των οργάνων καταστολής (βλ. ΜΑΤ).
Οι εργαζόμενοι όμως δεν υποκύπτουν στους εκβιασμούς και τους εκφοβισμούς από την πλευρά της εργοδοσίας, η οποία σε αγαστή συνεργασία με το κράτος (στο οποίο είναι καταχρεωμένη) επιχειρεί να τους τρομοκρατήσει και να τους φιμώσει, και συνεχίζουν τις δράσεις τους για την ικανο-ποίηση των δίκαιων αιτημάτων τους, παράλληλα με την καταγγελία των αυθαιρεσιών σε ΟΑΕΔ και Επιθεώρηση Εργασίας.
Ο αγώνας τους είναι αγώνας όλων μας απέναντι στην εργοδοτική –κρατική αυθαιρεσία και τρομοκρατία, που έχει διαλύσει τις εργασιακές σχέσεις, έχει αναιρέσει κάθε στοιχειώδες δικαίωμα και προχωράει προς την καταστολή κάθε προσπάθειας αντίδρασης. Για το λόγο αυτό το Σωματείο μας εκ-φράζει την αλληλεγγύη του στους εργαζόμενους. Απαιτούμε για τους εργαζόμενους της Γενικής Τα-χυδρομικής:
• ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΩΝ, ΚΑΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΟΥ
• ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ.
• ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ
ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου