Μήνες τυμπανοκρουσιών και ανακοινώσεων, υπουργικά συμβούλια, ανακοινώσεις του δημάρχου και λοιπά, για να καταλήξουμε στις προχθεσινές ανακοινώσεις του υπουργικού συμβουλίου με συμπλήρωμα τον συνήγορο της καταστολής τον δήμαρχό μας!
Και τι ανακοίνωσαν; Σε ένα κείμενο 12 σελίδων διαβάζουμε χιλιοειπωμένα πράγματα δίνοντάς μας την πρώτη εντύπωση πως αυτοί που τα έγραφαν βαριόντουσαν!
Κατά τα άλλα μιλάνε για αναπλάσεις πλατειών, ιδιαίτερα των "επιβαρυμένων περιοχών" με λίγο "υγιή πληθυσμό" (άρια φυλή;), για κοινωνικές και ψυχολογικές υποστηρίξεις, για ζωγραφιές στους τοίχους, για ενεργειακά κτίρια και ποδηλατοδρόμια, και άλλα κουραφέξαλα. Με ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δοθούν ευκολίες σε μεγαλοϊδιοκτήτες και εργολάβους στις περιοχές του Κεραμεικού και στο Γεράνι.
Το πιο ωραίο που εντοπίσαμε και σκάσαμε χαμόγελο είναι τα 8 νέα σχολεία στο Πλάτωνα και τα Σεπόλια, με ΣΔΙΤ φυσικά, σε καιρό που καταργούν υπάρχοντα!
Η ουσία του κειμένου αυτού βρίσκεται στις δύο πρώτες σελίδες του, αλλά σκόρπια και στις άλλες, που συγκλίνουν στα εξής ..."αναπλαστικά" του "πληθυσμού" της Αθήνας:
Πογκρόμ κατά των μεταναστών και άλλων ευπαθών και εξαθλιωμένων ομάδων, ρίχνοντάς τους την ευθύνη για κάθε είδους πρόβλημα, από βρώμα μέχρι εγκληματικότητα, διαχωρισμό του "πληθυσμού" σε υγιή και μη προκρίνοντας «δράσεις» για να διωχθεί η μη υγιής κατηγορία, δημιουργία στρατοπέδων στην ευρύτερη Αττική και μπόλικη αστυνομοκρατία!
Πραγματικά το μόνο που περιγράφεται με λεπτομέρειες σε αυτές τις σελίδες είναι η δράση των κάθε είδους κατασταλτικών μηχανισμών. Από την ...λάιτ (προς το παρών) δημοτική αστυνομία έως τις αστυνομικές δυνάμεις καταδρομών, τις ΟΠΚΕ, σε κάθε συνδυασμό. Το μόνο που δε μας λένε είναι τι μέρα και ώρα θα γίνονται οι επιδρομές τους στο κέντρο και στις γειτονιές της Αθήνας.
Σε όλα αυτά έρχονται να δέσουν και οι δηλώσεις του Καμίνη για τις διαδηλώσεις και τους μετανάστες για να καταλάβουμε τι κατασταλτικό κοστούμι μας ετοιμάζει το σύστημα με την ευθύνη του σκληρού Πάγκαλου που δε μασάει από ευαισθησίες και τέτοια φαιδρά.
Το κατάλαβαν άλλωστε μια χαρά οι αφισοκολλητές των καταλήψεων Σκαραμαγκά και Αμαλίας χθες με την επίθεση που δέχτηκαν από καμιά 50αριά δελτάδες. Όπως καταλάβαμε τι εννοούν ότι «επιτροπές κατοίκων» θα αναλαμβάνουν δράσεις στις «ευπαθείς και επιβαρυμένες περιοχές» όταν την ίδια στιγμή καμιά 15αριά χρυσαυγίτες για πολλοστή φορά έκλεισαν την Γ’ Σεπτεμβρίου, ανενόχλητοι φυσικά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget
2 σχόλια:
Πρόσθεσε και την πρόταση Σαββόπουλου για ... εκτοπισμό σε "αραιοκατηκοιμένα νησιά", βάλε και το σχέδιο απαγόρευσης διαδηλώσεων και θάχουμε συνολική εικόνα του καθεστώτος που με γοργούς ρυθμούς στήνουν οι υπηρέτες των ιμπεριαλιστών
Γι' αυτό και τη εκπομπή κατά της βίας όπου τσουβαλιάστηκαν οι πάντες κάτω από τον τίτλο "βία" και όλα τα ρατσιστικά που ακούστηκαν εκεί επιφυλλάσομαι. Δυστυχώς δεν ήταν μόνο ο Σαββόπουλος. Ακόμη και ο Αγγελόπουλος ήταν απογοητευτικός. Αλλά και η πλειοψηφία των δημοσιογράφων που φαίνεται ότι έχουν αποδεχτεί τη λογική μετανάστης = έγκλημα, πορείες = πρόβλημα, λύση = αστυνομία.
Δημοσίευση σχολίου