Την κατάργηση των τρόλεϊ της Αθήνας και του Πειραιά και -με άλλα λόγια- το κλείσιμο του ΗΛΠΑΠ ανακοίνωσε η κυβέρνηση. Ως προπέτασμα καπνού "έτρεχαν", μέχρι πολύ πρόσφατα, διαγωνισμοί συντήρησης - αναβάθμισης των υποδομών του και αναβάθμισης- αγοράς νέων τρόλεϊ!
Με ιστορία πάνω από 70 χρόνια στη χώρα μας, το συγκεκριμένο συγκοινωνιακό μέσο, (με ενεργά σήμερα 210 οχήματα, από τα πάνω από 300, του παρελθόντος), για την κυβέρνηση της ΝΔ είναι "ασύμφορο". "Συμφέρουν", ωστόσο, τα ρυπογόνα πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα λεωφορεία, τόσο τα παλαιά όσο και τα καινούργια με leasing που κυκλοφορούν, που ζουν και βασιλεύουν!
Μια τριπλέτα αστείων όσο και προκλητικών "επιχειρημάτων" χρησιμοποίησε ο υφυπουργός μεταφορών Κυρανάκης για να μας "πείσει" για το άσχημο θέαμα των ηλεκτροφόρων εναέριων καλωδίων, το υψηλό κόστος συντήρησης των δικτύων και των τρόλεϊ και το υψηλότερο κόστος αγοράς τους, σε σχέση με τα ηλεκτρικά λεωφορεία. Μόνο που δεν έδωσε κανένα απολύτως στοιχείο για τους ισχυρισμούς του αυτούς.
Ο ΣΚΑΪ, που μας έχει ζαλίσει με την "πράσινη ενέργεια" και τα οικολογικά magazinos του, στον οποίο έδωσε την σχετική συνέντευξη ο Κυρανάκης ...κατάπιε τη γλώσσα του! Ούτε μια τόσο δα ένσταση, για τα μάτια του κόσμου, δεν προέβαλε. Αν προχωρούσε μια άλλη κυβέρνηση σε μια τέτοια απόφαση, θα χάλαγε τον κόσμο. Αλλά είπαμε, υπάρχει και το "drill, baby, drill" του Τραμπ, τον οποίο, μεταξύ των άλλων, προσκυνά.
Η ουσία είναι ότι πρόκειται για κατάργηση - κλείσιμο ενός ακόμα κρατικού φορέα, με ταυτόχρονη εκχώρηση του έργου του στο ιδιωτικό κεφάλαιο. Η παραχώρηση λεωφορειακού συγκοινωνιακού έργου σε ιδιοκτήτες ΚΤΕΛ είναι, άλλωστε, πρόσφατη. Κλασική μορφή ιδιωτικοποίησης, δηλαδή. Ο ισχυρισμός ότι "σταδιακά" θα αντικατασταθούν τα τρόλεϊ με νέα ηλεκτρικά λεωφορεία δεν απαντά στο γιατί δεν αντικαθίστανται πρώτα όλα τα κινούμενα με υγρά καύσιμα, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και μετά ..."βλέπουμε". Είναι μια αμφίβολης υλοποίησης υποσχετική.
Η άρχουσα τάξη της χώρας μας και οι κυβερνήσεις της έχουν μάθει να ...κατεδαφίζουν ακόμη και υπάρχουσες εν λειτουργία υποδομές. Το παράδειγμα πολλών άλλων ευρωπαϊκών χωρών που συντηρούν και αναβαθμίζουν πιο οικολογικά ΜΜΜ δεν τις συγκινούν. Έχουν άλλα χαρακτηριστικά: ξεπουλήματος και λεηλασίας!
Το σωματείο του χώρου, κατά το πρόσφατο παρελθόν, είχε ταχθεί κατά των σχεδίων Κυρανάκη. Οι χαμηλοί τόνοι, ωστόσο, που κρατά αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση της οριστικής κυβερνητικής απόφασης, δεν υπόσχονται τίποτα καλό για τους εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό. Κάτι μου λέει, (μακάρι να αποδείξουν το αντίθετο), ότι η ηγεσία του ήδη ψάχνει σε ποιο γραφείο του ΟΑΣΑ θα βολευτεί. Οι εργαζόμενοι του κλάδου πρέπει να έχουν άλλη γνώμη!
Σ.Π.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου