15 Φεβρουαρίου 2009

Για τον Υμηττό από το blog της πρωτοβουλίας Καρέα.

Ενώ οι κάτοικοι αυτής της πόλης συρρέουν κατά χιλιάδες για να δεντροφυτεύσουν τον Υμηττό, είτε στου Σακέττα είτε στην Αιξωνή, τα πραγματικά σχέδια για την ...τύχη του βουνού έχουν ήδη εξυφανθεί στα γραφεία του Υ......Δ.Ε.
Προεκλογικές μεγάλες ή μικρές σκοπιμότητες, εξυπηρέτηση μεγάλων κατασκευαστικών συμφερόντων (και σε καμιά περίπτωση των συμφερόντων του λαού) και πάνω από όλα η "ανάπτυξη" που λυμαίνεται καθετί ελεύθερο σ' αυτή τη χώρα - από τον αέρα που αναπνέουμε και τα δάση μέχρι το πιο μικρό παρκάκι και την ίδια μας τη σκέψη - αποτελούν το σκηνικό ενός διαρκούς και εντεινόμενου εγκλήματος:

Σαλαμοποίηση του Υμηττού
Αναβάθμισή του σε "αστικό πάρκο"
Νέοι δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας, ανισόπεδοι κόμβοι και σήραγγες
"Ζώνες ελεγχόμενης ανάπτυξης" (!) (από το παράθυρο)
Νομιμοποιήσεις αυθαιρέτων
Εξαφάνιση του δασικού χαρακτήρα του βουνού



Τίποτα δεν θα μείνει αναπάντητο.

Οι κάτοικοι προασπίζονται το δικαίωμά τους σε ανθρώπινη ζωή σε μια ανθρώπινη πόλη.



Ύστερα και από την διαρροή του νέου Π.Δ. για την "προστασία" - λεηλασία του Υμηττού η ενημέρωση και η αντίσταση των κατοίκων είναι επιτακτική.

Όπως και στη δενδροφύτευση στου Σακέτα τον περασμένο Νοέμβριο λέμε:





Σταματήστε τους!

Κανένας νέος αυτοκινητόδρομος στον Υμηττό
Ο Υμηττός δεν θέλει χορηγούς
Το δίκιο το έχουν οι αγώνες των κατοίκων
Με συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα να διασφαλίσουμε εμείς ένα πράσινο μέλλον για τον Υμηττό και την πόλη μας



Αριστερή Παρέμβαση Πολιτών Βύρωνα


Λαϊκές Αγωνιστικές Κινήσεις Υμηττού


Μαχόμενη Αριστερή Δάφνη


Πρωτοβουλία Κατοίκων Καισαριανής

Πρωτοβουλία Κατοίκων Καρέα


ΠΡΩτοβουλία ΚΑΤοίκων στα Νότια


Δεν υπάρχουν σχόλια: