Ποιος είπε ότι καταργήθηκε η αξιολόγηση στα σχολεία;
Ξεκίνησε απ΄ τους των καθηγητές των Φυσικών επιστημών
Ακάθεκτο το Υπουργείο προχωράει στην εφαρμογή των αντιλαϊκών πολιτικών στο χώρο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στην εγκύκλιο 2-06-2016 προς τους ΥΣΕΦΕ ( υπευθύνους εργαστηρίων Φυσικών επιστημών) αναθέτει στους ΥΕΣΦΕ και τους Δ/ντες το ρόλο του αξιολογητή των άλλων εκπαιδευτικών. Ανάμεσα στα άλλα ( εργαστηριακές ασκήσεις που έγιναν ανά τάξη, ακόμη και στα σχολεία που δεν είχαν εργαστήριο), ζητά να συμπληρώσουν μια έκθεση εργαστηριακών δεξιοτήτων όπου ζητούνται : σημ8: διαγωνισμοί Φυσικών Επιστημών ή ρομποτικής στους οποίους συμμετείχε η σχολική μονάδα και ποια θέση πήραν ή ποια διάκριση!!!!
Ενώ το υπουργείο για λόγους εξοικονόμησης εκπαιδευτικών κατήργησε τη μείωση του διδακτικού ωραρίου των ΥΣΕΦΕ, στο σημ. 9 ρωτά με θράσος αν δημιουργούνται προβλήματα απ’ αυτήν την κατάργηση!
Μέσα απ’ τις ερωτήσεις επιδιώκει να καταστήσει τους εκπαιδευτικούς συνυπεύθυνους για το αν πραγματοποιούνται εργαστηριακές ασκήσεις(ακόμα και παρόλο που τομάθημα διδάσκεται μόνο 1 διδακτική ώρα ή αν υπάρχει ή δεν υπάρχει εργαστηριακός εξοπλισμός στα σχολεία. Δεν είναι τυχαίο εξ’ άλλου ότι οι υπεύθυνοι των εργαστηριακών κέντρων ή ή σχολικοί σύμβουλοι παρότρυναν τους εκπαιδευτικούς κατά τη διάρκεια της χρονιάς να κάνουν «μια γύρα τα μαγαζιά για να βρουν αναλώσιμα»!!
Η έκθεση συνοδεύεται και με ερωτηματολόγιο για τον Διευθυντή όπου ζητείται: Α) «να χαρακτηρίσετε τη συνεργασία του ΥΣΕΦΕ με τους άλλους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες στη σχολική μονάδα σας». Β) « Να χαρακτηρίσετε τη συνεργασία του ΥΣΕΦΕ και των άλλων εκπαιδευτικών με το Εργαστηριακό Κέντρο των φυσικών επιστημών»!! Δηλαδή αν οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στις εκτός εργασιακού ωραρίου τους δραστηριότητες του ΕΚΦΕ;;
Η έκθεση εργαστηριακών δραστηριοτήτων δεν είναι τίποτε άλλο παρά επιβολή της διαδικασίας της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού και της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας!
Να μην τη συμπληρώσουμε!
Απέναντι στον κυκεώνα αντεργατικών μέτρων που επιβάλει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και στο χώρο της εκπαίδευσης, η αντίσταση σε κάθε μέτρο που διευκολύνει το πέρασμα αυτής της πολιτικής συμβάλει στην ανατροπή του κλίματος υποταγής που θέλουν αν περάσουν. Μέσα απ’ την αξιολόγηση το σύστημα και η κυβέρνηση του επιδιώκουν τον ανταγωνισμό και τη διάσπαση των εργαζομένων, τη δημιουργία κλίματος ανασφάλειας. Απαραίτητος και καθοριστικός όρος για τη διασφάλιση του δικαιώματος μας στη μόνιμη και σταθερή δουλειά είναι η συλλογική μαζική αντίσταση.
16-06-2016
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου