19 Μαρτίου 2015

Γιάννενα: πορεία ενάντια στη συνεχιζόμενη επίθεση

Η Λαϊκή Αντίσταση – Αριστερή Αντιιμπεριαλιστική Συνεργασία διοργάνωσε ανοιχτή εκδήλωση, με
αφορμή της πολιτικές εξελίξεις, την Πέμπτη 5 Μαρτίου στις 7:00 το απόγευμα στο Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων.
Με μια καλή συμμετοχή του κόσμου νέων και παλαιών συντρόφων πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση. Έγινε ένα άνοιγμα από τη μεριά της ΛΑ-ΑΑΣ από το σ.Χ. Ράπτη και στη συνέχεια έγιναν οι τοποθετήσεις από τους σ. Θ. Ευθυμίου και Γ. Μακρίδη όπου ανέλυσαν την πολιτική κατάσταση διεθνή και εσωτερική και αναφέρθηκαν στα ζητήματα πολιτικής και ταχτικής για το επόμενο διάστημα. Ακολούθησαν και άλλες τοποθετήσεις και τέθηκαν ερωτήματα διαμορφώνοντας ένα πλούσιο διάλογο. Είναι σημαντικό ότι η πρόθεση όλων ήταν να συνεχιστούν οι με παρεμβάσεις, κινητοποιήσεις και συζητήσεις. Στά πλαίσια αυτά αποφασίστηκε να υπάρξει πρόταση απο την ΛΑ-ΑΑΣ να πραγματοποιηθεί σύσκεψη από πολιτικές και συνδικαλιστικές οργανώσεις με στόχο την διοργάνωση συλλαλητηρίου με συγκεκριμένο πολιτικό πλαίσιο.
Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 9/3 και αποφάσισε συλλαλητήριο για την Τρίτη 17 Μαρτίου στις 7μμ μπροστά στην Περιφέρεια Ηπείρου.
Η πορεία ενάντια στη συνέχεια της επίθεσης, που υπέγραψε η νέα συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πραγματοποιήθηκε προχθές. Περίπου εκατό άτομα κατέβηκαν στο δρόμο. Συμμετείχαν με πανό η Λαϊκή Αντίσταση -Αριστερή Αντιιμπεριαλιστική Συνεργασία και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Μέσα από τα συνθήματα αναδείχθηκε ότι η νέα συμφωνία της κυβέρνησης με τους ιμπεριαλιστές είναι υποταγή και φέρνει νέο κύκλο αντιλαϊκών μέτρων.
Ο λαός και η νεολαία, πρέπει να πιστέψουν στις δυνάμεις τους και να οργανώσουν τις αντιστάσεις τους, για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους. Η πραγματική ελπίδα βρίσκεται στος αγώνες μας.

πηγές:  http://www.m-lkke.gr/ και http://agonkiniseis-ioa.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: