Με λίγες δεκάδες εργαζομένων και σε πολύ υποτονικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η απεργιακή συγκέντρωση στη Σάμο. Πιο άμαζα από κάθε άλλη φορά τα μπλοκ του ΠΑΜΕ, απ’ όπου απουσίαζαν ακόμη και τα εκλεγμένα μέλη των σωματείων που ελέγχει. Με αρκετούς εργαζόμενους, κυρίως αναπληρωτές,το μπλοκ των δασκάλων-νηπιαγωγών, ενώ για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια δεν συμμετείχε με μπλοκ η ΕΛΜΕ. Γι' αυτό το γεγονός ρόλο έπαιξε η δήλωση του προέδρου της ΕΛΜΕ (Παρεμβάσεις) στην πρόσφατη συνέλευση του σωματείου ότι δεν θα απεργήσει λόγω του περιεχομένου του πολιτικού πλαισίου των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ. Το μπλοκ της ΛΑ-ΑΑΣ ήταν αρκετά δυναμικό και σε όλη την πορεία παρέμβηκε με συνθήματα υπεράσπισης του όπλου της απεργίας και των εργατικών δικαιωμάτων κόντρα σε κυβέρνηση-κεφάλαιο-ιμπεριαλισμό και εργατοπατέρες.
Όλη την προηγούμενη εβδομάδα τα μέλη της ΛΑ-ΑΑΣ πραγματοποίησαν ζωντανές παρεμβάσεις μοιράζοντας μαζικά προκηρύξεις σε Καρλόβασι, Βαθύ και Μαραθόκαμπο και σε όλες σχεδόν τις υπηρεσίες. Από την άλλη, η παρουσία του Εργατικού Κέντρου (ΠΑΜΕ) ήταν αναιμική με ελάχιστες αφίσες και καλέσματα, ακόμη και σε εργασιακούς χώρους που οι δυνάμεις του ελέγχουν απόλυτα τα σωματεία.
Η ΛΑ-ΑΑΣ θα επιμείνει να παλεύει κόντρα στο κλίμα της ηττοπάθειας και του συμβιβασμού για τη δημιουργία εστιών αντίστασης και διεκδίκησης στους χώρους που ζει και εργάζεται ο λαό και η νεολαία.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου