Σάββατο 25/10,στο Μαραθόκαμπο της Σάμου. Περισσότεροι από 70 άνθρωποι συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου, παρακολούθησαν τις εισηγήσεις των τριών διοργανωτών και συμμετείχαν στη συζήτηση που ακολούθησε με πολλούς ομιλητές και παρεμβαίνοντες, με μεγάλο ενδιαφέρον.
Από τη μεριά της Λ.Α.-Α.Α.Σ. τονίστηκε ιδιαίτερα η στενή σύνδεση της πάλης για την αντιμετώπιση της Χ.Α., γενικά των φασιστικών δυνάμεων και κηρυγμάτων, με τη συνολικότερη πάλη που χρειάζεται να αναπτύξει ο λαός μας απέναντι στην επίθεση του συστήματος και για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων του. Αυτή ήταν και η βασική –και επί του δια ταύτα- διαφορά στο περιεχόμενο των τριών εισηγήσεων( από τους δύο άλλους συνδιοργανωτές δεν κατατέθηκε ούτε μοιράστηκε γραπτή τοποθέτηση) και των άλλων παρεμβάσεων που έγιναν από τους διοργανωτές.
Οι παρεμβάσεις του κόσμου –αλλά και το ίδιο το θέμα της συζήτησης-, ανέδειξαν επίσης το θέμα της Αριστεράς και του κινήματος στις γενικότερες διαστάσεις του, σχετικά με το οποίο και κατά τη γνώμη μας από την πλευρά της ΑΝΤΑΡΣΥΑ εκδηλώθηκε αμηχανία, ενώ από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ, επιδιώχθηκε να εμφανιστεί ότι «πάμε καλά» με τη γνωστή προφανώς λογική της επερχόμενης εκλογικής «λύσης».
Η δυνατότητα που δόθηκε με την εκδήλωση αυτή σε δεκάδες ανθρώπους να ακούσουν και να συζητήσουν πολιτικά, δίνει το γενικό φόντο της σημασίας αυτής της πρωτοβουλίας, που έτσι κι αλλιώς συνέβαλλε στη συγκεκριμένη περιοχή στη δημιουργία ενός αντιφασιστικού κλίματος. Η γενικότερη αυτή ανάγκη διαπιστώθηκε και από τις αρκετές παρεμβάσεις που έγιναν στο Καρλόβασι και τα χωριά της περιοχής (Πλάτανος, Λέκα, Καστανιά, Αγ. Θεόδωροι, Κουμέϊκα) για την προπαγάνδιση της εκδήλωσης όλες τις προηγούμενες μέρες. Και επίσης εκφράστηκε με τις προτάσεις-ερωτήσεις που έγιναν μέσα στη συζήτηση για την ανάγκη να υπάρξει «συνέχεια» και άλλες ανάλογες πρωτοβουλίες.
Το ΚΚΕ στο οποίο επίσης απευθύνθηκε πρόταση συνδιοργάνωσης της εκδήλωσης (ήδη από τις 6/10) επικαλέστηκε μέχρι τέλους δικές του οργανωτικές δυσκολίες εξ αιτίας των οποίων δεν μπορούσε να απαντήσει στην πρόταση. Παρόλα αυτά και παρόλο που επεδίωξε να αποτρέψει κόσμο να συμμετέχει, στην εκδήλωση βρέθηκαν και άνθρωποι της επιρροής του.
http://la-aas.blogspot.gr/
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget




14 σχόλια:
Μα συνδιοργάνωση με το σημερινό ΣΥΡΙΖΑ; Να δίνει η Λαϊκή Ατίσταση-ΑΑΣ άλλοθι αριστεροσύνης στον νέο επίδοξο διαχειριστή του συστήματος της υποτέλειας και της αστικής τάξης.
Μιζέριας
Κάποιοι φωνασκούν για μέτωπα, στα οποία βλέπουν μόνο τον εαυτό τους, και τους ενοχλεί ακόμη και μια συνδιοργάνωση εκδήλωσης.
Ζ. Ν.
Να ήταν μόνο αυτό; Για το ζήτημα της ανεξαρτησίας;
Η ΛΑ-ΑΑΣ συνδιοργανώνει με ΣΥΡΙΖΑ αποκλείεται κάποιο λάθος θα έγινε.
Και που είσαι ακόμη Μιζέρια! Θα γελάσουμε πολύ στο μέλλον με δαύτους! ΑΝΤΑΡΣΥΑ, μλ, αναρχικοί έχουν πάρει εργολαβία τη "λαϊκή" στήριξη της "αριστερής κυβέρνησης".
ΑΝΤΑΡΙΖΑ, ανάρχες, μαοϊκοί- Όλα τα καθάρματα δουλεύουνε μαζί!
ΖΗΤΩ ΤΟ ΚΚΕ ΡΕ!!!
νομίζω ότι από ένα σημείο και πέρα πρέπει να παρέμβει ο υπεύθυνος του μπλόγκ και να κυνηγήσει τους χουλιγκάνους από δω.
Για ποιο ζήτημα της ανεξαρτησίας; Για τον φασισμό έγινε η εκδήλωση μετά από έντονη παρουσία των Χ.Α. στη περιοχή.
Εσύ δηλαδή ρε Μιζέρια με ποιον θα έκανες αντιφασιστικό αγώνα με ποια κριτήρια θα συνεργαζόσουν με κάποιον κατά του φασισμού;
Γιατί καλά είναι να κριτικάρουμε αλλά καλύτερα θα ήταν να λέγαμε και τι θέλουμε!
Όσο για τον "ΖΗΤΩ ΤΟ ΚΚΕ ΡΕ!!!" μου κάνει εντύπωση που υιοθετεί, το έγραψε κι άλλος υποστηρικτής του ΚΚΕ σε άλλο διάλογο εδώ, που υιοθετεί ένα σύνθημα που το πρωτοφώναξε η Χρυσή Αυγή σε απάντηση ανάλογου συνθήματος της αναρχίας και άλλων!
Δηλαδή ρε "Αντίσταση στις γειτονιές" αμφιβάλλεις ότι αυτοί όλοι οι χώροι έχουν σχηματίσει ένα "αντι-ΚΚΕ μέτωπο"; Και το σχόλιο σου για ταύτιση με τη Χρυσή Αυγή τι είναι; Τώρα προωθείτε και τη λογική των 2 άκρων;
ο "ΖΗΤΩ ΤΟ ΚΚΕ ΡΕ!!!"
Κοίτα να δεις! Εμείς, το ΚΚΕ(μ-λ), δεν έχουμε κανένα αντιΚΚΕ μέτωπο! Το μόνο μέτωπο που έχουμε είναι απέναντι στον καπιταλισμό και τον ιμπεριαλισμό. Το ΚΚΕ το κριτικάρουμε για τις επιλογές του, πολλές φορές αυστηρά, όπως κριτικάρουμε τον καθένα που είναι στο κίνημα και, κατά τη γνώμη μας, ακολουθεί λάθος δρόμο. Και όπως θα είδες στο κείμενο, όπως και σε άλλα, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να συνεργαστούμε όπου μπορούμε όταν πρόκειται να λειτουργήσει προωθητικά για το κίνημα.
Δυστυχώς όμως από την πλευρά σας όσοι μας κάνουν τη ...τιμή να μπαίνουν στο blog αυτό το μόνο που κάνουν είναι να κραυγάζουν, να μας καταγγέλουν, να διαστρεβλώνουν τις απόψεις μας, να μας ταυτίζουν με ανύπαρκτα πράγματα αλλά για τη ταμπακιέρα ουδέν.
Όσο για το σύνθημα δεν υπάρχει καμιά ταύτιση. Στο παρελθόν σε μια προσπάθεια ταύτισης με τους φασίστες (Χαλυβουργία) αντιταχθήκαμε, μάλλον μόνοι! Απλά απορώ πως μπορείς να (αντι)γράφεις ένα σύνθημα το οποίο πρωτογράφτηκε από χρυσαυγίτες. Εγώ πρώτη φορά το είδα στην ιστοσελίδα τους. Δε νομίζεις ότι χρειάζεται κάποια εξήγηση;
Άλλο είναι το σύνθημα των χρυσαυγιτών. Τελοσπάντων είναι ένα σύνθημα στο οποίο μπορούν να γίνουν διάφορες παραλλαγές...εγώ το είδα από έναν άλλο διάλογο στο blog και το βρήκα πετυχημένο...
και ξανά: ΖΗΤΩ ΤΟ ΚΚΕ ΡΕ!!!
ότι θες κάνεις αλλά κακώς συνομιλείς με τον 07:22 που βάζει σε αντιφασιστικό-αντιναζιστικό σύνθημα στην θέση της χ.α δυνάμεις της αριστεράς και του κινήματος.
δεν νομίζω να πρέπει να μιλάμε με πλυντήρια της χ.α, και ας βγάζει μάτι ότι ΚΚΕ είναι ο συγκεκριμένος.
ένας λόγος παραπάνω είναι αυτό, πρέπει κάποιος να του πει "μιλάς σαν φασίστας, ξεκόλλα, σοβαρέψου, συγκεντρώσου"
"κάποιος σύντροφος"
α βλέπω έχει σχολιαστεί.
γνώμη μου βέβαια είναι ότι αυτά είναι για delete μετά από προειδοποίηση.
ανφόλο, μπλοκ, ριπόρτ που λένε και στο τουίτερ.
δεν θα μιλάς σαν χρυσαυγίτης, δεν θα αναπαράγεις την θεωρία των 2 άκρων, αυτό θα του έλεγα εγώ.
"κάποιος σύντροφος"
Ειναι τρομερό που αντί να μας απασχολεί οτι μέσα στην ακινησία εγινε μια εκδήλωση, κοιτάμε με ποιον εγινε. Έχει πλάκα που κανένας δεν αναρωτιέται τι ειπωθηκε.
Απο τη μια ο οπαδισμος του φίλου απο το ΚΚΕ και απο την αλλη η λογική της σέχτας απο το μιζέρια.
Δεν καθόμαστε λεω εγώ να δουμε τι στο διαολο θα κάνουμε για να σπάσει η απογοήτευση κ να συγκροτηθεί η τάξη;
Καλη κινηση. Μπραβο σας.
Θ.Β.
Δεν κατάλαβα ρε σύντροφοι. Τίθεται στην σημερινή συγκυρία καθήκον για αντιφασιστικό - δημοκρατικό μέτωπο με την σύμπραξη πολιτικών δυνάμεων; Υπάρχουν τέτοιες προϋποθέσεις; Αν ισχύει κάτι τέτοιο γιατί η απεύθυνση περιορίζεται στον ΣΥΡΙΖΑ από τις αστικές δυνάμεις και όχι και σε άλλους; (ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, ΠΟΤΑΜΙ, κλπ) Δηλαδή ο σημερινός ΣΥΡΙΖΑ του ανήκουμε στην ΕΕ και στο ΝΑΤΟ, της υποταγής στην εκκλησία και στο μεγάλο κεφάλαιο είναι κάτι διαφορετικό από αυτές τις δυνάμεις;
Ας μην γελιόμαστε σύντροφοι το μόνο που κάνουν τέτοιες συνδιοργανώσεις είναι να αφήνουν την πόρτα ανοιχτή στο ΣΥΡΙΖΑ για να αλώσει αριστερές συνειδήσεις με το ιδεολόγημα ότι είναι δύναμη της αριστεράς.
Αντίθετα απαιτούνται ιδεολογικά και πολιτικά τείχη απέναντι στην νέα εκδοχή της σοσιαλδημοκρατίας στην χώρα μας.
Η Λαϊκή Αντίσταση - ΑΑΣ το καθήκον της πάλης ενάντια στον φασισμό, στην σημερινή συγκυρία δεν πρέπει να το δώσει με συνδιοργάνωση εκδηλώσεων με δυνάμεις που με το πολιτικό τους πλαίσιο συσκοτίζουν τα αίτια της ανάπτυξης του φασισμού και ειδικά το κομβικό σημείο (όπως έλεγε και ο Δημητρώφ) της εθνικής ανεξαρτησίας και του αντιιμπεριαλιστικού αγώνα.
Θα πρέπει να δώσει αυτό τον αγώνα σε δύο επίπεδα. Ένα στην αυτοτελή της ανάπτυξη και την συσπείρωση δυνάμεων στην δικιά της γραμμή, ώστε να αλλάξουν και οι συσχετισμοί στο κίνημα και δεύτερον στην ζύμωση στους μαζικούς χώρους (σωματεία, συλλόγους κλπ) στην βάση της συγκρότησης ενός αντιφασιστικού -δημοκρατικού μετώπου του λαού.
Δύσκολο καθήκον και θα δώσει καρπούς σε βάθος χρόνου, όμως σαφέστατα πιο στέρεο και ελπιδοφόρο από συνεργασίες "κορυφής" αμφιβόλου χρησιμότητας και πολιτικής κατεύθυνσης.
Μιζέριας
Μιζέριας.
Μιζέρια η Λαϊκή Αντίσταση - ΑΑΣ και το ΚΚΕ(μ-λ) έχουν καθαρό λόγο και πρακτική και δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν από μια κοινή εκδήλωση είτε μια κοινή δράση.
Η κομμουνιστική αντίληψη κατά τη γνώμη μου με μεγάλη ευκολία διαφοροποιείται και διεμβολίζει τις συνειδήσεις του λαού. Φτάνει να εκφράζεται με πολιτική αυτονομία και με δική της συγκρότηση.
Γι' αυτό και οι κομμουνιστές πάντα επιδιώκαν την πάλη των γραμμών και των απόψεων μπροστά στα μάτια και τα αυτιά του λαού.
ΥΓ
Στο ΚΚΕ ας εξηγήσουν πρώτα γιατί χαιρετάει η ΝΔ στο συνέδριο του κόμματος και γιατί ο Κουτσούμπας επισκέπτεται τον αρχιεπίσκοπο.
ΑΛΕΠΟΥ
Δημοσίευση σχολίου