24 Ιανουαρίου 2013

Οι εργαζόμενοι στο Μετρό συνεχίζουν!
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ!
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 5:30 π.μ.

 
Την αλληλεγγύη τους έκφρασαν και σήμερα από στις 5:30 το πρωί, όπως και το απόγευμα στις 5, μέλη σωματείων, οργανώσεων και συνδικαλιστικών σχημάτων στους εργαζόμενους στο Μετρό με συγκέντρωση στο αμαξοστάσιό του στα Σεπόλια. Οι εργαζόμενοι στο Μετρό συνεχίζουν και σήμερα Πέμπτη την απεργία τους παρά τις κυβερνητικές απειλές και την προσπάθεια ποινικοποίησης του αγώνα τους. Στάσεις εργασίας θα κάνουν επίσης μεταξύ 12 το μεσημέρι και 4 το απόγευμα οι εργαζόμενοι στα μπλε λεωφορεία, στον ηλεκτρικό, τα τρόλεϊ και το τραμ.
Εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους στους εργαζόμενους στον αγώνα κατά της μείωσης των μισθών τους και την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, στον αγώνα τους κατά των ιδιωτικοποιήσεων. Σημαντικό επίσης είναι οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ να εμποδίσουν τις προσπάθειες διάσπασής τους από την κυβέρνηση αλλά και από συνδικαλιστικές ηγεσίες.
Ξεχωριστή συγκέντρωση στο αμαξοστάσιο του Μετρό πραγματοποίησαν και σωματεία του ΠΑΜΕ το βράδυ μετά την πρώτη συγκέντρωση. 
Οι εργαζόμενοι του Μετρό καλούν σε συγκέντρωση και σήμερα Πέμπτη το πρωί στις 5:30.
Στη συγκέντρωση καλεί και η Ταξική Πορεία. 

2 σχόλια:

Eρυθρό Πρίσμα είπε...

Μόλις ανακοινώθηκε επίταξη των απεργών.

Ανώνυμος είπε...

Η μονη απαντηση στην αντιλα"ι"κη πολιτικη της τρικομματικης κυβερνησης της υποτελειας ειναι το δυναμωμα της αντιστασης κ του αγωνα κ η αλληλεγγυη ευρυτερων εργατικων κ λα"ι"κων στρωματων στους απεργους! Ετσι θα 'ναι κ δυσκολοτερη καθε ξεπουληματικη μανουβρα της ρεφορμιστικης συνδικαλιστικης ηγεσιας! Την νικη την φερνει ο αγωνας! Συνδικατα ταξικα,οχι ρεφορμιστικα!