21 Οκτωβρίου 2014

ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ. Μεγάλες ευθύνες για την κατάσταση του κινήματος

Είναι δεδομένη η κινηματική ύφεση που κρατάει πάνω από 2,5 χρόνια. Παρ’ ότι υπήρξαν σημαντικοί αγώνες στο διάστημα αυτό, δεν αλλάζουν τη συνολική εικόνα. Μια κατάσταση εντελώς διαφορετική από αυτή του δίχρονου 2010-2012 (Φλεβάρης). Ζητούμενο, η ανατροπή αυτής της άσχημης κατάστασης. Όμως αυτή την κύρια ανάγκη-απαίτηση της περιόδου εχθρεύονται, υπονομεύουν, οι δύο κυρίαρχες δυνάμεις της Αριστεράς μας. ΣΥΡΙΖΑ (ΜΕΤΑ) και ΚΚΕ (ΠΑΜΕ), είτε κινούνται παράλληλα είτε εφάπτονται ή τέμνονται, οδηγούν τα πράγματα στην αποφυγή της σύγκρουσης με την κυβερνητική πολιτική, τη διατήρηση της αδράνειας, τελικά στο βάθεμα της υποταγής, στο άπλωμα μέσα στον κόσμο της εργασίας, αλλά και της ανεργίας, της ανημποριάς της αποδοχής-προσαρμογής στη βαρβαρότητα.
Διαβάζοντας τις παραπάνω γραμμές ο καλόπιστος αναγνώστης θα αναρωτηθεί αν μόνο αυτοί έχουν ευθύνες. Το ΚΚΕ(μ-λ) δεν έχει; Ευθύνες έχουμε όλοι μας, μόνο που είναι διαφορετικές οι ευθύνες αυτών που προσπαθούν να αντιστρέψουν την κατάσταση (και δεν τα καταφέρνουν) ώστε να γυρίσει αλλιώς ο τροχός και διαφορετικές οι ευθύνες αυτών που «κοπιάζουν» για να συνεχίζει η ίδια τροχιά. Ας γίνουμε συγκεκριμένοι, ξεκινώντας με μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν για να φτάσουμε στο σήμερα.
Στην απεργία στις εξετάσεις των καθηγητών, το ΠΑΜΕ εναντιώθηκε στηρίζοντας 48ωρη εκτός εξετάσεων. Οι δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ (ΣΥΝΕΚ) που δήλωναν αρχικά το σπάσιμο της επιστράτευσης ανακάλυψαν ότι λείπουν «όροι και προϋποθέσεις» και ανέστειλαν (μαζί με ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ) την απεργία κόντρα στις αποφάσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών. Έτσι τελικά υιοθετήθηκε η στάση του ΠΑΜΕ. Σημείωση ότι τότε ο Τσίπρας δήλωσε ότι στην επόμενη επιστράτευση θα είναι μπροστά αλλά δεν τον είδαμε το φετινό καλοκαίρι στην επιστράτευση των απεργών της ΔΕΗ.
Το περσινό καλοκαίρι είχαμε τις διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών μαζί και άλλων εργαζομένων. Στις γενικές συνελεύσεις του Σεπτέμβρη αφού οι δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ «έπαιξαν» με τις «άλλες μορφές πάλης», τελικά στήριξαν τη 5ήμερη απεργία των καθηγητών. Το ΠΑΜΕ ξανά 48ωρες. Τελικά η απεργία ξεκίνησε με ποσοστά συντριπτικά (90%), αλλά τα προβλήματα σε έναν τέτοιου μεγέθους αγώνα είναι λογικό ότι θα εμφανίζονταν στη συνέχεια, ο αντίπαλος θα απειλούσε κ.λπ. Έμπαινε δηλαδή το ζήτημα να απαντηθούν ερωτήματα και ταλαντεύσεις ώστε να συνεχισθεί η απεργία. Ακριβώς το αντίθετο έπραξαν κύρια το ΠΑΜΕ, αλλά και οι ΣΥΝΕΚ. Έτσι για 0,6% των ψήφων δεν συνεχίστηκε η 5ήμερη, με το ΠΑΜΕ να περιφρουρεί τη νομιμότητα της ψηφοφορίας. Στη συνέχεια οι ΣΥΝΕΚ προτείνουν «κλιμάκωση» του αγώνα υιοθετώντας την πρόταση του ΠΑΜΕ (48ωρη), ενώ το ίδιο ανεβάζει το επίπεδο της «κλιμάκωσης» προτείνοντας συμμετοχή στην πανεργατική απεργία δύο βδομάδες αργότερα!
Γι’ αυτό το τελευταίο, τις πανεργατικές απεργίες, υπάρχει το ερώτημα ιδιαίτερα για το ΠΑΜΕ που έχει δυνάμεις στον ιδιωτικό τομέα, αν όλο αυτό το διάστημα προσπάθησε να θέσει έναν άλλο αγωνιστικό σχεδιασμό από αυτόν που αποφάσιζε ο Παναγόπουλος της ΓΣΕΕ. Η απάντηση είναι αρνητική και δεν ξεγελά κανένα η παρουσίαση από τον «Ριζοσπάστη» σαν φορέα των απεργιών του ΠΑΜΕ.
Αλλά και οι δυνάμεις του ΜΕΤΑ στο Δημόσιο μιλούσαν και μιλάνε και τις μέρες αυτές για ένα συντονισμό όλου του Δημοσίου που θα επιβάλει τις διεκδικήσεις των εργαζομένων. Ο συντονισμός που θα λειτουργούσε στην απεργία των εκπαιδευτικών και είναι φυσικό να ενίσχυε το μέτωπο απλά δεν εμφανίστηκε και στη θέση της είχαμε το κλείσιμο με μια 48ωρη από την ΑΔΕΔΥ. Αλλά και στη συνέχεια με τις κινητοποιήσεις στην υγεία (που συμμετείχαν και ευρύτερες λαϊκές δυνάμεις) αλλά και στην τοπική αυτοδιοίκηση είναι αξιοθαύμαστο πώς τα κατάφεραν οι ηγεσίες αυτές να μη συναντηθούν οι αγώνες. Διαφορετικές μέρες απεργίας και συλλαλητηρίων, μάλιστα συχνά η μία ακολουθούσε την άλλη. Τυχαίο; Δεν νομίζουμε!
Αξίζει να δούμε πώς στάθηκαν οι δυνάμεις αυτές σε δύο κύρια ζητήματα. Αυτό των διαθεσιμότητων-απολύσεων και της (αυτο)αξιολόγησης. Για το πρώτο, αφού αρχικά επενδύθηκε η λύση του ζητήματος στις προσφυγές και στα δικαστήρια με απεργίες τις ημέρες εκδίκασης υποθέσεων, καταλήξαμε τον Μάρτη, τις μέρες που τελείωνε η διαθεσιμότητα, σε μια 3ήμερη απεργία-μνημόσυνο ουσιαστικά των συναδέλφων αλλά και της μονιμότητας στο Δημόσιο. Γιατί ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ είχαν κάνει το καθήκον τους. Κατέθεσαν (ν)τροπολογίες στη Βουλή αποκατάστασης των διαθεσίμων. Τακτική που συνεχίζεται και σήμερα για κάθε γεγονός όπου πρέπει να αποφύγουν τον αγώνα. Ο ΣΥΡΙΖΑ βέβαια δήλωσε ότι θα τους ξαναπροσλάβει, όταν γίνει κυβέρνηση. Οπότε τι κίνημα και απεργίες, διαδηλώσεις και άλλα τέτοια, ψήφος στην κάλπη και στις… 26 φεύγουν.
Για την (αυτο)αξιολόγηση, πραγματικά η Αριστερά μας τους τάραξε στη νομιμότητα. Νομικές γνωμοδοτήσεις, εκτελώ και βγαίνω παραπονούμενος και μοναδική κατεύθυνση των εργαζομένων η ανυπακοή. Όπως έχουμε ξαναγράψει από τις στήλες της «ΠΣ», αυτή η κατεύθυνση είναι αδιέξοδη και δεν αντιστοιχεί στην κεντρική επιλογή που έχει κάνει η κυβέρνηση. Δεν μπορεί να υποκατασταθεί η ανάγκη μετωπικής σύγκρουσης με την κυβέρνηση, με παρατεταμένο απεργιακό αγώνα, από την απειθαρχία.
Είναι θλιβερή η κατάληξη και των δύο να έχουν εξοβελίσει από τις μορφές πάλης των εργαζομένων την απεργία (όχι την τουφεκιά) και την απεργία διαρκείας. Μάλιστα σε τοποθετήσεις τόσο συνδικαλιστών του ΜΕΤΑ όσο και του ΠΑΜΕ είναι κοινή η αναφορά-διαπίστωση ότι δεν προτείνουν απεργία καθώς δεν ακολουθεί ο κόσμος και νομιμοποιείται η απεργοσπασία. Αυτοεκλπηρούμενη προφητεία. Κηρύσσω 24ωρη χωρίς σχέδιο και προοπτική, οι εργαζόμενοι δεν ακολουθούν, οπότε προκύπτει το συμπέρασμα ότι τις απεργίες δεν τις θέλει ο κόσμος. Αυτοί είναι οι ένοχοι, αθώοι οι υπονομευτές.
Πρόσφατα είχαμε γύρο γενικών συνελεύσεων στους καθηγητές με εισήγηση από ΣΥΝΕΚ-ΔΑΚΕ. Το απόλυτο τίποτα. Ούτε υπαινιγμός για αγώνα και μάλιστα απεργιακό. Αυτό το τίποτα όμως βόλεψε το ΠΑΜΕ που στήριξε στις γενικές συνελεύσεις αυτό το πρόγραμμα αδράνειας. Για να φαίνεται μέσα σε αυτή την ηρεμία το πανελλαδικό συλλαλητήριο της 1/11 κορυφαίο κινηματικό γεγονός.
Αυτό το συλλαλητήριο είναι η μόνη πρόταση του ΠΑΜΕ από τις αρχές του Σεπτέμβρη. Σωματεία, ομοσπονδίες, εργατικά κέντρα κάνουν γενικές συνελεύσεις, εκδηλώσεις, εξορμήσεις για να «βουλιάξει» το Σύνταγμα. Και ενδιάμεσα αυτές τις μέρες τοπικά συλλαλητήρια. Μάλιστα προκηρύσσουν απεργία για να διευκολύνουν τη συμμετοχή των εργαζομένων-μελών τους στο πανελλαδικό συλλαλητήριο. Τι να πει κανείς, είναι δικαίωμα κάθε οργάνωσης να σχεδιάζει ανά δίμηνο τη δράση της. Το ερώτημα είναι αν αυτή η δράση ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της ταξικής πάλης ή προσπαθεί να την αποφύγει. Και αυτό δεν κρύβεται με ταξικές ρητορείες.
Αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν και από τον χώρο της σπουδάζουσας νεολαίας, με το ζήτημα των διαγραφών και τη στάση των ΜΑΣ και ΑΡΕΝ αλλά και από το ζήτημα του ΕΝΦΙΑ που εκφράστηκε και ένας διαγκωνισμός ανάμεσά τους με κινητοποιήσεις διαφορετικές μέρες για να βγουν διαφορετικές φωτογραφίες.
Χαρακτηρτιστικό παράδειγμα της στάσης των δύο κομμάτων είναι οι νομοθετικές προτάσεις που καταθέτουν στη Βουλή.

Από νομοθετικές προτάσεις, άλλο τίποτα!
Σφάζονται στην «ποδιά» των… εργαζομένων ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Παναγόπουλος της ΓΣΕΕ με αφορμή τον κατακλυσμό νομοθετικών προτάσεων για τον κατώτερο μισθό.
Το ξεκίνημα έγινε με την κατάθεση πρότασης νόμου από τον ΣΥΡΙΖΑ, με την οποία προβλέπεται η κατάργηση των μνημονιακών νόμων που είχαν σχέση με τη διαμόρφωση του ύψους των μισθών (μείωση βασικών κατώτατων αποδοχών, πάγωμα αυξήσεων, κατάργηση μονομερούς προσφυγής στη διαιτησία, μείωση διάρκειας μετενέργειας, αναστολή της αρχής ευνοϊκότερης ρύθμισης, αναστολή της επεκτασιμότητας των κλαδικών συμβάσεων, καθορισμός του κατώτατου μισθού από τον εκάστοτε υπουργό Εργασίας κ.ά.). Αυτή η πρόταση νόμου παρουσιάζεται ως συνέχεια των προγραμματικών εξαγγελιών Τσίπρα στη φετινή ΔΕΘ και στην κατεύθυνση της επαναφοράς του κατώτατου μισθού στα 751 ευρώ μικτά.
Τη σκυτάλη πήρε ο «ηγέτης» των εργαζομένων και πρόεδρος της ΓΣΕΕ, Γ. Παναγόπουλος, ο οποίος, ασκώντας κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ, δήλωσε ότι «η νομοθετική παρέμβαση απαιτείται για την επαναφορά δίνοντας επίσης κι ένα πολιτικό μήνυμα αλλά από κει και πέρα πρέπει ελεύθερα ν’ αφεθούν οι εργοδότες και οι εργαζόμενοι να συνάπτουν τις συλλογικές συμβάσεις». Και τι εννοεί με τον όρο «ελεύθερα» ο Παναγόπουλος; Μα, την ελευθερία της εργοδοσίας να εκμεταλλεύεται το εξευτελιστικό επίπεδο στο οποίο έχουν πέσει οι μισθοί. Γιατί ο βασικός φόβος του Παναγόπουλου από το ενδεχόμενο μιας τέτοιας νομοθετικής πρωτοβουλίας είναι το «σοκ» που πιθανά θα προκαλέσει στους εργοδότες μια τέτοια εξέλιξη: «Γιατί κι αυτός είναι ένας υπαρκτός κίνδυνος, το σοκ που προκάλεσε στην αγορά και το είδατε, της παραγωγικής αλλά και καταναλωτικής καθίζησης με την υποχώρηση του κατώτερου μισθού με νόμο, ενδεχομένως και με νόμο να προκαλέσει άλλο σοκ που δεν ξέρω αν η αγορά εργασίας μπορεί να το αντέχει» δήλωσε ως γνήσιος… αστός οικονομικός αναλυτής, νομιμοποιώντας απόλυτα τη φιλολογία του συστήματος που σαρώνει τους μισθούς με την πρόφαση της ανάγκης μείωσης της ανεργίας. Φιλολογία που νομιμοποιεί όλες τις πτυχές της αντεργατικής επίθεσης, ρίχνοντας τις ευθύνες στους εργαζόμενους και τις διεκδικήσεις τους.
Και αν η κριτική του Παναγόπουλου εξοργίζει, τι μπορεί να πει κανείς για την κριτική του ΚΚΕ; Αιφνιδιάστηκε το ΚΚΕ με την πρόταση νόμου του ΣΥΡΙΖΑ και… κατέθεσε δική του πρόταση νόμου που είναι… ολόιδια με αυτή του ΣΥΡΙΖΑ! Η οποία προβλέπει και αυτή την επαναφορά του κατώτατου μισθού στα 751 ευρώ (μόνο που το ΚΚΕ το λέει «ξεκάθαρα», ενώ κατηγορεί το ΣΥΡΙΖΑ ότι δεν το ορίζει ξεκάθαρα), προβλέπει και αυτή την κατάργηση των μνημονιακών διατάξεων, αλλά επιπλέον προβλέπει και την κατάργηση όλων των ελαστικών μορφών απασχόλησης αλλά και την επαναφορά της 13ης και 14ης σύνταξης! Και έχει βαλθεί να μας πείσει ότι η δική του πρόταση νόμου εκφράζει τις πραγματικές λαϊκές ανάγκες.
Πιέστηκε ο Παναγόπουλος που διαπιστώνει ότι κινδυνεύει να χάσει την καλή μαρτυρία του ΣΕΒ και των εργοδοτών.
Πιέστηκε το ΚΚΕ -ο πατριάρχης των «ολοκληρωμένων» προτάσεων νόμου- τώρα που βλέπει να χάνει την αποκλειστικότητα σε αυτό το σπορ και μάλιστα από τον ΣΥΡΙΖΑ που έχει και προοπτική κυβερνητικής εξουσίας.
Το ζήτημα, όμως, δεν αφορά τόσο τις πιέσεις που δέχονται Παναγόπουλος και ΚΚΕ, αλλά την αντίληψη που θέλει να εμπεδώσει με αυτήν του την κίνηση ο ΣΥΡΙΖΑ. Παρουσιάζει, λοιπόν, ο ΣΥΡΙΖΑ το ζήτημα της επαναφοράς και κατοχύρωσης των εργατικών δικαιωμάτων και κατακτήσεων ως ζήτημα νομοθετικής ρύθμισης. Όπως, μάλιστα, έσπευσαν να απαντήσουν στον Παναγόπουλο οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Στρατούλης και Μητρόπουλος «ο κατώτατος μισθός, όπως με μνημονιακό νόμο μειώθηκε, έτσι με νέο νόμο θα επανέλθει στα προηγούμενα επίπεδα, ώστε από κει και πέρα να λειτουργούν για τη διαμόρφωσή του οι ελεύθερες συλλογικές διαπραγματεύσεις». Μια λογικοφανής δήλωση η οποία, όμως, εσκεμμένα αποκρύβει μια σημαντική «λεπτομέρεια»: ο πολιτικός και ταξικός συσχετισμός στη βάση του οποίου προωθήθηκαν και επιβλήθηκαν οι αντεργατικές ανατροπές που θέλει να αποκαταστήσει η νομοθετική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ, ο συσχετισμός που καταγράφτηκε και στην αδυναμία του εργατικού και λαϊκού κινήματος να αποτρέψει αυτές τις ανατροπές, εξακολουθεί να ισχύει και θα εξακολουθεί να ισχύει ακόμη και αν οι επόμενες εκλογές φέρουν στην κυβέρνηση τον ΣΥΡΙΖΑ.
Το πόσο θα πιεστεί το κεφάλαιο να παραχωρήσει το τμήμα της υπεραξίας που αντιστοιχεί στην επιστροφή του κατώτερου μισθού στα 751 ευρώ δεν εξαρτάται από την ψήφιση ενός νόμου, αλλά από την έμπρακτη δυνατότητα της εργατικής τάξης και των εργαζομένων να επιβάλουν κάτι τέτοιο. Πόσο μάλλον που σε αυτήν την κατεύθυνση θα αντιταχθούν πρώτα και κύρια οι ιμπεριαλιστές των ΗΠΑ και της ΕΕ.
Το γνωρίζει καλά αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ, γι’ αυτό και οι Στρατούλης και Μητρόπουλος σπεύδουν να συμπληρώσουν ότι «η επιτυχία αυτής της νομοθετικής πρωτοβουλίας του ΣΥΡΙΖΑ εξαρτάται πρώτα απ” όλα από την πίεση που θα ασκήσουν σε αυτή την κατεύθυνση το εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα και οι εργαζόμενοι με τους αγώνες τους». Εμείς θα σας δώσουμε το πλαίσιο αλλά από κει και πέρα είναι δική σας ευθύνη, μοιάζουν να λένε οι δύο βουλευτές. Ναι, αλλά εάν είναι έτσι, τότε προκύπτει το εξής βασικό ερώτημα: Αφού η βαρύτητα της κινηματικής διεκδίκησης-πίεσης είναι μεγαλύτερη από τη βαρύτητα της όποιας νομοθετικής πρωτοβουλίας, γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κινείται στην κατεύθυνση της οικοδόμησης-ενίσχυσης εργατικού κινήματος με αυτά τα αιτήματα, αλλά προτάσσει την προγραμματική εξαγγελία; Και επιπλέον, γιατί στα σωματεία δεν προωθεί μια αντίστοιχη κατεύθυνση; Γιατί η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων που ελέγχεται από το ΣΥΡΙΖΑ δεν θέτει ζήτημα υπογραφής νέων συλλογικών συμβάσεων με αντίστοιχη αύξηση στους μισθούς;
Η απάντηση βρίσκεται στο ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πιστεύει στη δυνατότητα του εργατικού κινήματος να παλέψει, να διεκδικήσει και να κατακτήσει. Ή -για να το πούμε καλύτερα- φοβάται μια τέτοια προοπτική. Ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως και το ΚΚΕ, είναι δυνάμεις γαλουχημένες να λειτουργούν σε περιόδους «κανονικότητας» του αστικού συστήματος, όταν αυτό είχε τη δυνατότητα μικροπαραχωρήσεων. Και αποζητούν την επιστροφή σε μια τέτοια «κανονικότητα». Μόνο που αυτοί οι καιροί έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Και η όποια παραχώρηση από την πλευρά του συστήματος θα γίνει μόνο μέσα από σκληρή ταξική σύγκρουση και όχι μέσα από νομοθετικές ρυθμίσεις.
Επιπλέον, η απάντηση βρίσκεται και στην εκτίμηση του ΣΥΡΙΖΑ ότι θα στηρίξουν την νομοθετική του πρωτοβουλία τμήματα των μεσοστρωμάτων (δείτε, για παράδειγμα τη συνάντησή του με τον Κορκίδη της ΕΣΕΕ πριν τη ΔΕΘ). Ωστόσο, τέτοιου είδους ζητήματα ταξικής αντιπαράθεσης, κορυφαίας σημασίας για το κεφάλαιο, δεν μπορούν να βασιστούν σε πρόσκαιρες συμμαχίες με αυτά τα στρώματα. Ήταν χαρακτηριστικός ο εκνευρισμός του ΣΥΡΙΖΑ όταν τέλη Σεπτέμβρη ο Κορκίδης σε συνέντευξη Τύπου «τα έστριψε» υποστηρίζοντας ότι η αγορά πρέπει να αυτορυθμιστεί και αντιτάχθηκε σε μια νομοθετική παρέμβαση για τον κατώτερο μισθό.
Μα, καλά -θα πει κάποιος- τόσο κακό είναι να ψηφιστεί ένας τέτοιος νόμος από μια αριστερή κυβέρνηση; Κακό -θα απαντούσαμε εμείς- είναι να σπέρνεις αυταπάτες για το πώς απαντιούνται τα κρίσιμα για τη ζωή του λαού ζητήματα. Κακό είναι να δημιουργείς και να παγιώνεις μία κατάσταση κινηματικής απραξίας καλλιεργώντας ψεύτικες προσδοκίες. Κακό είναι να επενδύεις στην πολιτική και ιδεολογική αποσυγκρότηση του λαϊκού και εργατικού κινήματος και να συμβάλλεις στον παραπέρα αφοπλισμό τους.
Ο λαός και οι εργαζόμενοι δεν έχουν ανάγκη από «ολοκληρωμένες» προτάσεις νόμου, αλλά από αγώνες μαζικούς και οργανωμένους, από τον πολιτικό και ιδεολογικό τους εξοπλισμό μπροστά στις συγκρούσεις που έρχονται όσο κι αν θέλει η ρεφορμιστική Αριστερά να τις αποφύγει.

Άρθρα από την Προλεταριακή Σημαία -  http://www.kkeml.gr/

157 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το ΚΚΕ εχει σκοπο να βουλιάξει την Αθήνα την 1η Νοέμβρη ,αυτο το αντικειμενικό γεγονός θα συμβαλει στην περαιτέρω περιθωριοποίηση της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς στην συνείδηση του κοσμου και θα μοιάζουν αστείοι εκείνοι που θα μπουν στον πειρασμό για αριστερή "αντιπολίτευση" ακαδημαϊκού χαρακτήρα
Ειναι ομως και πολυ πιθανό να αλλαξει την αδρανη σταση της εργατικης ταξης ,,έχοντας βαλει μπρος την οργανωτική του δυναμη στις γειτονιές και στα εργοστασια με εντυπωσιακό τρόπο ειναι η αληθεια..Τουλάχιστον για εμενα με την οχι μεγάλη εμπειρία μου,όντας ανένταχτος ακομα
Οσο για την ρεφορμιστική αριστερα (ΣΥΡΙΖΑ) μια και δεν ασχολείται με την ταξικη παλη , ειναι εύκολος στοχος για οποιαδήποτε κριτική

υγ
Βρίσκω μια αντίφαση ,απο την μια λετε πως αποφεύγουν την σύγκρουση(κκε) απο την αλλη ομολογείται πως δεν υπάρχουν τετοιες συνθηκες σήμερα αλλα εύχεστε/προβλέπεται για το μελλον που θα τις φερει
Μου φαίνεται πως εδω διαφωνείτε για να διαφωνήσετε,,ενω στην πραγματικότητα συμφωνείται με το ΚΚΕ

Unknown είπε...

Ρε προηγούμενε και 70 χιλιάδες να κατεβάσει το ΚΚΕ την 1η Νοέμβρη, τι αλλάζει? Απλώς θα κάνει μια μεγάλη κομματική εκδήλωση και θα προσπαθήσει να αποδείξει ότι δεν θα λεηλατηθεί άλλο από το ΣΥΡΙΖΑ. Για το λαό, τους εγραζόμενους αλλά και τους άνεργους (που σπανιως βλέπω πως το ΚΚΕ τους αναφέρει) και τη χώρα τι θα αλλάξει? Αν το ΚΚΕ έκανε ένα κάλεσμα για κοινη δράση σε όλους τους αγωνιστές και τις αγωνιστικές κινήσεις και οργανώσεις με ένα με ένα μήνημουν δράσης , να πω να κάτι αλλάζει και μπορούμε όλοι μαζί κάτι να κάνουμε αλλά να ελπίζω στην παρέλαση του ΚΚΕ και μετά πάλι από κάνα χρόνο άλλη παρέλαση να μου λείπει..

Kostas T είπε...

Προς τον πρώτο ανώνυμο.

Νομίζω ότι αδικεί το άρθρο μια κριτική ότι καταφέρεται εναντίων του ΚΚΕ γιατί θα βουλιάξει το σύνταγμα και αυτό θα τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια της εξωκοινοβουλευτικής.

Οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν ότι η συγκέντρωση του ΚΚΕ είναι κίνηση τακτικής απέναντι στο ΣΥΡΙΖΑ και "απάντηση" στο κάλεσμα του τελευταίου στις 10/10 την ημέρα της "ψήφου εμπιστοσύνης".

Την ουσία του άρθρου, αν θέλεις να την προσεγγίσεις, κατά τη γνώμη μου πρέπει να απαντήσεις πρώτα στο ερώτημα που προκύπτει από την ίδια τη δική σου σκέψη. Οι συνθήκες για τη σύγκρουση που όπως λες δεν υπάρχουν σήμερα, οικοδομούνται ή απλά συμβαίνουν; Αν οικοδομούνται πώς πρέπει να κινηθεί η αριστερά ώστε να ενισχύσει αυτή τη διεργασία;

Ανώνυμος είπε...

Είναι λογικό τα γκρουπούσκουλα που είναι πουθενάδες και ανύπαρκτοι σε όλους τους εργασιακούς χώρους να θεωρούν πάλη τις συγκεντρώσεις και τις πορίες και οχι την καθημερινή δράση και σε όλα τα επίπεδα στους τόπους δουλείας.Μια απλή επίσκεψη στο σαιτ του 902 φτάνει και περισσέυει για να αναδείξει τις συννεχείς κινητοποιήσεις και εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα απο δεκάδες σωματείς φορείς και ενώσεις που πρόσκυνται στο ΠΑΜΕ.Ετσι κι αλλίως η συγκλονιστική συμμετοχή 700 περίπου σωματείων στην πανΕλλήνια συγκέντρωση του ΠΑΜΕ φανερώνει το ποιός στηρίζετε στους στενούε δεσμούς που έχει οικοδομήσει με την αδιάκοπη παρουσία του σε ημερίσια βάση δίνοντας πολύπλευρους αγώνες δίπλα στον εργάτη στον αγρότη στον νεολαίο.

Ανώνυμος είπε...

Εαν ειναι κομματική παρέλαση του κκε(που μπορεί να ειναι) τοτε ολες οι κινητοποιήσεις που το περιεχόμενο τους δεν περιλαμβάνει απεργία ειναι επίσης παρελάσεις κομμάτων/συλλογικότητων κτλ

Τωρα για τις συνθήκες δύσκολο να διαχωρίσεις, τον αντικειμενικό τους χαρακτήρα απο την οικοδόμηση τους ,, αυτες που θα χρησιμοποιήσω ειναι η Κερατέα με την χαλυβουργία ..Στην πρώτη έμαθαν απο την εμπειρία τους σύντομα και την δεύτερη ενας κομμουνιστης έβαλε το ΠΑΜΕ μεσα και εγινε η δουλεία,,χωρις μαλιστα να εχουν το σωματείο προηγούμενος
Αυτο μου δείχνει οτι οι δυνάμεις υπαρχουν και αποδίδουν

Ανώνυμος είπε...

Τελικά η μεγαλειώδης διαδήλωση είναι των δυνάμεων του ΠΑΜΕ και της Λαικής Συμμαχίας με μαζική λαική απεύθυνση ή είναι μια συγκεντρωση του ΚΚΕ;

Τελικά σκοπός της μεγαλειώδους διαδήλωσης είναι να ανέβει το επίπεδο της ταξικής πάλης και να συκγροτηθεί ο λαός ώστε να αναμετρηθεί με το σύστημα ή είναι να την πούμε στα αριστεριστικά γκρουποσκουλα επειδή θα έχουμε πολύ κόσμο.

Τελικά σε τι διαφέρει η τουφεκιά της μίας μέρας σε εργατοπατερίστικο στυλ με τις τουφεκιές των εργατοπατέρων της ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ. Επόμενο ραντεβού η μεγαλειώδης κινητοποίηση της 1ης Φλεβάρη και μετά εκλογές.

Τελικά πρόκειται για μια μεγαλειώση εκλογικής λογικής συγκέντρωση που σκοπό έχει τις επερχόμενες εκλογικές εξελίξεις!

Τελικά νιώθουμε την ανάγκη να βρίζουμε τους ανυπαρκτους πουθενάδες γιατί δεν έχουμε πολιτικά επιχειρήματα παρά μόνο το νηπιακό "είμαστε περισσότεροι από εσάς."

ΑΛΕΠΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Eλα ρε αλεπου ,ειναι ακριβός οτι ειναι και οι δικες σας ,με χαώδης διάφορα δυναμικής χωρις ομως να ειναι ετερόκλιτες ..Επισης δεν ειναι μονο ποσοτική αλλα και ποιοτική η διαφορά ..Αντικειμενικά

Ανώνυμος είπε...

Όσα δεν φτάνει η ΑΛΕΠΟΥ...

Kostas T είπε...

Ανώνυμε, ανένταχτε υπερασπιστή του ΚΚΕ. Αν ο πολιτικός σου φορέας συγκεντρώνει όλη αυτή η δυναμική που λες, τότε συγκεντρώνει και την ανάλογη ευθύνη για τη γενική κατάσταση.

Η συγκλονιστική συμμετοχή των 700 σωματείων που το ΠΑΜΕ ελέγχει, σύμφωνα με τα δικά σου πάντα λεγόμενα, δεν θα έχει ΚΑΝΕΝΑ συγκλονιστικό αποτέλεσμα ούτε στα μεροκάματα, ούτε στους όρους ζωής αυτών των εργατών και του λαού συνολικά.

Αν όλοι οι άλλοι είναι γκρουπούσκουλα και πουθενάδες και τον καθοριστικό ρόλο έχει το ΚΚΕ και μάλιστα με τέτοια δύναμη και σχέση με την εργατιά που περιγράφεις, τότε η αποτυχία της υπεράσπισης των εργατικών και λαϊκών δικαιωμάτων από την πλευρά της αριστεράς, βαραίνει το ΚΚΕ.

Τελικά όλα αυτά τα λες για να υπερασπιστείς το ΚΚΕ, ή για να το εκθέσεις;

Ανώνυμος είπε...

Τα 700 σωματεία που πήραν αποφάσεις δεν είναι σωματεία που ελέγχει το ΚΚΕ αλλά σε αρκετές περιπτώσεις πάρθηκαν αποφάσεις (Δ.Σ. και ουχί συνελεύσεων που κατά τα άλλα κόπτεται το ΚΚΕ) με τις ψήφους σχημάτων του ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ κ.ά.. Κάτι που διαφεύγει των μέσων του ΚΚΕ πουθυμούνται την ύπαρξη των άλλων μόνο στις περιπτώσεις που καταψηφίζουν! Ένα ψάξιμο θα σας πείσει.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ρε φίλε ΚostasT βαραίνουν όλα το ΚΚΕ;

Ας πούμε το ΚΚΕ είναι για το πούτσο.

ΕΣΥ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ;

Παρακαλάς την Ανταρσία και τους αναρχικούς(παλιότερα και τους Συριζαίους) για να κάνετε μια κινητοποίηση άνω των 30 ατόμων;

Άκουσες το ΚΚΕ να μην κάνει αυτοκριτική επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτό που είναι;

ΤΟ ΚΚΕ είναι ότι θέλει,μπορεί να είμαστε και καπιταλιστές πράκτορες(εγώ πχ έχω βιομηχανία),μπορεί να είμαστε ελοχιμ, μπορεί και νεφελίμ,που ξέρεις;

ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΕΣΑΙ Α-Ν-Υ-Π-Α-Ρ-Κ-Τ-Ο-Σ!

ΚΟΨΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΣΕ ΜΕ.

1 Νοεμβρίου το ρεβιζιονιστικό ΠΑΜΕ με 100.000;

1 Δεκεμβρίου το επαναστατικό (μ-λ) με 200.000!!

(και δεν σου μιλάω για ψήφους αλλά για κίνημα,μιας και τον Λένιν τον έγραψες στα @@ αφού κάθε κοινοβουλευτική δράση την θεωρείς ρεβιζιονιστική-ρεφορμιστική,παίζω με τους όρους σου λοιπόν,ΚΙΝΗΜΑ)


ΔΕΙΞΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ,ΣΟΦΟΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ...


Σοβαρά τώρα και πέρα από την πλάκα με τους ανύπαρκτους και τους πουθενάδες.

Δυστυχώς ή ευτυχώς όλα βαραίνουν το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ.
Σε αυτούς πέφτει η ευθύνη.
Σε εμάς πέφτει η ευθύνη.*

*Η ευθύνη που μας αναλογεί ανάλογα με τις αντικειμενικές συνθήκες και όχι η ευθύνη που νομίζουν ότι μας αναλογεί μερικοί βολονταριστές(εδώ να ευχαριστήσω το ΚΚΕ(μ-λ) που στις Πρωτοβουλίες του πρωτοέμαθα αυτή την έννοια πριν αρκετά χρόνια).
Αυτοί μπορεί να κράζανε τους Μπολσεβίκους γιατί δεν κάναν επανάσταση το 1906.

υγ.Αλήθεια τι δουλεία είχα εγώ με αναρχικούς,συριζαίους και ανταρσύτες; Προτιμώ 1000 φορές τα παιδιά της εργατικής τάξης,μέσα στην αμορφωσιά τους,την αφέλειά τους,την αθωότητα τους και πολλές φορές την αντιδραστικότητα τους,που συναντώ στις ουρές των ΟΑΕΔ όταν είμαι με το φυλλάδιο της επιτροπής ανέργων,του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ στο χέρι,παρά τους διανοούμενους των αμφιθεάτρων που το μόνο που τους ενώνει όταν δεν "θάβει" ο ένας τον άλλο είναι το αντι-ΚΚΕ μένος.

ΚΚΕ(μ-λ),Ανταρσυά,Σύριζα,Αναρχικοί

Καληνύχτα...




Ανώνυμος είπε...

Ποσα κ ποια απο αυτα τα 700 σωματεια,οπως λες,πηραν αποφαση συμμετοχης στο συλλαλητηριο της 1/11 ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥΣ,δηλ. ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΜΑΖΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΕΙΣ κ οχι των ελεγχομενων κομματικα Διοικητικων συμβουλιων τους πισω απο κλειστες πορτες;; Και απο αυτα,αν υπαρχουν καποια,ΠΟΣΑ Κ ΠΟΙΑ τα προηγουμενα εστω 2-3 χρονια παλι με αποφαση ΓΣ των μελων τους κ οχι μονο καποιου κομματικου συσχετισμου στο ΔΣ τους εκαναν εστω μια απεργιακη κινητοποιηση ας πουμε με αιτημα την επαναφορα του βασικου μισθου,για αυξηση μισθου στο κοστος ζωης στον χωρο τους η εστω για καποιο σωματιακο επιμερους αιτημα;; Ανυπομονω να μου τα κατονομασεις!! Σου ξαναθυμιζω οτι 700 λες οτι δηλωνουν συμμετοχη για 1/11,εδω μπορεσαν να 'χουν εμφανιση,σε κατευθυνση κινητοποιησης στον χωρο του καθενος απο αυτα κ κυριως απεργιακου αγωνα κ συγκρουσης με την εργοδοσια κ την κυβερνητικη πολιτικη κατα το περασμα των τελευταιων χρονων ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ Η ΒΡΗΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ; Ετσι για να εχουμε κι ενα μετρο του βαθμου συγκροτησης κ ...ανοδου του εργατικου κινηματος κατω απο την ...ηγεσια (;;) ενος κομματος που αυταρεσκα θελει ν' αυτοαποκαλειται σαν ... "της εργατικης ταξης"...
Εγω εκεινο που καταλαβαινω ειναι οτι το κομμα αυτο με την ρεφορμιστικη πολιτικη του αποτελει πλεον μια απο τις τροχοπεδες στην συγκροτηση της παλης του λαου! Κ αν θα πρεπει να ψαξεις για πουθεναδες απο την αναγκαιοτητα συγκροτησης λα"ι"κης αντιστασης,καλα θα κανεις να την ψαξεις στον μηχανισμο του!!

Ανώνυμος είπε...

Οταν ...ξυπνησεις τα ξαναλεμε;;

Ανώνυμος είπε...

Kostas T

Θα δεχτώ οτι εχει ευθύνη το ΚΚΕ για την σημερινή γενική κατάσταση του κινήματος εαν μου πεις για το διεθνές κίνημα ...Εκει ποιος φταίει ?
Ε λοιπόν στην Ευρώπη για παραδηγμα υπάρχει αυτη η κατασταση επειδή δεν έχουν ενα ΚΚΕ ,εμεις εδω σαφώς είμαστε καλύτερα λογο της συστηματικης παρεμβασης του συγκεκριμενου κομματος..Ετσι το βλεπω εγω


ο πρώτος ανένταχτος

Ανώνυμος είπε...

"Εγω εκεινο που καταλαβαινω ειναι οτι το κομμα αυτο με την ρεφορμιστικη πολιτικη του αποτελει πλεον μια απο τις τροχοπεδες στην συγκροτηση της παλης του λαου!"

Τζιμάκο εσύ;
ή μήπως ο Λακης;

Τόση ζύμωση με Συριζαίους και αναρχικούς,δεν μπορεί,θα άφηνε και τα κουσούρια της...

;)

Ανώνυμος είπε...

Ολα τα 720 σωματεία πήραν απόφαση για συμμετοχή σταν πανΕλλήδικό συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ την 1η Νοεμβρίου μέσα απο συλογικές διεργασίες και ψηφίσματα στις γενικές συνέλευσεις τους.Ολα.Η Χαλυβουργία είναι ένα δείγμα του πως εννοούν οι ΚΚΕδες την συλλογική λειτουργία των σωματείων με συμμετοχή απο τα κάτω των εργαζομένων στις λείψεις των αποφάσεων και των δράσεων.Επίσης πολλά σωματία που το προηγούμενο διάστημα βρίσκονταν στα χέρια του εργοδοτικου και κυβερνητικού συνδικαλισμού τώρα και με την τεράστια συμβολή του ΠΑΜΕ οι εργάτες παρακάμπτουν και ξεπερνούν τις πουλημένες ηγεσίες τους και συμμετοχικα και μαζικά βρίσκονται πλέον στο μετερίζι του αγώνα κομμάτι του εργατικού κινήματος δίπλα στις ταξικές δυνάμεις.Και μόνο οτι πολλά σωμματία που όλο το προυγούμενο διάστημα δεν είχαν απολύτος καμία παρουσία και με ευθύνη και των εργαζομένων αλλά και των εκπροσωπων τους συσπειρώθηκαν με τις δυνάμεις ΠΑΜΕ και πλέον εντάσσονται στις γραμμές της πάλης.Απο την αλλη εσείς που οχι μόνο δεν μπορείται ιστορικά ως γκρουπούσκουλα απο πουθενάδες και ανύπάρκτους να διαδραματισεται κανέναν ρόλο μέσα στο εργατικό κίνημα και στους αγώνες του αφου απο μόνη δας ούτε καν ενα ριμάδι σωματείο δεν μπορείτε να κατεβάσετε στους δρόμους αλλά και ούτε πρωτοβουλιακά σε κανέναν χώρο να σηκώσετε απεργίες, κατηγορείτε απο την άλλη την μοναδική δύναμη το ΠΑΜΕ που μπορεί να συσπειρώσει και να κινητοποιήσεις μεγάλες μάζες απο χιλιάδες εργαζόμενους σε κατέυθυνση ρίξης και σύσγκρουσης με το Κεφαλαιο και το αστικό κράτος όπως έγινε π.χ στην Χαλυβουργία στα λιμάνια στους αγρότες κ.α. και που όλοι οι μεγάλοι αγώνες που έχει να επιδείξει το τελευταίο διάστημα το κίνημα έχουν την σφραγίδα και το αποτύπωμα του ΠΑΜΕ...

Ανώνυμος είπε...

Επειδή δεν έβαλα νικνειμ και υπάρχουν και άλλα ανώνυμα:
Τα παρακάτω σχόλια είναι δικά μου:
22/10/14 - 12:48 π.μ.
22/10/14 - 4:28 π.μ.
22/10/14 - 11:41 π.μ.

"Αντι-αντιΚΚΕ"

;)


Unknown είπε...

Ρε ΚΚΕ γιατί μας τρολάρεις τώρα τόσο πολύ πες μου... Απο τις 720 συμμετοχές είδα και τα εξής σωματεία!! Από το 491 μέχρι το 610 είναι Οργάνωση Γυναικών Ελλάδας. Ένα από τα πολλά "Μέτωπα" του ΚΚΕ. Από 623 μέχρι 671 είναι Φοιτητική Σύλλογοι. Πες λοιπόν, έναν ρημαδοσύλλογο που πήρε μέσω γενικής συνέλευσης απόφαση συμμετοχής στο συλλαλητήριο. Από ΔΣ στην καλύτερη με στήριξη προφανώς από ΕΑΑΚ, ΑΡΕΝ, ΑΚ, ΑΡΔΙΝ. Από 716 μέχρι 734 μου πετάξει και κάποιες επιτροπές ανέργων πάλι σφραγίδες του ΠΑΜΕ. Στις ΕΛΜΕ σιγά μην πάρθηκαν αποφάσεις μέσω συνελεύσεων. Από 405 μέχρι 490 έχεις πετάξει ότι σφραγίσα έχεις από συνταξιούχους και μου λες τώρα τρέλες για 730 που ΟΛΑ πήραν απόφαση με γενικές συνελεύσεις. Τα λέτε μωρέ για να φτιάχνεστε τώρα που ο Σύριζα θα σας κάνει εξωκοινοβούλιο?

ΒΔ είπε...

Διαπίστωση: Οι ΚΚΕδες φαίνεται να πιστεύουν πραγματικά την εικονική πραγματικότητα που περιγράφουν.
Τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.
Είναι σίγουρο ότι το ΚΚΕ θα κατεβάσει ό,τι μπορεί από όλη την Ελλάδα. Με τέτοιου μεγέθους προεκλογική κινητοποίηση, γιατί περί αυτού πρόκειται, θα έχει σίγουρα κόσμο. Φανταστείτε όμως να βουλιάξει η Αθήνα και να χάσει και άλλα ποσοστά το ΚΚΕ στις ερχόμενες εκλογές!

Ανώνυμος είπε...

Καλή η παρέμβαση του κνίτη. Υφος και ήθος σοσιάλ- φασίστα. Βοηθάει να καταλάβει κάποιος γιατί δυσφημίστηκε σε τέτοιο βαθμό ο κουμουνισμός. Γιατί απ όπου πέρασαν οι "κουμουνιστες" αυτού του τύπου, ο κόσμος είναι μέχρι και σήμερα τρελαμένος πολιτικά.
Θυμάμαι όταν διαδηλώναμε για το τσέρνομπιλ,τι ειρωνίες και τι επίθεση είχα δεχτεί από τέτοιους ντούρους "κουμουνιστές" συναδέλφους μου. Δεν τους παίρνει σήμερα και αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που δεν τραμπουκίζουν σήμερα στο βαθμό π ου θάθελαν.
γ

Ανώνυμος είπε...

Σημειώνω: "Η υποχρέωση των κομμουνιστών να δουλεύουν στην καθημερινή δράση τους με εργαλείο τη στρατηγική του Κόμματος δεν είναι ένας «ετσιθελισμός» (βολονταρισμός) που αδιαφορεί για τα καθημερινά, πιεστικά προβλήματα του λαού και παραπέμπει τη λύση τους στο απροσδιόριστο (χρονικά) σοσιαλιστικό μέλλον, «διατηρώντας την καθαρότητα της γραμμής του Κόμματος» και αφήνοντας στο έλεος της καπιταλιστικής βαρβαρότητας την εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα. Δεν έχει καμία σχέση, δηλαδή, με τη συκοφαντική κριτική που ασκούν πολιτικές δυνάμεις που αυτοπροσδιορίζονται ως αριστερός χώρος, αριστερά. Η ουσία της κριτικής που ασκούν στο ΚΚΕ εδράζεται στη σταθερή επιμονή του, πάντα τεκμηριωμένη με συγκεκριμένα επιχειρήματα, να αρνείται να συμπράξει σε ένα λεγόμενο μίνιμουμ πρόγραμμα, με στόχο τη συμμετοχή σε μια κυβέρνηση διαχείρισης της κρίσης του συστήματος εντός ή εκτός Ευρωζώνης. Η δράση με βάση τη στρατηγική δε σημαίνει έλλειψη ή υποβάθμιση της τακτικής. Σημαίνει υποταγή της τακτικής στη στρατηγική όπου η πρώτη είναι το ευέλικτο μέρος της δεύτερης. Και όπου η ευελιξία αυτή έχει συγκεκριμένα όρια, δεν μπορεί να αποσυνδεθεί από τη στρατηγική κάτω από την πίεση των στροφών της ταξικής πάλης, την πίεση των συσχετισμών και του δεδομένου -κάθε στιγμή- επιπέδου πολιτικής συνειδητοποίησης των μαζών. Οι λεγόμενες «τακτικές συσπειρώσεις» -όπως προβάλλονται από τον ΣΥΡΙΖΑ, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και λοιπούς δορυφόρους- με επιστέγασμα την «αντιμνημονιακή ενότητα» ή την «ενότητα της αριστεράς», είναι εξ ορισμού αναγκασμένες ΚΑΙ να υποβαθμίζουν τους στόχους πάλης, να τους αφήνουν μακριά από τις πραγματικές λαϊκές ανάγκες (ακόμα και τις πιο άμεσες). Τέτοιου είδους συσπειρώσεις, που τελικά αποβλέπουν στην εναλλαγή διαχείρισης, κοιτάνε πολύ πίσω, σε ένα ανεπίστρεπτο παρελθόν, που ο καπιταλισμός έκανε ορισμένες παραχωρήσεις που τελικά έχασαν τη δυναμική τους, ήταν προσωρινές και το κυριότερο οδήγησαν στην ενσωμάτωση του εργατικού και λαϊκού κινήματος με μοχλό βεβαίως τις αστικές κυβερνήσεις, τον κυβερνητικό και εργοδοτικό συνδικαλισμό, την εργατική αριστοκρατία με την αμέριστη βοήθεια του οπορτουνισμού. [...] Συμπέρασμα: Η δουλειά με τη στρατηγική, χωρίς το φόβο των σημερινών αρνητικών συσχετισμών, αλλά με συνυπολογισμό τους για την ανατροπή τους και όχι την αποδοχή τους, δεν σε αποκόπτει από τις μάζες και τα συμφέροντά τους. Προετοιμάζει, ωριμάζει, συγκεντρώνει δυνάμεις που μπορούν να πολλαπλασιάσουν αυτήν τη δουλειά μέσα στην εργατική τάξη (ετοιμοπόλεμοι πυρήνες μέσα στα εργοστάσια, εμπλουτισμός του κομματικού περίγυρου με ταξικά κριτήρια, κομματική οικοδόμηση), προετοιμάζει τις δυνάμεις να ανταποκριθούν, όταν ωριμάσουν οι αντικειμενικές προϋποθέσεις της επαναστατικής κατάστασης, που κανείς δεν μπορεί με ακρίβεια να προβλέψει το χρονικό ξέσπασμά της."
Πηγή: http://www22.rizospastis.gr/wwwengine/storyPlain.do?id=7481558&action=print

Υ.Γ.:1) Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι όλες οι αριστερίστικες γκρούπες θα ξεπεραστούν κάποτε καθώς η ταξική πάλη θα προχωρεί και θα βαθαίνει, αποκαλύπτοντας όλους τους λακέδες των αστών (ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, μαοϊκούς, αναρχικούς και δε συμμαζεύεται).
2) Οι θιασώτες της "σκέψης Μάο Τσε Τουνγκ" έχουν το θράσος να μιλούν για μαρξισμό-λενινισμό;
LRS

Ανώνυμος είπε...

Τραβήξτε σε καμιά "εξέγερση" σαν το Δεκέμβρη του 2008 ρε μουλάδες μαζί με τους αναρχοφασίστες. Πηγαίντε να κάνετε παρέμβαση σε τίποτε "αγανακτισμένους" στο Σύνταγμα και αφήστε το ΠΑΜΕ και το εργατικό κίνημα να ακολουθήσει με υπομονή κι επιμονή τον μακρύ και δύσκολο δρόμο της ανασύνταξης του εργατικού-κομμουνιστικού κινήματος.
LRS

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ!!!
Οικοδομήστε μαζί με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ τη "λαϊκή στήριξη" της αυριανής αριστερής κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και εμείς με το ΚΚΕ μπροστάρη και τις οργανώσεις του ΠΑΜΕ να οικοδομήσουμε το σοσιαλιστικό αύριο. Εμπρός συντρόφια του ΚΚΕ να είστε αμείλικτοι με τους κάθε λογής οπορτούνες. Αν δεν ξεκαθαριστεί ποιος είναι με ποιον, δε θα μπορέσει να προχωρήσει το εργατικό κίνημα.
LRS

Ανώνυμος είπε...

Κατανοητή η απώλεια ψυχαιμίας και ο πανικός LRS. Συμβουλευτικά υπάρχει και το LXT (Λεξοτανίλ).

Ανώνυμος είπε...

Χωρίς να έχει ιδιαίτερη σημασία αλλά για να μη λεει ο καθένας και ό,τι του κατεβει για συνελεύσεις κλπ.

Η ΕΛΜΕ Πειραιά είναι ένα από τα σωματεία που καλεί στην κινητοποίηση του ΠΑΜΕ στη 1 Νοέμβρη. Η απόφαση πέρασε από το ΔΣ (όχι από κάποια συνέλευση) με ψήφους ΠΑΜΕ-ΔΑΚΕ. Στο κείμενο της απόφασης αποκρύπτεται προφανώς ότι η κινητοποίηση είναι του ΠΑΜΕ.

Πάνος

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 8:32 σε ευχαριστώ για τη συμβουλή, αλλά τι να μου κάνει ένα lexotanil; Μάλλον τα σκληρά θα αρχίσω...
LRS

Ανώνυμος είπε...

Χωρίς να έχει σημασία, στις εκλογές της ΕΛΜΕ Πειραιά πρώτη δύναμη ήταν η ΕΣΑΚ, που συσπειρώνει γύρω από το ΠΑΜΕ.
LRS

Ανώνυμος είπε...

Πού άλλαξε όνομα τώρα πανελλαδικά στην εκπαίδευση η ΕΣΑΚ και ονομάστηκε ....Πως;;;;;

Ένα όνομα για να μη μπερδευόμαστε με τους οπορτουνιστές.... Πως;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Στο ναό της συνδιαχείρισης εκεί που παίζει το ρόλο του ΣΥΡΙΖΑ, στα κρατικά όργανα διοίκησης. Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών

Πάνος

Ανώνυμη Επαναστάτρια είπε...

Το ΚΚΕ θα 'πρεπε να οργανώσει μια σειρά μαθημάτων γραμματικής κ ορθογραφίας για μέλη κ φίλους του,γιατί θυμίζουν τις γελοιογραφίες του "Ποντικιού" που σατυρίζουν τη γραφή των Χρυσαυγιτών.Καλά κ να 'ναι παιδιά της εργατικής τάξης αλλά όχι να μην ξέρουν κ να γράψουν!Όσο για το ύφος δυστυχώς χαραχτηρίζει μάλλον τραμπούκους,όχι πάντως επαναστάτες κομμουνιστές,που όπως είναι γενικά γνωστό,διακρίνονται για το εξαιρετικό τους ήθος.Τι εντύπωση κάνουν αυτά;Ο κόσμος που τα διαβάζει θα λέει,"σκέψου και να επικρατήσει αυτή η αληταρία!".

Ανώνυμος είπε...

Η τραγική είκονα των οπαδών του ΚΚΕ σε αυτή τη... "συζήτηση" είναι ενδεικτική. Καμία σχέση δεν έχουν όλα αυτά φυσικά ούτε κατ' επίφαση με την πρακτική των κομμουνιστών.

Αν ήσασταν κομμουνιστές και πιστεύατε ότι όντως κάτι θα μπορούσε να προσφέρει στο λαό η κινητοποίηση της 1ης Νοέμβρη, αν η κινητοποίηση της 1η Νοέμβρη ήτανε όντως ταξική, τότε κύριοι θα μας καλούσατε εμάς και κάθε δύναμη που αναφέρεται στην εργατική τάξη να συμμετέχουμε στην κινητοποίηση αυτή.

Έτσι κάνουν οι κομμουνιστές όταν συγκροτούν πλατιά μέτωπα: προσπαθούν να τραβήξουν και άλλες δυνάμεις στον αγώνα υπό την ηγεμονία τους και να τις αποσπάσουν από το σύστημα. Έτσι κάναν τα πραγματικά κομμουνιστικά κόμματα όταν διαβλέπανε την δυνατότητα να επιφέρουν ρήγμα στο σύστημα.

Αλλά τι νόημα έχει άραγε να μιλάς σοβαρά σε χούλιγκαν; Τι νόημα έχει να μιλάς σε άτομα που πήρανε υπογραφές μαζικών φορέων για να τις περιφέρουν ως τρόπαιο στο ίντερνετ;

Μπορείτε κύριοι να πανηγυρίσετε που είστε μεγαλύτερο κόμμα από το ΚΚΕ(μ-λ).

Ας πανηγυρίσουμε όλι μαζί!

Ζούμε μέσα στην φτώχεια! Τα μέτρα περνάνε το ένα μετά το άλλο! Οι μισθοί είναι πείνας! Φοβόμαστε να αρρωστήσουμε ή να μας πονέσει κάνα δόντι!

Αλλά έχουμε 700 σφραγίδες να τις κουνάμε στο μπλογκ του πουθενάδων του ΚΚΕ(μ-λ)! Ζήτω το ΚΚΕ που είναι μεγαλύτερο από το ΚΚΕ(μ-λ)! Ζήτω!

ΑΛΕΠΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Προσγειώσου λιγο "αλεπου" φτανει με το μάθημα του καλου κομμουνιστή ,,,,εμας μας ενδιαφέρει η γνωμη των εργατών που καθημερινά μιλάμε και φτιάχνουμε δεσμούς,μαζι τους ,Εκει στον τοπο εκμετάλλευσης τους, προσπαθώντας να τους εχουμε διπλα στους ταξικους αγωνες,,Σε αυτο το πλαίσιο ειναι και η 1η νοεμβρη .,εκει θα βρεις μπόλικους απεγκλωβισμένους,που αυριο θα ειναι περισσότεροι
Εσυ κοιτα να απεγκλωβίσεις ,,την επαναστάτρια στο απο πανω σχολιο.η" στο ετερόκλιτο εξωκοινοβουλευτικό χάπενινγκ

Τα υπόλοιπα που λες ειναι σαπουνόφουσκες.

ασύντακτος/hooligan ..ουγκα βρε

Ανώνυμος είπε...

Περί ήθους...

Από το άρθρο:
"Ευθύνες έχουμε όλοι μας, μόνο που είναι διαφορετικές οι ευθύνες αυτών που προσπαθούν να αντιστρέψουν την κατάσταση (και δεν τα καταφέρνουν) ώστε να γυρίσει αλλιώς ο τροχός και διαφορετικές οι ευθύνες αυτών που «κοπιάζουν» για να συνεχίζει η ίδια τροχιά."

-Δικαίωμά σας να λέτε ότι το ΚΚΕ κάνει λάθος.Αλλά το ότι οι άνθρωποι του ΚΚΕ ...«κοπιάζουν» για να συνεχίζει η ίδια τροχιά", είναι προσβολή και ύβρης για χιλιάδες ανθρώπους που αγωνίζονται στις τάξεις του ΚΚΕ, απολύονται για συνδικαλιστική δράση,σέρνονται στα δικαστήρια,καταδικάζονται.
Σας πείραξε το ύφος των σχολίων μετά.Για μένα παραήταν συντροφικό το ύφος μετά από τέτοιες χυδαιότητες.

Παρακάτω ο άλλος σε σχόλιο:

Kostas T(σχόλιο 3)
"Οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν ότι η συγκέντρωση του ΚΚΕ είναι κίνηση τακτικής απέναντι στο ΣΥΡΙΖΑ και "απάντηση" στο κάλεσμα του τελευταίου στις 10/10 την ημέρα της "ψήφου εμπιστοσύνης".

-Βρε οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν βέεεεεεεεβαια... Εσύ ρε είσαι τσακάλι ,τρέχω να κρυφτώ ο αήθης ΚΚΕς που τα έβαλα με αυτά τα τέρατα ηθικής που ποτέ δεν παραποιούν την αλήθεια για να ρίξουν λάσπη...και να επιβεβαιώσουν με ψέματα την αποψάρα τους.

Από το site toy ΠΑΜΕ(είναι μεγάλο το λίνκ της σελίδας):

Πανελλαδικό Συλλαλητήριο 1η
Νοέμβρη στο Σύνταγμα

03 Σεπτεμβρίου 2014. Κατηγορία: Δελτία Τύπου

H Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ συνεδρίασε σήμερα, συζήτησε και κατέληξε σε πρόγραμμα δίμηνης, έντονης, μαχητικής, αγωνιστικής δραστηριότητας με κορύφωση την πραγματοποίηση μεγάλου ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ στις 1 Νοέμβρη, στην Αθήνα(...)

-3 Σεπτεμβρίου...

Άντε τώρα να συζητήσεις πολιτισμένα και να αραδιάζεις επιχειρήματα και να μην τους πάρεις στο ψιλό.

Έχουν γίνει τα στομάχια μας πέτρα και ακούμε και μαλακίες από πάνω από τα "ηθικά" "συντροφάκια" ,που όταν δεν συναγελάζονται με Συριζαίους,Αντάρσυους και αναρχικούς κάνουν κριτική στο ΚΚΕ...

Ε,πάει πολύ να κουνάτε το δάχτυλο εσείς...


Αντι-αντιΚΚΕ

ΒΔ είπε...

Κατά το ΚΚΕ μια γενική απεργία θα υπονόμευε και δε θα ενίσχυε!!! την προεκλογική συγκέντρωση του ΠΑΜΕ την 1η Νοέμβρη. Στην ιστοσελίδα του ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών εδώ και μέρες είναι αναρτημένη ανακοίνωση που κριτικάρει ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΤΑΡΣΙΑ στην οποία καταλήγει:
“…Και κάτι ακόμα: Προσπάθησαν οι ίδιες δυνάμεις στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ στις 16 Σεπτέμβρη να βάλουν θέμα γενικής απεργίας λίγο πριν τη 1 Νοέμβρη. Ο στόχος είναι προφανής: Να υπονομεύσουν την απόφαση εκατοντάδων σωματείων, κύρια του ιδιωτικού τομέα, για κάθοδο στην Αθήνα. Είναι κυριολεκτικά αδίστακτοι. Δε δίνουν δεκάρα για την επιτυχία των αγώνων, προτείνουν γενικές απεργίες λες και είναι καραμέλες, μόνο και μόνο για μικροκομματικούς - παραταξιακούς λόγους. Τον παλιό κυβερνητικό συνδικαλισμό τον γνωρίσαμε, τώρα γνωρίζουμε και το νέο κυβερνητικό συνδικαλισμό…”

Τόση εμπιστοσύνη έχει το ΚΚΕ στον εαυτό του που φτάνει στο σημείο να παίρνει μια καθαρά αντιαπεργιακή θέση.

Προφανώς δεν συντρέχει λόγος γενικής απεργίας γιατί ... είναι τόση σοβαρή υπόθεση η γενική απεργία!!! Νυν υπέρ πάντων η Σαββατιάτικη κινητοποίηση την 1η Νοέμβρη.

Γιατί τέτοιος πανικός από τους ΚΚΕδες, αφού φαίνεται πως θα έχουν κόσμο στη συγκέντρωσή τους. Άλλωστε πανελλαδική είναι.
Γιατί βλέπουν παντού φαντάσματα;

ΒΔ είπε...

"H Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ συνεδρίασε σήμερα, συζήτησε και κατέληξε σε πρόγραμμα δίμηνης, έντονης, μαχητικής, αγωνιστικής δραστηριότητας με κορύφωση την πραγματοποίηση μεγάλου ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ στις 1 Νοέμβρη, στην Αθήνα(...)"

Το πιο ωραίο της ανακοίνωσης είναι το "... πρόγραμμα δίμηνης, έντονης, μαχητικής, αγωνιστικής δραστηριότητας..."

Ανώνυμος είπε...

Οταν πάψετε να εταιροπροσδιορίζεστε σε σχεση με το ΚΚΕ ισως να σας παρουν και στα σοβαρά οι εργαζόμενοι
Μετα παραπονιέστε για την μηδενική απήχηση που έχετε στην ε.τ.

Ανώνυμος είπε...

Επειδή σχολιάστηκε ο τρόπος γραφής και το ήθος των φίλων και μελών του ΚΚΕ, έχω να πω ότι αυτό είναι ευθέως ανάλογο με τη χυδαιότητα του άρθρου. Πάει πολύ αυτοί που είναι χέρι χέρι με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ (τις "λαϊκές πλάτες" του ΣΥΡΙΖΑ) να κατηγορούν το ΚΚΕ ότι ταυτίζεται με το ΣΥΡΙΖΑ.
Υ.Γ.: Δηλαδή δε σας πειράζει η πολιτική αλητεία που ασκείτε, αλλά ο τρόπος γραφής; Αυτό κι αν είναι υποκρισία, όμοια με αυτή των αστών πολιτικών. Το ήθος του το ΚΚΕ το επαληθεύει καθημερινά λέγοντας την αλήθεια της αναγκαιότητας του σοσιαλισμού στο λαό. Όλα τα υπόλοιπα είναι για να 'χαμε να λέγαμε...
LRS

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 12:31 ούτε μπορούν ούτε και θέλουν να πάψουν να ετεροπροσδιορίζονται σε σχέση με το ΚΚΕ. Το ΚΚΕ-μλ έχει σοβαρό πρόβλημα στη στρατηγική του. Δεν έχει μια στρατηγική που να οικοδομήθηκε με βάση την αντικειμενική πραγματικότητα που υπάρχει σήμερα και από εκεί ξεκινούν όλα. Δε μπορείς στη σημερινή Ελλάδα, που ανήκει στο ΝΑΤΟ, την Ε.Ε. να μιλάς για λαϊκοδημοκρατική επανάσταση, υπονοώντας ότι στο επαναστατικό υποκείμενο μπορεί να ενταχθεί και τμήμα της εθνικής αστικής τάξης...μεγάλο θέμα πιάνω αλλά κάποτε πρέπει όλα αυτά να ξεκαθαριστούν. Το μαοϊκό κίνημα έχει καθαρά μικροαστικό χαρακτήρα ταξικά, ενώ ιδεολογικά είναι σαν ένας "δούρειος ίππος" του αναρχισμού στο κομμουνιστικό κίνημα. Η αλήθεια είναι ότι παρά τις αναφορές του ΚΚΕ-μλ στο ΚΚΕ και τα συνέδρια του, δεν έχει υπάρξει μια άμεση επίσημη απάντηση από τη μεριά του ΚΚΕ προς την κριτική που του ασκείται από το συγκεκριμένο χώρο. Έχουν υπάρξει μόνο έμμεσες απαντήσεις. Πιστεύω όμως ότι ακόμα και για αυτό ευθύνεται το ΚΚΕ-μλ, καθότι κανείς δεν ξέρει ούτε καν ποια είναι τα όργανα του, ο γενικός του γραμματέας, δεν έχουν κάνει συνέδρια, δεν έχουν δημοσιεύσει τις θέσεις τους στο λαό κλπ....άραγε γνωρίζουν τι είναι το κόμμα νέου τύπου;
LRS

Ανώνυμος είπε...

"Δε μπορείς στη σημερινή Ελλάδα, που ανήκει στο ΝΑΤΟ, την Ε.Ε. να μιλάς για λαϊκοδημοκρατική επανάσταση, υπονοώντας ότι στο επαναστατικό υποκείμενο μπορεί να ενταχθεί και τμήμα της εθνικής αστικής τάξης"...
(καλό)

"Το μαοϊκό κίνημα έχει καθαρά μικροαστικό χαρακτήρα ταξικά, ενώ ιδεολογικά είναι σαν ένας "δούρειος ίππος" του αναρχισμού στο κομμουνιστικό κίνημα."
(καλύτερο)

"Πιστεύω όμως ότι ακόμα και για αυτό ευθύνεται το ΚΚΕ-μλ, καθότι κανείς δεν ξέρει ούτε καν ποια είναι τα όργανα του, ο γενικός του γραμματέας, δεν έχουν κάνει συνέδρια, δεν έχουν δημοσιεύσει τις θέσεις τους"
(καταπληκτικό)

Μιλάμε ρε LRS είσαι πραγματικό περιβόλι! Αλλαντάλλα. Εχεις στοιχειώδεις συγχύσεις, δεν ξέρεις τους λόγους που δημιουργήθηκε μλ κίνημα (δεν είναι υποχρέωσή σου αλλά μην κάνεις και βαθυστόχαστα σχόλια) και θεωρείς ότι υπάρχει οργάνωση που δεν κάνει συνέδρια. Απαιχτος.

Πάνος

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Το εντυπωσιακό σε όλο αυτό το διάλογο σύντροφοι, συναγωνιστές και φίλοι είναι ότι οι υποστηρικτές του ΚΚΕ δεν μπαίνουν καν στο κόπο, (ή μήπως δεν μπορούν;) να υπερασπιστούν τις πλευρές της πολιτικής του που κριτικάρει το άρθρο.
Καμιά επιχειρηματολογία παρά μόνο το ότι είναι περισσότεροι από εμάς, ότι τρέχουν από το πρωί μέχρι το βράδυ στα εργοστάσια, στους άνεργους, και γω δεν ξέρω που αλλού, λες και τους αμισβήτισε κανείς αυτά!
Για να φτάσουν στο σημείο να μας πουν ότι απαντάνε σε κάτι που δεν υπάρχει!!! Που να υπήρχαμε κιόλας!
Ακολουθούν την ίδια τακτική που είχε καθιερώσει η ΕΔΑ και η τότε υποταγμένη ηγεσία του ΚΚΕ εδώ και 50 χρόνια. Βρισιές, διαστρέβλωση, απαντήσεις όχι με βάση αυτά που τους θέτουμε αλλά με βάση αυτά που έχουν στο μυαλό τους και (νομίζουν ότι) τους βολεύουν. Αναρωτιέται κανείς στο τέλος αν υπάρχει κάποιος από μεριάς τους που να μπορεί να πάρει αυτό το κείμενό μας (ή και άλλο) που να μπορεί να το αποδομήσει και να υπερασπιστεί τον κοινοβουλευτικό προσανατολισμό του ΚΚΕ ή γιατί ενώ το ίδιο θεωρούσε μέχρι πρόσφατα τα 1400 ως κατώτατο όριο το αναγκαίου μισθού τώρα μιλάει, όπως και ο ΣΥΡΙΖΑ, για 751 ευρώ. Μιλώντας και αυτό ουσιαστικά για επιστροφή στη ..."γενιά των 700 ευρώ" και της φτώχιας επίσης.
Δεν μας απαντάνε γιατί ενώ το ΚΚΕ αρνήθηκε την ύπαρξη απεργίας πριν την 1η Νοέμβρη μιλάει για κλιμάκωση με 24ωρη απεργία, τώρα βεβαίως που και η ΓΣΕΕ ψελίζει κάτι για απεργία κάπου στα ...Χριστούγεννα!
Μας εγκαλούν για συνεργασία με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά κάνουν γαργάρα το ότι οι αποφάσεις Δ.Σ. που πάρθηκαν για την 1η Νοέμβρη σε πάρα πολλές περιπτώσεις, αν όχι στη πλειοψηφία τους, έχουν και τη δική τους υπογραφή! Βέβαια ο 902 δεν παραλείπει να καταγγέλει τις λίγες περιπτώσεις που τελικά την καταψήφισαν την πρόταση.
Η πολιτική αδυναμία απάντησης με επιχειρήματα δικαιολογεί την έλλειψη ψυχραιμίας και τις "φωνές", αν είχαν τη σιγουριά του πολιτικού και ιδεολογικού μεγέθους και όχι απλά και μόνο του αριθμητικού (το οποίο όσο πάει και μικραίνει χωρίς να εννοώ τα εκλογικά ποσοστά) δεν θα έκαναν έτσι. Το πρόβλημα δεν είναι ούτε το ύφος ούτε η φρασεολογία (και πολύ περισσότερο η ανορθογραφία που σχολιάστηκε μάλλον ελιτίστικα) το πρόβλημα είναι ότι πίσω από το ύφος και την φρασεολογία κρύβεται η αδυναμία ουσιαστικής αντιπαράθεσης. Δυστυχώς.

Υ.Γ.: LRS διάβασε πρώτα τις θέσεις του ΚΚΕ στα δύο τελευταία του συνέδρια περί ιμπεριαλιστικής Ελλάδας και λαϊκής εξουσίας και μετά έλα να συζητήσουμε για το ποιος μιλάει για εθνική αστική τάξη και λαϊκοδημοκρατική επανάσταση!

Ανώνυμος είπε...

Πάνο άσε την αφ' υψηλού κριτική και απάντησε συγκεκριμένα: 1) Ποια είναι η αντικειμενική πραγματικότητα στην Ελλάδα του 2014 και ποια καθήκοντα απορρέουν από αυτήν την πραγματικότητα για τους κομμουνιστές στη δουλειά τους με τον υποκειμενικό παράγοντα. 2) Ποιο είναι το επαναστατικό υποκείμενο; 3) Ποιος είναι ο χαρακτήρας της επερχόμενης επανάστασης; (ουσιαστικά προέκταση της 1ης ερώτησης). 4) Μια χαρά όλα αυτά που είπα ταιριάζουν για έναν προσεκτικό αναγνώστη. Από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι δε γνωρίζω για το πως γεννήθηκε το μλ κίνημα; Είναι αποτέλεσμα της μικροαστικού χαρακτήρα κριτικής του κόμματος της Κίνας στη δεξιά στροφή του ΚΚΣΕ. Το καμάρι του μαοϊσμού τη "θεωρία των 3 κόσμων" την ξεχνάς; Κριτική ασκείτε, δε μπορώ να πω, αλλά όχι από μαρξιστική-λενινιστική σκοπιά.
Αντίσταση στις γειτονιές θεωρώ το σχόλιο σου μάλλον "ατυχές". Αν η κριτική μας ήταν ότι αρκούμαστε στο ότι είμαστε απλά περισσότεροι, τότε δε θα μπαίναμε καν στον κόπο να γράψουμε στο blog σας. Μάλλον εσείς δε θεωρείται την οργάνωση σας σπουδαία και εκπλήσσεστε, που σας απαντάμε, για αυτό και το σχόλιο σας για δήθεν πανικό εκ μέρους μας. Κανένας απολύτως πανικός, παρά μόνο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΗ για τις λάσπες που ρίχνετε. Και συνεχίζετε ακόμα και στα σχόλια σας τις λάσπες ότι δήθεν μας στηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΑΝΤΑΣΡΥΑ ([...]Μας εγκαλούν για συνεργασία με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά κάνουν γαργάρα το ότι οι αποφάσεις Δ.Σ. που πάρθηκαν για την 1η Νοέμβρη σε πάρα πολλές περιπτώσεις, αν όχι στη πλειοψηφία τους, έχουν και τη δική τους υπογραφή![...]). Να μιλάτε με στοιχεία, αν μπορείτε φυσικά....
LRS

Ανώνυμος είπε...

"Το εντυπωσιακό σε όλο αυτό το διάλογο σύντροφοι, συναγωνιστές και φίλοι είναι ότι οι υποστηρικτές του ΚΚΕ δεν μπαίνουν καν στο κόπο, (ή μήπως δεν μπορούν;) να υπερασπιστούν τις πλευρές της πολιτικής του που κριτικάρει το άρθρο" : Δηλαδή το άρθρο του ριζοσπάστη, που έστειλα τι ήταν; δεν πιάνετε για απάντηση και μάλιστα ξεκάθαρη για τις πολιτικές επιλογές μας;
LRS

Ανώνυμος είπε...

Τι συνδέει τα σχόλιο του ΒΔ στις 23/10/14 - 11:31 μ.μ με το σχόλιο του Αντίσταση στις γειτονιές στις 24/10/14 - 7:23 π.μ.; -Μα φυσικά ο αντιΚΚΕδισμός τους! μπορεί να είναι δύο σχόλια με αντιθέσεις μεταξύ τους, αλλά πάντα το ΚΚΕ καταφέρνει και τους ενώνει! (φυσικά εναντίον του)
LRS

Ανώνυμος είπε...

Αυτή η ενασχόληση με τους «ανύπαρκτους» και τους «πουθενάδες» μάλλον πολιτικό προβληματισμό δείχνει και αυτό δεν είναι κακό.Εξάλλου τα ζητήματα της καπιταλιστικής-ιμπεριαλιστικής επίθεσης δεν αφήνουν κανέναν στο απυρόβλητο.
ΟΛΟΙ είμαστε υποχρεωμένοι να δώσουμε απαντήσεις και κυρίως να διαμορφώσουμε όρους για να οικοδομήσουμε μαζικό ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ - ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ μέσα στην εργατική τάξη και τον λαό.
Η συμβολή του καθένα κρίνεται στην πράξη και προφανώς οι δυνάμεις της ρεφορμιστικής αριστεράς, λόγω μεγέθους και πολύχρονης κυριαρχίας στο κίνημα έχουν μεγαλύτερες ευθύνες τόσο για το χθες όσο και για το σήμερα.
Αυτό δεν απαλλάσσει τις υπόλοιπες δυνάμεις, ούτε το ΚΚΕ(μ-λ), από ευθύνες.
Η ανάληψη των ευθυνών μίας κομμουνιστικής οργάνωσης, ενός κομμουνιστικού κόμματος απέναντι στην εργατική τάξη και τον λαό γίνεται στο πεδίο της ταξικής πάλης, όπου όλα και όλοι κρίνονται.
Εδώ φτάνουμε στον "κόμπο".
Ποιο είναι το μέτρο για να κριθεί η συνεισφορά του καθένα στην ταξική πάλη ;
Πως θα αναγνωρίσουμε το σωστό και το λαθεμένο ;
Ποια κατεύθυνση είναι επαναστατική και ποια ρεφορμιστική ;
Η σύνδεση με την εργατική τάξη και τον λαό είναι σημαντική και μπορεί να καθορίσει την φυσιογνωμία, τον χαρακτήρα αλλά και το ζήτημα της επαναστατικής προοπτικής. Από μόνη της, όμως, δεν αρκεί.
Στην Ευρώπη και στον κόσμο υπάρχουν μαζικά ρεφορμιστικά κόμματα που στον έναν ή στον άλλο βαθμό έχουν κάποια σύνδεση με τους εργαζόμενους. Η κατεύθυνσή τους όμως είναι της ταξικής συνεργασίας και υποταγής, με αποτέλεσμα η επίθεση κεφαλαίου – ιμπεριαλιστών να σαρώνει καταχτήσεις και δικαιώματα.
Η ταξική κατεύθυνση είναι το κεντρικό ζήτημα.
Και αυτή η ταξική κατεύθυνση που «μετριέται» ;
Στις πραγματικές συγκρούσεις με το κεφάλαιο και τον ιμπεριαλισμό.
Και αυτές οι συγκρούσεις δεν γίνονται στον «αέρα» αλλά έχουν συγκεκριμένα μέτωπα
Σε αυτά τα μέτωπα. πάλης η…συμβολή του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ είναι ο μεν να αποτελεί τον επίδοξο διαχειριστή του συστήματος και να υποτάσσει τα πάντα σε αυτό και ο άλλος να προσπαθεί να «ανασυνταχθεί» σε στενά μικροκομματικά πλαίσια.
Όσοι φίλοι στην συζήτηση, κυρίως από την μεριά του ΚΚΕ, κάνουν πως ξεχνούν «τους όρους και τις προϋποθέσεις» που τέθηκαν σε κάθε προσπάθεια ανάπτυξης μαζικής αγωνιστικής αντιπαράθεσης (εκπαιδευτικοί, υγειονομικοί κ.α.) με την κυβέρνηση, καλά θα κάνουν να ξαναδούν τα ζητήματα, ανεξάρτητα από την μαζικότητα της συγκέντρωσης του ΠΑΜΕ στην 1 Νοέμβρη.
Γιατί τελικά το «μέτρο» για μία εργατική-κομμουνιστική κατεύθυνση ΔΕΝ είναι ο εαυτός της αλλά τα δικαιώματα και οι καταχτήσεις της εργατικής τάξης και του λαού , η πολιτικοποίηση της αντιπαράθεσης – σύγκρουσης με το σύστημα, το άνοιγμα του δρόμου για την επαναστατική ανατροπή, η οποία είτε θα είναι υπόθεση των εργατικών-λαϊκών μαζών ή δεν θα υπάρξει.

Εκεί λοιπόν κρίνονται τα πάντα. Τόσο το επίπεδο ανάπτυξης του εργατικού-λαϊκού κινήματος απέναντι στους εχθρούς του όσο και η συμβολή της κάθε οργάνωσης-κόμματος σε αυτή την ανάπτυξη.


Γ.Α.



Ανώνυμος είπε...

Κοιτάξτε, "ανύπαρκτοι" και "πουθενάδες" δεν είστε γενικά, αλλά προς το εργατικό κίνημα. Και για αυτό είπα ότι είναι ζήτημα στρατηγικής εκ μέρους σας. Για να το πω αλλιώς, αν είχατε ουσιαστική σύνδεση με το εργατικό κίνημα, τότε δε θα ήσασταν ΚΚΕ-μλ αλλά ΚΚΕ. Ποιος άλλος στήριξε σε τέτοιο βαθμό το μεγάλο απεργιακό αγώνα των χαλυβουργών αν όχι το ΠΑΜΕ; Ποιος τρέχει καθημερινά από πόρτα σε πόρτα. Η ποσότητα δείχνει και ποιότητα. Η ταξική σύνθεση ενός κόμματος προσδιορίζει και τον χαρακτήρα του σε σχέση πάντα με το επίπεδο της ταξικής πάλης. Και το ΚΚΕ παρά τα λάθη του παρελθόντος (αλήθεια το να πιστεύεις σε αλάθητα κόμματα δεν είναι μεταφυσικό μήπως;) δεν εξελίχθηκε σε οπορτουνιστικό χώρο, επειδή ακριβώς πάντα ήταν συνδεδεμένο άρρηκτα με την εργατική τάξη. Όσο για εκπαιδετικούς και υγειονομικούς, αρκετοί από αυτούς θα συμμετέχουν στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ την 1η Νοέμβρη. Τέλος οι απεργίες, έχω να πω, δεν είναι μία από τα πάνω υπογραφή και μετά νε τρέχουμε να μαζέψουμε τον κόσμο, όπως κάνετε όλοι εσείς οι οπορτουνιστές. ΠΡΩΤΑ μαζεύεις τον κόσμο και συζητάτε τα προβλήματα και ΜΕΤΑ αποφασίζετε ποια κινητοποίηση χρειάζεται για να διεκδικήσουν τα αιτήματα. Και το ΠΑΜΕ θα συνεχίσει, όσο και να σκυλιάζετε, την ανασύνταξη του εργατικού κινήματος, ενός ταξικά προσανατολισμένου εργατικού κινήματος με σκοπό η εργατική τάξη να γίνει μία τάξη δι' εαυτήν. Το ΠΑΜΕ θα συνεχίσει να προετιμάζει την εργατική τάξη για τον σκοπό της, δηλαδή την εργατική εξουσία. Σε όλους τους υπόλοιπους έχω να πω απλά καληνύχτα...
LRS

Ανώνυμος είπε...

"Το εντυπωσιακό σε όλο αυτό το διάλογο σύντροφοι, συναγωνιστές και φίλοι είναι ότι οι υποστηρικτές του ΚΚΕ δεν μπαίνουν καν στο κόπο, (ή μήπως δεν μπορούν;) να υπερασπιστούν τις πλευρές της πολιτικής του που κριτικάρει το άρθρο."

-Κάποιοι δεν κατάλαβαν κάτι.
Δεν είναι αδυναμία αποδόμησης του πολιτικού περιεχομένου του άρθρου.Είναι απαξία,έλλειψη ενδιαφέροντος για κάτι τέτοιο,ακριβώς γιατί ξέρουμε τι είναι και τι λέει το ΚΚΕ(μ-λ).

Ο μηδενισμός η λάσπη και το απαξιωτικό ύφος για τους αγώνες τόσων ανθρώπων, είναι που προκαλεί και σε αυτό το επίπεδο έγινε ή συζήτηση.

θα μπορούσαμε να συνοψίσουμε το διάλογο στα εξής.

-Είστε προδότες και θέλετε το κίνημα καθηλωμένο.

(απάντηση όπως θα περίμενε το μ-λ)
-Όχι ρε σύντροφοι γιατί το λέτε αυτό καθίστε να το συζητήσουμε αν είμαστε προδότες ή όχι,εμείς είμαστε καλά παιδιά.

(απάντηση όπως την πήραν)

-Τι να μας πεις και εσύ ρε ανύπαρκτε...Σιγά μη κάτσουμε να συζητάμε με επιχειρήματα αν είμαστε προδότες ή όχι και να απολογούμαστε σε αυτούς που από τον καναπέ του σπιτιού τους παριστάνουν την Ιερά Εξέταση του κομμουνιστικού κινήματος.

Και γενικότερα αν το δει κάποιος, επίσημες απαντήσεις δεν σας δίνει κανένας(σιγά μη δινόταν απαντήσεις σε κάθε παρέα που λασπολογεί το ΚΚΕ),με τους σχολιαστές φίλους του ΚΚΕ μιλάτε στα μπλογκς...


Και κάτι τελευταίο.Αντιγράφω από εδώ:
http://antigeitonies.blogspot.gr/2014/10/5.html

"Μια περίπτωση καταδίκης είναι αυτή της προέδρου της Ένωσης Εμποροϋπαλλήλων Θεσσαλονίκης, Σοφία Καλαντίδου (και πρώην βουλευτής του ΚΚΕ), μετά από μήνυση της εργοδοσίας για κινητοποίηση που έγινε στις 13 Φλεβάρη του 2010, έξω από το κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ στη Θεσσαλονίκη. Η κινητοποίηση είχε γίνει με αίτημα την ανάκληση των απολύσεων που είχε κάνει η εργοδοσία δύο μέρες πριν. Η απόφαση καταδίκης είναι 5 μήνες φυλάκιση με 3ετή αναστολή."

Και ρωτώ, σε αυτήν (ανάμεσα σε άλλους) αναφέρεται το άρθρο όταν λέει ότι εκτός από τους μουλάδες "που προσπαθούν να αντιστρέψουν την κατάσταση (και δεν τα καταφέρνουν) ώστε να γυρίσει αλλιώς ο τροχός"
υπάρχουν και αυτοί "που «κοπιάζουν» για να συνεχίζει η ίδια τροχιά" ;;

Γενικότερα.Να είστε σοβαροί αν θέλετε σοβαρές απαντήσεις.

Αντι-αντιΚΚΕ

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις αντι-αντιΚΚΕ το πιο ασόβαρο πράγμα είναι να λέει κανένας γελοιότητες και να τις θεωρεί μεγάλες εξυπνάδες.

Τώρα καταλαβα ρε αντι-αντιΚΚΕ! Δεν απαντάτε γιατί απαξιείτε! Πες το ρε μεγάλε και δεν το έπιανα. Ομως, ξέρεις είναι αδιάφορο αν απαξιείτε ή δεν απαξιείτε. Η πολιτική δεν είναι ψυχολογία, είναι αντιπαράθεση γραμμών. Κάθε κόμμα, οργάνωση έχει δημόσιες θέσεις και άρα υπόκειται σε δημόσια κριτική. Το ίδιο και σεις. Εσείς θεωρείτε ότι μπορείτε να τους βρίζετε όλους χυδαία και να σας έχουν όλοι αυτοί στα όπα όπα. Αυτά αλλού όμως.

Και κάτι για την άλλη μεγάλη (την τελευταία) εξυπνάδα. Εμείς συμπαραστεκόμαστε σε όποιον (ακόμα κι αν είναι οπορτουνιστής, ρεφορμιστής ή γενικά έξω από τα γούστα μας) μπαίνει στο στόχο του συστήματος. Η δίωξη όμως κάποιου δε σημαίνει κάποια αυτόματη δικαίωσή του ως πρωτοπορία. Αλλιώς, η αναρχία που έχει στη φυλακή μερικούς εκατοντάδες θα ήταν η σύγχρονη πρωτοπορία του κινήματος. Κάτι μου λέει ότι αυτά τα ξέρεις βέβαια, αλλά πουλάς εντυπωσιασμούς σα να είμαστε 15χρονα.

Α... και κάτι τελευταίο. Ξέρεις έχουν υπάρξει πολλές περιπτώσεις που επαναστατικά κόμματα έχουν γίνει οπορτουνιστικά. Δεν τυχαίνει να γνωρίζω κάποιο που αφου περιέπεσε στον οπορτουνισμό να επέστρεψε στο δρόμο της επανάστασης («να αποκατέστησε δηλαδή τον επαναστατικό του χαρακτήρα» - με πιάνεις φαντάζομαι). Υπάρχουν λόγοι νομίζω που το εξηγούν. Και η εποχή είναι τέτοια που οι οπορτουνισμοί και οι υποκρισίες θα ξεσκεπάζονται με μεγάλη ταχύτητα. Ο ένας μετά τον άλλο. Οχι ότι αυτό βέβαια από μόνο του είναι αρκετό.

Πάνος

Ανώνυμη Επαναστάτρια είπε...

Δεν ανήκω στο ΚΚΕ μλ.Είμαι κ εγώ ανορθόγραφη αλλά χρησιμοποιώ ένα λεξικάκι,για να μην κακοποιώ τη γλώσσα μας κ την αισθητική μας,γιατί αγαπώ το καλό κ το ωραίο,τον πολιτισμό κ όχι τη βαρβαρότητα.Ο Τσε αναφέρει έναν άξεστο αγρότη στην Κούβα,που με τεράστιο κόπο προσπαθούσε να μάθει γράμματα για χάρη της επανάστασης.Ακόμη αναφέρει το Φρανκ Παΐς,ήρωα του εργατικού κινήματος που "την ψυχή του κυριαρχούσε ένα ιδανικό όπου ήταν βαθειά αφοσιωμένος:να είναι ο ανώτερος.Αυτά είναι ζήτημα σκληρής θέλησης κ προσπάθειας κ νομίζω,όχι ελιτισμός.Προσωπικά πιστεύω,ότι χωρίς μια τέτοια πρωτοπορεία σε ηθικό επίπεδο δεν υφίσταται κομμουνιστικό κίνημα κ πολύ περισσότερο δεν μπορεί να προχωρήσει.Είπα τις εντυπώσεις μου κ τη γνώμη μου κ αυτό δεν είναι χυδαιότητα.

Ανώνυμη Επαναστάτρια είπε...

Υγ έχω κι ένα-δυο ορθογραφικά λάθη από ταραχή.

Ανώνυμος είπε...

Τα σχόλια είναι ήδη πολλά οπότε δεν πιστεύω ότι προσθέτει τίποτα το δικό μου (αν ποτέ φτάσει κανείς στο δικό μου και δεν παραιτηθεί… αηδιασμένος από τους «πραγματικούς κομμουνιστές που τα «έχουν όλα περισσότερα και συμφέρουν».
Για την ιστορία και επειδή αναφέρθηκε: ένα από τα 600; 700; κ.λπ σωματεία που συμμετέχουν στην πορεία της 1ης Νοέμβρη (και αν είναι τόσα και όχι τόσες σφραγίδες περιμένω με το δίκιο μου να αλλάξει σύντομα η Ελλάδα, εδώ ο «μικροαστός» Μάο άλλαξε την Κίνα- μεγάλη χώρα η Κίνα- με 100 συντρόφους!) είναι και η ΕΛΜΕ Πειραιά με ψήφους στο ΔΣ ΠΑΜΕ-ΔΑΚΕ (εμείς οι «αντιΠΑΜΕ» πιέσαμε την ΔΑΚΕ να παραβρεθεί οπωσδήποτε στην συγκέντρωση του ΠΑΜΕ).
Διαβάζω ότι «Η Χαλυβουργία είναι ένα δείγμα του πως εννοούν οι ΚΚΕδες την συλλογική λειτουργία των σωματείων με συμμετοχή από τα κάτω των εργαζομένων στις λείψεις των αποφάσεων και των δράσεων». Τι ακριβώς εννοεί, πώς δηλαδή την εννοεί. Γιατί ρε σύντροφοι ξύνεται πληγές όταν στη Χαλυβουργία μίλησε στο σωματείο μέχρι και ο Κασιδιάρης της Χρυσής Αυγής. Τόσο από… τα κάτω! Και με το διάολο αν είναι να… ηττηθούμε;
Οσο για τα «κομμουνιστικά» επιχειρήματα ύφους και ήθους μεγαλοαστού… αυστραλοπίθηκου: ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ, Α-Ν-Υ-Π-Α-Ρ-Κ-Τ-0-Ι κ.λπ…. Πιο «καλό και απλό» ήταν το ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ήταν και εντός γραμμής του πάλαι ποτέ ψευτοΚΚΣΕ του ’64-‘80 (τότε, το ΚΚΕ και η ΕΔΑ δεν μπορούσαν να πουν τους εκατοντάδες χιλιάδες πρώην συντρόφους-κομμουνιστές ΠΟΥΘΕΝΑΔΕ), αυτού του ΚΚΣΕ που το ’90 αυτοκατάργησε πανηγυρικά τον εαυτό του.
ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ! ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ! ΑΣΩΜΑΤΟΙ!!! Πω, Πω… Ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από το ΚΚΕ.

Ενας καλοπροαίρετος σύντροφος

Ανώνυμος είπε...

"Αλλιώς, η αναρχία που έχει στη φυλακή μερικούς εκατοντάδες θα ήταν η σύγχρονη πρωτοπορία του κινήματος."

-Το γάμησες...

Τι σχέση έχουν με το εργατικό-κομμουνιστικό κίνημα και την δράση του αυτοί;

Εξομοιώνεις την ταξική πάλη μιας εμποροϋπαλλήλου με το κάθε παιδάκι που πετάει πέτρες,μολότοφ ή κάνει ένοπλες ομάδες,νομίζοντας ότι κάνει επανάσταση;

Και χρησιμοποιείς αυτή την εξομοίωση για να δικαιολογήσεις την αντίφαση των λεγομένων σου/σας;

Ξαναρωτάω,με βάση το άρθρο είναι ή δεν είναι η καταδικασμένη για συνδικαλιστική δράση εμποροϋπάλληλος(πρώην βουλευτής του ΚΚΕ) μία από αυτούς που... «κοπιάζουν» για να συνεχίζει η ίδια τροχιά";

Και πως γίνεται να συμπαραστέκεσαι σε μία -αντικειμενικά με βάση το άρθρο- εχθρό του εργατικού κινήματος,αφού κοπιάζει για να συνεχίζει η ίδια τροχιά(εκφυλισμού του εργατικού κινήματος);

Θα καταλάβαινα ας πούμε αν λέγατε,ότι η καταδίκη της είναι συμπαιγνία συστήματος-ΚΚΕ για να φαίνεται αντισυστημικό. Ακραία βλακεία βέβαια,αλλά θα είχε ένα ειρμό.


Με λίγα λόγια ή το ΚΚΕ ανήκει στην κατηγορία κατά το άρθρο όσων "προσπαθούν να αντιστρέψουν την κατάσταση (και δεν τα καταφέρνουν) ώστε να γυρίσει αλλιώς ο τροχός"

και άρα οι συνδικαλιστές του παρά τα όποια λάθη τους δικαιούνται συμπαράστασης.

Ή ανήκει στην κατηγορία "που «κοπιάζουν» για να συνεχίζει η ίδια τροχιά." και άρα ως ταξικοί προδότες δεν αξίζουν συμπαράστασης.

Αυτά.

Αντι-αντιΚΚΕ.










Kostas T είπε...

Μην θεωρείς ότι όλοι λειτουργούν με βάση τη δική σας λογική.

Αν αυτό είναι το σκεπτικό σας, με βάση το οποίο δεν συμπαραστέκεστε ποτέ και σε κανέναν όταν ανήκει σε άλλο πολιτικό φορέα, ότι δηλ. είναι προδότες κλπ. δεν είναι και των υπόλοιπων.

Κανένα πρόβλημα δεν έχω να υπερασπιστώ έναν άνθρωπο που αγωνίζεται, όσο κι αν διαφωνώ με τον πολιτικό του φορέα. Εσύ, αν βρισκόταν σε θέση διωκόμενου λόγω αγωνιστικής ή συνδικαλιστικής δράσης ένας του συριζα τι θα έκανες;

Ανώνυμος είπε...

Δείξε μου έναν τέτοιο...για συνδικαλιστική-ταξική πάλη έτσι;

Ενώ ΚΚΕδες θα βρεις πάρα πολλούς.

Παρόλα αυτά η αντικειμενική πραγματικότητα της βιομηχανίας συνδικαλιστικών διώξεων,με εκατοντάδες διώξεις ή και καταδίκες σε μέλη του Παμε ή του ΚΚΕ,δεν δείχνει να ενοχλεί τα θέσφατά σας.

Και εκτός των άλλων η περίπτωση της πρώην βουλευτή του ΚΚΕ έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό,που δυσκολεύει τον ισχυρισμό περί διαφορετικής στάσης απέναντι σε τίμιους αγωνιστές και προδοτική ηγεσία...

Αποφασίστε.

υγ Όπως δεν σε ενόχλησε ότι αυτό που έλεγες στο τρίτο σχόλιο αποδείχθηκε τουλάχιστον άστοχο(για μη πω τίποτα άλλο και κατηγορηθώ για το ήθος),αλλά αυτό δεν νομίζω να σε ανάγκασε να επανεξετάσεις την θέση σου ή να παραδεχθείς ότι τουλάχιστον το συγκεκριμένο επιχείρημα δεν επιβεβαιώνει την θέση σου και μέχρι να παρουσιάσεις ένα εναλλακτικό ή θέση σου είναι ατεκμηρίωτη και υποβιβάζεται σε εικασίες και προκατάληψη εναντίον του ΚΚΕ.


Αντι-αντιΚΚΕ


Ανώνυμος είπε...

Και ποιος σου είπε ότι οι ΚΚΕδες λένε όσους δεν συμφωνούν με το ΚΚΕ προδότες.
Αυτή είναι μάλλον δική σας θέση τουλάχιστον για τους ΚΚΕδες.

Εγώ αυτό κατάλαβα από το άρθρο.Αφού δουλεύουμε και κοπιάζουμε μη τυχόν και ανεβεί το κίνημα.Δεν έχουμε απλά( κατά την άποψή σας) λάθος πολιτική που δεν φέρνει αποτελέσματα,αλλά η πρόθεσή μας είναι -και κοπιάζουμε γι'αυτό- η καθήλωση του κινήματος.
(και ταυτόχρονα μαζεύουμε και καταδίκες οι μαζόχες τσ...τσ...τσ)


Αντι-αντιΚΚΕ.

Kostas T είπε...

Άντε πάλι με αυτό...
Το σχόλιο μου, στο οποίο επιμένεις να επανέρχεσαι:

"Οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν ότι η συγκέντρωση του ΚΚΕ είναι κίνηση τακτικής απέναντι στο ΣΥΡΙΖΑ και "απάντηση" στο κάλεσμα του τελευταίου στις 10/10 την ημέρα της "ψήφου εμπιστοσύνης"."

Είναι η άποψη και εκτίμηση μου για το πώς φαντάζει στην πλειοψηφία του λαού η πανηγυρική, προεκλογικού τύπου συγκέντρωση του ΚΚΕ στο σύνταγμα. Την ανέφερα (ως άποψη μου πάντα) για να απαντήσω στην τοποθέτηση του πρώτου ανώνυμου που γράφει:

"Το ΚΚΕ εχει σκοπο να βουλιάξει την Αθήνα την 1η Νοέμβρη ,αυτο το αντικειμενικό γεγονός θα συμβαλει στην περαιτέρω περιθωριοποίηση της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς στην συνείδηση του κοσμου και θα μοιάζουν αστείοι εκείνοι που θα μπουν στον πειρασμό για αριστερή "αντιπολίτευση" ακαδημαϊκού χαρακτήρα"

Και συμπληρώνει την πρώτη μου φράση:

"Νομίζω ότι αδικεί το άρθρο μια κριτική ότι καταφέρεται εναντίων του ΚΚΕ γιατί θα βουλιάξει το σύνταγμα και αυτό θα τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια της εξωκοινοβουλευτικής."

Υπερβολικό; Ίσως. Πάντως εξίσου, αν όχι περισσότερο υπερβολικό ήταν το πρώτο σχόλιο που ούτε λίγο - ούτε πολύ έλεγε ότι αυτά που γράφουμε τα γράφουμε γιατί θα μας "αδειάσει" η κινητοποίηση του ΚΚΕ. Μια κινητοποίηση που αν στοχεύει σε κάποιο χώρο, αυτός είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και όχι η εξωκοινοβουλευτική νομίζω. Εξ ου και η φράση που δεν σου άρεσε... Πουθενά δεν τη χρησιμοποίησα ως επιχείρημα που αποδεικνύει κάτι. Για άλλα πράγματα μίλησα στις παρεμβάσεις μου.

Κανένα συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είχα στο νου μου για τις διώξεις, παρόλο που υπάρχουν πολλά παραδείγματα διώξεων εντός και εκτός ΚΚΕ που μας ενοχλούν και με το παραπάνω. Σε ρώτησα για μέλος του ΣΥΡΙΖΑ επειδή το άρθρο αναφέρεται τόσο σε εσάς, όσο και στο ΣΥΡΙΖΑ. Παρόλα αυτά σε περίπτωση δίωξης σε βάρος μέλους τους, όπως και σε βάρος δικών σας μελών, δεν ξεχνάω ποιος είναι ο διώκτης και τι μπορεί να σημαίνει αυτή η δίωξη για το σύνολο όσων αγωνίζονται. Ξαναλέω, ανεξάρτητα από το πόσο διαφωνώ με τον πολιτικό τους φορέα ή με το δικό σας.

Δεν αποτελεί εξαίρεση η περίπτωση της συνδικαλίστριας που αναφέρεσαι. Πάντως αν ήθελα να κάνω φτηνό συνδικαλισμό, θα σε ρώταγα για συγκεκριμένες περιπτώσεις (τι κάνατε για τον τάδε ή τον δείνα) για να αρχίσεις να μου απαντάς ότι αυτοί δεν είναι ταξικοί, γνήσιοι κλπ... Δεν το επέλεξα. Η ερώτηση μου ήταν γενική γιατί το σκεπτικό μετράει και όχι τόσο το παράδειγμα. Αν βρισκόταν σε θέση διωκόμενου λόγω αγωνιστικής ή συνδικαλιστικής δράσης ένας του ΣΥΡΙΖΑ τι θα έκανες; Από εκεί και πέρα, αν θέλεις διάλεξε εσύ ένα παράδειγμα συμπαράστασης σε μέλος άλλου πολιτικού φορέα, από τη μεριά του ΚΚΕ. Νομίζω θα δυσκολευτείς να βρεις.

Kostas T είπε...


Μπορείς να αποδεχθείς ότι υπάρχουν απόψεις και κόμματα ή οργανώσεις που αποτελούν κομμάτια του λαϊκού κινήματος έξω από εσάς; Εγώ λοιπόν το αποδέχομαι, είτε μου αρέσει είτε όχι, αλλά δεν αποδέχομαι ότι ΟΛΟΙ τα λένε σωστά και ότι δεν πρέπει να υπάρχει πολεμική σε απόψεις ή δεν πρέπει να αποδίδονται ευθύνες. Το άρθρο αναφέρεται σε ευθύνες αυτών "που «κοπιάζουν» για να συνεχίζει η ίδια τροχιά." Τα εισαγωγικά έχουν τη σημασία τους. Η γραμμή του ΚΚΕ, όχι άσχετη από την ιστορική του διαδρομή και τις ουκ ολίγες αμαρτίες στη διάρκεια της, αλλά κυρίως στο σήμερα και για το σήμερα, θεωρώ ότι είναι αδιέξοδη και οδηγεί στην ήττα και τη συνθηκολόγηση της εργατικής τάξης και του λαού. Καθαρά και συγκεκριμένα.

Αυτή η γραμμή είναι αποτέλεσμα της διαδρομής του ΚΚΕ, των ιδιαιτεροτήτων της χώρας και κυρίως της ήττας. Δεν είμαστε σε προεπαναστατική φάση, όπου μια τέτοια γραμμή ή θα πρέπει ή να εγκαταλειφθεί ή να συνθηκολογήσει ανοιχτά με την αστική τάξη και από την άλλη απέχουμε ιστορικά από την περίοδο του 40-50 με τα πραξικοπηματικά γεγονότα μέσα στο κόμμα που διαδέχθηκαν την ήττα του ΔΣΕ. Για αυτό πιστεύω ότι κανείς πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός με εκφράσεις όπως "προδοσία". Ίσως σχεδόν τόσο προσεκτικός όσο θα έπρεπε να είναι και με χαρακτηρισμούς όπως "ανύπαρκτοι" κλπ. Παρόλα αυτά στην πολιτική δεν υπάρχει "λάθος" θέση που να μην έχει βαθύτερη ρίζα και αιτία. Πολιτική και ιδεολογική εννοώ και όχι συνομοσιολογίες, πρακτοριλίκια και άλλα τέτοια.

Ανώνυμος είπε...

Είστε τσαντισμένοι με το συλλαλητήριο που θα γίνει την πρώτη Νοέμβρη ή έτσι δείχνει απλώς;;; Ξίδι. Θα σας κάνει καλό και στη χοληστερίνη.

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Είναι εκπληκτικό το πως οι του ΚΚΕ καταφέρνουν να αλλάζουν τη κουβέντα από τα επίδικα και να (νομίζουν ότι) φέρνουν τον άλλο στη θέση του απολογούμενου.
Δεν έχουμε κανένα λόγο να απολογηθούμε γιατί εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας σε οποιονδήποτε αγωνιστή, ακόμη και πολιτικό χώρο της αριστεράς, όταν διώκεται από τους μηχανισμούς του κράτους. Και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε ακόμη και όταν θεωρούμε ότι με τις επιλογές του οδηγεί το κίνημα προς το τέλμα. Στο κάτω κάτω αν συμφωνούσαμε μαζί του θα είμασταν και στην ίδια οργάνωση. Το κυριώτερο όμως έχει να κάνει με τους σκοπούς του συστήματος το οποίο θέλει να τρομοκρατήσει πρώτα και κύρια το λαό, να μας βάλει στο γύψο και να τελειώνει με όλους μας.
Θα ήθελα όμως κάποια στιγμή ο αντι αντιΚΚΕ και οι υπόλοιποι να μας πουν γιατί για παράδειγμα τα 1400 βασικού μισθού γίνανε 751 και γιατί τα 751 του ΚΚΕ είναι πιο συγχρονισμένα στις ανάγκες του εγαζόμενου λαού από τα 751 του ΣΥΡΙΖΑ. Επειδή προβλέπουν ένα μισθό παραπάνω;
Θα ήθελα να μου πει γιατί η "βιομηχανία" κατάθεσης προτάσεων νόμου σε ανταγωνισμό με τον ΣΥΡΙΖΑ είναι πιο ταξική πολιτική.
Επίσης γιατί έχετε κάνει σημαία τους χαλυβουργούς ενώ έχετε ξεχάσει την 3Ε Εκτυπωτική, την ELITE, τον Μυλωνά, την ΦΑΓΕ και μια σειρά άλλους αγώνες. Γιατί ενώ παράλληλα με τους Χαλυβουργούς γινόντουσαν κι άλλοι αγώνες από χώρους που ανήκαν ή δεν ανήκαν στο ΠΑΜΕ συνδικαλιστικά, και δεν έγινε καμιά προσπάθεια συντονισμού τους. Το αντίθετο μάλιστα υπήρχε άρνηση.
Πείτε μας τις διαφορές που έχει κατάληξη του αγώνα των ναυτεργατών από αυτόν του ΜΕΤΡΟ από την πλευρά όχι του συστήματος αλλά της συνδικαλιστικής ηγεσίας.
Πείτε μας γιατί στον κατ' εξοχήν χώρο του ΚΚΕ, τους οικοδόμους, πολύ πριν τη κρίση καταργήθηκε το 7ωρο, μειώθηκαν τα μεροκάματα και πάρθηκαν πίσω μια σειρά κατακτήσεις.
Πείτε μας για τη στάση σας στο χώρο των εκπαιδευτικών και της υγείας και γιατί ενώ αρνηθήκατε πρόταση για απεργία (στην ΑΔΕΔΥ αν δεν κάνω λάθος, που και αυτή τουφεκιά θα ήταν) πριν τη 1η Νοέμβρη αλλά από την άλλη αρχίσατε να μιλάτε για κλιμάκωση μετά από αυτή και όταν άρχισε να διαρρέει ότι η ΓΣΕΕ πάει για απεργία μέσα στον Νοέμβρη!
Αφήστε λοιπόν τα δακρύβρεχτα για την τρεχάλα που ρίχνεται και για την αγωνιστικότητά σας, που στο κάτω κάτω κανείς δεν αμφισβήτησε, αφήστε την καταγγελία όλων όσων σας κριτικάρουν ως προδότες, και απαντήστε συγκεκριμένα.

Ανώνυμος είπε...

http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8133087&publDate=2014-10-03%2000:00:00.0
Σημειώνω: "Υπογραφή Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και Κλαδικών Συμβάσεων με το πλαίσιο του ταξικού κινήματος, με επαναφορά του κατώτερου μισθού στα 751 ευρώ για όλους, χωρίς διακρίσεις με βάση την ηλικία, ως έναρξη για συζήτηση και διαπραγμάτευση για αυξήσεις."

Τα αιτήματα αφορούν τακτικούς στόχους, δηλαδή εξαρτώνται από τις συγκυρίες. Ο βασικός μισθός στα 1400 υπήρχε σαν αίτημα σε άλλη περίοδο. Σήμερα με το εργατικό κίνημα να μένει αδρανοποιημένο, με την εργατική τάξη να παρακολουθεί παθητικά τις εξελίξεις η αστική τάξη κέρδισε έδαφος. Όσο το αφήνουμε, τόσο χειρότερο θα γίνεται. Από μικρές κατακτήσεις ξεκινάμε για να πάμε στις μεγαλύτερες. Αυτό δεν το ξέρετε όλοι εσείς οι "υπερεπαναστάτες", που κατά τα άλλα μας κατηγορείτε ότι τα παραπέμπουμε όλα στο σοσιαλισμό; Αν ήταν έτσι, τότε δε θα έμπαινε καν το ζήτημα του βασικού μισθού. Θα λέγαμε "κατευθείαν όλα στην εργατική τάξη"...
Τέλος, για ακόμη μια φορά να πούμε ότι οι απεργίες δεν είναι υπογραφές, σε αντίθεση με αυτά που πιστεύετε. Το πρόγραμμα κινητοποιήσεων του ΠΑΜΕ θέτει κάποια ιεράρχηση καθηκόντων. Αυτό είναι ένα οργανωμένο κίνημα, κάτι που φυσικά εσείς του ΚΚΕ-μλ δε θα φτάσετε ποτέ σας.
LRS

Ανώνυμος είπε...

Και μια ερώτηση: Γιατί ρίχνετε όλες τις ευθύνες στο ΚΚΕ, αφού το θεωρείτε ένα ρεφορμιστικό κόμμα, άρα ένα κόμμα που δεν έχει σύνδεση με την εργατική τάξη;
LRS

Ανώνυμος είπε...

Πάντως έκανα και μια παρατήρηση: πολλές αναφορές κάνετε για "τουφεκιές στον αέρα"...μήπως να το σκεφτείτε για συνιστώσα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ; λέω εγώ τώρα...
LRS

Ανώνυμος είπε...

ρε αντικειμενικέ ΑΣΓ ειναι το ιδιο το ΜΕΤΡΟ με τους ναυτεργάτες που έγινε στρατιωτική επιχείριση στις 4.00 το πρωί και κατα τις 10.00 μαζευτήκατε οι δυνάμεις της επανάστασης για βόλτα στον προβλήτα


djerzinski

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Καλή η απάντηση του LRS. Δηλαδή πριν τρια τέσσερα χρόνια το εργατικό κίνημα ήταν σε θέση να δικεδικεί περισσότερα ενώ τώρα όχι. Γιατί;
Όσο για το απόσπασμα του Ριζοσπαστη την ίδια ακριβώς εξήγηση δίνουν και οι ΣΥΡΙΖΑιοι όταν ρωτιούνται. Τα 751 είναι η βάση των διαπραγματεύσεων! Και για το ζήτημα των απεργιών εγώ άλλο ρωτάω.

Όσο για τον djerzinski θα του έλεγα ότι το ίδιο έγινε και στο ΜΕΤΡΟ. Δεκάδες διμοιρίες ΜΑΤ εισέβαλαν στο αμαξοστάσιο ξεμερώματα παραβιάζοντας την είσοδό του και το κύκλωσαν αποκλείοντας την πρόσβαση ακόμη και σε δρόμους που οδηγούσαν σε αυτό.
Ε και; Αυτό ρώτησα εγώ;
Και που κολλάσει η απάντηση για την παρουσία των "επαναστατών" όπως λες. Δηλαδή αν ήταν στη προβλήτα, αφού όπως λες δεν ήταν, στις 4 το πρωί θα άλλαζε κάτι; Η "απουσία" μας φταίει που έληξε η απεργία των ναυτεργατών παρά το ότι οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ φώναζαν ότι θα συνεχιστεί με ή χωρίς επιστράτευση;
Βόλτα στη προβλήτα στις 10 η διαδήλωση που κάλεσαν τα σωματεία του ΠΑΜΕ; Τι άποψη είναι αυτή;
Άλλη μια φορά λοιπόν άλλα αντί άλλων.

Υ.Γ.: Δεν ήμουν και δεν θα είμαι ποτέ αντικειμενικός!

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΓ κανεις τον χαζο ,οχι επιτυχημένα ,εβαλα σε αντιδιαστολή που ηταν κάποια κορόιδα και τι αντιμετώπισαν με την δικια σας σιδερωμένη παρέμβαση που ηταν απο τις 10..00 και περα, με κάποια ανακοίνωση που θα βγάλατε και στην συνέχεια θα ανάρτησήσατε σε καποιο μπλοκ σας,λέγοντας παρόμοια πράγματα


djerzonski

Ανώνυμος είπε...

i

Ανώνυμος είπε...

η εξέλιξη στο λιμάνι δεν ηταν προδιαγραμμένη ,κρίθηκε εκείνη την ωρα ,ενω στο ΜΕΤΡΟ κρύφτηκαν μην παραλάβουν τα χαρτιά χωρις να υπάρξει κάποιου είδους αντίσταση

Ανώνυμος είπε...

Αν και είναι λίγο αργά (το σχόλιο του «Αντι-αντιΚΚΕ» έγινε μερικά μέτρα πιο πάνω), νομίζω όμως ότι έχει ενδιαφέρον η… αστυνομική αντίληψή του. Λέει ο «Αντι-αντιΚΚΕ» απαντώντας, όπως θέλει να νομίζει, σε σχόλιο για το αν σε κάνει πρωτοπόρο επαναστάτη μια δίωξη εις βάρος σου που έλεγε «Αλλιώς, η αναρχία που έχει στη φυλακή μερικούς εκατοντάδες θα ήταν η σύγχρονη πρωτοπορία του κινήματος.». Και η φοβερή απάντηση του «Αντι-αντιΚΚΕ»: -Το γάμησες...Τι σχέση έχουν με το εργατικό-κομμουνιστικό κίνημα και την δράση του αυτοί;
Τι σχέση έχουν με το εργατικό-κομμουνιστικό κίνημα και την δράση του αυτοί; Δηλαδή, ποιοι αυτοί; Οι Αναρχικοί ή οι «προβοκάτορες και πράκτορες της ασφάλειας»; Πράγματι, οι προβοκάτορες ή πράκτορες της ασφάλειας (δηλαδή, όλοι που δεν είναι «οι του κόμματος» για να ξέρουμε ότι δεν είναι σίγουρα (;) ασφαλίτες), δεν έχουν σχέση με το με το εργατικό-κομμουνιστικό κίνημα. Οι Αναρχικοί όμως, δεν έχουν σχέση;
Αν θυμάμαι καλά (και θυμάμαι πολύ καλά), οι αναρχικοί συμμετείχαν στην 1η Διεθνή ως μια άλλη άποψη απέναντι στον Μαρξ και τους κομμουνιστές του τότε εργατικού-επαναστατικού κινήματος. Αυτό βέβαια το ξέρει ο κάθε «Αντι-αντιΚΚΕ» από τότε που πρωτοείδε σφυροδρέπανο. Γιατί λοιπόν απαντά έτσι ο «Αντι-αντιΚΚΕ»; Ποιος είναι ο προβοκάτορας και σε εντεταλμένη υπηρεσία να είναι «Αντι-αντιΚΚΕ»;

Ενας καλοπροαίρετος (μη αναρχικός) σύντροφος

Ανώνυμος είπε...

Διόρθωση ψευδώνυμου στο παραπάνω σχόλιο: Ενας καλοπροαίρετος (μη αναρχικός που προσπαθεί να γίνει κομμουνιστής) σύντροφος.

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

djerzonski
Ναι εγώ παριστάνω τον χαζό!
Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Τι άλλο θα μπορούσες να πεις;


Και ο 9:29 μάλλον θα πρέπει να ξαναδιαβάσει το τι έγινε τότε. Αυτοί που κρύφτηκαν ήταν η συνδικαλιστική ηγεσία στο ΜΕΤΡΟ οι εργαζόμενοι ήταν εκεί και δεν θέλαν να παραλάβουν τα χαρτιά της επιστράτευσης.

Ανώνυμος είπε...

Καλοπροαίρετε...

Βαριέμαι... αλλά τι να κάνω.

Για μίλα στους αναρχικούς για επαναστατικό υποκείμενο,να δούμε τι θα σου πουν;
Για μίλα τους για μαρξισμό να δούμε τι θα σου πουν;
Για μίλα τους για πρωτοπορία της εργατικής τάξης...

Και κόψε τι διαστρέβλωση,όσων είπα.

Που είπα εγώ για προβοκάτορες και πράκτορες;Για παιδάκια που νομίζουν ότι κάνουν επανάσταση μίλησα,αλλά μάλλον σε βόλευε να κάνεις μια καρικατούρα για να της επιτεθείς...σαν καλοπροαίρετος που είσαι.

Είπα ότι είναι αδόκιμη η χρήση των αναρχικών ως επιχείρημα.

Δεν ανήκουν αντικειμενικά στο κομμουνιστικό-εργατικό κίνημα,πήραν άλλο δρόμο πολύ-πολύ νωρίς όπως ξέρουμε.Έχουν άλλη θεώρηση των πραγμάτων για το "ποιος-ποιον" που λέτε συχνά και εσείς.

Η ατομική τρομοκρατία έχει απορριφθεί από το κομμουνιστικό κίνημα.Είναι φυσικό να έχουν περισσότερους μέσα για άλλους λόγους όχι για συνδικαλιστική-εργατική,ταξική δράση.
Άρα για την συζήτηση μας εντός κομμουνιστικού κινήματος ή αναφορά τους ως επιχείρημα είναι άστοχη.

Τώρα εάν εσύ μπερδεύεσαι/στε λόγο της πολλής παρέας,αυτό είναι άλλη υπόθεση.

Άντε κουράστηκα και δεν είχα πρόθεση να συνεχίσω την στείρα αντιπαράθεση.

Αλλά το "εντεταλμένη" μου έκατσε βαρύ.


Εντεταλμένος... Αντι-αντιΚΚΕ


Ανώνυμος είπε...

Αντίσταση στις γειτονιές ρωτάς γιατί ο βασικός μισθός στα 751 του ΚΚΕ είναι πιο φιλολαϊκός από τα 751 του ΣΥΡΙΖΑ. Η διαφορά δε βρίσκεται στο ποσό, που αυτό αποτελεί μια νέα πραγματικότητα, όπως ανέφερα, αλλά στο πως το διεκδικείς. Ο ΣΥΡΙΖΑ με "αριστερή κυβέρνηση" και το ΚΚΕ με "λαϊκή συμμαχία" με στόχο τη "λαϊκή εξουσία". Είναι δύο πολύ διαφορετικοί δρόμοι νομίζω...Όμως θα μου επιτρέψεις να πω ότι το νομοσχέδιο του ΚΚΕ "χτυπά" πολύ περισσότερο στην καρδιά του προβλήματος, αναδεικνύει την καπιταλιστική εκμετάλλευση. Φυσικά τα νομοσχέδια που καταθέτει το ΚΚΕ κανείς δεν περιμένει ότι θα στηριχτούν. Θα έλεγα ότι ο ρόλος τους είναι να αποκαλύψουν στο λαό τη στάση των άλλων κομμάτων. Άλλωστε αυτός είναι και ο ρόλος ενός κομμουνιστικού κόμματος στο αστικό κοινοβούλιο, να αποκαύπτει στην εργατική τάξη την ψευτιά των αστικών και οπορτουνιστικών κομμάτων. Τα έχει ήδη πει ο Λένιν στο "αριστερισμός, παιδική αρρώστια κλπ."...δε θέλω να επανέρχομαι...(μα τι ψώνιο που είμαι)

Ανώνυμος είπε...

...ξέχασα να βάλω και το ψευδόνυμο μου στο σχόλιο στις 26/10/14 - 9:22 π.μ......μα φυσικά είμαι ο θρυλικός LRS

Ανώνυμος είπε...

πιο ολοκληρωμένα:
http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8133087&publDate=2014-10-03%2000:00:00.0
http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8119538&publDate=24/9/2014
σημειώνω από το δεύτερο άρθρο:"Από την πλευρά του, ο ΣΥΡΙΖΑ ενώ υπόσχεται την επαναφορά του κατώτατου μισθού στα 751 ευρώ, λέγοντας ότι θα καταργήσει το νόμο και θα επαναφέρει τις συλλογικές διαπραγματεύσεις, την ίδια στιγμή δεν λέει κουβέντα για όλο το αντεργατικό πλαίσιο, τους αντεργατικούς νόμους, την ελαστικοποίηση της εργασίας, τις ατομικές συμβάσεις, την εκ περιτροπής δουλειά, τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας, την κατάργηση των κλαδικών συμβάσεων. Ολα αυτά, δηλαδή, που ευθύνονται σήμερα για την καταβαράθρωση των μισθών και των δικαιωμάτων μεγάλων τμημάτων των εργαζομένων.
Οι εξελίξεις επιβεβαιώνουν την ανάγκη να πάρουν οι εργαζόμενοι στα χέρια τους την υπόθεση για ανασύνταξη του κινήματος. Να απορρίψουν το συμβιβασμό της πλειοψηφίας της ΓΣΕΕ, αλλά και το «ρεαλισμό» του ΣΥΡΙΖΑ, που είναι και τα δύο όψεις της προσαρμογής σ' αυτά που θέλει και έχει ανάγκη το κεφάλαιο. Να διεκδικήσουν την κατάργηση όλων των αντεργατικών - αντιασφαλιστικών νόμων και του νόμου για τον κατώτατο μισθό. Να παλέψουν για την επαναφορά όλων των κλαδικών συμβάσεων στα επίπεδα πριν το 2009 και της ΕΓΣΣΕ στα 751 ευρώ, ως βάση για αυξήσεις."
Υ.Γ.: Φαίνεται ο ρόλος σας. Προσπαθείται να ταυτίσετε το ΚΚΕ με το ΣΥΡΙΖΑ μπας και κερδίσετε στις γραμμές σας κομμουνιστές. Τελικά ποιος κάνει μικροπολιτική;
LRS

Ανώνυμος είπε...

και στην τελική όποιος θέλει να δει ποιος είναι ο ΣΥΡΙΖΑ στην πράξη και ποιο το ΚΚΕ, δεν έχει παρά να συγκρίνει τη δράση του δήμαρχου του ΚΚΕ στην Πάτρα με τη δράση της Δούρου του ΣΥΡΙΖΑ στην Αττική...
LRS

Ανώνυμος είπε...

...καθώς και την καθημερινή τους δράση στο εργατικό κίνημα...
LRS

Ανώνυμος είπε...

ώρες ώρες μου δίνεται η εντύπωση ότι σας πειράζει που εμείς του ΚΚΕ "τη λέμε" στο ΣΥΡΙΖΑ
LRS

Ανώνυμος είπε...

Κι επειδή εκτιμώ ότι σκόπιμα και με έναν φθηνό πολιτικαντισμό προσπαθείτε να αποπροσανατολίσετε όλοι εσείς οι οποτρουνιστές τη συζήτηση, επανέρχομαι στο θέμα. Το συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ την 1η Νοέμβρη έχει τα παρακάτω αιτήματα:
1) Επίδομα ανεργείας για όλους τους ανέργους
2) Κανένας εργαζόμενος κάτω από 751 ευρώ
3) Κοινωνική ασφάλιση αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν
4) Δουλειά για όλους- δουλειά με δικαιώματα

Σε τι από όλα αυτά διαφωνείτε. Πείτε το καθαρά! Να σας πω εγώ που διαφωνείτε: Διαφωνείτε στο ότι υπάρχει το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ που έρχονται σε ρήξη με το σύστημα με τρόπο συστηματικό και οργανωμένο, όπως επιβάλλουν οι σύγχρονες ανάγκες.
Εγώ θέλω να απευθυνθώ σε αυτούς που μας διαβάζουν, καλώντας τους στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στο Σύνταγμα το Σάββατο 1 Νοέμβρη στις 12:00 για να πούμε όλοι μαζί ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. Όλα τα υπόλοιπα είναι κριτικές και λόγια, μόνο λόγια...και από λόγια χορτάσαμε, πράξεις θέλουμε. Και μόνο το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ πράττουν...όλοι οι υπόλοιποι κοιμάστε όρθιοι
LRS

Ανώνυμος είπε...

απλα σε καποιους πειραζει που το ΠΑΜΕ απεγκλωβιζει το εργατικο κινημα απο τους εργατοπατερες των ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ

ΒΔ είπε...

Διαβάζω υπέροχα επιχειρήματα που προσπαθούν να δικαιολογήσουν την προσαρμογή των αιτημάτων στη "νέα πραγματικότητα" του συστήματος.

"...Η διαφορά δε βρίσκεται στο ποσό, που αυτό αποτελεί μια νέα πραγματικότητα, όπως ανέφερα, αλλά στο πως το διεκδικείς. Ο ΣΥΡΙΖΑ με "αριστερή κυβέρνηση" και το ΚΚΕ με "λαϊκή συμμαχία" με στόχο τη "λαϊκή εξουσία"..."

Θα βγάλει αφίσα το ΠΑΜΕ για τα 751, όπως είχε κάνει με τα 1400, που σε κάποια σωματεία (πχ εκπαιδευτικών) το είχε φτάσει μέχρι τα 1700;


Βρίσκω δε εξαιρετικό το εξής:
"...απλα σε καποιους πειραζει που το ΠΑΜΕ απεγκλωβιζει το εργατικο κινημα απο τους εργατοπατερες των ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ"
Με τα ανέκδοτα απλά γελάς, δεν μπορείς να επιχειρηματολογήσεις εναντίων τους.


"...και στην τελική όποιος θέλει να δει ποιος είναι ο ΣΥΡΙΖΑ στην πράξη και ποιο το ΚΚΕ, δεν έχει παρά να συγκρίνει τη δράση του δήμαρχου του ΚΚΕ στην Πάτρα με τη δράση της Δούρου του ΣΥΡΙΖΑ στην Αττική..." Αλήθεια, ποια είναι η διαφορά διαχείρισης του καλλικρατικού δήμου Πάτρας και της καλλικρατικής περιφέρειας Αττικής;


Ανώνυμος είπε...

Η κούραση δεν είναι δικαιολογία (πόσο μάλλον επιχείρημα). Καλύτερο επιχείρημα είναι ότι κανείς δεν πρόκειται να καταλάβει τον άλλον… αν δεν κουραστεί να τον καταλάβει.
Στα ουσιαστικά: Τι σημασία έχει «αντι-αντιΚΚΕ» που εσύ δεν μίλησες για πράκτορες της ασφάλειας (και καλά έκανες, σε αντίθεση με άλλους). Σημασία έχει ότι πιστεύουμε ότι ο άλλος (το «παιδάκι», ο αναρχικός, ο αμφισβητίας, ο «αντικοινωνικός») που δεν μιλάει τη δική μας κομματική γλώσσα (ανεξάρτητα από κόμμα, εγώ είμαι κομματικός), δεν έχει σχέση με το εργατικό (το κομμουνιστικό είναι άλλο ζήτημα), κίνημα. Να βλέπουμε την τάξη και όχι τόσο την πολιτική της (μη) έκφραση. Την εργατική τάξη, όλους εμάς μας έχουν καταδικάσει σε επίπεδο ζωής και πολιτισμού εντόμου. Δεν κοιτάω επομένως πρώτα αν ο άλλος έχει σχέση με τον κομμουνισμό αλλά με την τάξη του. Δεν είναι η εργατική τάξη κάτι «ιερό» από μόνη της, ούτε οι αναρχικές, σοσιαλιστικές, επαναστατικές, κομμουνιστικές κινήσει από μόνες τους. Είναι όλα προϊόντα της ανάγκης που υπάρχουν κι ας μη θέλουμε να έχουν (που έχουν) σχέση με εμάς τους κομμουνιστές, που όπως είπα και ξαναλέω ότι είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις όλα αυτά (εκεί κολλάει το εντεταλμένος σε… μια υπόθεση που πιστεύεις αλλά… υπάρχουν αγωνιστές που δυστυχώς δεν είναι κομμουνιστές). Πίστη βεβαίως χρειάζεται ακόμη και στους άθεους. Αρκεί να κατανοούμε την πίστη στην τάξης μας, ιδίως όταν δεν πιστεύει στους κομμουνιστές.

Ενας (εντεταλμένος) καλοπροαίρετος σύντροφος

Ανώνυμος είπε...

Ατέλειωτο το θράσος και η καλογερίστικη φανατίλα του χουλιγκάνου κνίτη. Ας δοκιμάσει καποιος να μπεί σε δικό τους μπλόγκ και να πεί το παραμικρό, ας δοκιμάσει να δόσει πχ προκύρηξη στην διαδήλωσή τους μεθαύριο. Θα φύγει με φορείο.

Κατά τα άλλα ,η σύνδεση με την εργατική τάξη από μόνη της δεν λέει τίποτα. Μπορεί να είναι σύνδεση της ε.τ. σε μιά πολιτική επαναστατική -κομμουνιστική, σε μια πολιτική σοσιαλδημοκρατική ή ακόμα και χρυσαυγίτικη. Είναι τυχαίο που το φαινόμενο να περνάνε μαζικά μέλη "κομμουνιστικών" κομμάτων σε φασιστικά κόμματα επαναλαμβάνεται τόσο στη δική μας Νίκαια όσο και στη Γαλλία με την Λεπέν όσο και παλιώτερα με τον φασισμό του μεσοπολέμου;
Οσο για την προδοσία που υποψιάζεται ότι κατηγορείται το κόμμα του, να τον ρωτήσω. Οταν απειλούνται με απόλυση χιλιάδες καθηγητές και το κόμμα του έχει αναλάβει εργολαβικά τη διατήρηση της ταξικής ειρήνης τι είναι αυτό αν όχι προδοσία των εργαζομένων; Εφτασαν στο σημείο να ζητούν ούτε λίγο ούτε πολύ να εφαρμοστεί το κακόφημο άρθρο 4 του πασόκ, ζητούσαν δηλαδή στις πρωτοφανείς σε μαζικότητα συνελεύσεις των καθηγητών τον Μάιο και τον Σεπτέμβριο του '13 να παρθεί απόφαση για απεργία μόνο αν συμφωνούσε η πλειοψηφία των εργαζόμενων και όχι των παρευρισκόμενων στην συνέλευση. Σε συνέλευση 900 καθηγητών στο Ηράκλειο τον Μάιο του '13 η ουσιαστικά απεργοσπαστική τους πρόταση πήρε 15 ψήφους. Είχαν την βλακώδη ( ή μήπως κάτι άλλο ;) ιδέα ότι η απεργία διαρκείας θα ωφελούσε τον Σύριζα! Την ίδια στιγμή που ο Σύριζα πρότεινε εναλλακτικές μορφές. Εγώ αυτό το λέω προδοσία και από τους δυό τους.

Αλλο. Στις πλατείες, όπου έφτασε να συγκεντρωθεί μέχρι και μισό εκατομύριο κόσμος διαμαρτυρόμενος. Γιατί τότε το ΚΚΕ δεν κατέβασε τις 100.000 του για να χαλάσει τα σχέδια που εξ αρχής φαινόταν ότι υπήρχαν και σκόπευαν να στρέψουν τον κόσμο σε ανώδυνες και αντιδραστικές κατευθύνσεις; Ωραίο κομ. κόμμα είναι που έβλεπε τους φασίστες να τολμούν για πρώτη φορά να βγαίνουν ανοικτά και να ριζώνουν στις μάζες, να βλέπει τις μικροαστικές απολίτικες λογικές να φουντώνουν και αυτό να κάθεται στη γωνιά του και να σνομπάρει τον λαό, που μοιραία έπεσε στην αγκαλιά των νεοπασόκων του σύριζα , των χρυσαυγιτών και των αναρχικών.
ΓΜ

Ανώνυμος είπε...

Και τι να πούμε για τα παλιά; Τι να πούμε για τη στάση του στο ατύχημα του Τσερνόμπιλ, όταν απολογούνταν για λογαριασμό των αντιδραστικών -αντικομουνιστικών καθεστώτων που κυριαρχούσαν τότε στις πρωην σοσ. χώρες. Τι να πούμε για την ιμπεριαλιστική επέμβαση στο Αφγανιστάν που το ΚΚΕ τη χειροκροτούσε; τι να πούμε για τους τόσους φασίστες πχ τον χασάπη τον Βιντέλα που οι τότε κνίτες τον είχαν υπό την προστασία τους;

Και πάνω απ όλα τι να πεί κανείς για τον ρόλο που τους ανατέθηκε απ αυτούς που τους εγκατέστησαν βίαια στην ηγεσία του ΚΚΕ ακριβώς για να παίξουν τον ρόλο που έπαιξαν ,ρόλο εκπροσώπου της νέας γραμμής - της προδοτικής γραμμής της παλινόρθωσης του καπιταλισμού καιτης μετατροπής του ΚΚΕ σε σοσιαλδημοκρατικό κόμμα;

Οσο για το "πουθενάδες" "ανύπαρκτοι" κλπ , ας ξεκολήσει λίγο το κεφάλι του από τα κάγκελα και αν μπορεί ας σκεφτεί λίγο , αν και δεν το βλέπω. Ας σκεφτεί πότε και πού ένα κόμμα που μιλάει στο όνομα της επανάστασης και του σοσιαλισμού εμφανίστηκε και μαζικοποιήθηκε σε καιρούς που θριαμβεύει η αντεπανάσταση και ο αντικομμουνισμός. Οταν οι ήττες και τα πισωγυρίσματα τόσο μέσα στη χώρα όσο και στον πλανήτη συνολικά είναι συνεχείς και συντριπτικες. Μόνο κάποιος, που δεν το βλέπει και λόγω βλακείας είναι μες στην τρελή χαρά, καμαρώνει και χαίρεται για τα κατορθώματα του κομ. κόματός του. Το ίδιο ανόητα που καμάρωνε και παλιώτερα όταν νόμιζε την εποχή του Μπρέζνιεφ του Γκορμπατζώφ κλπ ότι ο σοσιαλισμός προχωράει παντού στον κόσμο.
Το ΚΚΕ μαζικοποιήθηκε μετά την επέμβαση της διεθνούς το 1933, δεκαέξι ολόκληρα χρόνια μετά το 1917 και δώδεκα χρόνια μετα την μικρασιατική καταστροφή. Τότε που ο Βάρναλης έγραφε: "κοίτα οι άλλοι έχουν κινήσει κι έχει η πλάση κοκκινίσει ..." Το ΕΑΜ μαζικοποιήθηκε μετά το 1943 μετά τη μάχη του Στάλιγκραντ . Νίκησε και έγινε πλειοψηφικό ρεύμα μόνο μετά την αποχώρηση των γερμανών που αποκόπηκαν στο βελιγράδι από τον κόκκινο στρατό.
Απ όσο εγώ τουλάχιστον αντιλαμβάνομαι , κανένα επαναστατικό κομμουνιστικό κόμμα δεν μπόρεσε να μαζικοποιηθεί παρά μόνο μετά από παγκόσμιους πολέμους ή μετά από βοήθεια έμμεση ή άμεση από την σοβ. ένωση ή την κίνα.
(μοναδική εξαίρεση η έκπληξη του Νεπάλ, που και αυτή δεν μπόρεσε ,και δεν είναι τυχαίο ότι δεν μπόρεσε να φτάσει μέχρι το τέλος).
ΓΜ

Ανώνυμος είπε...

Γ.Μ. η έκθεση ιδεών σου καλή, αλλά εκτός θέματος. Συνεχίστε να μην απαντάτε στα ζητήματα, που σας έθεσα, νομίζοντας ότι θα μπορέσετε να αποπροσανατολίσετε. Άλλωστε αυτός είναι ο ρόλος σας...
LRS

Ανώνυμος είπε...

"Αλήθεια, ποια είναι η διαφορά διαχείρισης του καλλικρατικού δήμου Πάτρας και της καλλικρατικής περιφέρειας Αττικής;"
ΒΔ είσαι απλά ένας αριστεριστής τρίτης διαλογής. Καλό θα σου έκανε να διαβάσεις πιο προσεκτικά το "Αριστερισμός..." του Λένιν, βγάζοντας συμπεράσματα για τη στάση ενός κομμουνιστικού κόμματος στους αστικούς θεσμούς.
LRS

Ανώνυμος είπε...

"...Κατά τα άλλα ,η σύνδεση με την εργατική τάξη από μόνη της δεν λέει τίποτα. Μπορεί να είναι σύνδεση της ε.τ. σε μιά πολιτική επαναστατική -κομμουνιστική, σε μια πολιτική σοσιαλδημοκρατική ή ακόμα και χρυσαυγίτικη. Είναι τυχαίο που το φαινόμενο να περνάνε μαζικά μέλη "κομμουνιστικών" κομμάτων σε φασιστικά κόμματα επαναλαμβάνεται τόσο στη δική μας Νίκαια όσο και στη Γαλλία με την Λεπέν όσο και παλιώτερα με τον φασισμό του μεσοπολέμου;..."
Τι λες ρε ΓΜ; Η σκέψη σου δεν έχει καμια σχέση με υλισμό. Το θέμα είναι οικονομικά από ποιους στηρίζονται, όχι ιδεολογικά. Για σχέση βάσης-εποικοδομήματος δεν έχεις ακούσει; Πότε στηρίχθηκαν τα φασιστικά κόμματα οικονομικά από την εργατική τάξη. Εσύ σε λίγο θα πας και στη θεωρία των "δύο άκρων".
LRS

Ανώνυμος είπε...

...αν και εσείς οι μαοϊκοί ήδη εδώ και χρόνια έχετε μπάσει από την πίσω πόρτα τη θεωρία των δύο άκρων (ή τουλάχιστον έχετε κοινά σημεία με αυτήν) όταν εισάγατε τον όρο "σοσιαλφασισμός"...
LRS

BK (μη μαοικος) είπε...

δεκαδες υπογραφες για το συλλαλητηριο του παμε προερχονται απο εβε, εμπορους, εργολαβους και αγροτες, δηλαδη ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ. αναρωτιεμαι πσοοι απο αυτους ασφαλιζουν τους υπαλληλους τους, ειδικα οταν αυτοι θα ειναι μεταναστες. αυτη ειναι η λαικη συμμαχια, φιλοι? οι κοινες πορειες με τα αφεντικα?

Ανώνυμος είπε...

ΒΚ άσε τις φτηνές προβοκάτσιες κατά μέρους.1) Είναι το ίδιο με την αστική τάξη, δηλαδή με τα μονοπώλια ο αυτοαπασχολούμενος, που με τους φόρους και τα δάνεια δεν ξέρει αν θα βγάλει το αύριο;
2) Είναι εργοδότης ο φτωχός αγρότης που με την ΚΑΠ έχει κυριολεκτικά καταστραφεί;
Εσύ σε λίγο θα μας πεις ότι το ΚΚΕ είναι και αστικό κόμμα! ΕΛΕΟΣ!!!
Και ποιοι το λένε αυτό; Το ΚΚΕ-μλ; Που η βάση του είναι οι εκπαιδευτικοί και το φοιτηταριάτο!
Η λαϊκή συμμαχία, που προσπαθεί να οικοδομήσει το ΚΚΕ, γίνεται με άξονα την εργατική τάξη, έχει καθαρά προλεταριακό χαρακτήρα και προσπαθεί στην υπόθεση της εργατικής τάξης για την κοινωνική της απελευθέρωση να τραβήξει και τα υπόλοιπα καταπιεσμένα στρώματα. Η σοσιαλιστική επανάσταση, μπορεί να έχει ως φορέα της την εργατική τάξη, αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα αποκλείσεις και τα άλλα καταπιεσμένα στρώματα. Πρέπει να επιτευχθεί ένα όσο το δυνατόν πλατύτερο κοινωνικό μέτωπο.
Υ.Γ.: Κόψτε τη μαλακία ορισμένοι, σας χαλάει...
LRS

Ανώνυμος είπε...

Επειδή πολλά μας τα λέτε για "σφραγίδες", για ρίξτε μια ματιά στο βίντεο στο 5ο λετπό:
http://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/53746/syzitisi-sto-902gr-gia-panelladiko-syllalitirio-ti-1i-noemvri-video

LRS

ΒΔ είπε...

Τελικά καμία απάντηση στο ερώτημα πού διαφέρει η διαχείριση του Δήμου Πάτρας και της Περιφέρειας Αττικής. Έχω μεγάλη περιέργεια να ακούσω επιχειρήματα.

Υπάρχει μήπως απάντηση για ποιο λόγο το ΚΚΕ έχει χάσει, όπως φαίνεται ανεπιστρεπτί, δεκάδες Δήμους;

Πού οφείλεται η πτώση των ποσοστών του ΚΚΕ αφού μόνο αυτό αγωνίζεται και απεγκλωβίζει κόσμο από τους υποταγμένους της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ;

Καμιά απάντηση για την στάση του ΚΚΕ-ΠΑΜΕ στο θέμα των διαθέσιμων εκπαιδευτικών. Στην (ν)τροπολογία που κατέθεσε το ΚΚΕ στην Βουλή ζητά να βρεθούν μερικές εκατοντάδες θέσεις σε άλλα υπουργεία (ορίζει πόσοι πρέπει να πάνε σε συγκεκριμένες θέσεις), ενισχύοντας την προπαγάνδα της κυβέρνησης. Δηλαδή, αποδέχεται το ΚΚΕ ότι κάποιοι θα πρέπει να απομακρυνθούν από το υπουργείο παιδείας. Με την ίδια λογική κινείται και ο ΣΥΡΙΖΑ. Εννοείται μια από τα ίδια η ΠΑΣΚ και η ΔΑΚΕ. Αν τω μεταξύ όλοι οι διαθέσιμοι είναι βρίσκονται στο αέρα.

BK είπε...

εγω δεν ξερω τι λεει το κκε μ-λ γιατι δεν ειμαι μελος του και αν θελει ας διαγραψει τα σχολια μου. οταν ομως ο "αυτοαπασχολουμενος" επιχειρηματιας/ μαγαζατορας/ ιδιοκτητης φροντιστηριου/ καφετεριαρχης απολυει ή δεν πληρωνει καποιον εργαζομενο επειδη οντως δεν τα βγαζει περα με τα χαρατσια και τους φορους τοτε επικαλειται ακριβως αυτο. τοτε εγω νομιζω οτι το ταξικο κινημα διεκδικει την επαναπροσληψη του εργαζομενου, και δεν του λεει ελα μωρε και αυτος θυμα ειναι σαμπως μονοπωλιο ειναι. ειδικα αν ζεις σε αυτη τη μη βιομηχανικη χωρα και δεν εισαι λεφτας LRS ξερεις οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των επιχειρηματιων/ εργοδοτων στην ελλαδα αποτελειται απο μικρους εργοδοτες με ελαχιστους υπαλληλους. και αυτο ειναι και το προβλημα της συσπειρωσης σε πολλους κλαδους, αν εισαι εργαζομενος και μελος σωματειου. αν εσυ θες να βγαλεις λαδι τους μικροκεφαλαιουχους/ μικροεπιχειρηματιες οταν απολυουν αβερτα εργαζομενους για να φτιαξεις τη λαικη σου συμμαχια γουστο σου και καπελο σου, και εξηγει και την σταση του παμε σε πολλους εργασιακους χωρους.

BK είπε...

αληθεια, το κκε δεν ειναι εναντια στην εε? τοτε πως δεχεται τα χρηματα των εσπα για "κοινωφελεις σκοπους" και στηριζει αποφασεις δημοτικων αρχων του συριζα και πριν του πασοκ και της νδ (ομοφωνα με το συριζα που κατα τα αλλα αλλους κατηγορεις οτι τον στηριζουν) για τσιμεντοποιηση ελευθερων χωρων πρασινου με τη χρηματοδοτηση του εσπα? βλεπε ΑΙΓΑΛΕΩ

BK είπε...

ο "φτωχος" αγροτης γινεται κατα το δοκουν και οταν μας βολευει μικρομεσαιος και τουμπαλιν. η ουσια ειναι μια: εκμεταλλευονται στη συντριπτικη τους πλειοψηφια την μαυρη υπερεργασια μεταναστων απο την αλβανια και το πακισταν. να πας μαζι τους εσυ

Ανώνυμος είπε...

μαλιστα μαλιστα... προκύπτουν πολλά και ωραία ζητηματα προς συζήτηση. ΒΚ όντως έκανα λάθος, που σε τοποθέτησα στο ΚΚΕ-μλ, από τη στιγμή που δήλωσες "μη μαοϊκός". Προσωπικά θεωρώ ότι έχεις πολλά στοιχεία από τον αναρχοσυνδικαλισμό, όμως αυτό δεν έχει καμια σημασία...
"...ειδικα αν ζεις σε αυτη τη μη βιομηχανικη χωρα και δεν εισαι λεφτας...": Εδώ βρίσκεται όλη η ουσία αυτών, που λες. Σου διαφεύγει ότι η Ελλάδα βρίσκεται στην ιμπεριαλιστική φάση. Κι επειδή πολλά έχουν ειπωθεί, ξεκαθαρίζω: Το ότι η Ελλάδα βρίσκεται στην ιμπεριαλιστική φάση του καπιταλισμού δε σημαίνει σε καμια περίπτωση ότι είναι "υπερδύναμη". Και αυτό είναι το λάθος ορισμένων. Το παραπάνω σημαίνει ότι στην Ελλάδα έχει αναπτυχθεί ο μονοπωλιακός καπιταλισμός. Πράγματι, αν δεν κάνω λάθος, το μονοπωλιακό κεφάλαιο στην Ελλάδα κατέχει κεφάλαια ίσα με το 90% του αεπ. Αυτό σημαίνει ότι η αστική τάξη στην Ελλάδα είναι τα μονοπώλια. Από κει και πέρα οι μικροαστοί τάσσονται είτε με την αστική τάξη είτε με την εργατική, ανάλογα με το κεφάλαιο που διαθέτουν, τους υπαλλήλους που απασχολούν κλπ κλπ....Άρα η αντίθεση κεφάλαιο-εργασία, όπου κεφάλαιο στην εποχή μας είναι το μονοπωλιακό, μπορεί να γίνει μια πλατύτερη αντίθεση, δηλαδή μονοπώλια-καταπιεσμένα στρώματα. Ο κύριος άξονας βέβαια είναι η εργατική τάξη.
Δεν καταλαβαίνω ποιον εκμεταλλεύεται ακριβώς ο μπακάλης στη γειτονιά μου. Νομίζω πως κάποιοι αντιδράτε για να αντιδράτε, λέτε λόγια χωρίς να σκέφτεστε τις συνέπειες τους...
LRS

Ανώνυμος είπε...

"αληθεια, το κκε δεν ειναι εναντια στην εε? τοτε πως δεχεται τα χρηματα των εσπα για "κοινωφελεις σκοπους" και στηριζει αποφασεις δημοτικων αρχων του συριζα και πριν του πασοκ και της νδ (ομοφωνα με το συριζα που κατα τα αλλα αλλους κατηγορεις οτι τον στηριζουν) για τσιμεντοποιηση ελευθερων χωρων πρασινου με τη χρηματοδοτηση του εσπα?"
Αλήθεια εσύ ΒΚ γιατί ζεις μέσα σε αυτό το σύστημα και καταναλώνεις τον πλούτο που παράγει η Ε.Ε. (κατά τη δική σου λογική); Θα έπρεπε να σε καταψύξουμε και όταν έρθει ο σοσιαλισμός (αν αυτό θες, που πολύ αμφιβάλλω) να σε αποψύξουμε για να μην εξαρτάσαι από το χρήμα της Ε.Ε....
LRS

Ανώνυμος είπε...

BK ελληνικά μιλάς; Όταν λέμε "αυτοαπασχολούμενος" εννοούμε ότι μόνος του δουλεύει το μαγαζί του, άντε το πολύ με έναν ή δύο υπαλλήλους
LRS

Ανώνυμος είπε...

LRS

Από πού θέλεις να ξεκινήσουμε ;

1)Από την στάση της ΠΚΣ στο φοιτητικό κίνημα το 06-07 ; Που ήταν ενάντια αρχικά στις καταλήψεις του καλοκαιριού και έπειτα σύρθηκε κάνοντας τουμπεκί επειδή δεν το έπαιρνε να κάνει αλλιώς ; Όπου στον δεύτερο γύρο κινητοποιήσεων μας έλεγε να μείνει ο νόμος στα χαρτιά και ότι ο κόσμος δεν τραβάει ;

2)Από την στάση του ΚΚΕ , στην εξέγερση του δεκέμβρη 08 ; Όπου έλεγε ότι στην λαϊκή εξέγερση δεν θα σπάσει ένα τζάμι ;

3) Από την στάση της ΠΚΣ (ΜΑΣ) με τον νόμο Διαμαντοπούλου πρίν τρία χρόνια τον Σεπτέμβρη ; Όπου καλούσε τους φοιτητές να πάνε με το ΠΑΜΕ να εναντιωθούν στα χαράτσια και να παλέψουν για φτηνό ρεύμα ; Όταν έβγαιναν καταλήψεις και δημιουργήθηκε μία κινηματική κατάσταση ;

4)Από την σεχταριστική στάση του ΚΚΕ στο εργατικό κίνημα που με την Χαλυβουργία πάσχισε να μην δημιουργηθεί απεργιακό μέτωπο ; Που πάσχισε να μην συνδεθεί η απεργία της Χαλυβουργίας με τις άλλες απεργίες που υπήρχαν εκείνο το διάστημα ;

5)Θές να μιλήσουμε για την στάση του ΚΚΕ στον αγωνιζόμενο λαό της Χαλκιδικής ενάντια στην εξόρυξη του Χρυσού; Σε παίρνει ;

6)Να μιλήσουμε για την στάση του ΚΚΕ , σε σχέση με την απεργία των εκπαιδευτικών ; Που όταν όλοι έβαζαν πενθήμερη απεργία το ΚΚΕ έσκιζε τα ρούχα του για 48ωρη , με την λογική ότι είναι πολύ προωθημένη η πενθήμερη ; Και μετά μόνο που δεν ζητωκραύγασε όταν έληξε η απεργία, γιατί δεν έγινε η ουρά του ΣΥΡΙΖΑ ...

7)Να μιλήσουμε για την στάση του ΚΚΕ στην απεργία των διοικητικών του πανεπιστημίου ; Που το ΜΑΣ σφύριζε αδιάφορα και σε κάποιες πόλεις είπε και το αμίμητο να ανοίξουν οι γραματείες για 2 μέρες ,εν μέσω απεργίας, για να γραφτούν οι φοιτητές των εστιών ; Και που μόλις τελείωσε η απεργία πανυγύρισε το κόμμα και είπε μπράβο και πήγε στον υπουργό αντιπροσωπεία ώστε να εξασφαλίσει την κινητικότητα των απολυθέντων διοικητικών ;

8)Να μιλήσουμε για την σημερινή στάση του ΜΑΣ στον νόμο πλαίσιο που εισάγει διαγραφές και έντονους ταξικούς φραγμούς στο ΑΕΙ-ΤΕΙ ; Να μιλήσουμε για τον διαχωρισμό που κάνει για φοιτητές που θέλουν να τελειώσουν τις σπουδές τους και φοιτητές που δεν θέλουν ; Πιάνοντας τον διαχωρισμό που έβαλε ο Λοβέρδος για ενεργούς ανενεργούς φοιτητές . Αλήθεια υπάρχουν εργαζόμενοι που θέλουν να κρατήσουν την δουλειά τους και άλλοι που θέλουν να απολυθούν ;

9)Θές μήπως να μιλήσουμε για τις κάλπες που περιφέρονται για μήνες , σε σωματεία οικοδόμων , για την στήριξη της ΔΑΚΕ στο ΚΚΕ στο συνδικαλιστικό χώρο ; Να μιλήσουμε ίσως για την στάση του ΚΚΕ ,στα εργατικά κέντρα που είναι πρώτη δύναμη ;

10)Μήπως θά θελες να μιλήσουμε για τα κόμματα τα οποία έχει διεθνείς σχέσεις το ΚΚΕ ; Κόμματα σάπια και ξεπουλημένα όπως το ΚΚ Ινδίας μαρξιστικό το οποίο είναι ένα μεταμφιεσμένο αστικό κόμμα που κυβέρνησε και ινδικό κρατίδιο ; Να πούμε ότι το ΚΚΕ έχει ταχθεί ενάντια στον Λαϊκό Πόλεμο στην Ινδία και στους μαοϊκούς (μικροαστούς χαχαχα) αντάρτες ;

Θές καμάρι μου να μιλήσουμε για το χημείο το 1985 'η 1986 , να μιλήσουμε για τον Κουμή και την Κανελλοπούλου, να μιλήσουμε για την ουρά της ένωσης κέντρου και της αστικής τάξης την ΕΔΑ, να μιλήσουμε για την εισβολή στο αφγανιστάσν το 1984 ; Θές να μιλήσουμε για την συωκυβέρνηση το βρώμικο 89 ; θές να μιλήσουμε για το ΚΚΕ αλλαγή δεύτερη κατανομή ; Θές να μιλήσουμε για περεστρόϊκες και ηράκλειες προσπάθειες ;

Από όλα έχει το μενού , παρόν παρελθόν....

Ανώνυμος είπε...

,Γουντι
προσγειώσου γραφεις μπουρμπουλήθρες . Στην χαλυβουργία , πηγε να κλιμακωθεί η απεργία τους στον κλαδο ,απο τον Ασπρόπυργο μεχρι τον βολο που, περίμεναν τα ΜΑΤ οι εργατοπατέρες και η Χ.Α
Εσυ ρε ταλαίπωρε που ήσουν ,εβλεπες τηλεόραση η" έφτιαχνες μέτωπο ουραγών με τον Ροσιναντε Πονάει διαπιστώνω η μεγαλύτερη μεταπολιτευτική μαχη της ε.τ με την πρωτοπορία της

καλα ρε οι ΚΚεδες έφαγαν μεχρι και τον κουμη με την κανελλοπουλου..Αστα διαλα με αυτο το κόμμα
υγ
Γούντι κόψε τον Πανουση θα σου γινει μπάντζο το κεφάλι

djerzinski

Ανώνυμος είπε...

djersinski στρίβειν διά του πανούση ... αφού δεν έχεις τι να πείς καημένε.

Ανώνυμος είπε...

Γούντι Τρυποκάρυδε ή "Καρυοθραύστη" είσαι τόσο αντίΚΚΕ, που απορώ σε τι θα διέφερες από έναν κοινό χρυσαυγίτη. Μιλάμε η φανατίλα σου βρωμάει από μίλια. Μπορώ να προβλέψω τι θα κάνεις σε μια επαναστατική κατάσταση...δε θέλω ούτε να το φαντάζομαι βασικά...μιλάμε και ο πρώτος κομμουνιστοφάγος θα είσαι...
Anyway, σεβόμενος τους αναγνώστες μας και το blog που μου δίνει τη δυνατότητα να εκφράζω τις απόψεις μου, μιας και άρχισα έναν διάλογο οφείλω να απαντήσω.
Θα ξεκινήσω από το 2, παραθέτοντας σου απλώς ένα βίντεο από τις κινητοποιήσεις του ΚΚΕ εκείνη την περίοδο
http://www.youtube.com/watch?v=I3WQGphhhKM
Η "εξέγερση" φοιτητάκο μου, γιατί τέτοιο σε κόβω, δε γίνεται αυθόρμητα, από ένα τυχαίο για το εργατικό κίνημα (καθόλου όμως για τον καπιταλισμό) γεγονός. Η εξέγερση είναι γενίκευση της ταξικής πάλης. Αλλά εσύ σαν συνεπής μαοϊκός ακόμα να βρεις το επαναστατικό υποκείμενο. Δεν πειράζει, περαστικά...αλλά μη το παίζεις κομμουνιστής!
Από αυτό το κομβικό σημείο διαφωνίας μας προκύπτει και όλο το υπόλοιπο παραλήρημα σου. Εγώ θεωρώ ότι το επαναστατικό υποκείμενο είναι η εργατική τάξη και άρα το θέμα είναι τι γίνεται καθημερινά στους χώρους δουλειάς. Να σου πω λοιπόν τι γίνεται: Εσύ απέχεις από τα καθημερινά προβλήματα των εργαζομένων και θεωρείς "εξέγερση" το ότι θυμήθηκες να κατέβεις στους δρόμους να "ρίξεις" το σύστημα "σπάζοντας βιτρίνες"!
Αν θέλεις πάνε να κάνεις κι εδώ αντάρτικο όπως στην Ινδία...μόνο που θα είσαι απλά ένας γραφικός εδώ, όχι για τίποτα άλλο, παρά μόνο επειδή δε θα έχεις καμια σύνδεση με το εργατικό κίνημα. Όσο για τη σχέση του ΚΚΕ με "αντιδραστικά" κόμματα, και με το κόμμα της Κίνας έχει κάποιες σχέσεις. Αυτό τι σημαίνει, ότι ταυτίζονται; Το ΚΚΕ του ασκεί σκληρή κριτική, το θεωρεί καθαρά ένα κόμμα που οικοδομεί τον ιμπεριαλισμό της Κίνας. Όμως είναι και από τα λίγα μέσα που υπάρχουν για να έρθεις σε επαφή με την Κίνα και το εκεί εργατικό κίνημα. Εσένα δε σε ενδιαφέρουν φυσικά αυτά, σε ενδιαφέρει μόνο να κάνεις αφ' υψηλού "κριτική" (λέμε τώρα). Πάντως στην Ευρώπη το ΚΚΕ προσπαθεί να οικοδομήσει ένα μέτωπο με άλλα κομμουνιστικα-εργατικά κόμματα όπως το ΚΕΚΡ της Ρωσίας (Όχι με το ΚΚΡΟ, το οποίο είναι οπορτουνιστικό). Τι έπρεπε δηλαδή να απομονωθεί από όλους το ΚΚΕ;
http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8144992&publDate=12/10/2014
Για τη δεκαετία του 80' αστο δε σε συμφέρει...η πλειψηφία των μελών του τότε ΚΚΕ-μλ υπέγραψαν τη διάλυση του χώρου σου και προσχώρησαν στο ΠΑΣΟΚ. Το ΚΚΕ παρά τα στρατηγικά του λάθη εκείνης της περιόδου, τουλάχιστον δε μετεξελίχθηκε σε οπορτουνιστικό κόμμα...
Υ.Γ.: Έχει ενδιαφέρον πάντως η έλλειψη αυτοκριτικής ορισμένων και το ότι απλά σε περιμένουν στη γωνία να δουν τι θα κάνεις για να σου την πουν (νομίζουν ότι σου την λένε βέβαια). Μιλάμε τόσο "ετεροπροσδιόριστοι";
LRS

Ανώνυμος είπε...

"9)Θές μήπως να μιλήσουμε για τις κάλπες που περιφέρονται για μήνες , σε σωματεία οικοδόμων , για την στήριξη της ΔΑΚΕ στο ΚΚΕ στο συνδικαλιστικό χώρο ; Να μιλήσουμε ίσως για την στάση του ΚΚΕ ,στα εργατικά κέντρα που είναι πρώτη δύναμη ;"
Γούντι λες μαλακίες και χωρίς να τις στηρίζεις κάπου. Είσαι που είσαι λασπολόγος, τουλάζιστον κάν' το σωστά...
LRS

Ανώνυμος είπε...

"6)Να μιλήσουμε για την στάση του ΚΚΕ , σε σχέση με την απεργία των εκπαιδευτικών ; Που όταν όλοι έβαζαν πενθήμερη απεργία το ΚΚΕ έσκιζε τα ρούχα του για 48ωρη , με την λογική ότι είναι πολύ προωθημένη η πενθήμερη ; Και μετά μόνο που δεν ζητωκραύγασε όταν έληξε η απεργία, γιατί δεν έγινε η ουρά του ΣΥΡΙΖΑ ..."
Αφού μπορούσε να στηριχθεί, τι σε νοιάζει τι έκανε το ΚΚΕ; Ας την κάνατε μόνοι σας χωρίς το ΚΚΕ (λες και υπάρχει αγώνας ταξικός χωρίς το ΚΚΕ, αλλά τέλος πάντων υποθετικά μιλάμε, όπως με υποθέσεις άλλοι γαμάνε)...θα καταφέρνατε και να απομονώσετε το ΚΚΕ στη συνείδηση του κόσμου, αφού είναι τόσο "προδοτικό"...
Υ.Γ.: Γούντι οι αγάπες με ΣΥΡΙΖΑ δύσκολα κρύβονται, έτσι;
LRS

Ανώνυμος είπε...

Το ποιός παραληρεί και ποιός όχι μπορεί να το κρίνει ο καθένας.

Αυτό που λέω για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι ο ρεφορμισμός και ο οπορτουνισμός χτυπιούνται μέσα στο κίνημα. Όχι στην κοινοβουλευτική απομόνωση του ρεφορμιστικού ΚΚΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΑΡΙΖΑ, ανάρχες, μαοϊκοί-Όλα τα καθάρματα δουλεύουνε μαζί!
LRS

Ανώνυμος είπε...

ΡΕΦΟΡΜΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ!!!
Άκου εκεί ο Γούντι να μας λέει και ρεφορμιστές...
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΡΑΣΟΣ!
LRS

Ανώνυμος είπε...

Γούντι στο παραλήρημα σου ξέχασες την "πανσπουδαστική φύλλο 8". Θα σε μαλώσουν. Γρήγορα να μάθεις καλύτερα το ποίημα σου και μετά ξαναέλα να μου την πεις!
LRS

Ανώνυμος είπε...

Θα παρακαλούσα τον RLS να μας πει τα συμπερασματα που εβγαλε το ΚΚΕ για το εργατικο κίνημα στην Κίνα μέσω των επαφών του με το ΚΚκίνας.
χαχα.G

Ανώνυμος είπε...

G; Όπως το σημείο;
LRS

Ανώνυμος είπε...

Σεβόμενος πάντα τον αναγνώστη που ενδιαφέρεται πραγματικά για τα ζητήματα που θίγουμε, ακόμα κι αν υπάρχει πιθανότητα 1 στο 1000000 να μας διαβάζει τέτοιος αναγνώστης, και σε καμια περίπτωση σεβόμενος τους άθλιους και χυδαίους προβοκατορίσκους της δεκάρας που το μόνο που θέλουν είναι να ρίχνουν λάσπη, ενδεικτικό της πολιτικής τους συνείδησης, ανεβάζω κείμενο από την ΚΟΜΕΠ για την Κίνα:
http://www.komep.gr/2010-teyxos-6/o-diethnhs-rolos-ths-kinas
LRS

Ανώνυμος είπε...

Επίσης και αυτό είναι πολύ ωραίο κείμενο, αν και δεν είναι από επίσημο μέσο του ΚΚΕ:
http://sfyrodrepano.blogspot.gr/2013/07/blog-post_21.html
LRS

Κ.Α. είπε...

Το ότι η Ελλάδα,όπως κ όλος ο πλανήτης βρίσκεται στην εποχή του ιμπεριαλισμού κ το ότι το ελληνικό κεφάλαιο είναι σε μεγάλο βαθμό μονοπωλιακό είναι επιχειρήματα τουλάχιστον αληθοφανή,με μεγαλύτερη σιγουριά δεν μπορώ να κρίνω, δεν έχω ούτε ειδικότητα ούτε γνώσεις σ' αυτό.Το ότι τα μικροαστικά στρώματα πιέζονται πολύ,το βλέπομε κ το ξέρομε κ μια συμμαχία τους με την εργατική τάξη είναι ζητούμενο.Άξονας όμως είναι η εργατική τάξη,όπως παραδέχεται κ το ΚΚΕ.Ακριβώς γι' αυτό όμως δε στέκει από πάνω μέχρι κάτω,να εξισώνεται ο μπακάλης με τον παραγιό του κ ο εργολάβος με τον εργάτη του.Γιατί εδώ βρίσκεται η αντίθεση μιας εκμεταλευτικής σχέσης,όπου πρέπει να στηριχτή η εργατική τάξη σε βάρος του εκμεταλευτή της κ όχι να εξισώνεται με αυτόν.Οι αγρότες είναι μια εντελώς ειδική περίπτωση αλλά πάνω σ'αυτό δε θέλω να επεκταθώ καθόλου εδώ.

Κ.Α. είπε...

Υγ. Το "εκμεταλευτική σχέση" το εννοώ σαν δυνατότητα κ γενική τάση από κοινωνική-πολιτική σκοπιά.Κάποιοι θα παρατηρήσουν ότι υπάρχουν τίμιοι εργοδότες.Αυτό όμως είναι η εξαίρεση,γιατί η κάθε πλευρά το βλέπει από τη δική της θέση κ καθορίζεται από τους κοινωνικούς νόμους.

Ανώνυμος είπε...

Κ.Α. η εκμεταλλευτική σχέση δεν είναι ζήτημα ηθικής. Έχει να κάνει με τη σχέση υπεραξίας-μισθού. Από κει και πέρα και η ηθική διαμορφώνεται πάνω σε σχέσεις εκμετάλλευσεις και προκύπτει ο κοινωνικός ρατσισμός. Υπάρχουν κι εξαιρέσεις βέβαια αστών που απαρνήθηκαν την τάξη τους, όπως ο ίδιος ο Ένγκελς...
LRS

Ανώνυμος είπε...

Γούντι Τρυποκάρυδε ή "Καρυοθραύστη" είσαι τόσο αντίΚΚΕ, που απορώ σε τι θα διέφερες από έναν κοινό χρυσαυγίτη.

( Και εμάς μας καταγγέλλεις ότι εισάγαμε τον σοσιαλφασιμό, πήγαινε να μάθεις ποιός εισήγαγε τον όρο στο κομμουνιστικό κίνημα σε περιμένει έκπληξη)

Μιλάμε η φανατίλα σου βρωμάει από μίλια. Μπορώ να προβλέψω τι θα κάνεις σε μια επαναστατική κατάσταση...δε θέλω ούτε να το φαντάζομαι βασικά...μιλάμε και ο πρώτος κομμουνιστοφάγος θα είσαι...

( Ενώ εσύ παλληκάρι μου είναι σίγουρο που θα είσαι , πιθανά ο νέος συντάκτης της Πανσπουδαστικής Νο 8 που θα καταγγέλλει τους προβοκάτορες, εξάλλου στην "δική σου επανάσταση" δεν θα σπάσει ούτε ένα τζάμι)

Η "εξέγερση" φοιτητάκο μου, γιατί τέτοιο σε κόβω, δε γίνεται αυθόρμητα, από ένα τυχαίο για το εργατικό κίνημα (καθόλου όμως για τον καπιταλισμό) γεγονός. Η εξέγερση είναι γενίκευση της ταξικής πάλης. Αλλά εσύ σαν συνεπής μαοϊκός ακόμα να βρεις το επαναστατικό υποκείμενο. Δεν πειράζει, περαστικά...αλλά μη το παίζεις κομμουνιστής!

( Εσύ έχεις βρεί ένα κόμμα "παντός καιρού" και αρμενίζεις από τον ρεβιζιονισμό και τον οπορτουνισμό μέχρι την επαναστατική τακτική και στρατηγική με τους ίδιους καπετάνιους)

Από αυτό το κομβικό σημείο διαφωνίας μας προκύπτει και όλο το υπόλοιπο παραλήρημα σου. Εγώ θεωρώ ότι το επαναστατικό υποκείμενο είναι η εργατική τάξη και άρα το θέμα είναι τι γίνεται καθημερινά στους χώρους δουλειάς. Να σου πω λοιπόν τι γίνεται: Εσύ απέχεις από τα καθημερινά προβλήματα των εργαζομένων και θεωρείς "εξέγερση" το ότι θυμήθηκες να κατέβεις στους δρόμους να "ρίξεις" το σύστημα "σπάζοντας βιτρίνες"!
Αν θέλεις πάνε να κάνεις κι εδώ αντάρτικο όπως στην Ινδία...μόνο που θα είσαι απλά ένας γραφικός εδώ, όχι για τίποτα άλλο, παρά μόνο επειδή δε θα έχεις καμια σύνδεση με το εργατικό κίνημα.
(Και για αυτό θα σε καταγγέλλω και άν έχω και καμιά εξουσία μπορεί να σε κυνηγάω όπως οι σύντροφοί μου στην Ινδία )

Όσο για τη σχέση του ΚΚΕ με "αντιδραστικά" κόμματα, και με το κόμμα της Κίνας έχει κάποιες σχέσεις. Αυτό τι σημαίνει, ότι ταυτίζονται; Το ΚΚΕ του ασκεί σκληρή κριτική, το θεωρεί καθαρά ένα κόμμα που οικοδομεί τον ιμπεριαλισμό της Κίνας. Όμως είναι και από τα λίγα μέσα που υπάρχουν για να έρθεις σε επαφή με την Κίνα και το εκεί εργατικό κίνημα. Εσένα δε σε ενδιαφέρουν φυσικά αυτά, σε ενδιαφέρει μόνο να κάνεις αφ' υψηλού "κριτική" (λέμε τώρα). Πάντως στην Ευρώπη το ΚΚΕ προσπαθεί να οικοδομήσει ένα μέτωπο με άλλα κομμουνιστικα-εργατικά κόμματα όπως το ΚΕΚΡ της Ρωσίας (Όχι με το ΚΚΡΟ, το οποίο είναι οπορτουνιστικό). Τι έπρεπε δηλαδή να απομονωθεί από όλους το ΚΚΕ;

( Χάσαμε και το αδελφό ΑΚΕΛ)

Για τη δεκαετία του 80' αστο δε σε συμφέρει...η πλειψηφία των μελών του τότε ΚΚΕ-μλ υπέγραψαν τη διάλυση του χώρου σου και προσχώρησαν στο ΠΑΣΟΚ.

( εμείς το καλούσαμε για την πραγματική αλλαγή αλλά δεν μας άκουγε)

Το ΚΚΕ παρά τα στρατηγικά του λάθη εκείνης της περιόδου, τουλάχιστον δε μετεξελίχθηκε σε οπορτουνιστικό κόμμα...

(Απλά έκανε μία συγκυβέρνηση με τον Μητσοτάκη τον Κύρκο και λοιπούς)

ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΙΒΟΛΙ !!!

Γ.Α.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ο άτιμος!
LRS

Κ.Α. είπε...

Εντάξει,έπρεπε μάλλον να γράψω "καλοπροαίρετοι εργοδότες που δε θέλουν να "ρίχνουν" τους υπαλλήλους τους".Δεν ήθελα να θίξω προσωπα.Αλλά εσύ,LRS έλεγες πιο πάνω κάτι για το μπακάλη,νομίζω ότι δεν ξέρεις ποιον ακριβώς εκμεταλεύεται.Κι απ' τη μια έχομε μονοπωλιακό κεφάλαιο ,απ' την άλλη πάλι το το μεγαλύτερο ποσοστό της εργατικής τάξης απασχολείται σε μικρές κ μεσαίες επιχειρήσεις κ πού είναι τελικά η κύρια αντίθεση,για να δούμε ποιος θα συμμαχήση με ποιον;Ειλικρινά έχω μπερδευτή ολότελα.

ΒΔ είπε...

"...Αφού μπορούσε να στηριχθεί, τι σε νοιάζει τι έκανε το ΚΚΕ; Ας την κάνατε μόνοι σας χωρίς το ΚΚΕ (λες και υπάρχει αγώνας ταξικός χωρίς το ΚΚΕ, αλλά τέλος πάντων υποθετικά μιλάμε, όπως με υποθέσεις άλλοι γαμάνε)...θα καταφέρνατε και να απομονώσετε το ΚΚΕ στη συνείδηση του κόσμου, αφού είναι τόσο "προδοτικό"..."

Στην ΟΛΜΕ αγαπητέ άσχετε LRS έγινε πραξικόπημα όπου το 95% υπέρ της απεργίας μετατράπηκε σε ΟΧΙ γιατί τάχα "δεν υπήρχαν οι όροι και οι προϋποθέσεις" και σε αυτό συνέβαλε μαζί με τα άλλα καθάρματα και το ΠΑΜΕ.

Το ΚΚΕ πληρώνει την πολιτική του με τη ραγδαία πτώση της επιρροής του και των ποσοστών του και θα συνεχίσει να πληρώνει.

Όσο για τις "απαντήσεις" που νομίζεις ότι δίνεις βυθισμένος στη θολούρα της πολιτικής σου γραμμής, είναι συλλεκτικές. Συνέχισε!

Τα επιχειρήματα για τον ιμπεριαλιστικό χαρακτήρα της χώρας, δεν παίζονται. Αναβαθμίστε τα μήπως πείσετε πρώτα τα μέλη σας.

ΥΣ. Αλήθεια, πότε το ΠΑΣΟΚ μετατράπηκε από "ρεφορμιστικό κόμμα νέου τύπου" σε αστικό. Το "Νίκη των δημοκρατικών δυνάμεων" το θυμάστε;

Τελικά, ήταν λάθος η δύο συγκυβερνήσεις η πρώτη με τη ΝΔ και η δεύτερη με ΝΔ-ΠΑΣΟΚ υπό τη σκέπη του Ζολώτα; Θέμα τους: Κάθαρση!!

Ανώνυμος είπε...

Κ.Α.:
1) Η αστική τάξη στην εποχή μας έχει σχηματίσει γιγάντιους μονοπωλιακούς ομίλους, που έχουν συγκεντρώσει τον πλούτο στα χέρια τους σε τεράστιο βαθμό. Ενδεικτικά ανέφερα ένα στατιστικό στοιχείο για την Ελλάδα (αυτό για 90% επί του αεπ).
2) Οι μικροαστοί δεν είναι μια ενιαία τάξη, δηλαδή έχουν διαβαθμίσες και τάσσονται ή με τους καπιταλιστές ή με τους εργάτες. Ο αυτοαπασχολούμενος, για παράδειγμα, ο οποίος δεν απασχολεί κανέναν υπάλληλο, είναι πιο κοντά στην εργατική τάξη. Όμως τι γίνεται με αυτόν που απασχολεί έναν ή περισσότερους υπαλλήλους; Εκτιμώ ότι ένας αυτοαπασχολούμενος με έναν υπάλληλο για να τον βοηθάει είναι σύμμαχος με την εργατική τάξη. Π.χ. γνωρίζω καταστηματάρχη, ο οποίος έχει μια υπάλληλο και που αφαιρώντας το μισθό της και τα έξοδα του καταστήματος σε αυτόν μένει κέρδος-μηνιάτικο λιγότερο από το μισθό της υπαλλήλου του! Άρα μπορούμε να πούμε ότι αυτός είναι με το μέρος των καπιταλιστών; Νομίζω πως όχι. Όμως ένας καταστηματάρχης που απασχολεί πάνω από έναν υπάλληλο, νομίζω πως έχει αρχίσει να πηγαίνει προς την αστική τάξη. Δεν είναι βέβαια και μονοπώλιο, όμως στην "επέλαση" των μονοπωλίων είναι σε καλύτερη θέση ώστε να διαπραγματευτούν πιθανή πώληση της επιχείρησης τους, να γίνουν μέτοχοι στο μονοπώλιο κλπ. Η λαϊκή συμμαχία απευθύνεται στην πρώτη περίπτωση μικροαστού, στον αυτοαπασχολούμενο, που σε συνθήκες κρίσεις είναι υπερχρεωμένος και κινδυνεύει να χάσει την επιχείρηση του και να βγει στην ανεργία. Σε αυτόν απευθύνεται το ΚΚΕ καλώντας τον να παλέψει για τη λαϊκή εξουσία, το σοσιαλισμό, όπου δε θα έχει το φόβο της ανεργίας.
3) Υπάρχει το θέμα της ίδιας της εργατικής τάξης. Λόγω του μεγάλου αριθμού των μικροαστών στην Ελλάδα, η εργατική τάξη αυτή καθαυτή έιναι διασκορπισμενη σε μικρές επιχειρήσεις, γεγονός που δε βοηθά στη συγκρότηση της. Για αυτό λέμε ότι το βιομηχανικό προλεταριάτο αποτελεί το πιο πρωτοπόρο τμήμα της εργατικής τάξης και εκεί πρέπει να στοχεύει το κομμουνιστικό κόμμα. Σήμερα όμως λόγω και της μεγαλύτερης συγκέντρωσης του κεφαλαίου στα μαονοπώλια για να ξεπεράσουν την κρίση προς όφελος τους, η εργατική τάξη διογκώνεται. Ο ίδιος ο καπιταλισμός της παρέχει τα μέσα για να τον ανατρέψει.
4) Η εργατική τάξη θα ανατρέψει τα μονοπώλια, παίρνοντας το κράτος υπό τον έλεγχο της. Εδώ είναι που αρχίζει την οικοδόμηση του σοσιαλισμού. Έχει ήδη απαλλοτριώσει τους απαλλοτριωτές-μονοπώλια, δηλαδή τα μέσα παραγωγής (βιομηχανίες, λιμάνια, κλπ.). Η εργατική τάξη στον καπιταλισμό εξαρτάται από την ύπαρξη της αστικής, έχουν άμεση σχέση. Στην αρχική φάση του σοσιαλισμού λύνεται αυτή η βασική αντίθεση. Όμως συνεχίζει να υπάρχει ο μικροϊδιοκτήτης, ο οποίος σιγά σιγά θα ενταχθεί σε συνεταιρισμούς, μέσα από τη νομοθεσία του εργατικού κράτους, ώσπου θα κοινωνικοποιηθεί και η παραμικρή επιχείρηση, φτάνοντας σε ένα ανώτερο επίπεδο σοσιαλιστικών σχέσεων στην κοινωνία.
Ελπίζω να βοήθησα
LRS

Ανώνυμος είπε...

Β.Δ. το να ψάχνεις για αλάνθαστα κόμματα είναι μεταφυσικό. Ακόμα και μέσα στο κομμουνιστικό κόμμα διεξάγεται ταξική πάλη, η οποία μπορεί να οδηγήσει στην επικράτηση της οπορτουνιστικής φράξιας. Φυσικά το θέμα της συγκυβέρνησης ήταν λάθος. Όμως για πες μου έναν χώρο πολιτικό (εννοείται της εργατικής τάξης) που δεν έκανε λάθη. Και ο δικός σου χώρος, ο μαοϊκός, είναι γεμάτος... Πρώτα απο όλα το σημερινό ΚΚΕ-μλ "σώθηκε" χάρη σε ορισμένα άτομα. Στο τελευταίο τους συνέδριο είχαν "βαρέσει διάλυση"...
Τέλος θεωρώ μια τέτοια αντιπαράθεση άνευ ουσίας, όχι γιατί δεν μπορώ να σου απαντήσω, αλλά γιατί σημασία έχει το τι γίνεται στο σήμερα. Σήμερα λοιπόν το ΚΚΕ πρωτοστατεί στον αγώνα αναύνταξης του ταξικά προσανατολισμένου έργατικού κινήματος. Όσο για το παρελθόν, το ΚΚΕ έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό μια εις βάθος μελέτη της πορείας του με σκοπό να βγάλει συμπεράσματα μέσα από λάθη του παρελθόντος και να μπορέσει να γίνει ο καθοδηγητής των σύγχρονων ταξικών αγώνων, των νέων επαναστάσεων που θε γεννηθούν στον αιώνα μας...
LRS

ΒΔ είπε...

-Το ΚΚΕ λέει πως είναι αλάνθαστο και γι' αυτό τσιμπάτε σε κάθε άρθρο που σας κάνει κριτική.

-Ανάλογη ανασκολόπιση της ιστορίας είχε επιχειρήσει το ΚΚΕ κι επί περεστρόικα, αλλά του ήρθαν αλλιώς τα πράγματα. Η καθοδήγηση ίδια ήταν με τη σημερινή.

-Ιδού η Ρόδος λοιπόν να βοηθήσει κανέναν κλάδο που χτυπιέται. Θα μπορούσε αν ήθελε να μη συμμετέχει στο πραξικόπημα στην ΟΛΜΕ, να μη συμβάλει στο να περάσουν οι απολύσεις στην εκπαίδευση-δημόσιο μετά από εκατό χρόνια, να μη συμβάλει στην εμπέδωση της απογοήτευσης και να μπει μπροστά αλλά έδωσε και δίνει τις δυνάμεις του για να πείσει ότι τίποτε δε γίνεται.


Αν το 1/3 από αυτά τα σωματεία που λέτε ότι στηρίζουν το ΠΑΜΕ στις 1/11 έκαναν μία επιτυχημένη εικοσιτετράωρη την ίδια μέρα, τότε ίσως κάτι να μπορούσατε να κάνετε. Μέχρι τότε με την απαεργοφοβία που σας δέρνει θα ακολουθείτε τις απεργίες των άλλων άταφων νεκρών δηλ. ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ (έστω σε άλλη πλατεία)και θα τα ρίχνετε στο λαό που δε σας ψηφίζει, κλασική τακτική όλων των ρεφορμιστών.

ΥΣ: Τελικά, έχουν πειστεί όλα σας τα μέλη για την ιμπεριαλιστική Ελλάδα;

Σε όλα τα ερωτήματα που αφορούν τη σημερινή στάση του ΚΚΕ στα διάφορα εργασιακά μέτωπα δεν απαντάς.

Κράτησε λίγο τον φανατισμό σου. Ξέρεις πόσους σαν κι εσένα έχει αδειάσει πολιτικά το ΚΚΕ;

Κ.Α. είπε...

Οι "καλοί" μικροεργοδότες,που εγώ ονόμασα "τίμιους" για να γλυτώσω λέξεις αλλά εννοούσα το ίδιο,πιστεύω πως είναι πολύ λίγοι.Η πλειονότητα αυτών των μικροεργοδοτών (δηλ. η τάξη τους) μεταφέρει στους μισθωτούς της την πίεση που δέχεται με την κρίση,γιατί η ίδια είναι το ισχυρό μέρος του δίπολου.Αλλά κ επί ανάπτυξης το ίδιο κάνει,γιατί πιέζεται στη ζούγκλα του ανταγωνισμού.Γι'αυτό βρίσκω τη συμμαχία τουλάχιστο προβληματική κ ένα παραπάνω αν αφορά στην πλειονότητα της ε.τ.Το μονοπωλιακό κεφ. στην Ελλάδα είναι ντόπιο ή εισαγωγής;Και πραγματικά απασχολεί τόσο μεγάλο αριθμό εργατων,όσο παλιότερα η βιομηχανία (που κ τότε οαριθμός του βιομ. προλεταριατου ήταν σχετικά μικρός) ;Γιατί το "τι να κάνωμε" το κρίνομε στο τώρα κ όχι στο μέλλον που προσδοκούμε.

Κ.Α. είπε...

Ένα άλλο,LRS είναι ότι μπερδεύεις τις έννοιες "οργανωμένη επανάσταση" κ "λαϊκή εξέγερση",όπου η δεύτερη ξεσπά με τυχαία γεγονότα, όπως ήταν ο Δεκέμβρης κ η τυνησιακή εξέγερση που έρριξε εκεί τη δικτατορία.Προβληματικό είναι κ αυτό που είπες για τη χρηματοδότηση των κομμάτων,τη σημασία της υλικής σχέσης της βάσης με το εποικοδόμημα.Γιατί το ΚΚΕ χρηματοδοτείται κ α ι με την κρατική επιχορήγηση,που αν μη τι άλλο,σίγουρα επιδρά στο "κυνήγι" υψηλων εκλογικών ποσοστών σε βάρος άλλων ζητούμενων.

Κ.Α. είπε...

Και μια ακόμη απορία για το ΚΚΕ σε σχέση με τα προηγούμενα σχόλιά μου:Η πλειοψηφία των μελών του είναι εργάτες-μισθωτοί ή σύμμαχοι μικρομεσαίοι;
Σημ.:Έγινε λάθος με το προηγούμενο σχόλιο κ πήγε δυο φορές.Αν μπορεί ο σ. του μπλογκ,παρακαλώ να σβήσει τη δεύτερη.

Ανώνυμος είπε...

http://www.902.gr/eidisi/neolaia-paideia/54191/anakoinosi-toy-mas-gia-ti-synedriasi-tis-sygklitoy-toy-ekpa

Όλοι έχουν τα δίκια τους για το ΚΚΕ, την ΚΝΕ και το ΜΑΣ.

Η κυβέρνηση που ας διαγράψει "όσους δεν ενδιαφέρονται". ο γραμματέας της ΝΔ που απειλεί τους φοιτητές, και ο Φορτσάκης που έχει ξεπεράσει σε αντιδραστικότητα τις διορισμένες Συγκλήτους και πρυτανικές αρχές της χούντας. Βέβαια και ο Φορτσάκης ακριβώς εκλεγμένος δεν είναι.

Οι μόνοι που δεν έχουν δίκιο είναι οι φοιτητές που αγωνίζονται και διεκδικούν την στοιχειώδη αξιοπρέπεια τους, την ύπαρξη της βασικής δημοκρατίας μέσα στο πανεπιστήμιο ώστε να μπορούν οι κοινωνικές μερίδες που δρουν εντός του (και όχι μόνο) να οργανώνονται, να αγωνίζονται και να νικάνε. Για εργασιακή προοπτική με δικαιώματα και σπουδές με όρους που να κρατάνε το πανεπιστήμιο ένα ζωντανό κοινωνικό κύτταρο όπου οι φοιτητές, οι εργαζόμενοι και οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί τραβάνε μπροστά όλο το κίνημα για δημοκρατία, εθνική κυριαρχία και κοινωνική ρήξη.

Γιατί η εκπαίδευση σαν ΙΜΚ και μηχανισμός κοινωνικής ανόδου λαϊκών μερίδων (όταν αυτή κολλάει με το πρότυπο συσσώρευσης) εγγράφει ταξικές προσδοκίες που πρέπει να τσακίζονται σε εποχές σαν αυτές που ζούμε.

Τελικά κάθε πολιτική γραμμή κάπου μετριέται, στην καθημερινή ζωή στο αν αλλάζει το κλίμα και τις συνειδήσεις σε χώρους παραγωγής και αναπαραγωγής.

Η παρουσία του ΚΚΕ στους χώρους του ιδιωτικού τομέα ειναι πολύ σημαντική και δεν μηδενίζεται από το σεχταριστικό - εκλογικίστικο-πολιτικιστικο σχέδιο της ΛΣ.

Ακυρώνεται στην πράξη όμως από την αντιδραστική στάση του ΚΚΕ στους χώρους όπου η τόνωση των κινηματικών πρακτικών σήμερα θα μπορούσε να έχει άμεσα παλαικά αποτελέσματα.

Είναι απλό. Και οι εργάτες που όντως έχουν το ΠΑΜΕ δίπλα τους (και ας τους κρατάει μέσα σε μια γυάλα, μέσα σε μια στρατηγική περήφανης ήττας και διαμαρτυρίας) έχουν παιδιά στην εκπαίδευση.

Η άρνηση του κινήματος των αγωνιζόμενων μερίδων της εκπαίδευσης, η άρνηση του κινήματος της νεολαίας ΩΣ ΝΕΟΛΑΙΑ, περνάει και στην εργατική τάξη.

"δεν μπορούμε, ίσως και να μην πρέπει να κάνουμε πολλά"

Όχι σύντροφοι του ΚΚΕ, δεν θα σας περάσει.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

"Ένα άλλο,LRS είναι ότι μπερδεύεις τις έννοιες "οργανωμένη επανάσταση" κ "λαϊκή εξέγερση",όπου η δεύτερη ξεσπά με τυχαία γεγονότα..."
Κ.Α. ο διαχωρισμός σε προγραμματισμένο και τυχαίο γεγονός είναι αντιμαρξιστικός. Υπάρχει η γενικευμένη ταξικά πάλη και το πόσο γενικευμένη είναι. Η εξέγερση είναι η ένοπλη συνέχιση της ταξικής πάλης για την κατάληψη της εξουσίας. Επανάσταση είναι η γενικότερη διαδικασία, το ποιοτικό ανέβασμα στις παραγωγικές σχέσεις. Επισης κάθε ένοπλος αγώνας δε συνιστά επανάσταση, δηλαδή πάλη για την αλλαγή του χαρακτήρα της εξουσίας. Η ένοπλη εξέγερση είναι η πιο κρίσιμη και αποφασιστική στιγμή στην πορεία της επαναστατικής διαδικασίας. Το Κ.Κ. δε μπορεί να γνωρίζει από την αρχή την έκβαση της εξέγερσης, πρέπει όμως να μην "παίζουμε" με αυτήν. Συγκεκριμένα ο Μαρξ τόνιζε τα εξής πέντε πράγματα:
1) Ποτέ να μην αρχίζουμε την εξέγερση όταν δεν είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι θα την τραβήξουμε ως το τέλος
2) Πρέπει να έχουμε μαγάλη υπεροχή δυνάμεων στο αποφασιστικό σημείο
3) Κατά την εξέγερση πρέπει να δρούμε με αποφασιστικότητα, "η άμυνα είναι ο θάνατος της ένοπλης εξέγερσης"
4) Πρέπει να αιφνιδιάζουμε τον εχθρό
5) Πρέπει να έχουμε καθημερινές επιτυχίες, διατηρώντας την "ηθική υπεροχή"
Ο μαρξισμός-λενινισμός διδάσκει ότι η ένοπλη εξέγερση είναι πολεμική επιχείρηση που θα πρέπει να κατευθύνεται στην κατάληψη της εξουσίας. Από όλα αυτά συνεχίζεις Κ.Α. να θεωρείς "εξεγέρσεις" αυτά τα "τυχαία γεγονότα", που μου είπες;
LRS

Ανώνυμος είπε...

"Και μια ακόμη απορία για το ΚΚΕ σε σχέση με τα προηγούμενα σχόλιά μου:Η πλειοψηφία των μελών του είναι εργάτες-μισθωτοί ή σύμμαχοι μικρομεσαίοι;"
Ναι Κ.Α. η ταξική σύνθεση του ΚΚΕ είναι αυτή, στην πλειοψηφία τους τα μέλη είναι εργάτες. Φαίνεται και από τη σύνθεση των ψηφοδελτίων του ΚΚΕ...
LRS

Ανώνυμος είπε...

Όσο για τον "κάποιο σύντροφο" ότι θυμάται χαίρεται...εκτός θέματος, απλά για να βγάλει την αντιΚΚΕ ψύχωση του ο κάθε κομπλεξικός οπορτούνας...
LRS

Ανώνυμος είπε...

"Γιατί το ΚΚΕ χρηματοδοτείται κ α ι με την κρατική επιχορήγηση,που αν μη τι άλλο,σίγουρα επιδρά στο "κυνήγι" υψηλων εκλογικών ποσοστών σε βάρος άλλων ζητούμενων."
Αγαπητέ/ή Κ.Α., νομίζω πως σου διαφεύγει ένα βασικό και πρόσφατο γεγονός: To KKE α ρ ν ή θ η κ ε τη συμμετοχή σε "αριστερή κυβέρνηση". Αυτό αποδεικνύει ότι δεν έχει εκλογοκεντρική αντίληψη. Αυτό και μόνο το τόσο απλό...
LRS

Ανώνυμος είπε...

με συγχωρείς LRS, είχα την εντύπωση ότι το post λέγεται "ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ. Μεγάλες ευθύνες για την κατάσταση του κινήματος", και έγραψα μια γνώμη για την στάση του ΚΚΕ στο φοιτητικό κίνημα.

Είναι σαφές ότι είχα άδικο.

Όπα, κάτσε, αυτός είναι ο τίτλος και το θέμα της ανάρτησης !

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

Στην ανακοίνωση αναφέρεται:

«Την Πέμπτη 30 Οκτώβρη το πρωί, ήταν προγραμματισμένη η συνεδρίαση της Συγκλήτου του ΕΚΠΑ. Όλες τις προηγούμενες ημέρες, δεκάδες φοιτητικοί σύλλογοι του πανεπιστημίου είχαν πραγματοποιήσει γενικές συνελεύσεις και είχαν καταλήξει σε συγκεκριμένες διεκδικήσεις για τα οξυμένα προβλήματα που συναντούν οι φοιτητές όπως:

Επαρκή χρηματοδότηση των ιδρυμάτων από τον κρατικό προϋπολογισμό

Ούτε 1 ευρώ για σίτιση - στέγαση - βιβλία - σημειώσεις - αναλώσιμα - μεταφορές.

Ακίνητα των ιδρυμάτων και δημόσια κτίρια να μετατραπούν σε εστίες στην ευθύνη του κράτους. Επίδομα ενοικίου και δωρεάν δωμάτια σε ξενοδοχεία για όσους κάνουν αίτηση και δεν μπαίνουν σε εστία.

Πρόσληψη μόνιμων καθηγητών που να καλύπτουν όλο το πρόγραμμα σπουδών.

Κανένας φοιτητής να μη μείνει έξω από εργαστήριο ή θεωρία, οι πρωτοετείς που θα πάρουν μεταγραφή να μπορούν να παρακολουθήσουν μαθήματα και εργαστήρια ώστε να μη χάσουν το εξάμηνο.

Να φύγουν οι εταιρείες και οι εργολάβοι από τις σχολές.

Να φύγει η εταιρεία security.

Να μην περάσει ο νέος Οργανισμός που εφαρμόζει τον αντιδραστικό νόμο - πλαίσιο.

Να μη διαγραφεί κανείς φοιτητής που θέλει να συνεχίσει τις σπουδές του.

Μια σειρά συλλόγων, εκτός από αρκετές κινητοποιήσεις για την ικανοποίηση των αιτημάτων τους, αποφάσισαν να θέσουν με εκπροσώπους τους αυτά τα αιτήματα και στη Σύγκλητο του ΕΚΠΑ, όταν συνεδριάσει.

Όμως, όσα συνέβησαν κατά τη συνεδρίαση της Συγκλήτου δεν έχουν καμιά σχέση με τις αποφάσεις των φοιτητικών συλλόγων του ΕΚΠΑ. Μια μικρή ομάδα μελών των παρατάξεων ΕΑΑΚ και ΑΡΕΝ, έξω και πέρα από τις αποφάσεις των συλλόγων, έστησε ένα σκηνικό για τις κάμερες που τελικά εξυπηρετεί άλλους σκοπούς: Να μη γίνεται καμιά συζήτηση και να μην υπάρχει καμιά ενημέρωση στην κοινή γνώμη για τα τεράστια προβλήματα των φοιτητών του Πανεπιστημίου, πράγμα που βολεύει την κυβέρνηση, ώστε με τη σύμφωνη γνώμη του Πρύτανη να συνεχίζει ανεμπόδιστα την εφαρμογή της αντιλαϊκής πολιτικής στην Ανώτατη Εκπαίδευση, να παρουσιάζεται υποκριτικά ως υπέρμαχος της δήθεν "εύρυθμης" λειτουργίας του Ιδρύματος και να προσπαθεί να νομιμοποιήσει μέτρα, όπως security και άλλα, που βάζουν στο στόχαστρό τους τη συλλογική διεκδίκηση. Να δίνει τροφή για δηλώσεις όπως αυτή του Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, ότι "Για όσους επιχειρούν καταλήψεις, υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση από τους νόμους, οι οποίοι πρέπει να εφαρμόζονται". Έχει στόχο να ενταθεί ο αυταρχισμός, να αποπροσανατολιστούν οι φοιτητές από την ανάγκη να συζητήσουν και να παλέψουν μαζικά γι' αυτά τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Να συκοφαντούνται οι αγώνες του φοιτητικού κινήματος και οι φοιτητικοί σύλλογοι.

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι συγκεκριμένες ομάδες δρουν με αυτόν τον τρόπο. Πλέον είναι πιο καθαρό από ποτέ ότι δρουν τυχοδιωκτικά, για τις κάμερες και για εντυπωσιασμό, ότι γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τις αποφάσεις των συλλόγων και των συνελεύσεών τους. Με αυτόν τον τρόπο συκοφαντούν το φοιτητικό κίνημα, μπαίνουν εμπόδιο στη συμμετοχή και την οργάνωση των φοιτητών, στο δυνάμωμα του αγώνα ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική κυβέρνησης - ΕΕ για τη διεκδίκηση των σύγχρονων αναγκών στις σπουδές και το μέλλον.

Καλούμε τους φοιτητές να δυναμώσουν την πάλη τους για όσα έχουν ανάγκη. Να συμμετέχουν μαζικά στο πανελλαδικό συλλαλητήριο την 1η Νοέμβρη, στο οποίο καλούν πάνω από 60 φοιτητικοί και σπουδαστικοί σύλλογοι. Να παραμερίσουν τις δυνάμεις που μπαίνουν εμπόδιο στην οργάνωση και το δυνάμωμα του αγώνα».

Δηλαδή "κάποιε σύντροφε" που διαφωνείς; Διαφωνείς με την προσπάθεια αποπροσανατολισμού των συγκεκριμένων πολιτικών χώρων; Το χρέος των κομμουνιστών είναι να συνδέουν τα "διάσπαρτα" γεγονότα στο γενικότερο ταξικό ζήτημα του σε τι κοινωνία ζούμε. Πως αλλιώς θα βοηθήσεις να συγκροτηθεί το εργατικό κίνημα;
LRS

Ανώνυμος είπε...

"Κάποιε σύντροφε" βρες πρώτα τη στρατηγική σου και μετά έλα να συζητήσουμε....το ΚΚΕ πάντως λέει ξεκάθαρα τη δική του...
LRS

Ανώνυμος είπε...

Που διαφωνείς λέει ο άλλος. Πιο ώριμο από το να λες "είσαι εκτός θέματος" αλλά και πάλι δεν είναι τρόπος αντιπαράθεσης.

Τα έγραψα άντε να τα ξαναπώ πιο σύντομα, προτείνει διαγραφές φοιτητών, νομιμοποιεί τις επεμβάσεις της καταστολής, νομιμοποιεί την περί "μειοψηφιών προπαγάνδα" γενικά είναι μια ανακοίνωση του μπλοκ της ομαλότητας μέσα στις σχολές.

Γενικότερα εντάσσεται στο εκλογικίστικο σχέδιο διαμαρτυρίας του ΚΚΕ, και δίνει χαρακτήρα αντιπορείας στο κίνημα στο αυριανό συλλαλητήριο, έστω σε ότι αφορά στην νεολαία, αλλά λόγω της θέσης της νεολαίας και της εκπαίδευσης

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

,και γενικότερα (έφαγα 2 λέξεις)

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

Και για να συμπληρώσω κάτι Κ.Α. όσον αφορά τα "τυχαία γεγονότα": ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΥΧΑΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!!! Από τη στιγμή που δεν είναι στοχευμένα από την εργατική τάξη, τότε δε μπορεί παρά να προωθούνται από την αστική, τους ιμπεριαλιστές. Για κάθε κοινωνική πράξη υπάρχει κι ένα υποκείμενο, και αφού μιλάμε για ταξική κοινωνία, τότε το υποκείμενο είναι πάντα μία τάξη...
LRS

Ανώνυμος είπε...

Κάποιε σύντροφε λες:
1) "Η κυβέρνηση που ας διαγράψει "όσους δεν ενδιαφέρονται"...."

Από το ότι το ΚΚΕ απευθύνθηκε στους φοιτητές που θέλουν να τελειώσουν τις σπουδές τους, αλλά δε μπορούν λόγω των ταξικών φραγμών που βάζει το καπιταλιστικό σύστημα, αυτό κατάλαβες; Μιλάμε είσαι τέρας ευφυίας...

2) "Για εργασιακή προοπτική με δικαιώματα και σπουδές με όρους που να κρατάνε το πανεπιστήμιο ένα ζωντανό κοινωνικό κύτταρο όπου οι φοιτητές, οι εργαζόμενοι και οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί τραβάνε μπροστά όλο το κίνημα για δημοκρατία, εθνική κυριαρχία και κοινωνική ρήξη."

Θέλω να σχολίασω τα τελευταία. Αυτά όλα τα αιτήματα είναι αταξικά και περιέχουν όλη τη θολούρα του παρελθόντος, που καθήλωσαν το εργατικό κίνημα και το οδήγησαν σε ήττα. Τι πάει να πει δημοκρατία και εθνική κυριαρχία; Δηλαδή κατοχή έχουμε; H αστική τάξη είναι συνδεδεμένη με το ξένο κεφάλαιο και αυτή είναι στρατηγική της επιλογή. Δεν καταπιέζετα, ώστε να υπονοείς έλλειψη εθνική κυριαρχίας. Επίσης δημοκρατία τι πάει να πει έτσι γενικά κι αόριστα; Δηλαδή τώρα θα σου πουν "δεν έχουμε δημοκρατία; Χούντα έχουμε;". To θέμα λοιπόν είναι δημοκρατία για ποιον.
Το αίτημα της εποχής μας είναι ένα: ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ!!!
Και ο σοσιαλισμός είναι και δημοκρατία για την εργατική τάξη και τα καταπισμένα κοινωνικά στρώματα, είναι και απεξάρτηση απο την εξάρτηση από τους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς.
LRS

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ.: "Από το ότι το ΚΚΕ απευθύνθηκε στους φοιτητές που θέλουν να τελειώσουν τις σπουδές τους": Το "που θέλουν" δεν υπονοεί ότι υπάρχουν και φοιτητές που δεν θέλουν. Εννοείται ότι από τη στιγμή που περασαν στο πανεπιστήμιο θέλουν. Από κει και πέρα δε θα κάτσουμε να ψυχολογίσουμε τους φοιτητές....έλεος πια...
LRS

Ανώνυμος είπε...

κοίτα αδερφέ, δεν θα πιάσω κουβέντα μαζί σου για το αν υπάρχει έθνος-κράτος και ιμπεριαλισμός, που αποφάσισες πέρσι ότι δεν υπάρχει.

ούτε για το αν είναι αταξικό οι φοιτητές να αγωνίζονται για να έχουν πτυχία, ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών και φοιτητική μέριμνα.

καλά κάνουν και αγωνίζονται.

αυτή είναι όλη μας η διαφωνία.

σημειώνω ότι δεν βρήκες λόγια να υπερασπιστείς το ότι το ΜΑΣ προτείνει να γίνουν διαγραφές.

τώρα για το ότι επιμένεις να με προσβάλλεις δεν πειράζει.

δεν έχεις καν την συναίσθηση τι εικόνα σχηματίζει για σένα κάποιος που διαβάζει ότι κεντρικό φοιτητικό αίτημα είναι ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ.

έχω ένα πλεονέκτημα, δεν χρειάζεται να σε προσβάλλω, το κάνεις μόνο σου.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

γιατί δεν λέει "καμία διαγραφή" ?

Όλοι ξέρουν ότι ένα σύνθημα γράφεται όσο πιο απλά γίνεται.

Πραγματικά είναι τόσο εύκολη η αντιπαράθεση που λίγο ντρέπομαι.

Δεν είναι προσωπικό, η αντιπαράθεση με το ΚΚΕ εννοώ.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

"που διαβάζει ότι κεντρικό φοιτητικό αίτημα είναι ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ."
Κάποιε σύντροφε δεν είπα "φοιτητικό αίτημα", αλλά αίτημα της σημερινής εποχής για την εργατική τάξη. Άλλοι είναι αυτοί που έχουν "φοιτητοκεντρική" αντίληψη...όσο για το :"δεν έχεις καν την συναίσθηση τι εικόνα σχηματίζει για σένα κάποιος που διαβάζει ότι κεντρικό φοιτητικό αίτημα είναι ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ."
Να μιλάς για τον εαυτό σου. Το τι γνώμη σχηματίζουν οι άλλοι ασ'το σε εκείνους....έτσι αυθαίρετα ο καθένας θα ορίζει τον εαυτό του εκπρόσωπο των άλλων;
LRS

Ανώνυμος είπε...

"γιατί δεν λέει "καμία διαγραφή" ?"

Κάποιε σύντροφε αυτό το κάνει για να τονίσει το ζήτημα "θέλω αλλά δε μπορώ". Ακριβώς για να δείξει τους ταξικούς φραγμούς που εμποδίζουν τη θέληση των ανθρώπων για πρόοδο.
LRS

Ανώνυμος είπε...

αφού συμφωνείς, γιατί με ταλαιπωρείς ?
το ΚΚΕ το νοιάζει να μην διαγραφούν όσοι "θέλουν και δεν μπορούν".

εμένα με νοιάζει ΕΞΙΣΟΥ να μην διαγραφεί κανένας, γιατί σκοπός του κράτους δεν είναι ο ταξικός φραγμός αλλά η ιδεολογική πειθάρχηση. Ιδανικό για το κράτος είναι ΠΑΝΤΑ η μαζική εκπαίδευση, η ανοδική κοινωνική κινητικότητα, τα κάθε είδους κοινωνικά συμβόλαια κλπ.

Είναι τραγικό λάθος να μπαίνει μπροστά ο ταξικός φραγμός, δηλ οι φοιτητές χωρίς οικονομικά προβλήματα, με το ω+2 θα μπορούν να πολιτικοποιούνται να οργανώνονται κλπ ?

Και πόση οργάνωση και χρόνο όμως θέλει η διάλυση των φοιτητικών συλλόγων μέσα από το μοντέλο επιτροπές αγώνα, έτη, ΜΑΣ, κλπ για την πολιτική δουλειά του ΜΑΣ στα πλαίσια της ΛΣ ? Είδες πως κουμπώνουν όλα ?

Είναι αναφαίρετο αναπαλλοτρίωτο κεκτημένο δικαίωμα να αρχίσει κάποιος να δίνει μαθήματα 45 χρονών, 27 χρόνια μετά την εγγραφή του, και να μην είναι ούτε φτωχός ούτε εργαζόμενος. Διαφωνείς ?

Έχω φοιτητικοκεντρική αντίληψη, το παραδέχομαι, θέλω το φκ να αγωνίζεται για πτυχία, ΧΑΛΑΡΟΥΣ ρυθμούς σπουδών φοιτητική μέριμνα και μέσα από αυτόν τον αγώνα στα χέρια των φοιτητών, η φοιτητική αριστερά να οικοδομεί ευρύτερες πολιτικές συμφωνίες, έξω από πλατφόρμες και σεντόνια επί παντός επιστητού, από το Λύκειο μέχρι ... την οργάνωση των σοβιέτ.

Ακριβής θέση του ΚΚΕ δεν είναι ότι το φκ παλεύει για σοσιαλισμό, αλλά ότι το φκ δεν υπάρχει, αλλά υπάρχει μια πολιτική δουλειά του ΚΚΕ σε μερίδα φοιτητών (εργαζόμενοι και από λαικές οικογένειες)

Συνεπώς όταν καλλωπίζω την θέση του ΚΚΕ μην μου την λες κιόλας.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

"αφού συμφωνείς, γιατί με ταλαιπωρείς ?"

Θύμισε μου που συμφώνησα...οχι για τιποτα αλλο, αλλα για να παψω να σε ταλαιπωρω...

"γιατί σκοπός του κράτους δεν είναι ο ταξικός φραγμός αλλά η ιδεολογική πειθάρχηση"

Του κράτους γενικά; Ή μήπως του αστικού κράτους; Και από πότε η εκμεταλλευτική κοινωνία δεν έχει σκοπό της την εκμετάλλευση, δηλαδή τους ταξικούς φραγμούς; Άκου θέλει την "ιδεολογική πειθάρχηση"! Δηλαδή θέμα συζητήσεων είναι. Η ιδεολογική πειθάρχηση είναι το αποτέλεσμα της ταξικής εκμεταλλευτικής ιδιότητας του καπιταλισμού. Πολλές αναρχικές επιρροές βλέπω...

"Συνεπώς όταν καλλωπίζω την θέση του ΚΚΕ μην μου την λες κιόλας."

Το ΚΚΕ φίλε μου δεν έχει ανάγκη από καλλωπισμούς. Είναι ένα σύγχρονο επαναστατικό κόμμα της εργατικής τάξης και τη θέση του την κερδίζει καθημερινά με τις θυσίες των μελών του.

Όσο για το φοιτητικό κίνημα, δε μας ενδιαφέρουν οι φοιτητές έτσι γενικά και αόριστα. Φοιτητής είναι και το παιδί του βιομήχανου και το παιδί του εργάτη. Εμάς μας ενδιαφέρουν τα συμφέροντα του δεύτερου. Το πρώτο δεν έχει ανάγκη, ούτε από ιδιωτικοποιήσεις, ούτε από διαγραφές, ούτε από σίτιση, ούτε από μετακίνηση, ούτε από στέγη! Ο μπαμπάκας του μπορεί να του τα προσφέρει όλα...όλος ο κοινωνικός πλούτος σε αυτούς πάει...
LRS

Ανώνυμος είπε...

"Έχω φοιτητικοκεντρική αντίληψη, το παραδέχομαι, θέλω το φκ να αγωνίζεται για πτυχία, ΧΑΛΑΡΟΥΣ ρυθμούς σπουδών φοιτητική μέριμνα και μέσα από αυτόν τον αγώνα στα χέρια των φοιτητών, η φοιτητική αριστερά να οικοδομεί ευρύτερες πολιτικές συμφωνίες, έξω από πλατφόρμες και σεντόνια επί παντός επιστητού, από το Λύκειο μέχρι ... την οργάνωση των σοβιέτ."

Κάποιε σύντροφε από αυτά που λες υποψιάζομαι ότι είσαι από κείνους τους αριστεριστές που δουλειά δεν έχουν και κοιτάν πως να τραβήξουν παιδιά μικροαστών στους φοιτητικούς συλλόγους, ώστε να ενισχυθεί η αντιΚΚΕ δράση τους...

Ανώνυμος είπε...

Δεν πειράζει...απλά να ξέρεις ότι με το πάρσιμο του πτυχιου σχολάς απο τη δουλειά σου...
LRS (Όπως και στο προηγούμενο)

Ανώνυμος είπε...

που συμφωνώ ? λέει ο αρχι troll.

δεν σας ενδιαφέρουν λες όλοι οι φοιτητές, άρα και αν θα διαγραφούν όλοι οι φοιτητές. Εμένα με ενδιαφέρουν, και ήμουν χρόνια στο φοιτητικό κίνημα, εκκαθαριστικό πατέρα, ή τι δουλειά κάνει, δεν ζήτησα από κανέναν. Εσύ καντο, ή οι σύντροφοι σου δεν ξέρω αν είσαι τώρα.

2 ώρες πιο πριν είχες πει ότι θέση του ΚΚΕ είναι καμία διαγραφή, εκφρασμένη αλλιώς.

πάνω στην κουβέντα συμφώνησες ότι σας αφορά μερίδα φοιτητών, άρα και το κίνημα μερίδας φοιτητών, το οποίο δεν είναι φοιτητικό κίνημα, που σημαίνει κίνημα των φοιτητών.

τα ίδια λέμε όσον αφορά το τι λέει το ΚΚΕ απλά εγώ λέω ότι είναι λάθος, δηλ ρεφορμιστικό, αταξικό, οικονομίστικο, διαχειριστικό.

επίσης για τους κομμουνιστές δεν υπάρχει μη καπιταλιστικό κράτος οπότε τις εξυπνάδες αλλού. Η δικτατορία του προλεταριάτου περιγράφεται σαν τύπος ταξικής κυριαρχίας, σαν κράτος που απενεκρώνεται, σαν μη κράτος. Μάλιστα είναι διαχρονική συκοφαντία των αναρχικών ότι οι κομμουνιστές είναι με το κράτος. Βέβαια βγάλαμε τα μάτια μας με την αντίληψη για τον σοσιαλισμό που είναι ισχυροποίηση ...του κράτους, με το κράτους του λαού, το λαϊκό κράτος, τον ΚΜΚ και δεν συμμαζεύεται.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

"που συμφωνώ ? λέει ο αρχι troll."

Σου επιστρέφω το χαρακτηρισμό όπως μου τον έδωσες...όχι τίποτα, αλλά επειδή μετά την απομάκρυνση από το ταμείο κανένα λαθος δεν αναγνωρίζεται.
Όσο για το όλοι οι φοιτητές κλπ. εδώ αποδεικνύεις φανερά πλέον την ιδιότητα σου ως τρολ, καθώς και το ότι είσαι άλλος ένας "άσπονδος φίλος" του ΚΚΕ.
Για τα υπόλοιπα που λες για το κράτος ή μη κράτος έχω να σου πω ότι δεν έχεις καμια σχέση με αυτό που λέμε μαρξισμό-λενινισμό. Για να μην περνιέσαι για κομμουνιστής. Κατά τα άλλα θα θυμίσω τον Μαρξ, που έλεγε ότι μετά την Παρισινή Κομμούνα φάνηκε ότι οι εργάτες θα πρέπει να συντρίψουν τον αστικό κρατικό μηχανισμό και να δημιουργήσουν το δικό τους εργατικό κράτος, το σοσιαλιστικό. Το σοσιαλιστικό κράτος είναι αναγκαίο για όσο υπάρχει ο ιμπεριαλισμός...
LRS

Ανώνυμος είπε...

Ώρες ώρες αναρωτιέμαι: Παρά τα πολλά μλ, υπάρχει κάποιος μαρξιστής-λενινιστής σε αυτό το blog;
LRS

Ανώνυμος είπε...

"για τους κομμουνιστές δεν υπάρχει μη καπιταλιστικό κράτος....Η δικτατορία του προλεταριάτου περιγράφεται σαν τύπος ταξικής κυριαρχίας"

Και τα μυαλα στα κάγκελα είσαι! Δηλαδή η δικτατορία του προλεταριάτου τι είναι, αν όχι κράτος;
LRS

Ανώνυμος είπε...

τελευταίο, γιατί ούτως ή άλλως τις βλακείες που συζητάω μαζί σου εγώ και συ τις παρακολουθούμε, (άντε και ο δόλιος διαχειριστής) άρα μικρό το κακό.

LRS : το ΚΚΕ δεν απευθύνεται σε όλους τους φοιτητές.

εγώ: κακώς το ΚΚΕ δεν απευθύνεται σε όλους τους φοιτητές.

LRS: είσαι κομπλεξικός, αντι ΚΚΕ, troll κλπ.

δεν περιγράφω άλλο

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

Ο γκαιμπελισμός σε όλο του το μεγαλείο. Για το ποιοι μας παρακολουθούν έχει να κάνει με τη μαζικότητα του πολιτικού σου χώρου...Αλλά από οτι βλέπω δεν εξασκείσαι στον γκαιμπελισμό μόνο σε αυτό το blog. Μπαίνεις και σε άλλα και πετάς κι εκεί τις ανοησίες σου (αν είσαι ο ίδιος "κάποιος σύντροφος", που μάλλον είσαι γιατί τα ίδια λες κι εκει)...
Ξέρω ότι σε κάποιους δεν αρέσει που τους φανερώνουμε το ρόλο τους και για αυτό σκυλιάζουν, που με τόση επιμονή υπερασπίζομαι την αλήθεια, αλλά τι να κάνουμε; Ξύδι, που είπε κι ένας παραπάνω...
LRS

Ανώνυμος είπε...

Και φυσικά δε σου απαντώ "κάποιε σύντροφε", επειδή υπολογίζω εσένα, αφού είσαι ένας ασφαλίτης τελευταίας διαλογής! απαντώ επειδή σέβομαι τους αναγνώστες.
LRS

Ανώνυμος είπε...

ααα, σύντροφε LRS εδώ θα τα χαλάσουμε, θέλω έστω κάποιο γαλόνι.

όχι σπουδαία πράγματα, υπαστυνόμος β ξέρωγω...

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

Το άρθρο αυτό αναφέρεται και στο ρόλο του ΚΚΕ μέσα στο κίνημα. Από τη μεριά μου προσπάθησα να δώσω κάποιες απαντήσεις για να δείξω ποια πρέπει κατά τη γνώμη μου να είναι η στρατηγική ενός κομμουνιστικού κόμματος. Το ΚΚΕ θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή είναι ο,τι πιο προοδευτικό στην Ελλάδα αλλά και ένα από τα σημαντικότερα κομμουνιστικά κόμματα παγκοσμίως με μεγάλη συμβολή στην ανασύνταξη του παγκόσμιου εργατικού κινήματος για το σοσιαλισμό-κομμουνισμό. Ανέφερα ότι ο συγκεκριμένος πολιτικός χώρος (ΚΚΕ-μλ) ούτε μπορεί ούτε και θέλει να συμβάλει σε μια τέτοια διαδικασία, ακριβώς επειδή η στρατηγική του δεν είναι αυτή ενός κομμουνιστικού κόμματος. Η κριτική αυτού του χώρου προς το ΚΚΕ γίνεται από καθαρά οπορτουνιστική αφετηρία (έλλειψη επαναστατικού υποκειμένου, υπερεκτίμηση του υποκειμενικού παράγοντα, μη σύνδεση με την εργατική τάξη κ.α.). Για όποιον ενδιαφέρεται να δει αυτά τα ζητήματα αναλυτικότερα, να δει γιατί το ΚΚΕ κάνει αυτές τις τακτικές αλλά και στρατηγικές επιλογές έχω να προτείνω δύο βιβλία του ΚΚΕ που εκδόθηκαν πρόσφατα από τις εκδόσεις "Σύγχρονη Εποχή": 1) Το "Θεωρητικά ζητήματα στο πρόγραμμα του ΚΚΕ" και 2) το "ΚΟΜΜΑ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ". Από τη μεριά μου θεωρώ ότι αυτή η συζήτηση έχει λήξει και για αυτό καλώ τον διαχειριστή του blog να κάνει ένα τελευταίο σχόλιο.
LRS

Ανώνυμος είπε...

Πάλι καλά που σε αφήνει Μήτσο να κάνεις και ένα σχόλιο

Κ.Α. είπε...

Σαν απάντηση στο πλαίσιο του διαλόγου με τον LRS κ γενικά:Η συζήτηση είχε ενδιαφέρον αλλά κουράζει,γιατί ο LRS στοχεύει πρώτιστα στην υπεράσπιση του ΚΚΕ κ όχι στο ξεκαθάρισμα σωστού κ λάθους.Αναφορικά με την άρνηση συμμετοχής σε κυβέρνηση,αυτό δεν έχει σχέση με εκλογοκεντρικό προσανατολισμό.Και αστικά-ρεφορμιστικά κόμματα αρνούνται τη συμμετοχή σε κυβέρνηση,όταν κρίνουν ότι δεν τα συμφέρει.Η σχέση χρηματοδότησης-χαραχτήρα μιας οργάνωσης είναι τόσο βέβαιη,που δεν την παραδέχεται μόνο ο υλισμός αλλά όλος ο κόσμος κ ο LRS πιο πάνω.Άρα δε γίνεται να ξεφύγη το ΚΚΕ από αυτόν το γενικό νόμο.

Κ.Α. είπε...

(Συνέχεια)Εξέγερση κ επανάσταση προϋπήρχαν του μαρξισμού σαν λέξεις άρα κ σαν φαινόμενα.Ο Μαρξ αναφέρεται βέβαια συγκεκριμμένα στην προλεταριακή επανάσταση,όπως την οραματίζεται κ δίνει οδηγίες για την περίπτωση που οι μαρξιστές ελέγχουν το κίνημα κ είναι σε θέση να εχουν την πρωτοβουλία.Αλλά κάποιες φορές,ασφαλώς από κακή επαφή με την πραγματικότητα κ τις μάζες,δεν προλαβαίνουν τις εξελήξεις.Ταξική πάλη,άρα κ εξέγερση γίνονται κ χωρίς το κόμμα.Σε τέτοιες περιπτώσεις απ'όσο ξέρω,κ ο Μαρξ κ ο Λένιν λένε ότι οι επαναστάτες μαρξιστές πρέπει να συμμετέχουν.Ο Μάο είπε κάτι ωραίο:"Δε δημιουργήσαμε εμείς την επανάσταση.Απλά την οργανώσαμε".Δηλ.η επανάσταση έχει απαρχή την ανάγκη.Από κει κ πέρα ξεκινά η αθρώπινη δράση.

Κ.Α. είπε...

(Συνέχεια)Αυτό που με προβληματίζει,είναι μια παρατήρηση,με αφορμή μια αναφορά του LRS στην "υπεραξία".Φαίνεται να υπάρχουν δυο ξεχωριστά ειδη εκμετάλευσης της εργοδοσίας.Το ένα είναι η γνωστή μας από το Μαρξ "ιδιοποίηση της υπεραξίας".Το άλλο είναι η αθέτηση των συμφωνημένων,δηλ.καθυστέρηση πληρωμών,υπερωρίες,ένσημα κ.α.Το δεύτερο είδος,που εξοργίζει πολύ τους μισθωτούς,είναι πιο συνηθισμένο σε μικρούς εργοδότες.Γι'αυτό είναι συνήθως καλύτερες οι δουλιές σε μεγάλες επιχειρήσεις,όπου η εργοδοσία είναι πιο τυπική.Το δεύτερο είδος εκμετάλευσης δε συνδέεται όμως απ'ευθείας με τη λειτουργία της οικονομίας αλλά με την αθρώπινη φύση,δηλ.με ψυχολογία,κοινωνιολογία,ηθική.Δεν ξέρω πώς το βλέπει αυτό ο μαρξισμός.