30 Σεπτεμβρίου 2015

Το μαύρο σύννεφο και η αφέλεια των "προφητειών"

Η φρίκη του "νέου κόσμου" είναι εδώ. Μετά τους Αμερικάνους, τους Γάλλους, τους Τούρκους, οι Ρώσοι πήρανε σειρά για να βομβαρδίσουν την Συρία, συνεχίζοντας την μετατροπή της σε ένα σωρό από ερείπια. Φυσικά, οι αγαθές προθέσεις των Ρώσων δεν είναι άλλες από το να σώσουν τον συριακό λαό που τόσο πολύ αγαπούν, όπως άλλωστε και οι δυτικοί ιμπεριαλιστές. Μάλιστα, αγαπούν αμφότεροι τόσο πολύ τον συριακό λαό, που είναι ικανοί να τσακωθούν μεταξύ τους το ποιος θα τον πρωτοβομβαρδίσει....
Όποιος νομίζει ότι στην Συρία διεξάγεται ένας πόλεμος όπως όλοι οι άλλοι, ας ανοίξει λίγο καλύτερα τα μάτια του και ας αναλογιστεί τι συνέβη και ερήμωσε όλη η χώρα, διαλύθηκε όλο το έθνος. Οι μεγαλύτερες πολεμικές μηχανές του κόσμου έχουν μετατρέψει την Συρία σε αρένα.

Πελαγωμένοι στην μαστούρα των εθνικό-ιδεοληψιών, που τόσο όμοιες είναι με τις διδαχές του "προφήτη Αλλάχ" και τον "ιερό πόλεμο", οι εθνικιστικές ιστοσελίδες  πανηγυρίζουν βλακωδώς γιατί τάχα ο Πούτιν και ο Άσαντ "θα καθαρίσουν" την κατάσταση. Να τες οι προφητείες των γερόντων, η Πόλη είναι κοντά.
Κουνήστε το κεφάλι σας! Το μόνο που θα παράξει η ρωσική ανάμιξη είναι νέες καραβιές προσφύγων, νέοι ξεριζωμένοι, από τους οποίους θα απαιτείτε ύστερα... να πάνε πίσω στα σπίτια τους (ποια σπίτια) "να πολεμήσουν". Γιατί όλοι ξαφνικά μάθανε τι είναι ο πόλεμος και έχουν και απατήσεις.

Δυστυχώς, η μόνη "προφητεία" που επαληθεύεται είναι ο ιμπεριαλιστικός παγκόσμιος πόλεμος, που δεν μπορεί να γίνει αυτή την στιγμή απ' ευθείας και έτσι διεξάγεται στην Συρία, την Ουκρανία, την Λιβύη... Μπορούμε εμείς λοιπόν να "προφητέψουμε", χωρίς καμία... άνωθεν υπόδειξη, και χωρίς καμία δόση κινδυνολογίας και υπερβολής: το μαύρο σύννεφο που άρχισε να βρέχει μολύβι και φωτιά θα φτάσει και στην δική μας μικρή γειτονιά.

Είθε σε όλους τους "πολεμοχαρείς" συμπατριώτες μας να μην χρειαστεί να αποδείξουν στην πράξη, την συνέπεια των ασυνάρτητων λεγόμενων τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: