ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΝΕΘ
Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ – ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Καταγγέλλουμε τη φασιστική δράση της «Εθνικιστικής Νεολαίας Θεσσαλονίκης» (ΕΝΕΘ) και απαιτούμε την παραδειγματική καταδίκη των μελών της που δικάζονται τη Δευτέρα 29/6 στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης. Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζουν τα μέλη της οργάνωσης αποκαλύπτουν τον πραγματικό χαρακτήρα ενός μορφώματος που λειτούργησε ως μηχανισμός τρομοκράτησης αγωνιστών, μεταναστών και νεολαίων, συνεχίζοντας την εγκληματική παράδοση της Χρυσής Αυγής.
Η ΕΝΕΘ δεν αποτελεί «παρέκκλιση» ούτε κάποιο μεμονωμένο φαινόμενο. Όπως και η Χρυσή Αυγή, τα φασιστικά τάγματα εφόδου και οι κάθε λογής εθνικιστικές και ρατσιστικές συμμορίες, είναι γέννημα του ίδιου του καπιταλιστικού-ιμπεριαλιστικού συστήματος. Αποτελούν εφεδρεία του αστικού κράτους απέναντι στο εργατικό και λαϊκό κίνημα, εργαλείο τρομοκράτησης όσων αντιστέκονται στην εκμετάλλευση, τη φτώχεια και τη βαρβαρότητα.
Στις σημερινές συνθήκες, όπου οι ιμπεριαλιστικοί ανταγωνισμοί οξύνονται, οι πολεμικές συγκρούσεις πολλαπλασιάζονται και οι λαοί σπρώχνονται στη σφαγή για τα συμφέροντα των μεγάλων ιμπεριαλιστικών δυνάμεων, ο φασισμός βρίσκει πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθεί. Ο πόλεμος, ο εθνικισμός, ο σωβινισμός και η καλλιέργεια μίσους απέναντι σε άλλους λαούς αποτελούν το έδαφος πάνω στο οποίο αναπτύσσονται οι φασιστικές αντιλήψεις. Η εμπλοκή της χώρας στα σχέδια των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ και της ΕΕ, η μετατροπή της σε ορμητήριο πολέμου και η ένταση της καταστολής στο εσωτερικό, ενισχύουν τις πιο αντιδραστικές τάσεις.
Δεν είναι τυχαίο ότι για χρόνια η ΕΝΕΘ δρούσε ουσιαστικά ανενόχλητη. Η ανοχή του κράτους, η αντιλαϊκή πολιτική των κυβερνήσεων, η γενικευμένη φασιστικοποίηση της δημόσιας ζωής και η καταστολή απέναντι στους εργατικούς και λαϊκούς αγώνες δημιουργούν το περιβάλλον μέσα στο οποίο οι φασιστικές συμμορίες σηκώνουνε κεφάλι.
Η ιστορία, όμως, έχει δώσει τις απαντήσεις της. Ο φασισμός δεν ηττήθηκε από τα αστικά δικαστήρια ούτε από τις «δημοκρατικές ευαισθησίες» των κυρίαρχων τάξεων. Τσακίστηκε από την ηρωική πάλη των λαών ενάντια στο ναζισμό-φασισμό, από τους 200 της Καισαριανής, από τους χιλιάδες μαχητές του ΕΑΜ, του ΕΛΑΣ και της ΕΠΟΝ, τους ανώνυμους και επώνυμους αγωνιστές του λαού μας που δε λύγισαν ούτε στιγμή.
Και σήμερα, ο φασισμός μπορεί να ηττηθεί μόνο στον δρόμο του οργανωμένου λαϊκού αγώνα. Με την ανάπτυξη της εργατικής και λαϊκής πάλης ενάντια στην εκμετάλλευση, την ιμπεριαλιστική εξάρτηση, τον πόλεμο και την καταστολή. Με την ανασυγκρότηση του λαϊκού - εργατικού κινήματος και την ανάπτυξη αγώνων σε κάθε χώρο δουλειάς, σχολείο, σχολή και γειτονιά ενάντια στο σύστημα και την πολιτική που τον γεννά.
• Να καταδικαστούν οι φασίστες της ΕΝΕΘ
• Έξω ο φασισμός και ο εθνικισμός από τις γειτονιές, τα σχολεία, τις σχολές και τους χώρους δουλειάς
• Κάτω η πολιτική της φασιστικοποίησης, της καταστολής, της εξάρτησης και της πολεμικής εμπλοκής
• Τον φασισμό τσακίζουν αγώνες λαϊκοί


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου