Η συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ, που σχηματίστηκε για να συνεχίσει, και να εντείνει την άγρια επίθεση, απέναντι στο λαό μας, για λογαριασμό των ξένων και ντόπιων αφεντικών, του ΔΝΤ και της Ε.Ε., έδειξε, κι αυτή, πολύ γρήγορα, το πραγματικό της πρόσωπο. Αυτό, της τρομοκρατίας και καταστολής των εργατικών και λαϊκών αγώνων κι αντιστάσεων. Έγινε φανερή, η πρόθεσή της, τόσο να τσακίσει τον αγώνα των χαλυβουργών – κάτι που δεν το ‘χουν καταφέρει, όλο αυτό το διάστημα, ούτε οι απεργοσπαστικοί μηχανισμοί του Μάνεση, ούτε η ταξική «δικαιοσύνη», και τα παπαγαλάκια των Μ.Μ.Ε. – όσο και να στείλει ένα συνολικότερο μήνυμα. Ότι θα επιδιώξει, να εφαρμόσει όλα τα αντεργατικά κι αντιλαϊκά μέτρα, αντιμετωπίζοντας με την καταστολή και την τρομοκρατία, τους αγώνες και τις αντιστάσεις, που αμφισβητούν την πολιτική του μνημονίου. Ένα μήνυμα, το οποίο, το στέλνει, τόσο προς το λαό και τους εργαζόμενους, όσο και προς τα ντόπια, αλλά και τα ξένα ιμπεριαλιστικά αφεντικά, του ΔΝΤ και της Ε.Ε., στα οποία δίνει εξετάσεις. Όσο για το δικαίωμα στην εργασία, ακούγεται τραγικά αστείο, να το επικαλούνται εκείνοι, που με την πολιτική τους, έχουν ρίξει ως τώρα 1.200.000 ανθρώπους στην ανεργία!
Παρά την τρομοκρατία, οι απεργοί της «Ελληνικής Χαλυβουργίας», συνεχίζουν ν΄ αντιστέκονται. Κι αποφάσισαν με συντριπτική πλειοψηφία, στη προχθεσινή Γενική τους Συνέλευση, τη συνέχιση της απεργίας τους.
Μια απεργία, που έχει πολύ μεγάλη σημασία, για όλους τους εργαζόμενους, τους άνεργους, το λαό μας, συνολικότερα. Γιατί, μια νίκη της απεργίας αυτής, θα αποτελέσει σημαντική κατάκτηση, γιαυτούς. Θα δώσει δύναμη και κουράγιο σε όλους όσους αγωνίζονται ενάντια στη στυγνή βαρβαρότητα της τρόικας, του κεφαλαίου και των κυβερνήσεων τους. Θ’ αποτελέσει παράδειγμα αγώνα, για όλη την εργατική τάξη και τους εργαζόμενους. Αλλά και σοβαρό εμπόδιο για την υλοποίηση της άγριας αντιλαϊκής πολιτικής της κυβέρνησης, του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου.
Συμπαράσταση στους απεργούς της «Ελληνικής Χαλυβουργίας»
Έξω τα ΜΑΤ από τη Χαλυβουργία – Κάτω τα χέρια από την απεργία!
Όχι στις δικαστικές διώξεις, απεργών και συνδικαλιστών
ΝΙΚΗ στην απεργία των Χαλυβουργών!
Ταξική Πορεία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου