04 Οκτωβρίου 2015

ΖΑΒΕΛ: Με συλλήψεις και μηνύσεις απάντησε στην απεργία των εργαζομένων η εργοδοσία

Ελεύθεροι αφέθηκαν νωρίς το απόγευμα ο Γιάννης Τζαβάρας, πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στις επιχειρήσεις Ζούρα και η Πελαγία Ντούλτσα μέλος του ΔΣ του σωματείου οι οποίοι συνελήφθησαν το Σάββατο το πρωί καθώς συμμετείχαν στην περιφρούρηση της απεργίας στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης στο Σχηματάρι.
Η εργοδοσία κατέθεσε μήνυση για διατάραξη οικιακής ειρήνης και παράνομη βία και στους δύο καθώς επίσης και σε βάρος του Νίκου Καρλατήρα, μέλους του ΔΣ του σωματείου.
Παρέμβαση για να αφεθούν ελεύθεροι οι συνδικαλιστές χωρίς να τους απαγγελθούν κατηγορίες, έκανε ο βουλευτής του ΚΚΕ Χρήστος Κατσώτης, στον αναπληρωτή υπουργό Προστασίας του Πολίτη Νίκο Τόσκα.
Οι συλλήψεις με υπόδειξη της εργοδοσίας έγιναν σε συνδυασμό με την προσπάθεια δημιουργίας απεργοσπαστικού μηχανισμού ο οποίος ωστόσο δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα αφού η απεργία συνεχίστηκε κανονικά.
Το σωματείο μάλιστα προχώρησε σε καταγγελία στο ΑΤ Σχηματαρίου υποστηρίζοντας ότι το εργοστάσιο λόγω της απεργίας λειτουργεί με λίγους ανειδίκευτους εργάτες και χωρίς βασικές ειδικότητες με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος εργατικού ατυχήματος. Υπογραμμίζει επίσης ότι δεν τηρούνται οι κανόνες υγιεινής και ασφάλειας.

Το ΠΑΜΕ
Με ανακοίνωσή του, το ΠΑΜΕ καταγγέλλει τις συλλήψεις και ανάμεσα σε άλλα σημειώνει: «Οι εργάτες στη ΖΑΒΕΛ, με μπροστάρη το ταξικό τους σωματείο, διεκδικούν την καταβολή των μισθών που τους οφείλονται και την ανάκληση των απολύσεων. Απέναντι στα δίκαια αιτήματα τους δεν έχουν να αντιμετωπίσουν μόνο τον εργοδότη, αλλά και τους μηχανισμούς καταστολής.
Η Κυβέρνηση του Μνημονίου Νο 3, θέλοντας στους χώρους δουλειάς να κυριαρχεί σιγή νεκροταφείου ενόψει της επιβολής των νέων αντεργατικών μέτρων, αξιοποιεί την αστυνομία για να τρομοκρατήσει και να χτυπήσει τους εργατικούς αγώνες.
Σε αυτή τη κατεύθυνση θα επιχειρήσει και την αλλαγή της συνδικαλιστικής νομοθεσίας και την κατάργηση του δικαιώματος στην απεργία. Αυτήν την πολιτική εκμεταλλεύεται η εργοδοσία που έχει κυριολεκτικά ξεσαλώσει στους χώρους δουλειάς».
Το ΠΑΜΕ απαιτεί την άμεση απελευθέρωση του προέδρου του Σωματείου και την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων των εργαζομένων.
«Απέναντι στην τρομοκρατία εργοδοσίας - αστυνομίας - κυβέρνησης απαντάμε με κλιμάκωση του αγώνα και της αλληλεγγύης. Μαζικά να εκφραστεί αλληλεγγύη στον αγώνα των εργαζομένων της ΖΑΒΕΛ», καταλήγει η ανακοίνωση.
Τις συλλήψεις των συνδικαλιστών καταγγέλλει με ανακοίνωσή του το Εργατικό Κέντρο Λαυρίου και απαιτεί να αφεθούν ελεύθεροι χωρίς να τους απαγγελθούν κατηγορίες. Εκφράζει επίσης την αλληλεγγύη του στους απεργούς εργαζόμενους της ΖΑΒΕΛ. Την προσπάθεια τρομοκράτησης των εργαζομένων καταγγέλλει το Συνδικάτο Εργατουπαλλήλων Τηλεπικοινωνιών - Πληροφορικής ν. Αττικής (ΣΕΤΗΠ)

http://www.902.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: