Για το θέμα επαναλειτουργίας της εκπαίδευσης με την κλασική της μορφή, ο Γ. Γεραπετρίτης ξεκίνησε λέγοντας ότι αντιλαμβάνεται «πλήρως την αγωνία των γονέων και της κοινωνίας, ιδίως για το θέμα των σχολείων». Από την άλλη, όπως είπε, «θα πρέπει να επανέλθουμε στη ζωή μας όχι κατ' ανάγκην για λόγους οικονομίας, αλλά για λόγους που ανάγονται στη γενικότερη στάση μας και για την ψυχολογική ενίσχυση που χρειαζόμαστε όλοι. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο στάδιο της μετάβασης προς την ομαλότητα, ακόμη και σε χώρες που έχουν υποστεί πραγματικά μια πανωλεθρία σε ό,τι αφορά τα επιδημιολογικά δεδομένα. Οι χώρες που έχουν πληγεί στο δικό μας επίπεδο ή έστω λίγο περισσότερο, ήδη έχουν επανεκκινήσει και τα σχολεία και την αγορά», υπογράμμισε και πρόσθεσε: «Δεν αντιλαμβάνονται για ποιον λόγο θα πρέπει, εάν τα υγειονομικά δεδομένα το επιτρέπουν, να μην επανέλθουμε στο καθεστώς της φυσικής εκπαίδευσης, η οποία έχει να κάνει και με την ψυχική ισορροπία των παιδιών και με την κοινωνικότητά τους και με ένα καθεστώς ισότητας στη γνώση εν τέλει». (Από συνέντευξη του Υπουργού «Επικρατείας» στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα)
Διαβάζοντας λοιπόν ανάποδα αυτά που λέει ο Υπουργός η όχι φυσική -και εξ αποστάσεως μήπως;- εκπαίδευση, διαταράσσει την ψυχική ισορροπία των παιδιών ή έστω δεν συμβάλλει σε αυτήν , μειώνει την κοινωνικότητα τους και ενισχύει ένα καθεστώς ανισότητας στην γνώση. Εν τέλει….
Και για την αντιγραφή Δημήτρης Μάνος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου