20 Ιανουαρίου 2011

Συμβαίνουν και... στο Βερολίνο;

Από την πλημμυρίδα των αποκαλύψεων της WikiLeaks πέρασε και… πνίγηκε γρήγορα ένα τηλεγράφημα του αμερικανού πρεσβευτή σχετικά με συνομιλίες του με τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του Γερμανικού Αριστερού Κόμματος (Die Linke), Gregor Gysi. Σύμφωνα με το «Spiegel» και τη σχετική αναδημοσίευση στην «Ελευθεροτυπία», στο τηλεγράφημα ο πρέσβης αναφέρει ότι ο ηγέτης του Die Linke τον διαβεβαίωσε πως η θέση του κόμματος ενάντια στο ΝΑΤΟ υπάρχει μόνο για να ενσωματώνονται στο κόμμα «οι εξτρεμιστικές τάσεις». Επιπλέον ο Gysi εξήγησε στον πρέσβη ότι η πρόταση του κόμματος για διάλυση του ΝΑΤΟ είναι ανέφικτη αφού η υλοποίησή της θα απαιτούσε τη συμφωνία των ΗΠΑ, της Γαλλίας και της Αγγλίας. Αρα και αυτή η πρόταση χρησιμοποιείται για τον ίδιο σκοπό, δηλαδή «για τα μάτια».
Στην Ελλάδα βέβαια κάτι ξέρουμε από κάλπικο αντιαμερικανισμό και αντιιμπεριαλισμό. Πρώτος διδάξας και με κεντρικές ευθύνες για λογαριασμό του συστήματος ο Α. Παπανδρέου. Από κει και πέρα πολλοί ακόμη –από συμπληρωματικές θέσεις- τον αντέγραψαν και πρόσφεραν υπηρεσίες. Βέβαια η Γερμανία είναι άλλη περίπτωση. Ομως λέτε να είναι αλήθεια όλα τούτα; Τι λένε άραγε οι πολλοί εγχώριοι, εσω-εξω-κοινοβουλευτικοί θαυμαστές του Die Linke που εδώ και χρόνια καλούν το κίνημα να εμπνευστεί από τις επιτυχίες του κόμματος αυτού;

Δεν υπάρχουν σχόλια: