Στα δάχτυλα του ενός χεριού μετρημένα, τα άτομα στα καλέσματα του εργατικού κέντρου στην εφορία και του ΣΕΚ στην αγορά, ενώ κάποιες δεκάδες ήταν στα νέα καταστήματα του ΠΑΜΕ και της Πρωτοβουλίας Αντίστασης στο δημαρχείο, στο οποίο συμμετείχαν η ΛΑΕ και το ΝΑΡ. Ξεκάθαρη για ακόμα μια φορά ήταν η στάση των εργατοπατέρων ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, που καλούσε σε "κοινωνικές συμμαχίες" με την εργοδοσία, συνδιαλλέγεται με την αστική τάξη και το ΔΝΤ και που δικαιολογεί το χρυσοπλήρωμα από το κράτος για τις υπηρεσίες που προσφέρει στο σύστημα.
Διαλυτική όμως ήταν και η στάση της αριστεράς και συγκεκριμένα του ΝΑΡ, που όλο το προηγούμενο διάστημα καλούσε τον κόσμο να μην απεργήσει, λόγω του αντιδραστικού πλαισίου της απεργίας (ενώ στα προηγούμενα πλαίσια έμπαιναν μπροστά τα συμφέροντα των εργαζομένων άραγε;;;) και ταυτόχρονα καλούσε(!!!) στην απεργία, αποτυπώνοντας τη σύγχυση που επικρατεί στο χώρο αυτό και την υποταγή ξανά στους αρνητικούς συσχετισμούς.Παρόλα αυτά και παρόλη την πολύ μικρή μαζικότητα, σημαντικό ήταν ότι τελικά έγινε μια αξιόλογη πορεία στο κέντρο της πόλης. Σε αυτό συμμετείχαν η ΛΑΕ,το ΝΑΡ και κάποιοι φοιτητές της Ενωτικής Πρωτοβουλίας κρατώντας και το πανό του ενιαίου συλλόγου φοιτητών.Το δυναμικό της Πρωτοβουλίας Αντίστασης συγκρότησε ένα μαχητικό μπλοκ, φωνάζοντας συνθήματα καταγγελίας των συνδικαλιστικών ηγεσιών και της αντεργατικής πολιτικής ντόπιου-ξένου κεφάλαιου.
http://protovouliantistasis.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου