🍹Οι Αγωνιστικές Κινήσεις σας καλούμε αυτήν την Πέμπτη 2/7 από τις 21:00 σε Cocktail Bar Οικονομικής Ενίσχυσης, εν όψει του 27ου Camping μας που θα πραγματοποιηθεί φέτος στο Γύθειο 20-30 Ιουλίου!
🏖️ Όπως και κάθε χρόνο, έτσι και φέτος στο Camping μας θέλουμε να λειτουργούμε με το τρίπτυχο αυτοοργάνωση-συλλογικότητα-αλληλεγγύη:
🔴 Αυτοοργάνωση, γιατί επιλέγουμε το camping μας να λειτουργεί από εμάς και για εμάς, μέσα από τη λειτουργία ομάδων
🔴 Συλλογικότητα, γιατί επιλέγουμε να βλέπουμε τις διακοπές μας σα μια διαδικασία συλλογική και όχι ξεκομμένη από τους καθημερινούς αγώνες
🔴 Αλληλεγγύη, γιατί θεωρούμε πως όλοι πρέπει να έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν ισότιμα σε αυτό
✊ Οι Αγωνιστικές Κινήσεις είμαστε σχήμα ανεξάρτητο οικονομικά από το κράτος και τους μηχανισμούς του και στηριζόμαστε αποκλειστικά στις δικές μας δυνάμεις και στον κόσμο που μας στηρίζει.
🧉 Για την οικονομική ενίσχυση, λοιπόν, του φετινού μας Camping, σας περιμένουμε αυτή την Πέμπτη στη Σφεντόνα να πιούμε κοκτεϊλάκια και να διασκεδάσουμε συλλογικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου