01 Οκτωβρίου 2015

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ-ΣΚΟΠΙΑ σημειώσατε Χ;

Δεν παρέστη τελικά ο πρωθυπουργός στην εκδήλωση του Ομπάμα «για την αντιμετώπιση του εξτρεμισμού». Βασική αιτία η συμμετοχή της FYROM με το όνομα «Μακεδονία» αλλά και γιατί δεν θα είχε δικαίωμα… λόγου.
Φαίνεται το τρίλεπτο που αφιέρωσε το ζεύγος Ομπάμα στο δικό «μας» πρωθυπουργικό ζεύγος άνοιξε την όρεξη στο Τσίπρα.
Δεν διαπραγματεύεται κάτω από τα τρία λεπτά. Αυτό είναι βασική κατάκτηση…
Βέβαια την ίδια ώρα ο ανεκδιήγητος Υπουργός Εθνικής Άμυνας δήλωνε κατά τη διάρκεια τοπικής εθνικής εορτής ότι ο βασικός κίνδυνος και πρόκληση είναι ο φομενταλισμός. Έτσι η χώρα διατίθεται στην αντιμετώπιση του μεγάλου αυτού κινδύνου. Τόσο μεγάλου που ο υπουργός εξωτερικών μιας χώρας που είναι διχοτομημένη, έχει στο έδαφος της τρεις στρατούς κατοχής και μία βάση και ενώ στα βόρεια της μία μεγάλη περιφερειακή στρατιωτική δύναμη καραδοκεί, μιλάμε φυσικά για την Κύπρο, ανησυχεί μήπως φτάσουν οι τζιχαντιστές στον Λίβανο!
Τι γύρευαν εξάλλου ελληνικά ελικόπτερα τις προάλλες σε κοινή άσκηση με το Ισραήλ στην έρημο Νεγκρέβ;
Άρα θέμα διαφοροποίησης για κάποιον που κάνει good jobs με τον απεχθέστερο και επικινδυνότερο των ιμπεριαλιστών δεν υφίσταται…
Υφίστανται βέβαια οι ανακοινώσεις για τις πρώτες περικοπές στο ασφαλιστικό. Τα πρώτα μέτρα για την αύξηση των ορίων ηλικίας, την κατάργηση των πρόωρων συντάξεων και την μείωση των συντάξεων.
Με κινητήριο δύναμη τις δεσμεύσεις απέναντι στους δανειστές αλλά και με όσα «διαρρέουν» από την υπό Κατρούγκαλο «Επιτροπή Σοφών» αυτά αποτελούν μικρή… πρόγευση.
Ετοιμάζεται η τελική επίθεση στη δομή του ασφαλιστικού συστήματος με βάση σχεδιασμούς του συστήματος που «εκκρεμούν» από το 85-86 ακόμα: τρεις πυλώνες, ατομικές συντάξεις, συμπληρωματική σύνταξη, διαχωρισμός περίθαλψης-ασφάλισης.
Το ερώτημα είναι, φτάνει το… «μελάνι της σουπιάς» για την «υπερήφανη αποχώρηση» από μία εκδήλωση που η Ελλάδα δεν θα είχε… λόγο έτσι ή αλλιώς, για να θολώσει τα ισχυρά ρεύματα της επίθεσης στα ασφαλιστικά δικαιώματα; Με βάση τις πρακτικές του πρώτου διδάξαντος Ανδρέα Παπανδρέου που ο σημερινός πρωθυπουργός αντιγράφει σχεδόν τέλεια; Όπως παλαιά;

ΔΜ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: