Λίγες εκατοντάδες εργαζόμενοι και νεολαίοι της πόλης, συγκρότησαν απεργιακές συγκεντρώσεις και διαδήλωσαν ενάντια στα αντεργατικά μέτρα, κόντρα στο πλαίσιο της ΓΣΕΕ για την «κοινωνική συμμαχία» με την εργοδοσία και κεφάλαιο. Αν και αποτυπώθηκε ο πραγματικός, αρνητικός συσχετισμός, οι συγκεντρώσεις αυτές αποτέλεσαν την απάντηση εκείνη που θα μπορούσε να δώσει το εργατικό κίνημα στην σημερινή φάση του. Και το λέμε αυτό γιατί η στάση πολλών δυνάμεων του κινήματος, πήγε πιο πίσω ακόμα και αυτές τις δυνατότητες που υφίστανται.

Η πιο μαζική συγκέντρωση στην πόλη, αυτή του ΠΑΜΕ, ξεκίνησε από το Άγαλμα του Βενιζέλου, χωρίς όμως να μπορεί να ξεφύγει από τα επίπεδα εκείνα που οριοθετεί η κατάσταση, αλλά και η ίδια του η πολιτική λογική. Λίγο παρακάτω (Εγνατία και Αγ. Σοφίας), είχανε ξεχωριστή προσυγκέντρωση η ΟΚΔΕ, η ΛΑΕ, το ΣΕΚ και οι φορείς-κινήσεις που συσπειρώνονται γύρω από αυτούς τους χώρους (επιτροπή ντελιβεράδων, συντονιστικό νοσοκομείων κτλ).

Στην συγκέντρωση της Καμάρας, υπήρξε απεργιακή συγκέντρωση από την ΛΑ-ΑΑΣ, την Ταξική Πορεία και τις Αγωνιστικές Κινήσεις, που με μικροφωνική απευθύνθηκε στους εργαζόμενους, και προπαγάνδισε το σύνθημα «να μην χαρίσουμε την απεργία στις ξεπουλημένες ηγεσίες», βάζοντας την λογική της μαζικής λαϊκής αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης. Επίσης στην Καμάρα, υπήρχε κάλεσμα για πορεία διαμαρτυρίας από τις δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, το αναρχικό χώρο και διάφορους φορείς, φοιτητικούς συλλόγους, κινήσεις, που ακολούθησαν το σκεπτικό της μη οργανωμένης συμμετοχής στην απεργία.
Ενδεικτικό της αποσυγκρότησης που επέφερε αυτή η άποψη ακόμα και στα ίδια τα μέλη της, είναι ότι το μπλοκ αυτό πορεύτηκε για έναν ανούσιο ακτιβισμό προς το ΕΚΘ και μετά προς τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς καν να διαδηλώσει σε κεντρικούς δρόμους της πόλης (δεν προχώρησε από την Εγνατία). Ήτανε και οι μοναδικοί που ενδιαφέρθηκαν για την αποτυχημένη εργοδοτική φιέστα που στήθηκε από την διοίκηση του ΕΚΘ.

Το μπλοκ της ΛΑ-ΑΑΣ, της Ταξικής Πορείας και των Αγωνιστικών Κινήσεων συμπορεύτηκε με την συγκέντρωση της Αγ. Σοφίας στις οδούς Εγνατία-Αγ. Σοφίας-Τσιμισκή, φώναξε αντιπολεμικά συνθήματα κάτω από το αμερικάνικο προξενείο, καταλήγοντας στο διοικητήριο, και καταγγέλλοντας τα νέα αντεργατικά μέτρα και τον διαλυτικό ρόλο των εργατοπατέρων.

Η πιο μαζική συγκέντρωση στην πόλη, αυτή του ΠΑΜΕ, ξεκίνησε από το Άγαλμα του Βενιζέλου, χωρίς όμως να μπορεί να ξεφύγει από τα επίπεδα εκείνα που οριοθετεί η κατάσταση, αλλά και η ίδια του η πολιτική λογική. Λίγο παρακάτω (Εγνατία και Αγ. Σοφίας), είχανε ξεχωριστή προσυγκέντρωση η ΟΚΔΕ, η ΛΑΕ, το ΣΕΚ και οι φορείς-κινήσεις που συσπειρώνονται γύρω από αυτούς τους χώρους (επιτροπή ντελιβεράδων, συντονιστικό νοσοκομείων κτλ).

Στην συγκέντρωση της Καμάρας, υπήρξε απεργιακή συγκέντρωση από την ΛΑ-ΑΑΣ, την Ταξική Πορεία και τις Αγωνιστικές Κινήσεις, που με μικροφωνική απευθύνθηκε στους εργαζόμενους, και προπαγάνδισε το σύνθημα «να μην χαρίσουμε την απεργία στις ξεπουλημένες ηγεσίες», βάζοντας την λογική της μαζικής λαϊκής αντίστασης, διεκδίκησης και πάλης. Επίσης στην Καμάρα, υπήρχε κάλεσμα για πορεία διαμαρτυρίας από τις δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, το αναρχικό χώρο και διάφορους φορείς, φοιτητικούς συλλόγους, κινήσεις, που ακολούθησαν το σκεπτικό της μη οργανωμένης συμμετοχής στην απεργία.
Ενδεικτικό της αποσυγκρότησης που επέφερε αυτή η άποψη ακόμα και στα ίδια τα μέλη της, είναι ότι το μπλοκ αυτό πορεύτηκε για έναν ανούσιο ακτιβισμό προς το ΕΚΘ και μετά προς τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς καν να διαδηλώσει σε κεντρικούς δρόμους της πόλης (δεν προχώρησε από την Εγνατία). Ήτανε και οι μοναδικοί που ενδιαφέρθηκαν για την αποτυχημένη εργοδοτική φιέστα που στήθηκε από την διοίκηση του ΕΚΘ.

Το μπλοκ της ΛΑ-ΑΑΣ, της Ταξικής Πορείας και των Αγωνιστικών Κινήσεων συμπορεύτηκε με την συγκέντρωση της Αγ. Σοφίας στις οδούς Εγνατία-Αγ. Σοφίας-Τσιμισκή, φώναξε αντιπολεμικά συνθήματα κάτω από το αμερικάνικο προξενείο, καταλήγοντας στο διοικητήριο, και καταγγέλλοντας τα νέα αντεργατικά μέτρα και τον διαλυτικό ρόλο των εργατοπατέρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου