Πέμπτη 24 Γενάρη 2013
Η επιστράτευση των εργαζομένων του Μετρό που αποφάσισε σήμερα η
κυβέρνηση, είναι συνέχεια της τρομοκράτησης και καταστολής κάθε αγώνα. 8
μέρες κυβέρνηση και ΜΜΕ είχαν επιδοθεί σε έναν αγώνα λάσπης,
συκοφάντησης, τρομοκράτησης και εκφοβισμού των απεργών του ΜΕΤΡΟ,
κατειλημένοι από τον φόβο ξεσπάσματος και άλλων απεργιών. Πρέπει να αποδείξει στους ιμπεριαλιστές ότι είναι μια χρήσιμη κυβέρνηση και κάνει καθεστώς την φασιστικοποίηση της δημόσιας ζωής, με σκοπό να τρομοκρατήσει τον λαό και να τον πείσει ότι η βαρβαρότητα θα εφαρμοστεί έτσι και αλλιώς.
Εμείς οι εργαζόμενοι που ζούμε στο πετσί μας τις επιπτώσεις της βάρβαρης πολιτικής της τρόικας και της κυβέρνησης, έχουμε καθήκον να σταθούμε στο πλευρό των απεργών, να καταδικάσουμε το κλίμα τρομοκρατίας, να υπερασπίσουμε τα δημοκρατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα.
Νίκη στον αγώνα των απεργών του ΜΕΤΡΟ!
Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη!
ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΛΗΤΗΡΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου