Η ψήφιση και εφαρμογή του 3ου μνημονίου φέρνει ξανά στο προσκήνιο όλα όσα είχαμε κατορθώσει – με τους αγώνες της προηγούμενης περιόδου – να αντιπαλέψουμε ή να μπλοκάρουμε προσωρινά: συγχωνεύσεις/καταργήσεις νοσοκομείων, άγριες περικοπές κονδυλίων, μετακινήσεις προσωπικού, αξιολόγηση κλπ.
Δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα όσο το κίνημα παραμένει εγκλωβισμένο σε λογικές αναμονής και ανάθεσης που σκόπιμα καλλιεργήθηκαν το προηγούμενο διάστημα. Η δική μας ελπίδα και προοπτική βρίσκεται στους αγώνες μας. Αυτή τη δυναμική είναι που φοβούνται, αυτήν προσπαθούν να καθυποτάξουν μέσα από δικαστικές διώξεις και εκφοβισμούς, όπως αποδεικνύει και η πρόσφατη καταδίκη των 4 αγωνιστών εκπαιδευτικών της ΕΛΜΕ Σάμου ή οι δίκες που έχουν στηθεί εις βάρος των εργαζόμενων του γηροκομείου, των εργαζομένων του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Σάμου καθώς και συνδικαλιστών που συμμετείχαν στην κινητοποίηση για να μην κλείσει η ΔΟΥ Ικαρίας.
Στη συνεδρίαση της ΤΕΤΆΡΤΗΣ 7/10 θα συζητηθούν οι εξελίξεις στο χώρο της υγείας και του γηροκομείου και θα καθοριστούν τα επόμενά μας βήματα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου