10 Μαΐου 2020

Η υπουργική «καντηλανάφτισσα» της μαύρης μαυρίλας και τα έργα της...


Ο covid 19 αποδείχτηκε ως τώρα εξαιρετικά θανατηφόρος για όλες τις κοινωνικές κατακτήσεις. Με το φόβο του μαζικού θανάτου, οι διαχειριστές της εξουσίας συντρίβουν κάθε έννοια αξιοπρέπειας.Στο δημόσιο σχολείο, το κακοποιημένο αυτό λάφυρο που κατακρεουργείται κάθε φορά με διεστραμμένες εμπνεύσεις πάνω στον πάγκο του χασάπη- τυχάρπαστου υπουργού παιδείας, θα στηθούν κάμερες.

Έστι ρουφιάνου οφθαλμός, ος τα πανθ' ορά.

Η σχολική τάξη σε φορμόλη, στρατιωτάκια αμίλητα, ακούνητα, αγέλαστα, καμιά παρέκκλιση από το αποστειρωμένο πρόγραμμα, καμιά διερώτηση, κανένα άγγιγμα, καμιά ονειροπόληση, καμιά ανατρεπτική προσέγγιση του διδακτικού αντικειμένου, κανένα λάθος, κανένα αστείο, κανένα γέλιο, κανένα δάκρυ, κανένας θυμός, κανένας ερωτισμός, καμιά ανθρώπινη ουσία.

Η "εξ αποστάσεως", αυτή η γελοία παιδαγωγικά, μαθησιακά και τεχνικά αρλούμπα, στην οποία συνηγόρησαν αυτοί που όφειλαν να ορθώσουν ανάστημα, συνέδραμε το Μεγάλο Αδερφό στα σχολεία.

Η συμμετοχή και το 'ευπειθώς αναφέρομαι' μπροστά σε μια οθόνη, προδιέγραψε το θράσος της επόμενης μέρας.

Η χρόνια τώρα, κινηματική καθίζηση του εκπαιδευτικού κόσμου, άνοιξε διάπλατα όλες τις κερκόπορτες. Και μπούκαραν κάθε είδους τσρλατάνοι.

Όταν η αρμόδια καντηλανάφτισσα - υπουργός καλούσε το ιερατείο στη συνδιαμόρφωση της εκπαιδευτική πολιτικής, όταν το πανεπιστημιακό άσυλο διασυρόταν από τα βοθροκάναλα και καταργούνταν αντισυνταγματικά. όταν τα ΜΑΤ τσάκιζαν τους φοιτητές στην ΑΣΟΕΕ πριν λίγους μήνες, όταν καταργήθηκε η κοινωνιολογία γιατί ο Άδωνις απεφάνθη και πήγαμε αιώνες πίσω στο dum spiro spero, οι κάμερες είχαν ήδη αγοραστεί και το μοντέλο του πιο φρικτού δασκάλου, του πιο χειραγωγημένου μαθητή είχαν ήδη καλουπωθεί.

Νίνα Γεωργιάδου «Τρόμος και αθλιότητα στη σχολική τάξη», στο F/B (απόσπασμα).

 Η συναγωνίστρια Νίνα Γεωργιάδου είναι μια από τις πιο εκλεκτές φωνές και γραφίδες που διαθέτει σήμερα το κομμουνιστικό και το εργατολαϊκό μας κίνημα. Μέσα από το διαδίκτυο και  από τον «Λαϊκό Δρόμο», ο λόγος της είναι πάντοτε καίριος, συναρπαστικός, γνήσια και βαθύτατα ανθρώπινος κι αληθινός. Το κείμενο της από το Facebook, που αναδημοσιεύει σήμερα το ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ («Τρόμος και αθλιότητα στη σχολική τάξη», http://tsak-giorgis.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html ), μου έφερε στο νου ένα κείμενο βολιώτη εκπαιδευτικού, γραμμένο πριν 23 χρόνια, το 1997 παρακαλώ, που περιέγραφε κάτι τέτοιες καταστάσεις σαν κι αυτές που πάει να επιβάλει τώρα η κυρία Κεραμέως, ως το τέλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ελέω Κομισιόν, ΔΝΤ και ... λέσχης Μπίλντεμπεργκ! 
     
Ο αρθρογράφος εκείνος περιέγραφε από τότε, επακριβώς, αυτά που τώρα νομοθετούνται, να όμως η μεγάλη του αντίφαση: επειδή ο ίδιος ήταν αντικομμουνιστής, από άγνοια και προκατάληψη  πήγαινε να ανακατέψει με άθλιο, αχαρακτήριστο τρόπο τον κομμουνισμό με το φασισμό και να αποδώσει την τραγική διαφαινόμενη από τότε εξέλιξη στην ...ηθική διάβρωση που δημιουργεί το ... διαζύγιο της Παιδείας από τον ...ελληνοχριστιανικό πολιτισμό -και κάτι παρόμοια μπαρμπούτσαλα! 
    
Του άσκησα τότε τσουχτερή κριτική από μαρξιστική σκοπιά, με δικό μου άρθρο, φανερώνοντας τις πραγματικές αιτίες για το "τέλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, της ανθρωπιστικής παιδείας κλπ", κατονομάζοντας τον ένοχο: τον ασύδοτο καπιταλισμό που μετά το 1989-1991 φανταζόταν ότι ξεμπέρδεψε πια με την ιστορία και τους Λαούς. Και τον καλούσα να αφήσει τις κλάψες και τις αντικομμουνιστικές του προκαταλήψεις, κοιτάζοντας την αλήθεια κατά πρόσωπο. 

(Η κριτική αυτή μάλιστα τότε με οδήγησε σε σύγκρουση με τον έμπορα-εκδότη του φιλολογικού περιοδικού όπου εργαζόμουν και στην αποχώρησή μου από αυτό, γιατί ο τύπος ήταν φίλος κολλητός του αντικομμουνιστή εκπαιδευτικού και έκοψε αυθαίρετα το ήδη στοιχειοθετημένο άρθρο μου χωρίς να με ρωτήσει, αν και ήμουν –τύποις- ο ...επιμελητής ύλης του περιοδικού του!... Αλλά αυτά είναι περασμένα και ελάχιστους μπορεί να ενδιαφέρουν.)
    
Η Νίνα Γεωργιάδου, σήμερα, αποδίδει ξεκάθαρα την τωρινή μας εκπαιδευτική πραγματικότητα, δείχνοντας αφτιασίδωτη την αλήθεια και τα αίτια του κακού. Όποιος έχει μάτια κι αφτιά, ας δει, ας ακούσει και ας κρίνει. Φτάσαμε τώρα ανοιχτά στην εισαγωγή του big brother στο σχολείο από μιαν αντιδραστική υπουργίνα, επειδή, όπως πολύ σωστά γράφει η Νίνα, το εκπαιδευτικό κίνημα στην Ελλάδα έγινε σκιά του εαυτού του, εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ανίκανο ως τώρα να ανατρέψει τα ολοφάνερα αντιλαϊκά σχέδια στο χώρο του... Το ερώτημα πια τίθεται αμείλικτο:  
Θα υποταχτούμε ολοκληρωτικά, μεταβαλλόμενοι σε ασπόνδυλα, ή θα ξεσηκωθούμε; Θα αποδεχτούμε το πολυνομοσχέδιο και τις κάμερες;
    
Ε, λοιπόν, αν θέλουμε να λεγόμαστε Άνθρωποι, τότε -ως προς το σημερινό μας θέμα- εκείνο που άμεσα επιβάλλεται να γίνει ρυπαρό κι άχρηστο κουρέλι, είναι βέβαια όλες οι προφορικές και γραπτές εγκύκλιες λόξες περί πολυνομοσχεδίου και σχολικού big brother, όλο δηλαδή αυτό το έργο ζωής και φασιστικής νοοτροπίας της απίθανης υπουργικής πινοτσετικής φιγούρας, αυτής της... «καντηλανάφτισσας» (όπως πολύ σωστά τη χαρακτηρίζει η Νίνα) του κατάμαυρου «νεοφιλελεύθερου» θιάσου των δεξιών βρικολάκων. Να στραπατσαριστούν οι επιδιώξεις αυτής της κυρίας που παρασταίνει ακόμη την "υπουργίνα παιδείας", με εντολή να σαρώσει ό,τι απόμεινε όρθιο στη δημόσια εκπαίδευση, ελέω "προγράμματος" του νεότερου της φαμίλιας των... «Δρακουμέλ» και ελέω της ψήφου στη Βουλή, με κλειστά τα μάτια, ενός λόχου αδίστακτων …βουλευτίσκων της συμφοράς. (Αυτών των κυρίων εθνοπατερίσκων, που αναδείχτηκαν σε απόλυτη πλειοψηφία με έναν ληστρικό εκλογικό νόμο από το 1/4 των εγγεγραμμένων τον Ιούλιο του 2019...)
    
Φιλοδοξία ευγενής της περί ής ο λόγος κυρίας υπουργίνας είναι, βέβαια, να ξεπεράσει σε ...κατορθώματα τη διαβόητη εκείνη κυρία Διαμαντοπούλου, υπουργίνα του Γιωργάκη και εκλεκτή συνδαιτυμόνα της Μπίλντεμπεργκ, όπως και τον κύριο Αρβανιτόπουλο των σαμαροβενιζελων, με τους χιλιάδες απολυμένους από τα ΕΠΑΛ εν μιά νυκτί. 
     
Ουκ εά αυτήν καθεύδειν ένα τοιούτον τρόπαιον!
   
Αυτό θα είναι κι αυτηνής της υπουργίνας το επόμενο βήμα, αν τώρα δεν παρεμποδιστεί από το εργατικό και το νεολαιίστικο κίνημα.
   
Και θα γίνει, όχι λόγω του χαρακτήρα της, αλλά λόγω της πολιτικής ιδιωτικοποίησης-εμπορευματοποίησης της Παιδείας (τομέα χρυσοφόρου για τις μπίζνες του κεφαλαίου), πολιτική την οποία και η ίδια και όλη η κυβέρνηση εξυπηρετεί σήμερα. Και αυτή η ιδιωτικοποίηση περνάει σαφώς και μέσα από το ξεπάστρεμα των μέχρι σήμερα σχέσεων εργασίας των «μόνιμων εκπαιδευτικών» και από την πλήρη αντικατάστασή τους με ωρομίσθιες συμβάσεις και λοιπούς όρους πλήρους υποδούλωσης.
   
 Το να παρουσιάζεται σήμερα τόσο ξετσίπωτα ο χαφιεδισμός της τηλεκάμερας ως... πρόοδος και ως μέτρο υπέρ της νεολαίας, φανερώνει ότι η σαπίλα έχει πλέον υπερβεί κάθε όριο. Οι ισχυρισμοί της υπουργικής μας «καντηλανάφτισσας» ότι έχει ήδη εξασφαλίσει το «Ο.Κ.» στον σχολικό big brother εκ μέρους της λεγόμενης «ανεξάρτητης αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων», αποδεικνύει απλώς για πολλοστή φορά το φαρισαϊκό κι εντελώς παρασιτικό ρόλο αυτών των παρα-πραιτοριανών οργάνων που επέβαλε ο ευρωιμπεριαλισμός, στον οποίο και λογοδοτούν απευθείας οι διορισμένοι «ανεξάρτητοι» …καδήδες* του. 
  
 Η προλεταριακή σοσιαλιστική –ή μάλλον η ακόμη πιο μπροστά φάση της, η λαϊκή δημοκρατική- επανάσταση στην εξαρτημένη μας χώρα, όσο μακρινή κι αν φαντάζει ακόμη, έτσι ακριβώς όπως δεν θα αφήσει πέτρα πάνω στην πέτρα από τους άθλιους νόμους των καντηλανάφτηδων της πλουτοκρατίας, έτσι θα απαλλάξει τον τόπο κι από αυτά τα δήθεν ανεξάρτητα άλλοθι των λαογδάρτηδων. (Ακούς εκεί... ανεξάρτητες αρχές όλοι οι χατζηαβάτηδες και οι λοιποί χουσμεκιάρηδες** των ευρω-πασάδων της πιο στυγνής εκμετάλλευσης! «Άλλαξαν ακόμα και τη συνήθη σημασία των λέξεων για να εξωραΐσουν τη σφαγή των λαών..». Πού είναι ένας σύγχρονος Θουκυδίδης να καταγράψει την παθολογία του συστήματος τους στην ...ψηφιακή του εποχή!)
 
    Θα τους αφήσουμε να το πάνε μέχρι τέλους ή θα εγερθούμε τώρα ώστε να μπει το αναγκαίο «μη περαιτέρω» και να διεκδικηθεί αυτό που αξίζει και ταιριάζει στην Παιδεία του Λαού;
 
    Οι φίλοι μας οι εκπαιδευτικοί θα επαληθεύσουν ή θα απορρίψουν έμπρακτα το «πραγματιστικό» και εκ πρώτης όψεως «αληθοφανές»  εκείνο ρηθέν, πως έχουμε-λέει- τους ηγέτες που μας αξίζουν; …
 
   Ιδού η Ρόδος!

Βόλος, 10-5-2020
Ν.Π.


*καδήδες: Οθωμανοί «ιεροδίκες» της τουρκοκρατίας, «ανεξάρτητοι» από το σουλτάνο, αφού δίκαζαν με βάση το Κοράνιο και τη «σαρία», άρα λογοδοτούσαν μόνο στον …Αλλάχ και στον … «προφήτη» του.

**χουσμεκιάρηδες: Εξελληνισμένη απόδοση της τουρκικής λέξης «χουσμεκιάρ» που σημαίνει «υπηρέτης στο σεράι του πασά».

(Όσο για τους «χατζηαβάτηδες», ε, και ποιος Ρωμιός δεν ξέρει το Χατζηαβάτη;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: