Εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους στους εργαζόμενους στον αγώνα κατά της μείωσης των μισθών τους και την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, στον αγώνα τους κατά των ιδιωτικοποιήσεων. Σημαντικό επίσης είναι οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ να εμποδίσουν τις προσπάθειες διάσπασής τους από την κυβέρνηση αλλά και από συνδικαλιστικές ηγεσίες. Ξεχωριστή συγκέντρωση στο αμαξοστάσιο του Μετρό πραγματοποίησαν και σωματεία του ΠΑΜΕ το βράδυ μετά την πρώτη συγκέντρωση.
Οι εργαζόμενοι του Μετρό καλούν σε συγκέντρωση και σήμερα Πέμπτη το πρωί στις 5:30.
Στη συγκέντρωση καλεί και η Ταξική Πορεία.

2 σχόλια:
Μόλις ανακοινώθηκε επίταξη των απεργών.
Η μονη απαντηση στην αντιλα"ι"κη πολιτικη της τρικομματικης κυβερνησης της υποτελειας ειναι το δυναμωμα της αντιστασης κ του αγωνα κ η αλληλεγγυη ευρυτερων εργατικων κ λα"ι"κων στρωματων στους απεργους! Ετσι θα 'ναι κ δυσκολοτερη καθε ξεπουληματικη μανουβρα της ρεφορμιστικης συνδικαλιστικης ηγεσιας! Την νικη την φερνει ο αγωνας! Συνδικατα ταξικα,οχι ρεφορμιστικα!
Δημοσίευση σχολίου