30 Σεπτεμβρίου 2021

ΚΑΡΔΙΤΣΑ | οι μαθητές στον αγώνα με συνελεύσεις-αποχές-καταλήψεις

 


Κοντεύουμε να κλείσουμε δυο χρόνια από το ξέσπασμα της πανδημίας και η κυβέρνηση αρνείται να πάρει μέτρα προστασίας στα σχολεία για άλλη μια χρονιά! Οι μαθητές συνωστίζονται σε αίθουσες με ελλιπή καθαριότητα και οι ελλείψεις σε καθηγητές είναι πολλές. Στην περίπτωση εμφάνισης κρουσμάτων στα σχολεία το Υπουργείο σφυρίζει αδιάφορα. Μας πετάει το μπαλάκι της κρατικής ευθύνης με την καραμέλα των self-test και θέλει όλα να κυλούν κανονικά μέχρι να γεμίσει η μισή τάξη κορονοϊό (“το τμήμα θα κλείνει αν κολλήσει το 50% συν ένας” μας λένε!).

Η σχολική χρονιά ξεκινά με 40.000 συμμαθητές μας εκτός πανεπιστημίων! Από φέτος εφαρμόστηκε η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) για τα Πανεπιστήμια, που προβλέπει ο νόμος τερατούργημα Κεραμέως - Χρυσοχοϊδη.  Με την εφαρμογή της οι βάσεις αυξήθηκαν και χιλιάδες συμμαθητές μας μείνανε εκτός πανεπιστημιακών σχολών. Είναι από τους πιο βάρβαρους ταξικούς φραγμούς που έχουν περάσει, ένας αιχμηρός κόφτης για την εισαγωγή μας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Χτυπάνε το δικαίωμα μας στις σπουδές! Θέλουν να χωνέψουμε οτι “εμείς φταίμε αν δεν περάσουμε σε κάποια σχολή” και ότι “το Πανεπιστήμιο είναι προνόμιο για λίγους”! Για ποιους; Για αυτούς που έχουν λεφτά για αμέτρητα φροντιστήρια ώστε να επιβιώσουν σε αυτό το εξεταστικό σφαγείο; Εξάλλου, για όλους όσους δεν πέρασαν το Υπουργείο δείχνει το δρόμο των ΙΕΚ και των ιδιωτικών κολλεγίων, αν φυσικά αντέχει η τσέπη τους! Δε θα τους περάσει! Όλα τα παιδιά του λαού έχουν το δικαίωμα να σπουδάσουν και αυτό το δικαίωμα δεν το χαρίζουμε! Να παλέψουμε για την κατάργηση της ΕΒΕ!

Μετά την  ΕΒΕ έρχεται και η τράπεζα θεμάτων! Θέλουν σχολεία-εξεταστικά κάτεργα! Η εισαγωγή της τράπεζας θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις στο Λύκειο θα αφήσει πολλούς μαθητές μετεξεταστέους. Οι προαγωγικές εξετάσεις με την τράπεζα θεμάτων αποχτούν τρομερή δυσκολία και χαρακτήρα πανελληνίων εξετάσεων! Η εντατικοποίηση στο Λύκειο αυξάνεται με αυτό τον βάρβαρο ταξικό φραγμό. Μαθητές που δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα σε αυτόν τον άνισο και εξαντλητικό αγώνα δρόμου απειλούνται με αποκλεισμό! 

Η αξιολόγηση είναι ένας ακόμα μοχλός της επίθεσης στα σχολεία! Όσο και αν προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο, η αξιολόγηση είναι ένα μέτρο που στρέφεται ενάντια σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Με την αξιολόγηση το Υπουργείο θέλει να έχει στα σχολεία εκπαιδευτικούς του χεριού του,  που θα εφαρμόσουν όλη αυτή την επίθεση, που θα κάνουν τηλεμαθήματα στις καταλήψεις μας και θα εφαρμόσουν τα νέα αυστηρά μέτρα πειθάρχησης στα σχολεία. Το σύστημα φοβάται τους αγωνιστές καθηγητές, γιατί είναι αυτοί που φτιάχνουν αγωνιστές μαθητές!

Επιμένουμε στον αγώνα!

Με ανυποχώρητους, οργανωμένους και συλλογικούς αγώνες θα ανατρέψουμε τους νόμους τους!
 Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να ξεριζώσει δικαιώματα και κατακτήσεις αιώνων. Χτυπά με τον πιο σκληρό τρόπο το λαϊκό δικαίωμα στη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλους. Τα δικαιώματα μας δε χαρίζονται αλλά κατακτιόνται. Η κυβέρνηση φοβάται τη δύναμη των αγώνων μας. Για αυτό και μας καταδίκασε δυο συνεχόμενες χρονιές στην τηλε-εκπαίδευση των αποκλεισμών μακριά από τα σχολεία και τους χώρους πάλης μας και ταυτόχρονα περνούσε νόμους-εκτρώματα στην εκπαίδευση! Δε θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια! Με το άνοιγμα των σχολείων να καλέσουμε συνελεύσεις στα προαύλια, να οργανώσουμε συλλογικά τους αγώνες μας. Στο πλευρό των γονιών και εκπαιδευτικών μας να χτίσουμε τις αντιστάσεις μας απέναντι στον οδοστρωτήρα που έρχεται.

Διεκδικούμε:

- Μέτρα προστασίας στα σχολεία απέναντι στην πανδημία: ολιγάριθμα τμήματα, δωρεάν τεστ για μαθητές – εκπαιδευτικούς, μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών
- Ανατροπή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής-αύξηση των εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- Ανατροπή της Τράπεζας Θεμάτων και της αξιολόγησης στα σχολεία
- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ  των νόμων 4777 - Κεραμέως-Χρυσοχοΐδη (Πανεπιστημιακή Αστυνομία – Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής), 4823  (αξιολόγηση), των νόμων 4692  (Τράπεζα Θεμάτων), 4763  (Τεχνική Εκπαίδευση – κατάρτιση) 
- Κάτω οι ταξικοί φραγμοί! Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση για όλους!

http://aristerastikarditsa.blogspot.com/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: