25 Ιουνίου 2026

Νοσοκομείο Ξάνθης: Απολογισμός της κίνησης για την έλλειψη προσωπικού

 

Απολογισμός της κίνησης για την έλλειψη προσωπικού

Στις 16 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η Στάση Εργασίας των εργαζομένων του Νοσοκομείου Ξάνθης, σύμφωνα με την απόφαση που πάρθηκε από τη Γενική Συνέλευση που προηγήθηκε (5-6-2026).

Στη συνέλευση φτάσαμε ύστερα από πρότασή μας, η οποία ψηφίστηκε από το Δ.Σ. του σωματείου εργαζομένων το οποίο συγκαλέσαμε σε συνεδρίαση στις 28 Μαΐου. Το κύριο θέμα συζήτησης ήταν η έλλειψη προσωπικού, ενώ ολοκληρωμένη η πρότασή μας περιλάμβανε: 

  • Συνέλευση με πρόταση για Στάση Εργασίας
  • Δελτίο Τύπου του Σωματείου με ενημέρωση και κάλεσμα στον κόσμο της πόλης σε συγκεκριμένη ώρα για συγκέντρωση στήριξης των εργαζομένων την ημέρα της στάσης εργασίας. 
  • Πραγματοποίηση συνέντευξης τύπου στα τοπικά ΜΜΕ. 
  • Πραγματοποίηση από Σεπτέμβρη μεγάλης συγκέντρωσης στο κέντρο της πόλης ώστε να αποτελέσει το ζήτημα του νοσοκομείου κεντρικό γεγονός.

Στη συνέλευση του σωματείου ψηφίστηκε από το σώμα η παραπάνω πρόταση όπως τη διατυπώσαμε, ενημερώνοντας ότι τα υπόλοιπα μέλη του σωματείου είναι σύμφωνα και ορίστηκε ημερομηνία για την πραγματοποίησή της. Στη συνέχεια, στο ίδιο σώμα, τέθηκε η παρακάτω πρόταση, η οποία υπερψηφίστηκε επίσης:

  • Δημιουργία Επιτροπής Αγώνα για την ενίσχυση της διοργάνωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: