ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Λίγες μέρες πριν τις εκλογές του συλλόγου για την ανάδειξη του νέου ΔΣ πληροφορηθήκαμε την υποβολή υποψηφιότητας ψηφοδελτίου, οι θέσεις του οποίου ξεπερνούν τα όρια των δημοκρατικών διαδικασιών ενός συλλόγου.
Δυστυχώς δεν μας εκπλήσσει το γεγονός. Η πρώτη εμφάνιση του εν λόγω ψηφοδελτίου έγινε στις πρόσφατες εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Τότε, η Διοίκηση αποδέχτηκε αυτή τη συμμετοχή γιατί αυτό που την ενδιέφερε ήταν η νομιμοποίηση των εκλογών αυτών, ακόμη και με τη συμμετοχή ενός αντιδημοκρατικού ψηφοδελτίου, αποδεικνύοντας ότι ο ουσιαστικός σκοπός είναι η επιβολή της πολιτικής του υπουργείου με τις λιγότερες δυνατόν αντιδράσεις από την μεριά των εκπαιδευτικών.
Δείγμα των καιρών, θα μπορούσε κάποιος να υποστηρίξει, μιας εποχής όπου ακούγονται όλο και πιο συχνά αντιδραστικές και μισαλλόδοξες απόψεις. Απόψεις που όχι μόνο δεν καταδικάζονται (αν και οι φορείς τέτοιων απόψεων είναι υπόδικοι), αλλά αντίθετα χαίρουν ανοχής. Και δεν είναι λίγες οι φορές η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛΛ, ακολουθώντας την πρακτική παλιότερων κυβερνήσεων, υιοθετεί φασίζουσα φρασεολογία και προχωρά σε βίαιη καταστολή των εργατικών και λαϊκών κινητοποιήσεων.
Είναι επικίνδυνο να εμφιλοχωρούν τέτοιες απόψεις σε συλλόγους με δημοκρατική παράδοση στις διαδικασίες τους, στη γενικότερη λειτουργία τους. Τέτοιες απόψεις δεν έχουν -δεν πρέπει να έχουν- θέση σε εργασιακούς συλλόγους, πόσο μάλλον εκπαιδευτικών. Το ΔΣ του Συλλόγου όφειλε να προστατέψει τον Σύλλογο, να συνεδριάσει και να αναλάβει την ευθύνη για την μη συμμετοχή των φορέων τέτοιων απόψεων στις διαδικασίες του Συλλόγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου