Άλλη μια επιτυχία για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης μας αφού ένα από τα πολυδιαφημισμένα μεταχειρισμένα λεωφορεία που αγόρασε ο δήμος από τη Λειψία έπιασε φωτιά πριν από λίγες ημέρες, ευτυχώς μικρής έντασης. Το λεωφορείο μετέφερε μόνο πέντε οδηγούς που πήγαιναν στη δουλειά τους. Αυτή η «υπερφόρτωση» προκάλεσε υπερθέρμανση του καταλύτη και στη συνέχεια τη φωτιά.
Δεν μπορεί να αποκλειστεί βέβαια ότι αυτό ήταν μια προεγκατεστημένη δυνατότητα των λεωφορείων αυτών έτσι ώστε να ζεσταίνουν τον χώρο με φυσικό τρόπο (χειμώνας έρχεται εξάλλου), κάτι που θα γλιτώσει από έξοδα θέρμανσης τη διοίκηση του ΟΑΣΘ έτσι ώστε να συνεχίσει ανενόχλητη να διαθέτει χρήματα στην ενοικίαση πανάκριβων μεταχειρισμένων και στην μπαλωματική πολιτική που εμπαίζει τους επιβάτες της πόλης. Από την άλλη, εάν τα λεωφορεία μπορούν να μεταφέρουν έως 5 επιβάτες πριν να πιάσουν φωτιά, λύνεται ως δια μαγείας και το πρόβλημα του συνωστισμού. Αποδεικνύοντας και στον πλέον δύσπιστο πόσο σοφή επιχειρηματική κίνηση ήταν η απόκτηση τους.
Τα προβλήματα του οργανισμού δεν σταματάνε εκεί όμως, καθώς έχουν βρεθεί (μέχρι στιγμής) και 35 κρούσματα κορονοϊού μεταξύ των οδηγών του ΟΑΣΘ. Μια εξέλιξη που προκαλεί εύλογες απορίες αφού ο κ. Πέτσας μας είχε διαβεβαιώσει πριν μερικές εβδομάδες ότι τα ΜΜΜ δεν αποτελούν εστίες υπερμετάδοσης. Αλλά ακόμα κι αν αποτελούν ο κ. Τσιόρδας είπε ότι είναι αδύνατο να γίνουν αυτή τη στιγμή επενδύσεις στα ΜΜΜ. Εξάλλου λεφτά για επενδύσεις υπάρχουν μόνο όταν δίνονται στα ΜΜΕ, σε Rafale και άλλους ευγενείς προορισμούς.
Ενώ η πανδημία βρίσκεται σε έξαρση κι έχουμε πανελλήνιο lockdown για δεύτερη φορά μέσα σε έξι μήνες, η μοναδική μέριμνα της κυβέρνησης και της διοίκησης είναι πως θα καταφέρουν με μπαλώματα και με το ελάχιστο δυνατό κόστος να «αντιμετωπίσουν» την κατάσταση. Οι συνθήκες που επικρατούν στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, εν μέσω πανδημίας, είναι εδώ και μήνες απαράδεκτες και επικίνδυνες. Όσο για αυτούς που αναρωτιούνται τι έχει συμβεί στη Θεσσαλονίκη -και όχι μόνο- με την έξαρση των κρουσμάτων τους καλούμε να στρέψουν τα μάτια τους, μεταξύ άλλων, στην άθλια κατάσταση των ΜΜΜ. Και ας μας απαντήσουν οι ιθύνοντες γιατί όλο αυτό το διάστημα δεν ανανεώθηκε ο στόλος του ΟΑΣΘ με νέα λεωφορεία, όπως απαιτεί τόσον καιρό ο λαός της πόλης. Απαιτούμε:
· Κυβέρνηση και ΟΑΣΘ να αγοράσουν ΤΩΡΑ καινούργια λεωφορεία - ΟΧΙ στον επικίνδυνο συνωστισμό σε οχήματα και στάσεις
· Άμεση αύξηση των δρομολογίων σε όλες τις γραμμές
· Μαζικά δωρεάν διαγνωστικά τεστ και μέσα προστασίας σε όλους τους εργαζόμενους
· Δωρεάν και πλήρη μέσα προστασίας για όλους τους επιβάτες
· Άμεση αποζημίωση στους επιβάτες που κατείχαν κάρτες για το διάστημα της καραντίνας και στη Θεσσαλονίκη
· Δωρεάν μετακίνηση για όλους τους ανέργους και τους εργαζόμενους που βρίσκονται σε αναστολή εργασίας
· Να σταματήσει η παραχώρηση γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου