05 Ιουνίου 2020

Θεσσαλονίκη // Συζήτηση φοιτητών ενάντια στην εξεταστική



Οι «Φοιτητές ενάντια στην εξεταστική» είμαστε ένα σχήμα πάλης που προέκυψε από την ανάγκη μας να δράσουμε ενάντια στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε όσον αφορά τη συνέχιση των σπουδών μας σε καιρό πανδημίας.

Διότι δυστυχώς, ακόμη στις υπάρχουσες συνθήκες, η κυβέρνηση, το Υπουργείο Παιδείας και οι καθηγητές των πανεπιστημίων προχωρούν σε επιλογές που αποκλείουν τεράστια μερίδα φοιτητών από το δικαίωμά του να μην μείνει πίσω στις σπουδές του επειδή αντιμετώπισε τον covid-19.

Βιώσαμε καραντίνα. Οι γονείς μας ή και εμείς οι ίδιοι χάσαμε τη δουλειά μας ή ανεστάλη η σύμβαση μας, δεν μπορούμε να πάμε φέτος να δουλέψουμε σεζόν για να συντηρήσουμε τους εαυτούς μας. Ζούμε σε σπίτια μικρά, δεν έχουμε τα μέσα συμμετοχής στην τηλε-εξέταση στην οποία μας λένε και ότι άμα κοπεί η σύνδεση κοβόμαστε και εμείς! Μπήκε το καλοκαίρι και δεν έχουμε ούτε βιβλίο. Υποτίθεται πως σε κάποιες μέρες εξεταζόμαστε και δεν ξέρουμε ούτε το πως ούτε το πότε.

Φτάνει πια. Δεν δεχόμαστε τον αποκλεισμό μας από τις σπουδές στο βωμό της πανδημίας. Παλεύουμε για να μας περαστούν τα μαθήματα του εξαμήνου ώστε να προχωρήσουμε τις σπουδές μας απρόσκοπτα.

Η κινητοποίηση μας στο ΥΜΑΘ ενόχλησε όλους αυτούς που είναι υπεύθυνοι για τον αποκλεισμό χιλιάδων φοιτητών από την εκπαίδευση.

Θα συνεχίσουμε να ενοχλούμε διεκδικώντας το δίκιο μας.

Επιδιώκουμε τη διεύρυνση του κύκλου των ανθρώπων που θα παλεύουν σε όλα τα επίπεδα το δίκαιο αίτημα της κατοχύρωσης των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου.

Γι' αυτό καλούμε και κάθε φοιτητή ή πολιτική δύναμη που αντιλαμβάνεται την κρισιμότητα της συγκυρίας να πάρει ενεργό μέρος στην ανοικτή συζήτηση που διοργανώνουμε αυτή την Κυριακή.

Να μιλήσουμε, να προβληματιστούμε, να συμφωνήσουμε, να δράσουμε από κοινού με νέες κινητοποιήσεις. Μόνο εμείς μπορούμε να υπερασπιστούμε το δικαίωμα μας στις σπουδές!

Φοιτητές ενάντια στην Εξεταστική


Δεν υπάρχουν σχόλια: