Σημ. (από το http://flemig-hospital.blogspot.gr/ ): Αναρτούμε παρακάτω άρθρο της Β. Αγγουρίδη από το virus.
Το ενδιαφέρον, κατά τη γνώμη μας, δεν είναι η εξαγγελία για πάταξη των ιδιωτικών εταιριών που παράνομα, λυμαίνονται το κρατικό χρήμα (και) στην περίθαλψη. Είναι τόσο διαχρονική, εξώφθαλμη και προκλητική, η "νόμιμη" και "παράνομη" λεηλασία που γίνεται στο υστέρημα του λαού που υποχρεωτικά σχεδόν, κάθε νέος Υπουργός εξαγγέλει την "πάταξή" της. (Θυμάστε τα "πιράνχας", για τα οποία είχε μιλήσει κάποιος προηγούμενος;) Εκείνο λοιπόν με το οποίο πρέπει να ασχοληθούμε δεν είναι τόσο η πρόθεση αλλά το αποτέλεσμα. Κοντός ψαλμός όμως...καθώς ο κ. Υπουργός απείλησε να "σκάσει χοντρή ιστορία".
Για να επανέλθουμε όμως, το ενδιαφέρον με το άρθρο εντοπίζεται μάλλον στα "ψιλά". Απ' όσο θυμόμαστε, πολύ πρόσφατα το κυβερνητικό σήμερα κόμμα, στήριζε ένθερμα το αίτημα των εργαζομένων και όχι μόνο, για κατάργηση της ΕΣΑΝ ΑΕ, (που έδινε στους ιδιώτες το δικαίωμα να "συν" διαχειρίζονται τους δημόσιους πόρους για την υγεία, να αξιολογούν δομές, να αποφασίζουν χρηματοδοτήσεις και άλλα πολλά...) Τι σημαίνει λοιπόν η τωρινή δήλωση πως "επανεξετάξεται" η κατάργηση της ΕΣΑΝ; Δεν το είχαμε ξεκαθαρίσει αυτό ή ξαφνικά έχουμε αμφιβολίες για το τι σημαίνει η ΕΣΑΝ για τη Δημόσια υγεία;
Επίσης, το αίτημα για "ίση, πλήρη και δωρεάν" περίθαλψη σε κάθε άνθρωπο που έχει ανάγκη, δεν είχε "αστερίσκους" όσο το παλεύαμε προεκλογικά. Τώρα γιατί απέκτησε "διαβαθμίσεις";
Και με την ευκαιρία, από την επομένη των εκλογών, έχουμε ζητήσει συνάντηση με την πολιτική ηγεσία προκειμένου να θέσουμε τα προβλήματα και να κάνουμε σαφή την κατάσταση των Νοσοκομείων μας. Πρός το παρόν όμως το Υπουργείο, αρκείται στην ενημέρωση μόνο από τη Διοίκηση. ΩΣ ΠΟΤΕ;
παρακάτω αυτούσιο το άρθρο:
Σκάνδαλο με ιδιωτικές εταιρείες στο χώρο της Υγείας πρόκειται να αποκαλύψει τις προσεχείς ημέρες ο Π. Κουρουμπλής, που επανεξετάζει την απόφαση για κατάργηση της ΕΣΑΝ. Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη με διαβαθμίσεις εξετάζει η Αριστοτέλους.
Τα σχέδια του να φέρει στο φως παράνομες υποθέσεις που αφορούν σε ιδιωτικές εταιρείες ανέφερε σε συνέντευξη του στην Εφημερίδα των Συντακτών o ίδιο ο Υπουργός Υγείας.
Μετά τις ασφαλιστικές εταιρείες που, όπως κατήγγειλε, ζούσαν «παρασιτικά» εκμεταλλευόμενες τη δημόσια χρηματοδότηση, με την ανοχή των προηγούμενων κυβερνήσεων, ο Π. Κουρουμπλής προειδοποιεί πως «την επόμενη εβδομάδα θα σκάσει ιστορία χοντρή με τις ιδιωτικές εταιρείες».
Αναφερόμενος στην ιδιωτική δαπάνη στη χώρα μας, ο Υπουργός Υγείας τονίζει πως αγγίζει το 45%-46% όταν το μέσο ποσοστό στην Ευρώπη είναι 25%. Σύμφωνα με τον κ. Κουρουμπλή αυτό και μόνο το στοιχείο δείχνει ότι οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν ουσιαστικά ευνόησαν τον ιδιωτικό τομέα.
«Πριν από 10-12 χρόνια ίσχυε αυτό που λέω εγώ τώρα, ότι δηλαδή, όταν ένας πολίτης είχε ιδιωτική ασφάλιση και είχε και δημόσια, πλήρωνε πρώτα η ασφαλιστική εταιρεία και μετά πλήρωνε το Δημόσιο αν έμενε κάτι. Τώρα, όλα αυτά τα χρόνια, οι ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες, έχοντας πρόσβαση στην πολιτική εξουσία, κατάφεραν με την ανοχή του πολιτικού συστήματος, να τα φορτώνουν όλα στο Δημόσιο. Αυτό δεν θα συνεχιστεί. Η γελάδα δεν έχει άλλο να δώσει. Τώρα έχει φυματίωση», αναφέρει.
Εντύπωση, πάντως, προκαλεί η νέα οπτική που φέρεται να έχει ο Υπουργός Υγείας, σχετικά με την ΕΣΑΝ Α.Ε. Ο Παναγιώτης Κουρουμπλής φαίνεται πως επανεξετάζει το ενδεχόμενο κατάργησης της.
«Σε έναν χρόνο τίποτα στο δημόσιο νοσοκομείο δεν θα θυμίζει τη σημερινή κατάσταση», υποστηρίζει.
Ο Παναγιώτης Κουρουμπλής, πάντως, επαναλαμβάνει πως θα γίνει πραγματικότητα η δωρεάν νοσοκομειακή και φαρμακευτική περίθαλψη για τους πολίτες, αλλά με διαβάθμιση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

1 σχόλιο:
Οι Περισσότεροι Συμπολίτες Mας Δεν Γνωρίζουν Oτι Aν Kαι Πέρασε Eνας Mήνας Aπό Tην Eκλογική NIKH του ΣΥΡΙΖΑ και την πλειοψηφία στη Βουλή της Αριστεράς (γενικά) στη χώρα μας, εξακολουθούν να ισχύουν οι παρακάτω προδοτικές δεσμεύσεις:
1. Πρώτον: H Παράδοση της Eθνικής Mας Kυριαρχίας στους ξένους.
2. Δεύτερον: η καθολική δέσμευση της δημόσιας περιουσίας της χώρας και
3. Τρίτον: H Aπαγόρευση Aσκησης Eθνικής Oικονομικής και Eξωτερικής Πολιτικής.
Δηλαδή όροι που ταιριάζουν σε λαούς ραγιάδων και δούλων και όχι σε περήφανους και ελεύθερους πολίτες όπως θέλουμε και παλεύουμε να είμαστε ο Λαός και η Πατρίδα μας.
Ως ελεύθερος Έλληνας αισθάνομαι αγανάκτηση και ντροπή γιατί η καινούρια Βουλή ανέχεται ακόμα την ύπαρξη των Μνημονίων που μας ντροπιάζουν και μας εξευτελίζουν διεθνώς και προ παντός απέναντι σ’ αυτούς που έδωσαν τη ζωή τους για να είμαστε εμείς ελεύθεροι.
Σήμερα η συντριπτική πλειοψηφία του Λαού μας είπε ένα στεντόρειο ΟΧΙ στους σημερινούς εχθρούς του Λαού μας, ντόπιους και ξένους.
Χαίρομαι που ο Λαός μάς δείχνει ξανά το δρόμο του παλλαϊκού αγώνα επικεντρώνοντας τα πυρά του ενάντια στο πρώτο και κύριο στόχο - προϋπόθεση για να απαλλαγούμε από τον ξένο ζυγό: την κατάργηση των Μνημονίων μέσα στον ίδιο χώρο στον οποίο ψηφίστηκαν με εντολή των ξένων. Μέσα στη Βουλή των Ελλήνων.
Απευθύνομαι προς πάσαν κατεύθυνση με την προγονική παραίνεση: «Ο TOΛMΩN NIKA».
----------------------------------------------------------------------------------------------
Y.Γ. AYTA EINAI EΛΛHNIKA - AΠΛA, KAΘAPA, KATANOHTA KAI EΛΛHNIKA !!!
Δημοσίευση σχολίου