Αυτές οι αυξήσεις είναι προάγγελος καταστροφικών εξελίξεων στο ζήτημα της διαχείρισης του νερού. Είναι η γνωστή τακτική -η αύξηση τιμών-, που υποτίθεται «εξυγιαίνει» και «καθιστά βιώσιμη» μια επιχείρηση, πριν έρθει η ώρα του ξεπουλήματος σε ιδιώτες! Ούτως ή άλλως τμήματα της καθαριότητας, της φύλαξης κτιρίων, της διαχείρισης αποβλήτων έχουν ανατεθεί σε ιδιώτες τα τελευταία χρόνια, προμηνύοντας για το ποια θέλουν να είναι η τελική κατάληξη και της διαχείρισης του νερού. Όμως και πανελλαδικά αυτή η κατεύθυνση ακολουθείται, αφού από 1/1/2026 παρατηρήθηκαν αντίστοιχες αυξήσεις, τόσο στα πάγια ύδρευσης και αποχέτευσης, όσο και στην τιμή ανά κυβικό μέτρο. Στόχος της κυβέρνησης και των διοικήσεων είναι να πάμε στη «σαλαμοποίηση» των επιχειρήσεων ύδρευσης και σταδιακά το νερό, από κοινωνικό αγαθό να μετατρεπεί σε εμπόρευμα!
Οι αυξήσεις αυτές, με πρόσχημα τα χρέη της ΔΕΥΑΞ, έχουν αποτελέσει αντικείμενο «αντιπαράθεσης» μεταξύ της τωρινής διοίκησης του Δήμου και της αντιπολίτευσης. Λες και δεν ήταν επί χρόνια στελέχη της ΔΕΥΑΞ, τωρινά στελέχη της αντιπολίτευσης, λες και δεν έχουν και αυτοί μερίδιο ευθύνης για τη σημερινή κατάσταση, όσο και αν παρουσιάζονται ως υπερασπιστές του νερού ως κοινωνικού αγαθού. Στην πραγματικότητα είναι συνυπεύθυνοι!
Οι εργαζόμενοι, ο λαός και η νεολαία γνωρίζουμε πολύ καλά ότι σε μια περίοδο που χτυπιέται ο πυρήνας των λαϊκών και εργατικών κατακτήσεων, που τα ωράρια μας ξεχειλώνονται, που οι μισθοί εξανεμίζονται, που η ακρίβεια ροκανίζει το εισόδημα μας ήδη από τις πρώτες μέρες του μήνα, που τα ενοίκια, οι λογαριασμοί έχουν εκτιναχθεί, το νερό δεν μπορεί να μένει «φθηνό και προσιτό» για όλους. Το κεφάλαιο θα κάνει τα πάντα για να περάσει η διαχείριση του νερού στα χέρια του.
Απέναντι σε αυτή τη νέα πρόκληση, πρέπει να δώσουμε μαζική απάντηση!
Τέτοιες αποφάσεις πρέπει να ανατραπούν και θα ανατραπούν!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου