Συμμαθητή-Συμμαθήτρια,
Επιβάλλουν νέα μέτρα που θα κάνουν το σχολείο μας πιο ταξικό και τη σχολική μας καθημερινότητα πιο ασφυχτική. Η κυβέρνηση ΝΔ συνεχίζει το έργο της προηγούμενης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και χτυπά τα δικαιώματα των μαθητών. Σκοπεύουν να επιβάλλουν σκληρούς ταξικούς φραγμούς ώστε πολλά παιδιά από φτωχές λαϊκές οικογένειες να αποκλειστούν από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και από το δρόμο προς το Απολυτήριο.
Μας προορίζουν για μια γενιά σκληρής εκμετάλλευσης, γενιά εργαζομένων χωρίς δικαιώματα. Θέλουν να προσαρμόσουν την εκπαίδευση σε αυτό τον σάπιο κόσμο της εκμετάλλευσης που έχουν δημιουργήσει με τα βάρβαρα και αντιλαϊκά μέτρα που επιβάλλουν. Σε αυτή την κατεύθυνση θεσπίζουν τη “μαθητεία” για τους μαθητές των ΕΠΑΛ και τις απλήρωτες, ανασφάλιστες “πρακτικές” σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Θέλουν να χωνέψουμε το μελλον που μας ετοιμάζουν από μια τόσο μικρή ηλικία, το μέλλον της ανεργίας και της μαύρης εργασιακής εκμετάλλευσης.
Επαναφέρουν τη βάση του 10 για την εισαγωγή μας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση! Για να περάσουμε δηλαδή σε κάποια σχολή θα πρέπει να γράψουμε τουλάχιστον 10000 μόρια, ενώ κάθε χρόνο τα αποτελέσματα των Πανελληνίων Εξετάσεων είναι όλο και πιο απογοητευτικά και η δυσκολία των θεμάτων αυξάνεται! Η βάση του 10 θα είναι ένας αιχμηρός κόφτης που θα αποκλείσει πολλούς από εμας από την εισαγωγή μας σε κάποια σχολή και θα στερήσει το δικαίωμα μας στις σπουδές.
Τα Πανεπιστήμια θα έχουν τη δικαιοδοσία να ορίζουν τον αριθμό εισακτέων και τη βάση εισαγωγής στα αντίστοιχα τμήματα. Ήδη οι πρυτάνεις φωνάζουν για πετσόκομμα των εισακτέων, που τώρα θα γίνεται με τις ευλογίες της κυβέρνησης!
Πίσω από το λεγόμενο “Εθνικό Απολυτήριο” χτίζουν το νέο Λύκειο-εξεταστικό σφαγείο! Ο βαθμός του “Εθνικού Απολυτηρίου” θα καθορίζεται από τους βαθμούς και των τριών τάξεων του Λυκείου. O βαθμός του Απολυτηρίου θα μετράει και για την εισαγωγή μας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Από την Α’ Λυκείου θα μας αναγκάζουν να κυνηγάμε τους βαθμούς. Το Λύκειο θα γίνει πιο εντατικοποιημένο και οι γονείς μας θα αναγκάζονται να πληρώνουν στα φροντιστήρια για να τα βγάλουμε πέρα σε αυτο το Λύκειο-εξεταστικό κάτεργο.
Επαναφέρουν την τράπεζα θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις κάθε τάξης του Λυκείου! Την τελευταία φορά που εφαρμόστηκε η τράπεζα θεμάτων το 40% των μαθητών πανελλαδικά έμειναν μετεξεταστέοι. Η εφαρμογή της λοιπόν θα είναι από τους χειρότερους εξεταστικούς και ταξικούς φραγμούς.
Η “αξιολόγηση”-”αυτονομία της σχολικής μονάδας” θα είναι ένα τα εργαλεία της επίθεσης! Έχει ως στόχο να μετακυλιστούν τα έξοδα λειτουργίας κι συντήρρησης των σχολείων σε γονείς και εκπαιδευτικούς και να στρωθεί το έδαφος για τα κλεισίματα-συγχωνεύσεις σχολείων.
Θέλουν τη νεολαία τρομοκρατημένη. Γι αυτό και καταργούν το άσυλο αγώνων του λαού και της νεολαίας. Γι αυτό και επιστρατεύουν τα τσιράκια τους, αστυνομία και διευθύνσεις στα σχολεία για να τρομοκρατήσουν μαθητές- αγωνιστές! Σπέρνουν τον τρόμο στις συνειδήσεις της νεολαίας για να πνίξουν τις αντιστάσεις μας.
Δε θα σταματήσουν αν δεν τους σταματήσουμε! Να συγκροτήσουμε μαθητικό κίνημα!
Απέναντι στο ταξικό σχολείο που χτίζουν πρέπει να αντισταθούμε μαζικά, να μην αφήσουμε τα νέα μέτρα να περάσουν! Δεν πρέπει να μείνουμε με σταυρωμένα χέρια, ούτε να υποταχθούμε στην επίθεση και στην τρομοκρατία. Δε διαλέγουμε το δρόμο της απογοήτευσης και της συνδιαλλαγής! Διαλέγουμε το δρόμο της αντίστασης! Γιατί είναι ο μόνος δρόμος για να νικήσουμε!
Να ενεργοποιήσουμε τα μαθητικά μας όργανα (5μελη, 15μελή) σε αγωνιστική κατεύθυνση. Κάθε σχολείο να γίνει εστία αντίστασης και διεκδίκησης. Να κάνουμε συνελεύσεις και καταλήψεις. Να συνεννοηθούμε μεταξύ μας και να αναζητήσουμε τους συμμάχους μας στους καθηγητές και τους γονείς μας, στους φοιτητές και το λαό. Να χτίσουμε μαθητικό κίνημα!
Να διεκδικήσουμε:
- Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση για όλους.
- Να μην περάσουν τα μέτρα Κεραμέως!
- Όχι στο νέο Λύκειο εξεταστικό κάτεργο! Κάτω οι ταξικοί φραγμοί και η εντατικοποίηση! ‘Όχι στο σφαγείο της τράπεζας θεμάτων!
- Όχι στην κατάργηση του ασύλου και στην τρομοκρατία!
- Έξω η αστυνομία από τα σχολεία
ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου