Κυρίες και κύριοι, «ήρθε για να μείνει», « ο νέος σέξι άντρας της πολιτικής», Νίκος Χαρδαλιάς. Έχει χίλια πρόσωπα. Είναι γυμνασμένος, ρομαντικός, χαλαρός, μοιραίος, οικογενειάρχης. Όλα αποκαλύπτονται ακολουθώντας τα προφίλ του στα social media. Είναι, ταυτόχρονα, όσο αυστηρός, σοβαρός, συνεπής, λακωνικός, στιβαρός απαιτεί η κρισιμότητα της κατάστασης. «Παρασημοφορείται καθημερινά λαμβάνοντας τις αποφάσεις που επιβάλλει ο θεσμικός του ρόλος, αυτός του Στρατηγού, στη μάχη με τον Κορωνοϊό. Υλοποιεί κατά γράμμα την κυβερνητική πολιτική που έχει αποδώσει και αποτρέψει αποδεδειγμένα εκατοντάδες θανάτους». Λιτοί και δεμένοι στα ΜΜΕ, έχουν πέσει με τα μούτρα στη δουλειά. Πρωινάδικα, μεσημεριανά, ειδήσεις, hashtag στο τουίτερ… παντού φιγουράρει το προφίλ του «σκληρού αλλά δίκαιου…έρωτα» εκπροσώπου μιας σκληρής αλλά επιβεβλημένης εκ των συνθηκών πολιτικής.
Το νέο, λοιπόν, είδωλο που χτίζουν τα κανάλια είναι ο νέος Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας. Η πρόσφατη αναβάθμιση από Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας είναι το δείγμα του ότι έδωσε και συνεχίζει να δίνει καθημερινά τα διαπιστευτήρια του στην κυβέρνηση. Αυτήν που βρήκε πανηγυρικά τρόπο να στερήσει δημοκρατικά, συνδικαλιστικά, εργασιακά δικαιώματα εν μια νυκτί. Αυτήν που Βάζει τον ΕΟΔΥ να συμβουλεύει νοσούντες…με αλγόριθμο. Αυτήν που κλείνει τα αυτιά στις κραυγές γιατρών και ασθενών για τις δολοφονικές ελλείψεις στα νοσοκομεία και προτρέπει αν δεν πεθαίνεις να κάτσεις σπίτι…ή ακόμα κι αν πεθαίνεις. Αυτήν που κόβει πρόστιμα άσκοπης μετακίνησης σε αστέγους.
Αυτή η κυβέρνηση, λοιπόν, εμπιστεύτηκε αυτόν, στον ρόλο του «κακού μπάτσου», να εισβάλει στα σπίτια μας κάθε απόγευμα και να μας «μαλώνει», να μας απειλεί, να παίρνει αποφάσεις για τις ζωές μας. Ενώ εργοστάσια και μεγάλες επιχειρήσεις εξακολουθούν να λειτουργούν με τους εργαζόμενους τον έναν πάνω στον άλλο, αφήνει τους γιατρούς χωρίς μέσα προστασίας και τον κόσμο να πεθαίνει στο δρόμο, έρχεται το «είδωλο» κάθε απόγευμα να τονίσει την ατομική μας ευθύνη, να μας κατηγορήσει για απειθαρχία στα μέτρα και να μας τιμωρήσει, προσθέτοντας απαγορεύσεις, «κλείνοντας» ανοιχτούς χώρους, όπως οι παραλίες της Θεσσαλονίκης, του Βόλου και της Πάτρας. Ο Νίκος Χαρδαλιάς και τα χίλια πρόσωπά του είναι εδώ για να επιβάλλουν το καινούριο δικό μας προφίλ, αυτό της υποταγής. Για οικειότητα, ανθρωπιά, συμπόνια, σεμνότητα, «λίγο θεό μέσα μας» και επιστημονικό κύρος τη σκυτάλη παρέλαβε ο Σωτήρης Τσιόδρας, ο «καλός μπάτσος». Μας καλούν να φερόμαστε σαν να έχουμε ήδη τον ιό αλλά και σαν να ένοχοι για την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης.
Ο «Σκληρός» και ο «Άγιος», μαζί τους και η κυβερνητική πολιτική που υπηρετούν, ξεπλένονται καθημερινά στον οχετό των Μέσων Μαζικής Παραπληροφόρησης. Τα πρώτα δώρα εκατομμυρίων τα έδωσε ήδη ο Μητσοτάκης. Είναι τα ίδια Μέσα που παραποιούν ειδήσεις, μοντάρουν εικόνες, δείχνουν πλάνα εξωτερικού ή παλιότερα ως τωρινά. Τα ίδια που κλείνουν τα μικρόφωνα των γιατρών και τελειώνει πάντα ο χρόνος όταν αυτοί καταγγέλλουν τον εφιάλτη που βιώνουν αλλά φωνάζουν να «Μείνουμε σπίτι», να έχουμε ατομική ευθύνη, να νοσήσουμε σεμνά και αθόρυβα στη γωνιά μας. Τα Μέσα, που δίνουν το προνόμιο της αμφιβολίας και της καλής πρόθεσης σε δολοφόνους, φασίστες, εργοδότες, που δουλεύουν νυχθημερόν για το δολοφονικό σύστημα της εκμετάλλευσης αλλά τους ανθρώπους του λαού, τους αγωνιστές, τους πρόσφυγες, τους δολοφονημένους, τους περιμένουν στη γωνία. Αυτά τα είναι τα Μέσα, που «συντροφεύουν» τον εγκλεισμό μας, και είναι Μαζικής Παραπληροφόρησης γιατί υπηρετούσαν, υπηρετούν και θα υπηρετούν τα αφεντικά τους και θα τα ξεπλένουν και θα τους δείχνουν την απαραίτητη στοργή και προδέρμ, όποτε το χρειάζονται.
Οπότε δεν «είναι φάση» το αγόρι αλλά η φάση είναι πολύ δύσκολη!
#ΕπιμενουμεΔιεκδικουμε #EpimenoumeDiekdikoume #epi #menoume
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου