14 Οκτωβρίου 2014

Πορεία αλληλεγγύης στο λαό του Κομπανί - Αθήνα


Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 13/10 η διαδήλωση που είχαν καλέσει κουρδικές συλλογικότητες σε αλληλεγγύη του δοκιμαζόμενου λαού του Κομπανί. 200 περίπου άτομα πήραν μέρος στην πορεία, με ιδιαίτερο παλμό όμως και συνθήματα αλληλεγγύης στους Κούρδους του Κομπανί.
Η πορεία ξεκίνησε στις 18:00 στα Προπύλαια και συνέχισε ως τη Βουλή μέχρι όπου αποκλείστηκε από κλούβες των ΜΑΤ από τη πλευρά της Βασ. Σοφίας. Στην πορεία συμμετείχαν η Επιτροπή των κουρδικών πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα, ο Ελληνοκουρδικός σύνδεσμος φιλίας και συνεργασίας, η Κουρδική κοινότητα στην Ελλάδα, επιτροπές και οργανώσεις συμπαράστασης στον Κουρδικό λαό, η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ ενώ το ΚΚΕ(μ-λ) παρέμβηκε με μοίρασμα προκήρυξης.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή η μόνη ελληνική αριστερή συλλογικότητα που συμμετείχε στη διαδήλωση (με μπλοκ δηλαδή) ήταν η νεολαία ΣΥΡΙΖΑ;

Ανώνυμος είπε...

Ναι, ναι! Με μπλόκ δυο τριών ατόμων από ό,τι είδα.

Ανώνυμος είπε...

Το πρόβλημα δεν είναι η παρουσία της Ν. ΖΥΡΙΖΑ (οκ, ήταν κάπως περισσότεροι) αλλά η απουσία των άλλων.

Ανώνυμος είπε...

Καλά κάνει κάποιος που εγκαλεί την νεολαία ΣΥΡΙΖΑ αν είχε τόσο μικρό μπλοκ, εφόσον όμως εγκαλέσει κι όλους τους άλλους που απουσίαζαν παντελώς.