Από την Δευτέρα 19/11 όλοι οι μαθητές γυμνασίων και λυκείων της χώρας παρακολουθούν μαθήματα μέσω διαδικτύου. Μία εβδομάδα αργότερα προστέθηκαν και οι μαθητές των δημοτικών, νηπιαγωγείων και παιδικών σταθμών.
Το υπουργείο παιδείας δήλωνε έτοιμο για την τηλεκπαίδευση, όπως φάνηκε όμως δεν ήταν καθώς το σύστημα, στις 19/11, έπεσε 2 ώρες μετά την έναρξη των μαθημάτων. Η υπουργός παιδείας, κ. Κεραμέως, σε μια πρόσφατη ομιλία της για το σύστημα «webex» είπε πως πλέον υπάρχουν μόνο «προσωρινά μικροπροβλήματα», ωστόσο καθημερινά δεν είναι λίγες οι φορές που δεν μας αφήνει το σύστημα να μπούμε στις «τάξεις» των καθηγητών μας ή αφού μπούμε μας πετάει εκτός. Συχνά παρατηρείται επίσης το φαινόμενο να μην μπορούμε να ακούσουμε τον καθηγητή καθώς παραδίδει μάθημα ή το αντίστροφο.
Οι καθηγητές θέλοντας να μειώσουν τις πιθανότητες αντιγραφής μειώνουν τον χρόνο εξετάσεις και δυσκολεύουν τα θέματα, έχοντας ως αποτέλεσμα οι μαθητές να αδυνατούν να τα φέρουν εις πέρας. Παράλληλα, δεν είναι λίγοι οι καθηγητές που χρησιμοποιούν την αρνητική βαθμολογία (στις 2 λάθος απαντήσεις χάνεις 1 σωστή), μπερδεύουν τα θέματα ή ισχυρίζονται πως αν ο βαθμός των διαγωνισμάτων είναι μεγάλος θα μετρήσει σε ένα μικρό ποσοστό της βαθμολογίας του τετράμηνου καθώς δεν μπορούν να γνωρίζουν αν το γράψαμε εμείς οι ίδιοι ή κάποιος 3ος με καλή γνώση του μαθήματος. Καταλήγοντας έτσι οι προσπάθειες και οι κόποι των μαθητών να μην ανταμείβονται πλήρως. Έχοντας ως αποτέλεσμα στην ήδη στρεσογόνα κατάσταση του εγκλεισμού να προστίθεται το άγχος των διαγωνισμάτων και των εξετάσεων.
Από την άλλη συζητάνε τώρα να ανοίξουν εσπευσμένα τα σχολεία χωρίς κανένα μέτρο προστασίας μόνο και μόνο για να δικαιολογήσουν ότι όλα είναι «κανονικά» και ότι μπορούν να επιβάλλουν το νέο εξεταστικό σύστημα. Μας εξοργίζουν περισσότερο. Φτάνει πια να πληρώνουμε εμείς οι μαθητές τα σπασμένα. Φτάνει πια με τα τεστ και τις εξετάσεις. Ούτε για αστείο τράπεζα θεμάτων και χειροτέρευση του συστήματος εισαγωγής στα πανεπιστήμια.
E.X. (μαθήτρια της Α' Λυκείου)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου