Σχεδόν 2 χρόνια μετά από την έναρξη της πανδημίας η ζωή μας τόσο μέσα στο σχολείο αλλά και έξω από αυτό έχει γίνει ακόμα πιο δύσκολη και ακόμα πιο ακριβή, ενώ τα χειρότερα είναι μπροστά μας όσο δεν συγκροτούμε Αντιστάσεις. Στον καιρό της πανδημίας το σύστημα φρόντισε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία και προώθησε στα σχολεία την ψήφιση και εφαρμογή της τηλε-εκπαίδευσης.
Με
την ευκαιρία της απουσίας μας από τα σχολεία και άρα με την ακύρωση της
δυνατότητάς μας να συγκροτήσουμε αγώνες, διαδηλώσεις και καταλήψεις,
στον καιρό του lockdown η κυβέρνηση και το υπουργείο την περασμένη
χρονιά ψήφισε πολύ σοβαρούς νόμους για τα σχολεία που εδώ και χρόνια
προσπαθούσαν όλες οι κυβερνήσεις να περάσουν.
1) Τον νόμο για την τεχνική εκπαίδευση που σκοπό έχει να μάθει από την παιδική ηλικία τους συμμαθητές μας στα ΕΠΑΛ να συνηθίσουν την απλήρωτη και χωρίς κανένα εργασιακό δικαίωμα δουλεία στο όνομα της μαθητείας και της γνωριμίας με το επάγγελμα.
2) τον νόμο ο οποίος περιλαμβάνει την Τράπεζα Θεμάτων και τις εξοντωτικές εξετάσεις σε κάθε τάξη του λυκείου (πανελλαδικού τύπου εξετάσεις σε όλο το Λύκειο)
3) Τον νόμο που αφορά συνολικότερα τη δευτεροβάθμια και την τριτοβάθμια, που φέρνει την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) , τα διπλά μηχανογραφικά και για τα Πανεπιστήμια προβλέπει καταπάτηση του ασύλου, διαγραφές φοιτητών, Πανεπιστημιακή αστυνομία κ.α.
Ταυτόχρονα θεσμοθετεί και την αντιδραστική διαδικασία της αξιολόγησης σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών.
Το υπουργείο παιδείας έχει ανοίξει μέτωπο με μαθητές φοιτητές και εκπαιδευτικούς. Προσπαθεί να διαμορφώσει μια βαθιά ταξική εκπαίδευση γεμάτη από φραγμούς και ταξικούς αποκλεισμούς.
Καλά καλά δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι του νόμου και ήδη είναι γνωστό σε όλους μας και στις οικογένειες μας ότι φέτος κόπηκαν μέσο της Ειδικής Βάσης Εισαγωγής 40.000 συμμαθητές μας. Και ήταν τέτοιο το θράσος της Κεραμέως και του συστήματος που υπηρετεί που αυτή η σφαγή στις πανελλαδικές βαφτίστηκε απελευθέρωση των μαθητών που απέτυχαν και των σχολών που θα τους δεχόντουσαν. Χτίζουν ένα σχολείο που θα χωράει όσους μπορούν να ακριβοπληρώνουν την όλο και πιο ταξική εκπαίδευσή τους. Ένα σχολείο για λίγους και εκλεκτούς. Στο οποίο η δυνατότητα των φτωχών μαθητών στο να το ολοκληρώσουν και να μπουν σε μια σχολή απλά δεν θα υπάρχει.
Την περασμένη χρονιά μας επέβαλαν την τηλε-εκπαίδευση για να μας στερήσουν τη δυνατότητα να ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ στην πολιτική τους, όποιο σχολείο τόλμησε να προχωρήσει σε κατάληψη αντιμετώπισε την τρομοκρατία των τηλε-μαθημάτων και την απεργοσπαστική δράση της ‘’ασύγχρονης εκπαίδευσης’’. Ενώ με αφορμή τις πρώτες καταλήψεις φέτος ο η τρομοκρατία των τηλε- απουσιών ήδη συζητιέται. Δεν πρέπει να υποκύψουμε στους εκβιασμούς! Για όσο διαρκεί η κατάληψη να πάρουμε απόφαση ΑΠΟΧΗΣ από αυτά. Ήδη οι καθηγητές τάσσονται στο πλευρό μας αρνούμενοι να διεξάγουν τηλε-μαθήματα που γίνονται σε μέρες που τα σχολεία τελούν υπό κατάληψη!
Να οργανώσουμε τους αγώνες μας συλλογικά, να συζητήσουμε τα πραγματικά και σοβαρά ζητήματα που υπάρχουν και να βγούμε στο δρόμο.
Ήδη ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ έχουν αρχίσει να γίνονται καταλήψεις στα σχολεία με αιτήματα την κατάργηση της ΕΒΕ και της Τράπεζας Θεμάτων και την λήψη ουσιαστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Οι μαθητές χρειάζεται να συντονιστούμε μεταξύ μας και να καλέσουμε στον αγώνα μας τους φοιτητές και τους εκπαιδευτικούς.
Με συνελεύσεις, διαδηλώσεις καταλήψεις σε όλα τα σχολεία να παλέψουμε μαζικά για τα δίκαια αιτήματά μας, για το δικαίωμά μας στις σπουδές.
*ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η Ε.Β.Ε. ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ.
*ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΊ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΜΑΘΗΤΕΙΑ.
*ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ!
*ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΙΚΟ ΤΗΛΕΜΑΘΗΜΑ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ.ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!
*ΜΟΝΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ.
*ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
*ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ! ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου