23 Φεβρουαρίου 2015

Ανιστόρητοι παραλληλισμοί
Με αρκετή αντικομμουνιστική οσμή

Πολλές και ποικίλες οι αντιδράσεις που προκάλεσε η υποχώρηση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ απέναντι στους ιμπεριαλιστές που αποτυπώθηκε στη συμφωνία της προηγούμενης Παρασκευής. Θα ήθελα να σχολιάσω μια ορισμένου τύπου αντίδραση που πιθανότατα εκφράζει πολιτικούς χώρους που όλο το προηγούμενο διάστημα φάνηκαν να επενδύουν στη λύση ΣΥΡΙΖΑ. Χώρους που μόλις πριν μερικές μέρες τους συναντήσαμε να δίνουν το παρών τους στο Σύνταγμα προκειμένου να τον στηρίξουν για να μην υποκύψει.
Απογοήτευση, θυμός που φτάνουν μέχρι σε ανιστόρητες υπερβολές που αναδείχνουν, και από την ανάποδη, το πόσο λάθος και μακριά από τις λαϊκές προσδοκίες βρίσκονται όσοι με τον ένα ή άλλο τρόπο έντυσαν τη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με χαρακτηριστικά αριστερά και φιλολαϊκά που δεν είχε ούτε θα αποκτήσει.
Εκδηλώθηκαν λοιπόν αντιδράσεις κάτω από τίτλους όχι στη νέα Βάρκιζα. Μια προσέγγιση όχι μόνο ανιστόρητη αλλά και αντικομμουνιστική. Για να μπορέσω να παρακολουθήσω μπήκα στο πειρασμό του παραλληλισμού. Δηλαδή ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κάτι σαν το ΕΑΜ της εποχής και ο Καμμένος κάτι σαν τον τότε Τσιριμώκο;
Ψάχνω να δω ποια συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ, ποια ηγετική ομάδα είναι οι Σιάντος - Ιωαννίδης και η υπόλοιπη τότε ηγεσία του ΚΚΕ. Δε φταίω εγώ που δεν ξέρω που μπορώ να κατατάξω τον Λαφαζάνη, και θα ήθελα μια βοήθεια από τους εμπνευστές του συνθήματος ποιος είναι ή θα μας προκύψει σα Ζαχαριάδης. Επίσης αναζητείται ο σημερινός τρισκατάρατος Στάλιν.
Φαίνεται ότι όσοι υιοθετούν τέτοια συνθήματα πρέπει να έχασαν το έδαφος κάτω από τα πόδια τους. Αισθάνονται λοιπόν τόσο προδομένοι; Τόσο πολύ θόλωσαν που οι φαεινές για δυαδικές εξουσίες και οι αριστερές μεταβατικές κυβερνήσεις διαψεύστηκαν τόσο γρήγορα;
Ακόμη και τώρα που υποτίθεται ότι αντιδρούν πάλι σύγχυση προκαλούν. Εγώ πάντως σηκώνω τα χέρια μου και αισθάνομαι ανήμπορος να τα βάλω με τόση απίστευτη μικροαστική ανοησία.

Ανδρέας Βογιατζόγλου

Υ.Γ.1: Πριν κάποιοι θεωρήσουν άδικη την τοποθέτησή μου ότι το σύνθημα έχει πολλά αντικομμουνιστικά στοιχεία, ας σκεφτούν γιατί έχει γίνει εδώ και καιρό καραμέλα στο στόμα της αναρχίας και της πιο σκληρής μάλιστα.

Υ.Γ.2: Πορείες την Πέμπτη προγραμματίζουν κάποιοι αναρχικοί. Αφού υπερψήφισαν μαζικά τον ΣΥΡIΖΑ, ο οποίος δήθεν θα άρει την ομηρία του κράτους σε βάρος πολλών αναρχικών, αποφάσισαν να δείξουν τα δόντια τους. Φοβάμαι ότι για μια ακόμη φορά ο χώρος της αναρχίας θα χρεωθεί ξανά το αντίθετο από αυτό που υποτίθεται ότι τον κίνησε να ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ. Θα καταντήσει ακόμη πιο ευάλωτος στους « νέους» μηχανισμούς καταστολής.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι παλιές ηγεσίες του ΚΚΕ φτάσανε βέβαια στη Βάρκιζα, παρά τα όπλα και τις οργανώσεις τους. Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ έχει μια συνέπεια στη γραμμή της,'ασχετα το τι θέλουν να πιστεύουν κάποιοι άλλοι.
"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

άλλος είναι, εγώ είπα σε άλλο post, το θεωρώ Καζέρτα, όχι Βάρκιζα :P

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

Διερωτωμαι αν τα δυο παραπανω σχολια εχουν χαρακτηριστικα φαρσας η τραγωδιας γραμμενης για οππορτουνιστες...