Όντας οπαδός της ρήσης "τα στερνά τιμούν τα πρώτα" δεν θα έλεγα ότι έχω και την καλύτερη γνώμη για τον Μανώλη Γλέζο! Πολιτικά εννοώ.
Θεωρώ ότι είναι ένα από τα πολλά στελέχη του ελληνικού κομμουνιστικού κινήματος που έχουν σοβαρές ευθύνες για τη διάλυσή του. Μπορεί να κατέβασε τη ναζιστική σημαία επί κατοχής, μαζί με τον Λάκη Σάντα, μπορεί να συμμετείχε στην Αντίσταση του ελληνικού λαού μετέπειτα απέναντι σε Γερμανούς, Άγγλους και Αμερικάνους, όπως και χιλιάδες άλλοι, αλλά η μετέπειτα πορεία του ήταν αυτή του συμβιβασμού του αριστερού και κομμουνιστικού κινήματος με τον αντίπαλο. Σε αντίθεση με χιλιάδες άλλους κομμουνιστές και αντιστασιακούς που τη κρίσιμη στιγμή πήγαν κόντρα στο ρεύμα πληρώνοντάς το πολύ ακριβά!
Η όλη πολιτική του διαδρομή δεν θα έλεγα ότι συνέβαλε στην ανάγκη της συγκρότησης του λαού απέναντι και στην ντόπια αστική τάξη και στους ιμπεριαλιστές πάτρωνές της. Σε κάθε πολιτική στιγμή αυτό που επέλεγε ήταν αυτό που θα συνέβαλε στο ακριβώς αντίθετο! Μη ξεχνάμε την ιδιαίτερη συμβολή του τη δεκαετία του '80 στην τότε "αλλαγή" του ΠΑΣΟΚ σε μια εποχή μάλιστα που πλέον είχαν αρχίσει να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα για το που τα πάει το ΠΑΣΟΚ!
Πιστός λοιπόν στις ιδεολογικές και πολιτικές του επιλογές τα τελευταία χρόνια εντάχθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ συμβάλλοντας και αυτός με τον τρόπο του στη καλλιέργεια των αυταπατών και των λογικών ανάθεσης.
Κατά καιρούς βέβαια έχει εκφράσει τις διαφορετικές του σκέψεις και τις αντιθέσεις του με την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ συνέχιζε όμως να την στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις και το κύρος που διαθέτει.
Η τελευταία του δήλωση, όπου ζητάει συγγνώμη για αυτή του τη στήριξη, τάραξε είναι αλήθεια τα νερά της ευτυχίας που προσπαθούν να μας αποδείξουν τα νέα κυβερνητικά και κόκκινα παπαγαλάκια ότι επικρατεί στην επικράτεια!
Οι αντιδράσεις της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ και πολύ περισσότερο οι αντιδράσεις που κυκλοφορούν στο διαδύκτιο, με ...προμετωπίδα τους Ζουγανέλη και Χάρυ Κλυν, δεν με ξάφνιασαν ιδιαίτερα. Η χυδαιότητα, η απαξίωση και η "συμπάθεια", αν χρειαστεί και η συκοφάντηση (φτάσαν να διαδίδουν ότι είναι πικραμένος γιατί δεν προτάθηκε για Πρόεδρος της Δημοκρατίας), ο συγκεκριμένος τρόπος αντιμετώπισης ανθρώπων που σε κάποια στιγμή αποφάσισαν να αντιδράσουν είναι ιδιαίτερα συνηθισμένος στη λεγόμενη "αντισταλινική" αριστερά, της ανανέωσης, της δημοκρατίας και όλων των άλλων καλοπιστικών επιθέτων που χρησιμοποιούνται για να καλυφθεί ο συμβιβασμός και η υποχώρηση απέναντι στο σύστημα εδώ και δεκαετίες. Όπως και οι διώξεις και καρατομήσεις μελών και στελεχών. Όλων των πλευρών της αναθεωρητικής - ρεβιζιονιστικής αριστεράς και των συνεχιστών τους. Δυστυχώς για τον Μανώλη Γλέζο στη συγκρότηση αυτής της αριστεράς συνέβαλε και ο ίδιος ιδιαίτερα! Μάλλον θα πρέπει να ζητήσει πολλές συγγνώμες ακόμη!
Α.σ.Γ.
Από εκεί και πέρα αναδημοσιεύουμε εδώ το σχετικό σχόλιο από το blog της Επιτροπής αγώνα καθηγητών Δυτικής Αττικής:
Τις τελευταίες μέρες γινόμαστε μάρτυρες δηλώσεων που αφορούν τη στάση της κυβέρνησης σε σχέση με τη διαπραγμάτευση. Τόσο στα κλασσικά ΜΜΕ, που παρεμπιπτόντως έχουν μεταβάλει ολοσχερώς τη στάση τους απέναντι στο ΣΥΡΙΖΑ εμπρός στην "Εθνική προσπάθεια", όσο και στα διαδικτυακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Έρχονται λοιπόν οι δηλώσεις Γλέζου, που ζητά συγνώμη από τον Ελληνικό λαό γιατί συνέβαλε στην εξαπάτηση του, στηρίζοντας το ΣΥΡΙΖΑ εν τέλει, να απαντηθούν από αναρτήσεις των απόψεων του Χάρη Κλυν και του Ζουγανέλη, για τη στάση του Γλέζου. Ετσι κι αλλιώς τον τελευταίο καιρό όποιος τολμήσει να εκφράσει διαφορετική άποψη από την επικρατούσα, δέχεται τα πυρά των "ευχαριστημένων ψηφοφόρων".
Αλλά ως ποιό σημείο μπορεί να φτάνει όλο αυτό;
Ζούμε μέρες ευτελισμού κάθε έννοιας!
Για να δικαιολογήσει κάποιος κόσμος το πολιτικό του λάθος να στηρίξει τις ελπίδες στο ΣΥΡΙΖΑ και στις αυταπάτες που έσπειρε, φέρνει ως μαρτυρίες τις απόψεις κάθε τυχάρπαστου!
Το πολιτικό κριτήριο δεν οξύνεται με το να επικαλούμαστε τις απόψεις ανθρώπων του θεάματος να απαντούν στο Μανώλη Γλέζο γιατί έκανε τη συγκεκριμένη δήλωση!
Δεν θα συμφωνήσω με τη λογική της δήλωσης, ως προς την κατάληξη, αλλά ο Γλέζος έχει διαμορφώσει μια πολιτική άποψη μέσα από την πολιτική πάλη. Άσχετα με τις πολιτικές μου διαφωνίες, θεωρώ ότι θα πρέπει μάλλον να ερευνηθούν περισσότερο τα αίτια που έφθασε σε αδιέξοδο αυτός ο πολιτικός δρόμος και όχι να ξορκίζουμε το κακό με ανεύθυνες μαρτυρίες που απλά σκεπάζουν τους φόβους μας να δούμε την πραγματικότητα. Δεν είναι κάποια τάση "εγώ κατέχω την απόλυτη αλήθεια" αλλά είναι η ουσιαστική πολιτική ανάλυση, που δεν προσπαθεί να εφεύρει ολοκληρώσεις καπιταλισμού μέσα από την Ευρώπη των λαών, παγκοσμιοποιήσεις, νεοφιλελεύθερες πολιτικές κλπ, για να μην παραδεχτεί ότι οι πολιτικές του αναλύσεις ήταν λάθος!! Ξεκινώντας από λάθος υπόθεση, καταλήγεις σε λάθος συμπέρασμα και το λάθος οδηγεί σε λάθος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

4 σχόλια:
Ο συνεχώς διολισθαίνων προς εθνικισμό Ζουγανέλης είναι μελιστάλαχτος στο ύφος. Ο "σύντροφος ανανεωτής" Χάρρυ Κλυνν είναι δέκα φορές πιο χυδαίος.
Τι να πει κανείς. Είναι να τα χάνεις!
Δεν μπορώ να φανταστώ πως ένας άνθρωπος της ηλικίας του με τόσες εμπειρίες, ήταν τόσος αφελής ώστε να πιστεύει πραγματικά αυτά που υπόσχονταν. Αν το δεχτούμε τότε θα πρέπει να είναι -συγγνώμη αλλά θα το πω- πολύ βλάκας!!!
Μάλλον κυνικός ήταν και είναι, ήξερε τι γίνεται αλλά του άρεσε η δόξα.
δεν νομίζω εγώ ότι του αρέσει η δόξα, σχετικά νέος ακόμα (για τα μέτρα του, που είναι λίγο ... αλλιώτικα από τον πολύ κόσμο, μπράβο του, να πάει 120 όρθιος, δεν το λέω για κακό) έγινε ... κοινοτάρχης ρε συ, στο χωριό του. Αφού βαστάει ακόμα, ξαναγύρισε στην κεντρική πολιτική, καλά έκανε.
ούτε βλάκας, ούτε αφελής, πολιτικά αφελής σε κάποια πράγματα, μπορεί, εδώ άλλοι με πολύ ριζοσπαστικότερες καταβολές θυμήθηκαν σήμερα να σοκαριστούν
http://www.rudirinaldi.gr/2015/02/23022015-%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/
"κάποιος σύντροφος"
Αρχισαν οι βουτιές των ποντικιών.
Δημοσίευση σχολίου