Μας λένε πως “η ύλη πρέπει να βγει και να προχωρήσει κανονικά”! Θα μας εξοντώσουν και εξ´ αποστάσεως αν μπορούν, για να μας στείλουν στο τέλος σε εξεταστικά σφαγεία με τράπεζα θεμάτων και με Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές παραδέχονται ότι η τηλε-εκπαίδευση είναι ένα φιάσκο και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει την δια ζώσης εκπαίδευση. Έχει φέρει μια διαλυτική κατάσταση στα σχολεία και εδώ και δυο χρόνια έχει δημιουργήσει μαθησιακά κενά στους μαθητές. Πως θα καλεστούμε λοιπόν με τέτοιους όρους να βγάλουμε αυτή την τερατώδη ύλη και να δώσουμε εξετάσεις με τόσο βάναυσους ταξικούς φραγμούς; Πόσο μάλλον σε συνθήκες που καμία κανονικότητα δεν υπάρχει στα σχολεία εν μέσω πανδημίας, με αρκετούς μαθητές να νοσούν να μπαίνουν σε καραντίνα και να μην μπορούν να παρακολουθήσουν την ύλη.
Η τηλε-εκπαίδευση είναι τηλε-εκπαίδευση των ανισοτήτων! Είναι βαθιά ταξική, αφού θέτει δυσκολίες σε μαθητές από φτωχές οικογένειες που δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό. Αλλά ακόμα χειρότερα ζητά από αυτούς τους μαθητές να κάνουν έναν άνισο αγώνα δρόμου την ίδια στιγμή που οι οικογένειες τους υποφέρουν από την φτώχεια και την ακρίβεια και αντιμετωπίζουν πολλά βιοποριστικά προβλήματα.
Οι μαθητές να βροντοφωνάξουμε πως αρνούμαστε την τηλε-εκπαίδευση! Δεν αποδεχόμαστε την τηλε-εκπαίδευση γιατι είναι ταξική και χρησιμοποιείται και ως μέσο καταστολής των αγώνων μας! Κάνουν εκβιαστικά τηλε-μαθήματα στις καταλήψεις μας! Δεν τσιμπάμε στις απειλές του Υπουργείου ότι “πρέπει να βγει η ύλη”, αντίθετα να διεκδικήσουμε μείωση της ύλης! Επιμένουμε στον αγώνα μας για μέτρα προστασίας στα σχολεία απέναντι στην πανδημία και μέχρι την απόσυρση της τράπεζας θεμάτων και της ΕΒΕ! Συνεχίζουμε τον αγώνα μας!
Η τηλε-εκπαίδευση είναι τηλε-εκπαίδευση των ανισοτήτων! Είναι βαθιά ταξική, αφού θέτει δυσκολίες σε μαθητές από φτωχές οικογένειες που δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό. Αλλά ακόμα χειρότερα ζητά από αυτούς τους μαθητές να κάνουν έναν άνισο αγώνα δρόμου την ίδια στιγμή που οι οικογένειες τους υποφέρουν από την φτώχεια και την ακρίβεια και αντιμετωπίζουν πολλά βιοποριστικά προβλήματα.
Οι μαθητές να βροντοφωνάξουμε πως αρνούμαστε την τηλε-εκπαίδευση! Δεν αποδεχόμαστε την τηλε-εκπαίδευση γιατι είναι ταξική και χρησιμοποιείται και ως μέσο καταστολής των αγώνων μας! Κάνουν εκβιαστικά τηλε-μαθήματα στις καταλήψεις μας! Δεν τσιμπάμε στις απειλές του Υπουργείου ότι “πρέπει να βγει η ύλη”, αντίθετα να διεκδικήσουμε μείωση της ύλης! Επιμένουμε στον αγώνα μας για μέτρα προστασίας στα σχολεία απέναντι στην πανδημία και μέχρι την απόσυρση της τράπεζας θεμάτων και της ΕΒΕ! Συνεχίζουμε τον αγώνα μας!
-Όχι στην απάτη της τηλε-εκπαίδευσης! Κανένα τηλε-μάθημα μέσα στις καταλήψεις μας!
-Δραστική Μείωση της ύλης σε όλα τα μαθήματα
- Μέτρα προστασίας στα σχολεία απέναντι στην πανδημία:
*Ολιγάριθμα τμήματα μαθητών
*Μόνιμες μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών
*Μαζικά και Δωρεάν για όλους όλα τα τεστ για την ανίχνευση του ιού
- Αύξηση των εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
-Να αποσυρθεί η Τράπεζα Θεμάτων και η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής!
-Να ανατραπούν οι Νόμοι Κεραμέως!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου