19 Σεπτεμβρίου 2024

Οι αντιφάσεις μιας πολιτικής, τα νέα εισπρακτικά μέτρα και η πειθάρχηση μιας κοινωνίας στα κάγκελα

Ο νέος ΚΟΚ ετοιμάζεται και η κυβέρνηση επιχειρεί να διαμορφώσει το κατάλληλο έδαφος. Έτσι, η αυστηροποίηση των ποινών θα είναι το βασικό χαρακτηριστικό του. Ποινές διοικητικές και ποινικές, που θα μπορούν να φτάνουν στα 10.000€, την παντοτινή αφαίρεση διπλώματος οδήγησης και κάθειρξη για κακούργημα. Πάντα για το ... καλό των οδηγών, των επιβαινόντων στα οχήματα και των πεζών. Πολύ ωραίο για να είναι αληθινό!
 

Ένα πρώτο θέμα είναι η πρόθεση ορισμού του ορίου ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών στα 30 (!!!) χλμ την ώρα. Δηλαδή, με τις σημερινές δυνατότητες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, θα πρέπει ΟΛΑ τα οχήματα με κιβώτιο ταχυτήτων να πηγαίνουν μονίμως με ... 1η ταχύτητα, ενώ στα αυτόματα να μην πετιέται η διαδρομή του πεντάλ γκαζιού άνω του 1/10 της διαδρομής του. Επίσης, το σημερινό όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους της χώρας μας είναι στα 130χλμ/ώρα και δεν αναφέρεται κάτι προς ώρας για μεταβολή του, τη στιγμή που οι τελικές ταχύτητες των σύγχρονων οχημάτων ξεκινούν από τα 160χλμ/ώρα και φτάνουν στο ... θεό.

Αλήθεια, γιατί το ελληνικό κράτος, που νοιάζεται τόσο πολύ δήθεν για την ασφάλειά μας, δεν υποχρεώνει όλα τα εισαγόμενα οχήματα (αφού η "ανάπτυξη" δεν επιτρέπει την εγχώρια παραγωγή οχημάτων) να έχουν "κόφτη" στο όριο των 130χλμ/ώρα που το ίδιο ορίζει ως ανώτατο επιτρεπόμενο; Μα, απλούστατα, γιατί κανείς -εκτός από εκείνους που το χρησιμοποιούν ως μέσο επίδειξης- δεν θα αγόραζε ένα ακριβό αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα από τα χιλιάδες που κυκλοφορούν. Κι έτσι θα έπεφταν τα κέρδη και οι πωλήσεις των μονοπωλίων της αυτοκίνησης!

Ένα δεύτερο ζήτημα είναι ότι τους έπιασε πάλι δήθεν ο πόνος για τα κεφάλια και τις ζωές των μοτοσυκλετιστών. Έτσι οι ποινές για μη χρήση κράνους θα εκτοξευθούν! Και γιατί, παρακαλώ, δεν αποφασίζει "η ενδιαφερόμενη για τη ζωή μας κυβέρνηση" να χορηγείται δωρεάν ένα κράνος σε κάθε επιβαίνοντα δικύκλου; Ξέρουμε, ξέρουμε: είναι υψηλό το κόστος και "δεν αντέχει η οικονομία". Μήπως να αφαιρεθεί ο ΦΠΑ; Μήπως να επιδοτείται το κράνος; Α πα πα, θα "διασαλευθεί η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας". Επομένως, το καπιταλιστικό σύστημα και οι κυβερνήσεις του "νοιάζονται για την ακεραιότητά μας", αρκεί να μην τους κοστίζει τίποτα! Άσε που και το πιθανό κόστος νοσηλείας, αποκατάστασης, ιατρικής, νοσηλευτικής και νοσοκομειακής φροντίδας είναι υψηλό και ο αρμόδιος υπουργός μέσω της κυβερνητικής πολιτικής φροντίζει να φορτωθεί, με τη μέθοδο της παραπέρα εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης της περίθαλψης, στην πλάτη των λαϊκών στρωμάτων. 

Οι απαντήσεις σε αυτά τα "αφελή" ερωτήματα είναι πολύ ξεκάθαρες, που τα κατατάσσουν εν τέλει στα ρητορικά. Μόνο εισπρακτικό χαρακτήρα έχουν και τίποτε περισσότερο. Τους πλούσιους δεν τους απασχολεί αν θα πληρώνουν το όποιο ποσό, γιατί το διαθέτουν. Αυτούς που χρησιμοποιούν τα οχήματά τους σαν εργαλεία δουλειάς, όμως; 

Εξάλλου, όλα τα προαναφερόμενα στο συγκεκριμένο τομέα, ενδεικτικά μέτρα, συσχετίζονται άμεσα με τα τεκταινόμενα σε ολόκληρο το κοινωνικό φάσμα και συνοψίζονται στην αντιμετώπιση των λαϊκών στρωμάτων, έχοντας έναν κοινό παρονομαστή: την πειθάρχηση, την τρομοκράτηση, την απειλή, τον καταναγκασμό και την υποταγή τελικά του εχθρού λαού στις βουλές της αστικής εξουσίας. Σε μαθητές στα σχολεία, σε φοιτητές στα πανεπιστήμια, σε εργαζόμενους στους χώρους δουλειάς, σε ανέργους, σε συνταξιούχους, σε όλους τους ανθρώπους του λαού επιχειρείται να μπουν "τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι". Μόνο που δεν χωρούν! Η πολιτική της φασιστικοποίησης, όποιο περίβλημα κι αν ενδυθεί, παραμένει μισητή! Το ίδιο και η -με κοινοβουλευτικό μανδύα- δικτατορία της άρχουσας τάξης!


Σ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: