Κριτήρια για το 20% της αξιολόγησης: Τα κριτήρια είναι ενδεικτικά και δείχνουν ότι το 20% της χρηματοδότησης θα το λαμβάνουν μόνο τα ιδρύματα τα οποία θα κάνουν σοβαρά βήματα στην προώθηση της επίθεσης.
- Αριθμητική Σχέση αποφοίτων προς εισερχόμενους φοιτητές. Μέτρο το οποίο έρχεται να συνδεθεί με τις διαγραφές θέτοντας επι της ουσίας στα ιδρύματα τον παράγοντα των φοιτητών που δεν ολοκληρώνουν τις σπουδές τους στα ν+2.
- Πορεία επαγγελματικής απορρόφησης φοιτητών. Κριτήριο το οποίο σε σύνδεση με την κατάσταση στην αγορά εργασίας αλλά και τις δυνατότητες της ΕΘΑΑΕ θα οδηγήσει από υποβάθμιση δεκάδων τμημάτων μέχρι σε κλεισίματα και συγχωνεύσεις για τα τμήματα που παίρνουν κακές αξιολογήσεις!
- Αριθμός συμφωνιών συνεργασίας με ιδρύματα εσωτερικού/εξωτερικού και αριθμός φοιτητών που φεύγουν σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Από την μια προσπάθεια διάσπασης πτυχίων με το εσωτερικό Erasmus και από την άλλη προώθηση των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών μοντέλων τα οποία πρέπει να εμπεδώσουν στους φοιτητές τι «ωραία» λειτουργούν τα πανεπιστήμια που εναρμονίζονται πλήρως στις ιμπεριαλιστικές επιταγές.
Η καραμέλα της αξιολόγησης δεν αποτελεί καινούρια φαεινή αυτής της κυβέρνησης. Δεν είναι λίγες οι φορές που οι καθηγητές καλούν φοιτητές να τους «αξιολογήσουν» ώστε να βελτιωθεί η «εκπαιδευτική διαδικασία». Δεν είναι λίγες οι φορές που οι Πρυτάνεις δηλώνουν «άγνοια» για τις ελλείψεις σε λέσχες, εστίες και μεταφορές και μας ζητούν να καθίσουμε στα τραπέζια της συνδιοίκησης ώστε να τους «ενημερώσουμε» για τα προβλήματα μας. Λες και δεν είναι αυτοί οι ίδιοι που προωθούν την επίθεση! Θέλουν να μας πείσουν ότι το σύστημα το οποίο καθημερινά γεννά πολέμους, φτώχια και εκμετάλλευση μπορεί να γίνει λίγο καλύτερο εάν κάτσουμε στο ίδιο τραπέζι και δούμε τα προβλήματα με «αντικειμενική» ματιά. Γνωρίζουμε πολύ καλά όμως ότι για αυτούς είναι αντικειμενικό ένας νεολαίος να σπουδάζει χωρίς εστίες, σίτιση, μεταφορές, να διαγράφεται από την σχολή του, παίρνει πτυχία διασπασμένα και να δουλεύει για 400 ευρώ!
Για αυτό οι «αντικειμενικοί» αξιολογητές είναι αυτοί οι οποίοι εφαρμόζουν τις κατευθύνσεις της Μπολόνια για μια εκπαίδευση πιο ταξική! Αυτοί οι οποίοι φέρνουν μέσα στα πανεπιστήμια τους ταξικούς φραγμούς, την εντατικοποίηση και την καθηγητική αυθαιρεσία! Ο μόνος δρόμος για τους φοιτητές ώστε να διεκδικήσουν το δικαίωμα τους σε σπουδές-δουλειά-ελευθερίες είναι να βρουν διέξοδο στους φοιτητικούς συλλόγους και να συγκροτήσουν κίνημα το οποίο θα αντιπαρατίθεται και δεν θα διαπραγματεύεται με αυτούς που καθημερινά τους καταστρέφουν τις ζωές!
Η Αξιολόγηση και η Υποχρηματοδότηση αποτελούν εργαλεία του συστήματος για να προωθήσουν την επίθεση που θέλει να διαμορφώσει ένα πανεπιστήμιο για λίγους και εκλεκτούς και μέσω των εξαγγελιών της κυβέρνησης να φέρει διαγραφές φοιτητών, βάση του 10, διάσπαση πτυχίων και χτύπημα στους συλλόγους. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αυτοί που θέλουν να μας πετάξουν έξω από τις σχολές το μόνο που θέλουν να αξιολογήσουν είναι ο βαθμός προώθησης της επίθεσης τους! Η κατάργηση του ασύλου, το lock out και τα γεγονότα της ΑΣΟΕΕ, το όργιο καταστολής που είδαμε στις διαδηλώσεις του Πολυτεχνείου και της 6 Δεκέμβρη δείχνουν ότι το σύστημα φοβάται τον λαό και την νεολαία γιατί γνωρίζει ότι όταν βγουν στο δρόμο, οργανωθούν στα συλλογικά τους όργανα και αγωνιστούν μπορούν να βάλουν ταφόπλακα στα σχέδια τους!
• Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ ΡΙΧΝΕΙ ΤΑ ΒΑΡΗ ΣΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΗ ΠΛΑΤΗ
• ΚΑΤΩ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ
http://agonistikeskiniseis.org/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου