Την ίδια στιγμή εκπαιδευτικοί – με την σχεδόν καθολική συμμετοχή τους στις στάσεις εργασίας – εργαζόμενοι του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, φοιτητές κλπ. έδωσαν ένα δυναμικό “παρών” και τις δύο μέρες της δίκης. Το Εργατικό Κέντρο Σάμου, το ΝΤ της ΑΔΕΔΥ και πλήθος σωματείων και φορέων με ψηφίσματα αλλά και με τη φυσική παρουσία τους στάθηκαν στο πλευρό των συναδέλφων μας και τις δύο μέρες. Παρά την απόπειρα αποκλιμάκωσης του κλίματος με τη διακοπή της δίκης, η αίθουσα του δικαστηρίου ήταν κατάμεστη και τη δεύτερη μέρα από ένα δυναμικό ακροατήριο, που υποδέχτηκε την απόφαση με συνθήματα και αποδοκιμασίες.
Η απόφαση του δικαστηρίου δεν στοχεύει απλώς τους 4 συνδικαλιστές, στοχεύει συνολικά το σωματείο και τους αγώνες του. Η στόχευση της απόφασης δεν κοιτά το χτες αλλά το σήμερα και το αύριο. Προσπαθεί να τρομοκρατήσει γενικότερα τους εργαζόμενους και να διοχετεύσει τις διαμαρτυρίες τους σε ανώδυνα για το σύστημα κανάλια. Τέλος δίνει μια πρόγευση για τη δίκη των εργαζομένων του Νοσοκομείου Σάμου (15/10/2015) σχετικά με την “αιμοδοσία” της Χρυσής Αυγής – μόνο για Έλληνες.
Δεν πτοούμαστε – δεν τρομοκρατούμαστε
Σε μια εποχή που τα σχολειά υπολειτουργούν επειδή δεν έχουν προσωπικό και οι εργαζόμενοι συνολικά έχουν φτωχοποιηθεί, ενώ άμεσα περιμένουμε νέο κύμα μέτρων που δεν θα έχουν σχέση με κανένα προηγούμενο, είναι απαραίτητο να οργανώσουμε τη δράση μας. Μαζί με του άλλους εργαζόμενους να πορευτούμε σε αγώνες ακόμα πιο μαζικούς κι αποφασιστικούς.
Καταγγέλλουμε την απόφαση του Πρωτοδικείου Σάμου και ζητάμε την αναίρεσή της. Καλούμε την ΟΛΜΕ και τους υπόλοιπους φορείς να πάρουν ξεκάθαρη θέση και να την καταδικάσουν.
ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ
ΕΛΜΕ Σάμου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου