17 Ιανουαρίου 2013

ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ: ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΝΤΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ

Στη δίνη της εξαθλίωσης του λαού από τρόικα-ΕΕ και τους εγχώριους υποτελείς τους ετοιμάζονται να ριχτούν μαζικά χιλιάδες τραπεζοϋπάλληλοι. Το έργο πια γνωστό: Στο βωμό της διάσωσης των τραπεζών ετοιμάζονται να θυσιαστούν οι εργαζόμενοι σ’ αυτές, με τραγική ειρωνεία να πληρώνουν επιπλέον σαν Έλληνες φορολογούμενοι αδρά τα κρατικά δανεικά που στην ουσία χαρίζονται στις τράπεζες που θα τους απολύουν!
Με δρομολογημένη την απόφαση για τελικό ξεκαθάρισμα του τραπεζικού τοπίου, και ενόψει της περίφημης ανακεφαλαιοποίησης, έχουν ξεκινήσει σαρωτικές αλλαγές στις τράπεζες. Το σχέδιο περνούσε από το σκανδαλώδες ξεπούλημα της ΑΤΕ με τους εργαζόμενους να βολοδέρνουν έκτοτε, άλλοι εξωθημένοι σε ατομικές συμβάσεις, άλλοι σε απόλυτα θολό εργασιακό καθεστώς και όλοι με αβέβαιο μέλλον. Για να ολοκληρωθεί το ξεθεμελίωμα κάθε ίχνους του παλιού «σοβιετικού» τραπεζικού συστήματος, σειρά έχει τώρα το ΤΤ, ώστε να ανοίξει διάπλατα ο δρόμος για το ξαναμοίρασμα της πίττας στο πιο αμαρτωλό τμήμα του ελληνικού κεφαλαίου, τους τραπεζίτες. Έπονται οι μεγα-συγχωνεύσεις με εξαγγελθείσες ήδη τις απολύσεις και ..το μέλλον διαγράφεται ζοφερό.
Στην όλη μέχρι τώρα πορεία των πραγμάτων, πορεία διαφαινόμενη ήδη από το πρώτο μνημόνιο, η ηγεσία του κλάδου αποδείχτηκε για άλλη μια φορά κατώτερη των περιστάσεων. Οι σποραδικές απεργίες στον καιρό της σαρωτικής εξαθλίωσης της ζωής μας, χωρίς συστηματικό «δούλεμα», χωρίς συγκρότηση των επιμέρους χώρων, χωρίς παρεμβάσεις στη σκληρή καθημερινότητα των εργαζομένων, χωρίς διάθεση σύγκρουσης με τις διοικήσεις των τραπεζών και συνακόλουθα χωρίς αξιοπιστία για την αποτελεσματικότητά τους δεν μπορούν να καταφέρουν τίποτα.
Λάθος όμως είναι και οι απόψεις που εκπορεύονται από το πιο αγωνιστικό κομμάτι των τραπεζοϋπαλλήλων όταν βάζουν στο κέντρο των διεκδικήσεων αιτήματα κρατικοποίησης των τραπεζών και διαγραφής του χρέους. Γιατί στο μεν ζήτημα του χρέους ήδη τους .. ικανοποίησε το αίτημα η αλλοδαπή και εγχώρια τρόικα με τα κουρέματά της γενόμενα και επόμενα, για το πέρασμα δε των τραπεζών υπό δημόσιο έλεγχο, προτίθεται να τους ικανοποιήσει άμεσα με το πέρασμα των τραπεζών που θα απομείνουν στο διαβόητο ΤΧΣ.
Για τους εργαζόμενους στο ΤΤ που βρίσκονται στο μάτι του κυκλώνα, αλλά και για όλους τους επόμενους εργαζόμενους-στόχους, κεντρικά ζητήματα διεκδίκησης δεν μπορεί να είναι προτάσεις προς το σύστημα για ΤΟ ΠΩΣ ΑΥΤΌ ΘΑ ΞΕΠΕΡΆΣΕΙ ΤΗΝ ΚΡΊΣΗ! Μάλλον ξέρει αυτό καλύτερα και το αποδεικνύει μια χαρά..
Οι διεκδικήσεις μας πρέπει να συγκροτούνται και να επιμένουν γύρω από το τρίπτυχο:
-Όχι στις απολύσεις, να μη δεχτούμε καμιά απόλυση συναδέλφου
-Όχι στις μειώσεις μισθών, να διεκδικήσουμε αυτά που χάσαμε
-Όχι στις ατομικές συμβάσεις, να περιφρουρήσουμε τις συλλογικές συμβάσεις
Ενάντια στην εξαθλίωση που μας σπρώχνουν να αντιτάξουμε μαζικούς ταξικούς αγώνες.

ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: