Συγκέντρωση στο Άγ. Βενιζέλου και διαδήλωση προς το ΥΜΑΘ πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης, ύστερα από κάλεσμα των Α’, Γ’, Δ’, Ε’ ΕΛΜΕ και της Επιτροπής Αγώνα.
Λίγες εκατοντάδες- κύρια εκπαιδευτικοί, αλλά και κάποιοι φοιτητές και μαθητές- διαδήλωσαν ενάντια στις αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα στη δευτεροβάθμια και στο νόμο Κεραμέως που ψηφίστηκε το προηγούμενο διάστημα. Αλλαγές που σημαίνουν απολύσεις αναπληρωτών εικαστικών μαθημάτων και υπεραριθμίες σε μόνιμους των ειδικοτήτων των κοινωνικών μαθημάτων.
Οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών σε κοινό πανό με τις Αγωνιστικές Κινήσεις ΑΕΙ-ΤΕΙ φώναξαν συνθήματα ενάντια στο χτύπημα του δικαιώματος στη μόνιμη και σταθερή δουλειά, υπεράσπισης των εργασιακών δικαιωμάτων και κατακτήσεων των εκπαιδευτικών και του λαού, κατήγγειλαν τη μεθόδευση της τηλεργασίας- τηλεκπαίδευσης- τηλεξετάσεων και ανέδειξαν την αναγκαιότητα ανατροπής του νόμου Κεραμέως.
Η μαζικότητα της διαδήλωσης δεν αντιστοιχεί σε αυτό που απαιτείται ώστε να μπει φραγμός στην επίθεση που εξελίσσεται στο χώρο της εκπαίδευσης. Παρόλα αυτά, όλο το προηγούμενο διάστημα φάνηκε πως υπάρχει αναβρασμός και διάθεση για αντίσταση και αγώνα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς. Είναι ζητούμενο αυτές οι διαθέσεις να βρουν αγωνιστική έκφραση μέσα από την πραγματοποίηση μαζικών συνελεύσεων και διαδηλώσεων.
Λίγες εκατοντάδες- κύρια εκπαιδευτικοί, αλλά και κάποιοι φοιτητές και μαθητές- διαδήλωσαν ενάντια στις αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα στη δευτεροβάθμια και στο νόμο Κεραμέως που ψηφίστηκε το προηγούμενο διάστημα. Αλλαγές που σημαίνουν απολύσεις αναπληρωτών εικαστικών μαθημάτων και υπεραριθμίες σε μόνιμους των ειδικοτήτων των κοινωνικών μαθημάτων.
Οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών σε κοινό πανό με τις Αγωνιστικές Κινήσεις ΑΕΙ-ΤΕΙ φώναξαν συνθήματα ενάντια στο χτύπημα του δικαιώματος στη μόνιμη και σταθερή δουλειά, υπεράσπισης των εργασιακών δικαιωμάτων και κατακτήσεων των εκπαιδευτικών και του λαού, κατήγγειλαν τη μεθόδευση της τηλεργασίας- τηλεκπαίδευσης- τηλεξετάσεων και ανέδειξαν την αναγκαιότητα ανατροπής του νόμου Κεραμέως.
Η μαζικότητα της διαδήλωσης δεν αντιστοιχεί σε αυτό που απαιτείται ώστε να μπει φραγμός στην επίθεση που εξελίσσεται στο χώρο της εκπαίδευσης. Παρόλα αυτά, όλο το προηγούμενο διάστημα φάνηκε πως υπάρχει αναβρασμός και διάθεση για αντίσταση και αγώνα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς. Είναι ζητούμενο αυτές οι διαθέσεις να βρουν αγωνιστική έκφραση μέσα από την πραγματοποίηση μαζικών συνελεύσεων και διαδηλώσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου