20 Ιουλίου 2012

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ

Γύρω στα 1500 άτομα διαδήλωσαν σήμερα στον Ασπρόπυργο σε ένδειξη αλληλεγγύης στους απεργούς της Ελληνικής Χαλυβουργίας. Συμμετείχαν το ΠΑΜΕ, οργανώσεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ, ο Συντονισμός σωματείων. Η Ταξική Πορεία και η ΕΡΓΑΣ συμμετείχαν με κοινό πανό και μπλοκ.
Η πορεία ξεκίνησε κατά τις 6:15 και κατευθύνθηκε προς την πύλη του εργοστασίου που τη φύλαγαν τα ΜΑΤ. Έφτασε εκεί μετά από μισή ώρα περίπου όπου σχεδόν αμέσως  το ΠΑΜΕ αποχώρησε,  μετά από λίγο αποχώρησαν και οι υπόλοιποι. Τα ΜΑΤ θα παραμείνουν εκεί όλη τη νύχτα!!!
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από την Κατάληψη ΕΣΗΕΑ. Η από πάνω από το Βαθύ Κόκκινο και ο τίτλος από μήνυμα του Χάρη Μανώλη στο facebook!





Και δύο δικές μας:


Δεν υπάρχουν σχόλια: