16 Νοεμβρίου 2018

Margherita Calderazzi * Από σήμερα είμαι ελεύθερη, για να γυρίσω στον αγώνα!

Από σήμερα είμαι ελεύθερη! Για να γυρίσω στον αγώνα! Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες και σε όλους για την αλληλεγγύη σας και τα ωραιότατα μηνύματα που στείλατε. Κάθε μέρα από αυτές που ήμουν σε "κατ' οίκον περιορισμό" ήταν το ίδιο φωτεινή χάρη σ΄ εσάς! Μερικές φορές η αστική τάξη είναι ηλίθια... πιστεύει πως θα σβήσει την αντίσταση. Και στην δική μου περίπτωση, οι πέτρες που σήκωσε το αστικό κράτος εναντίον μας πέσανε ακόμα πιο βαριές στα πόδια του.....


Όλα τα μηνύματά σας, τόσο τα συλλογικά όσο και τα ατομικά, δεν θέλω να τα κρατήσω μόνο για μένα αν και με συγκινούν ιδιαίτερα. Πάντοτε όμως πρέπει να έχουμε στο νου μας πως έχει σημασία και ιδιαίτερη αξία ο ταξικός αγώνας. Πάντως όλα αυτά τα μηνύματα που μου στείλατε θα καταχωρηθούν εκεί που πρέπει. Ακόμα μια σφιχτή αγκαλιά! Καλή συνάντηση στους αγώνες και στις μάχες για την επανάσταση!

* Απόσπασμα από μήνυμα της Margherita Calderazzi στο κίνημα αλληλεγγύης ύστερα από την απελευθέρωση της στις 15 Νοεμβρίου . Είχε καταδικαστεί σε ένα μήνα κατ΄ οίκο περιορισμό για προσβολή αστυνομικού , κατά την διάρκεια κινητοποίησης ανέργων στον Τάραντα της νότιας Ιταλίας.

Για την Margherita Calderazzi δείτε εδώ: Τάραντας -Ιταλία | Αλληλεγγύη στην...Μαργαρίτα της αντίστασης! και εδώ: Ταξική Πορεία | Αλληλεγγύη στην Margherita Calderazzi!

Δεν υπάρχουν σχόλια: