Η Εγνατία Οδός έχει παραχωρηθεί εδώ κι ένα χρόνο από το ΤΑΙΠΕΔ στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (μαζί με τη γαλλική Egis) για εκμετάλλευση με σύμβαση 35 ετών και με ξεχωριστές συμβάσεις συντήρησης σε όλο το μήκος του οδικού άξονα. Στο αρχικό ποσό μάλιστα των 85 εκατομμυρίων (σύμβαση συντήρησης) προστέθηκαν και άλλα 32,3 εκατομμύρια ζεστό χρήμα για εκτέλεση σειράς εργασιών. Οι υπογραφές που πέσαν από την κυβέρνηση με τις αντίστοιχες θριαμβολογίες για τη "μεγάλη επένδυση" συνοδεύτηκαν από τις αυξήσεις στα διόδια και τις γνωστές αερολογίες για εγγυήσεις ασφάλειας και άνεσης, καλύτερες υπηρεσίες στις μετακινήσεις και υποσχέσεις για σύγχρονες και αναβαθμισμένες υποδομές κλπ.
Την Τρίτη, ημέρα της σφοδρής σύγκρουσης στα διόδια Πολυμύλου με νεκρούς και τραυματίες -μεταξύ αυτών και εργαζόμενη στα διόδια- είχε έντονη ομίχλη στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής Ηγουμενίτσα- Θεσσαλονίκη. Κανένα μέτρο ασφάλειας και πρόληψης πουθενά! Αντίθετα σε μεγάλα τμήματα της διαδρομής ήταν κλειστή πότε η μια πότε η άλλη από τις δυο λωρίδες κυκλοφορίας και στα δύο ρεύματα με αποτέλεσμα να αυξάνονται κατακόρυφα οι κίνδυνοι στην οδήγηση, καθώς οι ειδοποιήσεις ήταν ελλιπέστατες με βάση και την περιορισμένη ορατότητα. Ειδικά στα διόδια Πολυμύλου -που έχουν καταγγελθεί πολλές φορές για την επικινδυνότητά τους- δεν υπήρχαν ούτε οι φωτεινές σημάνσεις! Σε όλους τους σταθμούς διοδίων συνεχιζόταν η είσπραξη κανονικά σα να μην συμβαίνει τίποτα! Η είσπραξη μάλιστα συνεχίστηκε προκαλώντας τη δίκαιη αγανάκτηση πολλών και μετά την σφοδρότατη σύγκρουση και τον πολύωρο εγκλωβισμό των οδηγών σε μήκος 22 χιλιομέτρων, δείχνοντας ακόμα μια φορά την αδιαφορία για τις ανθρώπινες ζωές και την εγκληματική αμέλεια των υπευθύνων, αλλά και την ανεπάρκεια αντιμετώπισης συμβάντων μπροστά στο κέρδος που μπαίνει πάνω απ' όλα. Άλλο ένα προδιαγραμμένο έγκλημα λοιπόν των γνωστών πολιτικών που προκλητικά θα χρεωθεί στο ανθρώπινο λάθος και στην ατομική ευθύνη...
Ρ.Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου