Νέα εκβιαστικά διλήμματα -ενόψει εκλογών- τίθενται ξανά στους εργαζόμενους στην εκπαίδευση.
Πραγματικά τι είναι καλύτερο για τον εκπαιδευτικό;
Η αξιολογική περικύκλωση της κυβέρνησης Σύριζα, η δημιουργία πλεονασματικών θέσεων συναδέλφων εκεί που όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχουν ελλείψεις, η υποχρεωτική παράταση του ωραρίου μέσω του «φόρτου εργασίας», η παγίωση της αδιοριστίας μέσω αμφισβητήσιμων διορισμών και οι ταξικοί φραγμοί για τα παιδιά του λαού με το στυλ Γαβρόγλου ή… η μετωπική επίθεση και ίσως με λιγότερες περιστροφές και «περιτυλίγματα» που επαγγέλλεται, για τα ίδια ακριβώς θέματα, το επιτελείο της ΝΔ αν γίνει κυβέρνηση; Ήδη δίνει δείγματα προεκλογικής γραφής στο θέμα των διορισμών και των διευθυντών σχολείων.
Τα διλήμματα αυτά είναι κίβδηλα και ψεύτικα.
Μετά τις εκλογές και τα δύο κόμματα του κεφαλαίου και της υποταγής στον ιμπεριαλισμό έχουν προσυπογράψει την ένταση της επίθεσης στον λαό, σε όλους τους τομείς. Και φυσικά στην εκπαίδευση.
Για να μπορέσουμε όμως να ανακόψουμε πραγματικά και όχι εικονικά αυτή την επίθεση πρέπει να βαδίσουμε σε ένα δρόμο διαφορετικό από την μέχρι τώρα «πεπατημένη». Στον δρόμο που δε χαράχτηκε μέχρι την τελική του συνέπεια σε κρίσιμα σταυροδρόμια αυτής της ενιαίας -και ανεξάρτητα από τους εκάστοτε κυβερνητικούς διαχειριστές- επίθεσης. Και παρά τους σημαντικούς αγώνες που δόθηκαν κατά καιρούς:
- Αυτόν που δεν ακολουθήσαμε το 2006, όταν βιαστικά οι κυρίαρχες δυνάμεις έκλεισαν με την πρόταση των δυνάμεων που αναφέρονται στην αριστερά- την μεγάλη απεργία στην πρωτοβάθμια…
- Αυτόν που φοβήθηκαν να διαβούν οι ίδιες δυνάμεις -σπάζοντας την κυβερνητική τρομοκρατία και την επιστράτευση- το 2013.
- Αυτόν που εξοβελίζουν –μαζί με την έννοια της πανεκπαιδευτικής απεργίας, έννοια πια «απαγορευμένη» στα διάφορα γεμάτα από θεσμικά αιτήματα προγράμματα- όταν ψελλίζουν τα περί ανυπακοής και μη εφαρμογής της αξιολόγησης-χειραγώγησης.
- Τον δρόμο που δεν περνά από τη συμμετοχή στα κρατικά όργανα των ΠΥΣ(Π-Δ)Ε-ΚΥΣ(Π-Δ)Ε. Που δεν βολεύεται με μια απλή αλλαγή συσχετισμών στις ομοσπονδίες και στα ΔΣ των συλλόγων- ΕΛΜΕ. Για να επενδυθεί στο «χρηματιστήριο» των εκλογικών ποσοστών.
- Το δρόμο της μαζικής εξωκοινοβουλευτικής πάλης μέσα και έξω από τα σωματεία και τις ομοσπονδίες. Που δημιουργεί όρους πραγματικής ενότητας στη δράση για την απόκρουση της αντιλαϊκής επίθεσης (και στην εκπαίδευση).
Αυτόν τον δρόμο «τον λιγότερο περπατημένο» υπηρετούν και καλούν να βαδίσουμε οι δυνάμεις των εκπαιδευτικών του ΚΚΕ (μ-λ) που δρουν καθημερινά στους χώρους δουλειάς, σε κάθε μικρό και μεγάλο ζήτημα. Για ένα Μέτωπο Αντίστασης και Διεκδίκησης που θα αναμετρηθεί με τη δικτατορία του κεφαλαίου και της εξάρτησης από τον ιμπεριαλισμό.
Ο δρόμος αυτός φωτίζεται από την προοπτική μιας άλλης σοσιαλιστικής και ανεξάρτητης από τον ιμπεριαλισμό κοινωνίας όπου το δικό μας «άλλο σχολείο», δηλαδή η εκπαίδευση των παιδιών του λαού, θα μπορεί να γίνει πραγματικότητα και όχι φτηνό φληνάφημα και υπεκφυγή για να αναβάλλονται οι αναγκαίοι σήμερα αγώνες!
Ενισχύοντας το ΚΚΕ (μ-λ) ενισχύουμε τη φωνή που αποκαλύπτει τις κοινοβουλευτικές αυταπάτες και προτάσσει τους αγώνες στη θέση των εκλογικών ποσοστών και την αντίσταση στη θέση των κυβερνητικών «λύσεων» Την ενίσχυση του μαχητικού συνδικαλισμού στη θέση της συμμετοχής στα κρατικά όργανα και στον κρατικό συνδικαλισμό.
ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ – ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΚΕ (μ-λ)!
Εκπαιδευτικοί του ΚΚΕ(μ-λ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου