03 Απριλίου 2020

ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ | Εμείς αγωνιούμε... Αυτοί προσπαθούν να μας εξοντώσουν "για να βγει η ύλη"!


Ήδη, έχουν περάσει περισσότερο από τρεις εβδομάδες από τότε που έκλεισαν τα σχολεία, λόγω της εξελισσόμενης πανδημίας του κορονοιού. Το άγχος, ειδικά για τους μαθητές που ετοιμαζόμαστε να δώσουμε φέτος πανελλήνιες, ολοένα και μεγαλώνει. Εκπρόσωποι του Υπουργείου αποφεύγουν να δώσουν απαντήσεις. Όποτε τους ρωτούν, αν θα μειωθεί η ύλη των πανελληνίων, αν θα παραταθεί η σχολική χρονιά, πότε θα γίνουν οι πανελλήνιες, απαντούν με μισόλογα. Ταυτόχρονα δηλώνουν πιθανότητα παράτασης του κλεισίματος των σχολείων και μετά το Πάσχα. Τώρα μας λένε πως «Σχετικά με το μέτρο της μείωσης της ύλης, θα αποφασιστεί αφού πρώτα υπολογιστούν οι διδακτικές ώρες που χάθηκαν, ενώ τα δύο πρόσθετα μέτρα είναι η παράταση της σχολικής χρονιάς και η μετάθεση της ημερομηνίας έναρξης των Πανελλαδικών.» (Δηλώσεις Υπουργείου Παιδείας 2/4/2020). Παρατείνουν έτσι άγχος όσων δίνουν φέτος πανελλήνιες.

Παράλληλα έχουν ξεκινήσει τη λεγόμενη τηλε-εκπαίδευση. Είναι και αυτός ένας ισχυρός ταξικός φραγμός στην εκπαίδευση, αφού δεν έχουμε όλοι οι μαθητές τα μέσα για να συμμετάσχουμε. Αφήνουν επίσης ανοιχτό το ενδεχόμενο να ολοκληρωθεί η ύλη μόνο μέσα από την τηλε-εκπαίδευση!

Προσπαθούν να αποφύγουν να απαντήσουν για τη μείωση της ύλης αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο παράτασης της σχολικής χρονιάς για να καλυφθεί, καθώς και μετάθεση της ημερομηνίας των πανελληνίων ακόμη και για τον Σεπτέμβριο(!).

Θα ρωτούσε κάποιος: ‘’Μα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες αντί να σταθούν δίπλα στους μαθητές, σκέφτονται μόνο να μη μειώσουν την ήδη τεράστια ύλη;” Η απάντηση είναι πολύ απλή: ΝΑΙ! Αφού έχουν ήδη αποδείξει πως μοναδικός τους στόχος είναι να υψώσουν τεράστια ταξικά τείχη, να δυσκολέψουν την είσοδο μας στο πανεπιστήμιο και να μειώσουν αυτούς που τελικά θα καταφέρουν να μπουν. Γι αυτό προσπαθούν να περάσουν τόσο καιρό τη βάση του 10 και την τράπεζα θεμάτων. Για αυτό και κλείνουν τμήματα και θέλουν να αφήσουν τους πρυτάνεις να αποφασίζουν τον αριθμό των εισακτέων. Πως γίνεται αυτοί να αλλάξουν πολιτική τώρα και ξαφνικά να ενδιαφερθούν για το άγχος των μαθητών; Η πραγματικότητα είναι πως ακόμα και μέσα σε αυτές τις συνθήκες θα προσπαθήσουν να περάσουν αντιλαϊκά μέτρα εξόντωσης απέναντι στους μαθητές που στοχεύουν εδώ και καιρό. Ήδη μέσα από την τηλε-εκπαίδευση περνούν το μόνιμο πόθο τους, το φακέλωμα και την “αξιολόγηση” υπό το το μανδύα μάλιστα της έκτακτης ανάγκης.

Να μην τους περάσει, να διεκδικήσουμε άμεση μείωση της ύλης, καμιά παράταση της σχολικής χρονιάς, καμιά μείωση εισακτέων, να μπει τέλος στην κοροϊδία των υποψηφίων. Θέλουν να μας καθηλώσουν αδρανείς πίσω από τις οθόνες μας και να περάσουν ότι πιο μαύρο έχουν σχεδιάσει στην εκπαίδευση. Εμείς πρέπει να τους αποδείξουμε το αντίθετο, να υψώσουμε φωνές αντίστασης απέναντι στα σχέδια τους. Να μην αποδεχτούμε την εξόντωση που μας ετοιμάζουν, την “παδεία των λιγων και εκλεκτών”!

ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ:

Άμεση μείωση της ύλης!
Ματαίωση των προαγωγικών-απολυτηρίων εξετάσεων!
Όχι στα μαθήματα τηλε-εκπαίδευσης!
Καμία παράταση της σχολικής χρονιάς!
Ανατροπή των μέτρων Κεραμέως!
Οχι στη λεγόμενη “αξιολόγηση” και στον “ατομικό φάκελο” μαθητή
Δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλους! Κάτω οι ταξικοί φραγοί!

ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ - https://mathitikiantistasi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: